Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Lidt aften træning med CoC's

Nr.1: 25 reps h/v

Nr.2: 3x5 forced h/v

- Ved ik lige hvad der sker  :blink: Første gang jeg prøvede nr. 1, fik jeg 5-6 hårde reps. Så lagde jeg dem på hylden (udover lidt sporadiske forced reps med 2'eren) og efter et par uger laver jeg 25 reps. Kunne nok også ha' lavet flere med højre hånd! Har vist været godt overtrænet i grebet!  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Ser sgu rigtig godt ud med de coc, du skal nok blive en hård strisser :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ups, og så lige en pinlig tilføjelse.. de 25 reps var kun med traineren! :blush:

Havde sgu fået byttet mine egne ud med min fars! Anyway, stadig ok forbedring!!

<{POST_SNAPBACK}>

Var det så 25rep med traineren og hvor meget med 1'eren eller???

Link to comment
Share on other sites

Lidt aften træning med CoC's

Nr.1: 25 reps h/v

Nr.2: 3x5 forced h/v

- Ved ik lige hvad der sker  :blink: Første gang jeg prøvede nr. 1, fik jeg 5-6 hårde reps. Så lagde jeg dem på hylden (udover lidt sporadiske forced reps med 2'eren) og efter et par uger laver jeg 25 reps. Kunne nok også ha' lavet flere med højre hånd! Har vist været godt overtrænet i grebet!  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Ser sgu rigtig godt ud med de coc, du skal nok blive en hård strisser :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ups, og så lige en pinlig tilføjelse.. de 25 reps var kun med traineren! :blush:

Havde sgu fået byttet mine egne ud med min fars! Anyway, stadig ok forbedring!!

<{POST_SNAPBACK}>

Var det så 25rep med traineren og hvor meget med 1'eren eller???

<{POST_SNAPBACK}>

Yep, 25 med traineren... ved ik lige med 1'eren. Tjekker det lige når jeg prøver næste gang. Måske allerede i aften!

Link to comment
Share on other sites

Formiddagstræning:

Løb ca. 50 min. inkl. 5x1400 meter intervaltræning.

Aftentræning - kettlebellts:

Opvarmning: Snatch: 16/2x15 h/v

Circuit 3 x

Snatch: 24/x10 h/v

Pistols: 3x5 h/v

Military press: 24/x5 h/v

Turkish get up:16/x5 h/v

Link to comment
Share on other sites

Formiddagstræning:

Løb ca. 50 min. inkl. 5x1400 meter intervaltræning.

<{POST_SNAPBACK}>

Sjovt, nu hvor jeg ikke kan løbe, så misunder jeg dig næsten din intervaltræning. Selvom jeg ved, hvor ubehagelig den er :bigsmile:

Snatch og Turkisk Get Away ?? :raisebrow: WTF is that ?

<{POST_SNAPBACK}>

Yep, det sgu en led fætter sådan en gang intervaltræning! :devil::devil: Men det giver godt, og man er dejlig kvæstet bagefter!

Mht KB-øvelserne:

Kettlebell Snatch

Kettlebell Turkish Get-Up

Nok ikke lige de bedste billeder, og er synes også der er lidt mangler i "Other Muscles Worked", men det giver da en lille idé om hvad det er! :smile:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Formiddagstræning:

Løb ca. 50 min. inkl. 5x1400 meter intervaltræning.

<{POST_SNAPBACK}>

Sjovt, nu hvor jeg ikke kan løbe, så misunder jeg dig næsten din intervaltræning. Selvom jeg ved, hvor ubehagelig den er :bigsmile:

Snatch og Turkisk Get Away ?? :raisebrow: WTF is that ?

<{POST_SNAPBACK}>

Yep, det sgu en led fætter sådan en gang intervaltræning! :devil::devil: Men det giver godt, og man er dejlig kvæstet bagefter!

Mht KB-øvelserne:

Kettlebell Snatch

Kettlebell Turkish Get-Up

Nok ikke lige de bedste billeder, og er synes også der er lidt mangler i "Other Muscles Worked", men det giver da en lille idé om hvad det er! :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Er der ikk videoer af dem inde på kenneth jay's hjemmeside???

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Dødløft:

2x10x70

1x5x100

5x3x130

- God speed!

Tactical pullups:

5x5x10

- Kørte ok!

One arm pushups:

5x5

Strict stil, men sløsede nogle gange lidt for meget med teknikken. Dumt, når det gør dem hårdere!! :mad:

Dips:

3x5x25

Ok, træning! Gårsdagens KB-træning sad stadigvæk i biceps og hams.

TRæningen tog dog lige lovlig lang tid. Snakkede lidt for meget mellem mine sæt! Min nakke var, som lige blevet ok, pullups brokkede sig efter pullups.

Bagefter stod den på aftensmad hos de gamle :4mewantfood: :4mewantfood: og jeg har proppet mig med kylling, grønssager og kartofler, så jeg dårligt kan gå!! :blush:

NB! Teddy, Kenneths side er vistnok blevet slået sammen med kettlebells.dk, og hans videoer er ikke kommet på endnu. Desværre!!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

One arm pushups:

5x5

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t:

Mr. Fitness 2005!!

De er sgu ellers hårde sådan nogle..!

Bagefter stod den på aftensmad hos de gamle :4mewantfood: :4mewantfood: og jeg har proppet mig med kylling, grønssager og kartofler, så jeg dårligt kan gå!! :blush:

Uhmmm.. Free food and lots of it!!

Link to comment
Share on other sites

One arm pushups:

5x5

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t:

Mr. Fitness 2005!!

De er sgu ellers hårde sådan nogle..!

Bagefter stod den på aftensmad hos de gamle :4mewantfood: :4mewantfood: og jeg har proppet mig med kylling, grønssager og kartofler, så jeg dårligt kan gå!! :blush:
Uhmmm.. Free food and lots of it!!

<{POST_SNAPBACK}>

Ha ha, ja der var faktisk også en til træning, som spurgte om jeg trænede til Mr. Fitness - ku' ikke helt finde ud af, om jeg skulle tage det som en fornærmelse, eller hva!! :dry:

I øvrigt er mine gener sgu nok mere til den slags - desværre!! :mad:

Yep, free food er sgu det bedste - ISÆR - når det er moar, som laver det!!

Link to comment
Share on other sites

DBM,11. Feb 2005, 20:48

Ha ha, ja der var faktisk også en til træning, som spurgte om jeg trænede til Mr. Fitness - ku' ikke helt finde ud af, om jeg skulle tage det som en fornærmelse, eller hva!!  :dry:

I øvrigt er mine gener sgu nok mere til den slags - desværre!!  :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

LOL - det er ikke sku ikke hverdag, at man hører folk tude over at de har Mr.Fitness-gener :laugh::tongue:

Anyways, fitnessatleter har sku da ikke arme som cykelryttere :shades:

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

DBM,11. Feb 2005, 20:48

Ha ha, ja der var faktisk også en til træning, som spurgte om jeg trænede til Mr. Fitness - ku' ikke helt finde ud af, om jeg skulle tage det som en fornærmelse, eller hva!!  :dry:

I øvrigt er mine gener sgu nok mere til den slags - desværre!!  :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

LOL - det er ikke sku ikke hverdag, at man hører folk tude over at de har Mr.Fitness-gener :laugh::tongue:

Anyways, fitnessatleter har sku da ikke arme som cykelryttere :shades:

<{POST_SNAPBACK}>

Ha ha, Jhax - get a grip will you!? Du ved jo godt, hvad jeg mener. Jeg render bestemt (heldigvis) ikke rundt og ligner en Mr. fitness deltager!!!!!! De træner da vist i øvrigt også deres arme, ik? :wink:

Næh, du... jeg vil hellere: :pumpin: :4sport: :4boxing: :kickass:

Link to comment
Share on other sites

Søndags træning:

Warm up:

2 arm swings: 16/3x25

Snatch: 16/1x15 h/v

Circuit: 60 sekunders pause mellem hver sæt. (3 runder)

MP: 24/6 h/v

Windmill: 24/5 h/v

Pistols: Bodyweight: /6 h/v

Snatch: 24/12 h/v

Janda situps: Bodyweight/10

+

2 arm tabata-swings (16 kg. - 4 min. 20 sec work/10 sec rest)

Dagens træning:

Boskning 1,5 time. :4boxing:

Pullups: 5x 1,2,3,4,5

- Så er loggen vist up2date! Mandag tog jeg en ikke planlagt hviledag!!

Link to comment
Share on other sites

One arm pushups:

5x5

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t:

Mr. Fitness 2005!!

De er sgu ellers hårde sådan nogle..!

Bagefter stod den på aftensmad hos de gamle :4mewantfood: :4mewantfood: og jeg har proppet mig med kylling, grønssager og kartofler, så jeg dårligt kan gå!! :blush:
Uhmmm.. Free food and lots of it!!

<{POST_SNAPBACK}>

Ha ha, ja der var faktisk også en til træning, som spurgte om jeg trænede til Mr. Fitness - ku' ikke helt finde ud af, om jeg skulle tage det som en fornærmelse, eller hva!! :dry:

I øvrigt er mine gener sgu nok mere til den slags - desværre!! :mad:

Yep, free food er sgu det bedste - ISÆR - når det er moar, som laver det!!

<{POST_SNAPBACK}>

Du ved godt det ikk handler om gener Dan, men om at spise noget mere :tongue:

Link to comment
Share on other sites

One arm pushups:

5x5

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t:

Mr. Fitness 2005!!

De er sgu ellers hårde sådan nogle..!

Bagefter stod den på aftensmad hos de gamle :4mewantfood: :4mewantfood: og jeg har proppet mig med kylling, grønssager og kartofler, så jeg dårligt kan gå!! :blush:
Uhmmm.. Free food and lots of it!!

<{POST_SNAPBACK}>

Ha ha, ja der var faktisk også en til træning, som spurgte om jeg trænede til Mr. Fitness - ku' ikke helt finde ud af, om jeg skulle tage det som en fornærmelse, eller hva!! :dry:

I øvrigt er mine gener sgu nok mere til den slags - desværre!! :mad:

Yep, free food er sgu det bedste - ISÆR - når det er moar, som laver det!!

<{POST_SNAPBACK}>

Du ved godt det ikk handler om gener Dan, men om at spise noget mere :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Øhh, Teddy - jeg tror du har misforstået noget. Mit problem er IKKE at blive større eller at spise nok!

Link to comment
Share on other sites

One arm pushups:

5x5

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t:

Mr. Fitness 2005!!

De er sgu ellers hårde sådan nogle..!

Bagefter stod den på aftensmad hos de gamle :4mewantfood: :4mewantfood: og jeg har proppet mig med kylling, grønssager og kartofler, så jeg dårligt kan gå!! :blush:
Uhmmm.. Free food and lots of it!!

<{POST_SNAPBACK}>

Ha ha, ja der var faktisk også en til træning, som spurgte om jeg trænede til Mr. Fitness - ku' ikke helt finde ud af, om jeg skulle tage det som en fornærmelse, eller hva!! :dry:

I øvrigt er mine gener sgu nok mere til den slags - desværre!! :mad:

Yep, free food er sgu det bedste - ISÆR - når det er moar, som laver det!!

<{POST_SNAPBACK}>

Du ved godt det ikk handler om gener Dan, men om at spise noget mere :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Øhh, Teddy - jeg tror du har misforstået noget. Mit problem er IKKE at blive større eller at spise nok!

<{POST_SNAPBACK}>

Nå for pokker. Hvorfor render du så rundt som en pind??? :wink:

Link to comment
Share on other sites

One arm pushups:

5x5

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t:

Mr. Fitness 2005!!

De er sgu ellers hårde sådan nogle..!

Bagefter stod den på aftensmad hos de gamle :4mewantfood: :4mewantfood: og jeg har proppet mig med kylling, grønssager og kartofler, så jeg dårligt kan gå!! :blush:
Uhmmm.. Free food and lots of it!!

<{POST_SNAPBACK}>

Ha ha, ja der var faktisk også en til træning, som spurgte om jeg trænede til Mr. Fitness - ku' ikke helt finde ud af, om jeg skulle tage det som en fornærmelse, eller hva!! :dry:

I øvrigt er mine gener sgu nok mere til den slags - desværre!! :mad:

Yep, free food er sgu det bedste - ISÆR - når det er moar, som laver det!!

<{POST_SNAPBACK}>

Du ved godt det ikk handler om gener Dan, men om at spise noget mere :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Øhh, Teddy - jeg tror du har misforstået noget. Mit problem er IKKE at blive større eller at spise nok!

<{POST_SNAPBACK}>

Nå for pokker. Hvorfor render du så rundt som en pind??? :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ha ha, det gør jeg da heller ikke!! (Jeg kan da vist godt battle dig på vægten :wink: ) Men det nytter jo ikke noget at ha' overflødig fedt (eller for meget muskelmasse) hvis man skal være bare en smule funktionel! :devil:

Link to comment
Share on other sites

One arm pushups:

5x5

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t:

Mr. Fitness 2005!!

De er sgu ellers hårde sådan nogle..!

Bagefter stod den på aftensmad hos de gamle :4mewantfood: :4mewantfood: og jeg har proppet mig med kylling, grønssager og kartofler, så jeg dårligt kan gå!! :blush:
Uhmmm.. Free food and lots of it!!

<{POST_SNAPBACK}>

Ha ha, ja der var faktisk også en til træning, som spurgte om jeg trænede til Mr. Fitness - ku' ikke helt finde ud af, om jeg skulle tage det som en fornærmelse, eller hva!! :dry:

I øvrigt er mine gener sgu nok mere til den slags - desværre!! :mad:

Yep, free food er sgu det bedste - ISÆR - når det er moar, som laver det!!

<{POST_SNAPBACK}>

Du ved godt det ikk handler om gener Dan, men om at spise noget mere :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Øhh, Teddy - jeg tror du har misforstået noget. Mit problem er IKKE at blive større eller at spise nok!

<{POST_SNAPBACK}>

Nå for pokker. Hvorfor render du så rundt som en pind??? :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ha ha, det gør jeg da heller ikke!! (Jeg kan da vist godt battle dig på vægten :wink: ) Men det nytter jo ikke noget at ha' overflødig fedt (eller for meget muskelmasse) hvis man skal være bare en smule funktionel! :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja men jeg er sgu også den syge pind desværre, men jeg skal tage mig sammen for at gaine :mad:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

2 arm swings: 16/2x25 (warm up)

Snatch: 16/1x15 h/v (warm up)

Clean 'n' press: 24/5/5 h/v

Pistols: 2x8, 1x5 h/v

Snatch: 3x10

One arm pushups: 2x5 h/v (strict)

Havde en masse bemærkninger til dagens træningen, men halvdelen har jeg glemt, og resten gider jeg ik' skrive!

Link to comment
Share on other sites

Løb: 28 min. (snit puls 156) Ikke noget vildt. Er stadig meget øm i højre fod efter intervalløb sidste torsdag. Det er det samme, som også irriterede mig for et stykke tid side. Overvejer at få lavet en ny løbetest!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Eksplosiv dødløft:

2x10x70

6x3x100

3x3x120

- De fløj op. Vægten var nok en smule i underkanten!

Pullups:

1x5x10

4x5x15

Military press:

1x5x40

1x5x50

1x2x60 (TANGERING AF PR! De var faktisk ikke SÅ tunge, overvejde at gå efter 3 reps, men kunne mærke, at det så nok ville blive for meget push-press.)

Hanging leg raises:

3x10

Dips:

1x20

2x15

Nogenlunde workout - havde dog meget mere lyst til KB-træning! Det kommer nok til at få klar 1. Prioritet i nærmeste fremtid! :4thumbup: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tjekkede lige BJJ ud i dag... der er jeg sgu ret udfordret! :blink: Pænt svært at rulle rundt på gulvet, når man normalt står op og :4boxing:

Bagefter lidt diverse KB-træning hjemme!

Link to comment
Share on other sites

Formiddags træning:

Ca. 45 min. med diverse cardio øvelser: Plyo-jumps-/armstrækninger, pullups, mavebøjninger mm.

Aftentræning:

1,5 times BJJ

+

Circuit 2 runder:

Pullups:

15, 12

KB-snatch:

24/x12 reps h/v

Dips:

15

Det var en rigtig fed BJJ-træning + der er en super cool stemning samt kettlebells :4thumbup: (og plads til at hjælpe en BJJ-rookie). Hilste i øvrigt på Frank L her fra MOL, som også gav den gas med dødløft efter træning!

Link to comment
Share on other sites

Hep - du skal lige have en hilsen i din log.

Jap - det er ikke det bedste tidspunkt at love ond, tung styrketærning på lige efter 1½ times rulleri - men jeg skulle også have løftet om søndagen - men kunne ikke komme ind i lokalet, fordi man lige havde glemt at fortælle mig at man havde skiftet låsesystem :mad:

Men dødløftene var gik sgu fint alligevel. Hæ - jeg kan lade mig motivere af at kunne nå dine løft ;-)

Men håber virkelig du bliver ved med BJJ - jo flere der er på måtten jo federe træning..

Link to comment
Share on other sites

Boksning:

1,5 time - en del cardio + en smule sparring!

+

Pullups-ladders:

1,2,3,4,5,6

1,2,3,4,5

1,2,3,4,5

1,2,3,4,5

Hanging leg raises:

3x10

Jeg var godt nok død i kroppen i dag! :w00t: Brugte vildt mange kræfter til BJJ i går, hvilket nok ikke er meningen. Sådan er det nok bare, når man endnu ikke helt fatter teknikken mm. :laugh:

Frank L:

Hep - du skal lige have en hilsen i din log.

Jap - det er ikke det bedste tidspunkt at love ond, tung styrketærning på lige efter 1½ times rulleri - men jeg skulle også have løftet om søndagen - men kunne ikke komme ind i lokalet, fordi man lige havde glemt at fortælle mig at man havde skiftet låsesystem 

Men dødløftene var gik sgu fint alligevel. Hæ - jeg kan lade mig motivere af at kunne nå dine løft ;-)

Men håber virkelig du bliver ved med BJJ - jo flere der er på måtten jo federe træning..

Hey Frank!

Jeg er sgu virkelig positivt overrasket over BJJ i CSA. Rigtig fed stemning og flinke folk. Umiddelbart er planen da også at blive. bl.a. fordi jeg også er lidt træt af boksningen - og især den måde træningen foregår på!

Mine løft er sgu ikke noget at råbe hurra for (længere) - det er mine træningsmål vist alt for blandede til! Men det ku' da være meget fedt, hvis vi engang imellem kan presse hinanden lidt til noget vægttræning efter træning! :4thumbup:

Så må du også lige vise mig teknikken med weighted pullups/dips med bæltet....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share