Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Sov læææænge i dag. Havde på forhånd aflyst morgentræning kl. 7, men sov både fra VL-gøgl kl. 09 og formiddags-sparring kl. 11! :blush: Heldigvis var "Snowball" klar på lidt eftermiddagstræning:

Dødløft:

1 x 5 x 100kg

5 x 5 x 120kg

Push Press:

1 x 5 x 50kg

5 x 5 x 60kg

Pullups:

15, 15, 15, 12, 10 x BW

Efterfulgt af jordbær-banan-mælk og whey shake og lidt mobilitetsøvelser. Min højre r*vballe forhindre mig stadigvæk i at hælde kg på dødløften! :mad: Planen det næste stk. tid er et full body pas om ugen, og resten bliver så KB, sandsæk, bodyweight, intervalløb, C2, ringe og så selvfølgelig BJJ/MMA.

Waits: Thanx buddy... det kræver lidt overvindelse, men som du selv skriver er det super fedt bagefter.

Wakarimas Erik Sama Domo: Nix, jeg tager turen op til værløse (så kommer jeg også lidt ud af byen). Der har de en "relax-afdeling" hvor der er 2 slags sauna, dampbad, boblebad, kold bruser, frugtfad og isvand, lysterapi mm. for 65 spir. Har de noget lign. i frb. svømmehal?

CoqGracie: Godt ord igen!! :laugh: Bare rolig.. dropper skam ikke DBM's mix-it up© principper. Overvejede bare at starte en ny "frisk" log!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

No gi grappling: 1,5 time.

Forsvar fra "bunden". Tog til træning uoplagt og på tom mave - og kom aldrig rigtig i gear. Under sparringen var det total alibi-grappling fra min side. Havde dog en fed runde mod en gut der vejer ca. +50kg mere end mig! :superman:

Her burde jeg nok ha' taget hjem men forsatte med:

MMA: 1,5 time.

Jeg var helt ved siden af mig selv og gjorde alting halvhjertet. Det duer ikke i den sport. På et tidspunkt hørte min modstander ikke, at vi skulle skifte fra slag/spark og til clinch... så da jeg gik ind for at clinche blev jeg suckerpunchet lige på næsen :crazy: .... desuden forstuvede jeg min storetå og fik et vrid i venstre skulder.

Har vist snart brug for en hviledag!!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Sandbag Shouldering: 10 x 10 x ca. 45-50kg

Renegade Rows: 5 x 10 x 2x24kg

Alternating Lunge and Press: 3 x 8 x 2x24kg

Power Overs: 4 x 20 x BW

God omgang i lækkert vejr! :smile: Ideelt set burde jeg nok have presset mig selv lidt mere ved at afkorte pauserne lidt - og måske smide nogle Burpees ind. Det vil jeg gøre for fremtiden.... i hvert fald var det fedt at få banket årets første udendørs WO af!! :devil:

Ud fra billeder og vægt er der røget et par kg muskelmasse - kan bare ikke helt finde ud af hvorfor?!? Tror det er fordi jeg ikke har givet den nok gas med KB træningen. De bliver lige smidt på igen ASAP.

Fru Erik: Måske en kombi af OZ og relaxafdeling er god restitution??

Nillepige25: Ja, men hviledage er keeeedelige! :laugh: Sauna mm. er i hvert fald højt på listen :wink: ... og så vil jeg sk*** på om Christian Thibaudeau mener at cortisol niveauet stiger, hvis man er der længere end 5 min.

Link to comment
Share on other sites

Vågnede igen-igen kl. 2100 og åd en kæmpe potion kylling og grønsager. Følte mig lidt sløv, så jeg bankede 100 pullups af for at vågne :smile:

Saturday Night Live:

Klatrebjælke Pullups: 100 reps - 13:45 min

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Vågnede igen-igen kl. 2100 og åd en kæmpe potion kylling og grønsager. Følte mig lidt sløv, så jeg bankede 100 pullups af for at vågne :smile:

Saturday Night Live:

Klatrebjælke Pullups: 100 reps - 13:45 min

:bowdown: :bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Sunday Bloody Sunday feat. Fru Erik og SimonDJ:

Let løb: 10 min

Hill sprints: 15 x ca. 130 meter

Afjog: 12 min

Rigtig fedt med lidt selskab! Min max/gsn. puls var ikke så høj som normalt... sikkert fordi der gik lidt kæbe i den på turene ned :wink: I dag var der ingen, der kastede op - god indsats!!

Bagefter lavede jeg et par maverunder bestående af: Body V-ups, toe touches, hip-ups og sit ups. Fin lille omgang!

------------------------

Cronfeld: Ja, det var jo lige en træning i din cross-fit smag!

therealstud: Har prøvet det lidt med Guarden. Kunne også rigtig godt tænke mig at prøve det igen, men lige pt. forsøger jeg at begrænse mine træningsformer - bare en lille smule - så det må desværre nok vente!

Fru Erik: Normalt plejer jeg at køre 10 x 10, men jeg er gået lidt ned i pullups (for reps) så jeg måtte hugge de sidste 4 sæt over i 2x5 :nonono:

Till: Thanx buddy.... Surt du ikke kunne nå dagens løbe-sjov!

Link to comment
Share on other sites

Arbejder for meget og sover for lidt!

Dagens træning feat. "Snowball", der fik lokket mig med på '08 bænkdebut:

Bænkpres:

1 x 10 x 50kg

5 x 5 x 90kg

Missede sidste rep i sidste sæt, hvor snowball havde en hånd på. Ægte BB! :laugh:

Dødløft:

1 x 5 x 100kg

1 x 5 x 110kg

1 x 5 x 120kg

1 x 5 x 130kg

Stadigvæk lidt bøvl med højre r*vballe!

Chinups:

1 x 10 x BW

1 x 8 x 20kg

1 x 5 x 30kg

1 x 1 x 40kg

1 x 1 x 45kg

1 x 1 x 47,5kg - miss :clown2: (jhax stil)

Forsøgte ny PR, men kom kun halvejs op! Tror godt jeg kan nuppe den i pullups = håndfladerne væk.

Dips:

1 x 10 x BW

3 x 8 x 25kg

Hanging reverse crunch:

4 x 10 x BW

Burde se at få trænet noget MMA-relateret thaiboksning, men desværre er tiden ikke til det pt. Gider ikke på bekostning af BJJ/grappling.

JUNKER: Dræber = sjov!! :devil:

simondj: Ja, vi må snart tage en omgang mere! Du gav den god gas.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

AARRRGGHHH KAMIKAZE!!!!!

Faktisk tror jeg ikke der er et ord på japansk for den slags langsommelig selvmord som Dan krydrer sin tilværelse med.

DBM >> Skal du ikke have behandling for den røvballe? Jeg havde på et tidspunkt noget lignende, som forsvandt efter en tur hos kiro.

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag feat. DOMS:

Brazilian Jiu Jitsu (No gi): 1,5 time

En masse isolationssparring. Ved ikke helt hvad sker for tiden, men mit game er virkelig dårligt pt. Har brug for en saltvandsindsprøjtning og genfinde mit killer-instinkt!

Dagens træning:

Turkish Get ups:

6,5,4,3,2,1 x 24kg

Ingen pauser mellem sæt og håndskift.

KB Snatch:

10 x 10/10 x 24kg

Sveddryppende oplevelse.

Klatrebjælke Pullups:

5 x 10 x BW

Afsluttede med lidt leg med CoC # 1 (long time no see)

Jeg restituerer dårligt for tiden og bliver hårdt ramt af DOMS - har jeg aldrig oplevet før! :crazy:

---------------------------------

Jhax: Vi må snart KAMAIAZE-træne sammen igen!!

colaze: Så træner jeg rigtig meget for tiden! :wink: Jeg er jo stærkest i pullups, så jeg må også holde chins - med curl fatning - ved lige!

Fru Erik: Jooo... jeg plejer hurtigt at få behandling for skader, men lige i det her tilfælde har jeg egentlig ikke overvejet det - da det kun er ved dødløft, som jeg træner så relativt sjældent!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Har brug for en saltvandsindsprøjtning og genfinde mit killer-instinkt!

Mediter et par minutter på

inden næste træning, og find din indre kriger frem! :devil:

Edited by Cronfeld
Link to comment
Share on other sites

Træning søndag by night:

Muscleups:

15 x 1 x BW

Kørte pissegodt!

Dødløft:

1 x 10 x 100kg

1 x 5 x 130kg

1 x 3 x 140kg

Regner med at droppe den, da jeg ikke kan trække tungt pga. r*vballen

Pullups i ringe:

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 x BW

Forsøgte med false-grip på så mange reps som muligt.

Dips i ringe:

3 x 10 x BW

Dragon Flags:

3 x 10 x BW

Edit: lavede også lidt frivend teknik, som jeg synes kørte rigtig godt... er dog ikke sikker på, at coach Erik ville være enig!!

-------------------------

Dagens træning:

Løb: ca. 6,5 km inkl. 6 omgange trappe-interval.

Løbeformen er ikke i orden!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share