Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Hov, glemte lige, at jeg i dag også lavede lidt gulvkamp med ham her:

Kunne sgu ikk rigtig få sat en lås ind på ham!?!?  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Dejlig hund! hvor gammel er han?

/KJ

<{POST_SNAPBACK}>

Netop fyldt 10 måneder, og har lige rundet de 40 kg. Det er mine forældres... min egen er en tæve på 1 år. Hun er en del mindre, men hun rykker ham alligevel rundt, når han er for fræk. Jeg har hende mistænkt for at smugtræne med mine kettlebells :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hov, glemte lige, at jeg i dag også lavede lidt gulvkamp med ham her:

Kunne sgu ikk rigtig få sat en lås ind på ham!?!?  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Dejlig hund! hvor gammel er han?

/KJ

<{POST_SNAPBACK}>

Netop fyldt 10 måneder, og har lige rundet de 40 kg. Det er mine forældres... min egen er en tæve på 1 år. Hun er en del mindre, men hun rykker ham alligevel rundt, når han er for fræk. Jeg har hende mistænkt for at smugtræne med mine kettlebells :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning:

BJJ ca. 1,5 time.

- God træning, men vred lidt om på mit knæ. Tror dog ikke det er så slemt! Gør lidt ondt når jeg overstrækker det...

circuits 3 rounds:

Pullups: 10

24 kg KB-snatch: 12 h/v

Dips: 15

24 kg KB Military press: 6 h/v

+

Body V's: 3x12

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Jeg har længe gået og luret på en stor sten, som de gamle har liggende ved deres indkørsel. Den indbyder nærmest til at blive smidt rundt med!!

Så i dag da jeg alligevel skulle forbi og smide med kettlebells i deres have, besluttede jeg mig for at tage udfordringen op.

Først kunne jeg slet ikke rokke den ud af stedet. Jeg opgav faktisk, men efter lidt kb-swing, besluttede jeg mig for endnu et forsøg. Der skulle faktisk 3 forsøg til, inden den overgav sig!

Da jeg skulle bakse den ind i haven lykkedes det mig selvfølgelig at banke den ind i mit ben. Det gjorde mig dog bare endnu mere opsat på at få den ned med nakken! Med min Fars hjælp fik jeg den lagt op på min mors fine digitale glas-badevægt (hvilket hun ikke ved endnu :w00t: )

Den var lidt svær at aflæse, men den vejer ca. 90 kg. Det er dog BETYDELIGT hårdere at løfte den end en dødløft på... tja i hvert fald 150 kg.

SÅ SKULLE DER OLD SCHOOL TRÆNES!! :devil:

Jeg var allerede godt træt efter at få den fragtet ind i haven, men lavede lige lidt ekstra opvarmning!

KB swings: 16/3x20

Sten-flip: Ca. 10-15 gange (HÅRDT)

Stenløft: 10x1 (SUPER HÅRDT - den er VILDT uhandy og næsten umulig at holde fast på. Jeg deepsquatter helt ned, forsøge at få et godt greb og "dødløfter" den så op)

KB-snatch:24/15,10,10 (så måtte jeg stoppe pga. en blodig vabel i venstre hånd)

KB-military press:24/10,8,8

Turkish get up:24/3,3,3

Tag-pullups:8,6,5 (så måtte jeg stoppe. Mit greb kunne ikke mere!)

Body V's:15,10,10

Så var jeg HELT kvæstet!! Mine biceps, underarme, lænd, mave, skuldre - ja hele kroppen var helt døde. Men FUCK en fed træning! En af de bedste længe :devil:

Bagefter stod den på et varmt bad og så serverede min mor store bøffer, kartofler, grønssager og spinat! Train BIG - eat BIG :devil:

post-67-1113069155_thumb.jpg

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

:bigsmile: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

THATS WHAT I CALL TRAINING. JEG VIL FANDME OGSÅ HAVE SÅDAN EN STEN. TAGER UD I SILVAN EN AF DAGENE OG KØBER ET ELLER ANDET EKSTREMT UHANDIGT OG TUNGT, SOM JEG KAN MODESTRERE MIN KROP MED :4thumbup: :bigsmile: .

Skal også have købt mig en ølfustache snart. Kunne være fed at træne med den med al den radial og ulnar fleksion. Desuden er det ren lir at lamme-tæve enhver disco-pumper på +100 kg i clean and press med sådan en fætter. Sommerfesterne indbyder jo nærmest til det :cooldance::cooldance::cooldance:

PLUS ULTRA :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Fuck, jeg følte det som om jeg var blevet kørt over af en lastbil i morges. VILD DOMS... Sten-træning ROCKS :4thumbup:

Dagens træning:

BJJ 1,5 time.

+

Pullups:

15

3x10

Dips:

3x15

Dragon flags:

3x8

KB-swings:24/4x20

Link to comment
Share on other sites

Boksetræning: 1,5 time. :4boxing:

Pullups:

1,2,3,4,5

1,2,3,4,5

1,2,3,4,5

Jeg var godt nok lidt træt i kroppen efter BJJ i går. Alligevel en god træning! :4thumbup:

Jeg bliver tit spurgt om, hvad man laver til boksning, så det vil jeg lige beskrive kort:

Opvarmning: Altid en meget grundig opvarmning. Begynder med små hop, en masse koordinations øvelser og bevægelse af alle led! herfter bliver intensiteten langsomt sat i vejret, indtil pulsen er godt i vejret!

Cardio/styrke: Intervalløb rundt i salen, afbrudt af diverse styrkeøvelser (kropsvægt), interval-skyggeboksning og sjipning.

Boksningen: Tekniktræning (kombinationer og træning på sandsæk)

Sparring: I dag gik jeg 4 runder af 3 min. I dag skiftede jeg modstander mellem hver runde, så skal man lige omstille sig - der er forskel på om den anden vejer 15 kg mere eller mindre!

Styrke/udstrækning: Mere styrke - mest med kropsvægt, men nogle gange med fx medicinbold.

Link to comment
Share on other sites

Træning: BJJ 1,5 time

Pullups:

3x10

Det blev ikke til mere, da jeg skal spare kræfter til mit rendez-vous med Jhax i jernhulen i morgen :4thumbup:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Ellers en lækker mændge træning du får fyret af!!!

Jeg prøver at oppe mig - men så begynder min højre arm og tude. Konstant skal man hører på dens klynkeri, mens den fortæller mig at den faktisk er gået i stykker og burde saves af.

Link to comment
Share on other sites

Løbetræning: 22 min. (rigtig gode ben :cooldance: )

Hindusquats: 1x30

One arm pushups: 1x8

Hindusquats: 1x30

One arm pushups: 1x8

Hindusquats: 1x30

One arm pushups: 1x8

Kort pause mellem hver sæt - pulsen kom godt i vejret!

Pullups:

1x12

1x10

1x8

Jeg kunne ikke lave pistols, da mit højre knæ stadig brokker sig en smule efter BJJ sidste torsdag. Derfor nogle eksplosive hindusquats i stedet!

Mine pullups blev kørt i tørrestativet i baggården. Det er et tykt jernrør, så det giver også lidt for grebet. Godt nok var det mørkt, men jeg frygter alligvel snart at blive genkendt som ham den underlige, som hænger i tørrestativet :laugh:

Frank L:

Ellers en lækker mændge træning du får fyret af!!!

Jeg prøver at oppe mig - men så begynder min højre arm og tude. Konstant skal man hører på dens klynkeri, mens den fortæller mig at den faktisk er gået i stykker og burde saves af.

Jo tak, træningen kører faktisk okay! Kunne godt tænke mig lidt mere tid, til alt det jeg vil træne! Håber snart du er klar igen....

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

KB-Swings:

1x20x24

KB-snatch:

5x10x24 h/v

- Korte pauser mellem hver sæt! :devil:

KB-military press:

5x5x24 h/v

Sandsæk-squat:

3x20

Et sæt på hver skulder og et hvor jeg holdt den i favnen. Især den sidste var hård!

Janda situps:

4x10

Jeg var total uoplagt inden træning. Først var jeg kørt hele vejen hjem til Jhax for at teame op til en god workout! Da vi kom frem var der lukket ned til klubben, og ham halmanden gad ikke åbne - fordi der jo havde været udstilling i selve hallen i dag. (Total ulogisk da det slet ik har noget med hinanden at gøre?! :blink: )

Desuden var jeg total træt, så det tegnede til en skodtræning.....

Da jeg kom uden for i det gode vejr med kettlebellen, blev jeg rigtig tændt og det blev en rigtig god workout! Igen fandt jeg et nyt træningsredskab og det var rigtig fedt! En sæk med muregrus som vejer ca. 25 kg. Den skal jeg nok få meget sjov med.... Lige for tiden er klart mest til minimalistiske træningspas med KB's :4thumbup:

post-67-1113587022_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Yo Dan.

Mht HinduSQ, forstår jeg ikke helt fidusen. Jeg føler at jeg kan lave en ½ million af dem uden at kunne mærke en fløjtene fis. Hvis man nu lavede dem på et ben, med en sæk murer-grus over hovedet kunne jeg forstå relevansen af øvelsen, men ellers ikke. :raisebrow:

Enlighten me please :blink::bigsmile:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Yo Dan.

Mht HinduSQ, forstår jeg ikke helt fidusen. Jeg føler at jeg kan lave en ½ million af dem uden at kunne mærke en fløjtene fis. Hvis man nu lavede dem på et ben, med en sæk murer-grus over hovedet kunne jeg forstå relevansen af øvelsen, men ellers ikke.  :raisebrow:

Enlighten me please  :blink:  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Jacob!

Jeg træner normalt ikke hinduSQ, for netop som du siger, kan man lave maaaaange af dem, uden at det stykemæssigt bliver rigtig hårdt! Som jeg skrev var mit knæ ikke lige så glad for for pistols efter et vrid til træning, så derfor blev de erstattet af hinduSQ. Meningen er nu mest at holde pulsen oppe i mine circuits - til det formål synes jeg de er okay! Desuden har min krop vist ikke dårligt af at blive mindet om at være i bunden af en SQ-position. Smidigheden er ikke helt som den burde.. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Skal også have købt mig en ølfustache snart. Kunne være fed at træne med den med al den radial og ulnar fleksion. Desuden er det ren lir at lamme-tæve enhver disco-pumper på +100 kg i clean and press med sådan en fætter. Sommerfesterne indbyder jo nærmest til det  :cooldance:  :cooldance:  :cooldance:

PLUS ULTRA  :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Så skal du bare huske at holde den som Georg Olesen gør i hans shows, så er den altså noget mere end svær og der er MANGE der ikk engang får den til brystet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ingen træning i dag, men til gengæld 1,5 times :4thumbup: massage samt et overdrevet madindtag! :4mewantfood: Det er den samme gamle historie: På hviledage går min krop simpelthen i en eller anden "hungersnød-mode"

Det var egentlig meningen, at jeg ville forsøge at sætte pullups PR i morgen, men det bliver der nok ik' noget af! Min krop er godt brugt og jeg føler mig ret tung. Ikke optimale betingelser for den slags PR! :thumb_down:

Træningsmæssigt har det været en okay uge: 3xBJJ, 1xboksning, 1xløb, 2xkettlebell træning + det løse pullups, 1-arm pushups mm.

(ville gerne ha' lavet lidt mere vægttræning, men det passede ikke lige ind i programmet)

Link to comment
Share on other sites

Træningsmæssigt har det været en okay uge: 3xBJJ, 1xboksning, 1xløb, 2xkettlebell træning + det løse pullups, 1-arm pushups mm.

<{POST_SNAPBACK}>

Tæller stenen ikke med ? :tongue:

God overordnet indsats ellers! Jeg føler mig næsten altid doven, når jeg læser i din log :blush::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træningsmæssigt har det været en okay uge: 3xBJJ, 1xboksning, 1xløb, 2xkettlebell træning + det løse pullups, 1-arm pushups mm.

<{POST_SNAPBACK}>

Tæller stenen ikke med ? :tongue:

God overordnet indsats ellers! Jeg føler mig næsten altid doven, når jeg læser i din log :blush::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Stenen var da vist sidste lørdag, så den kan jeg jo (desværre) ik' rigtig få ind i denne uges program! :tongue: Fik da trænet lidt med sandsækken, men den tæller bare med under en KB-workout!

Ha ha, jeg føler mig sgu også doven, når jeg læser min egen log! :blush:

Du går da også selv ret godt til den, Jhax!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share