klausjensen


klausjensen
 Share

Recommended Posts

Det ser jo godt ud det hele Klaus ;)

Jeg kommer også og hepper på lørdag, det skal nok blive godt! Og bare rolig, de sommerfugle du har nu, de forsvinder når du kommer til stævne......så er det KUN vægten det handler om....alt andet bliver lukket ud

Held & Lykke

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Efter arbejde smuttede jeg lige inden om HSK med min badevægt, for at sammenligne med den rigtige konkurrence-vægt.

Stod på min egen med tøj på... 126,8kg :-S

Stod på stævnevægten - også med tøjet på.....: 124,2kg :huh:

Af med tøjet, kun underhylere på (og strømper, der var sgu lidt koldt :tongue: )...

Min egen..: 126,8kg :blink:

Stævnevægten...: 122,25kg :w00t:

Konklusion...: Ingen problemer med at være i -125kg i morgen til indvejning - og min OBH digitale vægt er værdiløs.

Godt jeg skal ud i aften, så jeg ikke skal sidde en hel aften og spekulere over squatdybde. :D

Link to comment
Share on other sites

C-DM, Horsens

Dato: Lørdag, 8. februar 2002

Vejede ind på 122,00kg.

Squat

130kg - Underkendt på latterligt løft, jeg var så nervøs det er et mirakel jeg overhovedet gennemførte løftet

130kg - Godkendt

175kg - Underkendt på manglende dybde

Squat må siges at være absolut utilfredsstillende. Men jeg kom da videre i konkurrencen og kunne være med til det sjove.

Bænkpres

120kg - Godkendt

130kg - Godkendt

135kg - Underkendt på skæv lockout

130kg godkendt var tilfredsstillende.

Dødløft

200kg - Godkendt

225kg - Godkendt :devil:

235kg - Godkendt :devil: :devil: :devil: :devil: :devil:

235kg var +15kg PR, så det var et godt plaster på såret. 225 var et ret hårdt løft, men 235 var det man kalder maximum effort. Men op kom lortet.

Total 495kg og sølv (vi var kun 2, den blev dog kun vundet på 500kg total)

Det var 5kg under min målsætning, men ud over mit mildest talt miserable squat, var det sådan set okay... Tak til Thomas J der var min trofaste hjælper. :)

Alt i alt var det en fed dag, og det var ikke mindst fedt at se, at MOL dominerede det stævne totalt antalsmæssigt.

Bagefter tog Zoa, Watts, Tenace, Xax, SAB og jeg hjem til mig og spiste en pizza og drak mig ud af huset (dog mest i cola og Mathilde, hvis sandheden skal frem). :)

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Flotte løft du fyrer af i din første stævne-optræden!

Ærgeligt at du ikke fik mere i squatten, men du ved jo selv hvad du er god for! :devil:

meget IMPONERENDE dødløft, det er simpelthen for vildt! (ja næsten et kvart ton) :blink:

130kg i patten er også flot!

Sådan samlet set er din fanklub godt tilfredse med resultaterne..... :thumbwink:

Link to comment
Share on other sites

Tak for roserne, det luner jo dejligt. :)

Her er et billede fra mit sidste squatforsøg på 175kg.

Det er ikke langt fra at være dybt nok... Æv... Det er forskellen mellem en 495 og 540kg total, der ses beskrevet som nogle få centimeters manglende dybde på billedet.

Anyway, det positive er så, at mine ben faktisk ikke er helt så meget tiltet indad som sædvanligt. Det må tilskrives den sidste tids smidighedstræning. Så det går trods alt frem med smidigheden.

post-12-1044750458.jpg

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share