Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Ja ok, så har Flexi røget crack igen :wacko::newtongue:

Det er næsten en skam, at du ikke træner for at være muscle-fag  :bigsmile:

Så kunne du blive rigtig evil  :devil:  no doubt !  Det kunne være fedt at teame up som powerbulidere i Ares - sådan skal det ikke være, men hey! Det kunne nu være meget sejt  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er dan ikk hård nok til, han vil heller lege alene med hans kugler :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Boksning:1,5 time. :4boxing:

+

En masse ekstra mave-halløj (high-rep)

Pullups: 12, 10, 10, 10

Øv, har glemt at købe havregryn, så nu står den igen på et tur ud at handle. Dem kan jeg sgu ikke undvære, når jeg står op! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Så har jeg forresten lige skaffet mig et nyt træningsredskab! :smile: Jeg har længe godt kunne tænkte mig at prøve clubbell-træning, og så kom jeg lige i tanke om, at der lå nogle hjemmelavede clubbells i bokseklubben. Så sådan en nuppede jeg med hjem! Jeg vil skyde på, at den vejer 10-12 kg. Hvis der er nogen der har erfaring med dem, må de meget gerne lige give lyd fra sig! (Girevoy??)

post-67-1115146533_thumb.jpg

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Ha ha, jeg føler mig sgu også doven, når jeg læser min egen log!  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

No need, my man!!! Du giver den satme go gaz!!! En fornøjelse at læse din log!!!!

Glædre mig til at høre mere om din Club-træning!!!

Respect - L@rs

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg forresten lige skaffet mig et nyt træningsredskab!  :smile: Jeg har længe godt kunne tænkte mig at prøve clubbell-træning, og så kom jeg lige i tanke om, at der lå nogle hjemmelavede clubbells i bokseklubben. Så sådan en nuppede jeg med hjem! Jeg vil skyde på, at den vejer 10-12 kg. Hvis der er nogen der har erfaring med dem, må de meget gerne lige give lyd fra sig! (Girevoy??)

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan læse mere om clubbell træning her og her.

Jeg skal have sat maskinværkstedet på min arbejdsplads igang med at lave 2 clubbells til mig... mangler bare nogle dimensioner på dem... nogen som har et link med oplysninger omkring størrelse og vægt..?

-kajakroer

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Morgentræning:

Selvforsvar 2 timer + diverse kropsvægts-øvelser.

- en masse forsvar mod angreb med kniv og køller + noget judokast!

Eftermiddagstræning:

Svømning ca. 2 timer.

- Svømning med tøj på, livredning og selvforsvar i vandet (ren MS-stil :laugh: )

Aftentræning:

BJJ 1,5 time.

- god træning med et par nye teknikker. Var ellers lidt træt inden træning, men havde faktisk ok energi under træningen. Blev dog lidt sulten til sidst! :4mewantfood:

Lars B: Tak for det... du er jo selv en træningsmaskine, så der er lidt at leve op til! :devil:

kajakroer: Tak for dine link. Havde godt set dem før, men havde helt glemt dem. Jeg efterlyser stadig folk med personlig Clubbell-erfaring!

SimonDJ: Kan sgu ik få den sten over hovedet, men måske en dag. Ved egentlig ik om jeg kan slå den gamle i den diciplin, men jeg tror det faktisk. Det er nok også noget af det eneste, jeg kan slå den snart 71årige jernmand i :blush:

Essensen+Hansy: Jeg havde jo godt nok postet et billede, meeeeeen synes det blev lidt for meget linselus. Er ik så meget for at blive udstillet på den måde! Træner jo, som sagt, alligevel ikke for de resultater.

Men ok, nu har jeg punket Essensen så mange gange, så det kommer lige hurtigt på en dags tid el. to! :wink:

Tror jeg vil forsøge at cutte en smule ned, og se om det har positiv effekt på de forskellige ting...

post-67-1115235312_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det da en god fysik du har dig der :smile:

Men du skal simpelthen ikke cutte længere ned - tværtimod! Kan jo ik være rigtig at du bliver ejet af en 71 årig gammel mand :wink:

Nej du! Jeg vil se noget tung styrke træning, stenløft og et solidt kalorieoverskud!

Link to comment
Share on other sites

Det ser sgu da rigtig godt ud DBM :smile:

Faktisk temmelig solidt pattøj du rendt rundt med, på trods af du ikke ligefrem bænker med den største frekvens - snyd :dry: .... og maven ser jo super ud?? - kan heller ik se den store grund til at cutte?? - og som Jhax påpeger - ærgeligt du ikk er musclefag - for du ville sgu blive ond :devil:

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig skal han da cutte - han er jo lige så fed som jeg.....

Dan, mener du seriøst, at du har trænet 5,5 time i dag? Jeg har i hvert fald 2 spørgsmål i den forbindelse. 1: Hvordan f..... får du tid? og 2: Hvordan kan du restituere?

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Jhax:

3 gange om dagen

Jeg gider slet ikke læse i din åndsvage log mere....

Hvem skal så poste flabede bemærkninger?? :laugh:

Essensen:

Det ser sgu da rigtig godt ud DBM 

Faktisk temmelig solidt pattøj du rendt rundt med, på trods af du ikke ligefrem bænker med den største frekvens - snyd  .... og maven ser jo super ud?? - kan heller ik se den store grund til at cutte?? - og som Jhax påpeger - ærgeligt du ikk er musclefag - for du ville sgu blive ond

Jeg tror, pattøjet er leftovers fra dengang jeg bænkede lidt mere organiseret og havde en smule mere masse. Nu har det vist fundet et naturligt leje... umiddelbart bliver det ikke mindre. Jeg skal nok takke mine dips for den smule som er tilbage!

I øvrigt er min personlige erfaring, at store pecs er en ulempe i de fleste sportsgrene - selvfølgelig pånær beachvolley for kvinder!! :tongue:

CoqRouge:

Selvfølgelig skal han da cutte - han er jo lige så fed som jeg.....

Dan, mener du seriøst, at du har trænet 5,5 time i dag? Jeg har i hvert fald 2 spørgsmål i den forbindelse. 1: Hvordan f..... får du tid? og 2: Hvordan kan du restituere?

Hey CoqRouge, altid en fornøjelse når du er forbi loggen! :4thumbup:

Ja, den sniger sig sgu hurtig op fedt%! Desværre er jeg ikke født med en naturlig ultra lav fedt%, så det kræver lidt arbejde at få den helt i bund. Hvilket jeg i øvrigt finder en del mere besværligt, når jeg træner meget. Så æder jeg sgu som et svin :4mewantfood: :blush:

Jo, den er vist god nok med de 5,5 timer - måske kun 5 da jeg er lidt i tvivl om svømningen. Jeg er ikke SÅ glad for den slags og mister koncentrationen i det kolde vand. Måske var det kun 1,5 time??

Mht. tiden, så er jeg så heldig, at en del af min træning er ifm. min skole, så jeg får faktisk fuld løn for at træne. :wink: I hvert fald indtil sep. Udover det, så prioriterer jeg det ret højt og det kræver jo så nogle andre ofre. Heldigvis er både kæreste, familie og venner ok med det! Du ved jo selv, at man skal ha' sit endorfin-kick :wink:

Restitutionen er en anden historie. Det kan jo godt være svært at få tid til at hvile :laugh: Måske ville mine resultater være bedre, hvis jeg trænede lidt mindre og ikke SÅ mange forskellige ting!? Men pt. er jeg ret glad for min "mix-it-up-træningsstil" (tak til Kenneth Jay for at navngive min træningsstil)

Ha ha, nogle gange spørger folk om jeg er skadet fordi jeg går sjovt.... men det er bare kronisk DOMS og overbelastning i mine ben! :blush: ISÆR efter kettlebell træning. Jeg har dog et par små-skavanker som snart kræver en lille uges deload!

HansyK:

imponerende fysik du har fået etableret dig der dan, men ffs 5.5 time  som CoqRouge også har lidt svært ved at forstå: hvor får du tiden fra?

Hey HansyK! Hmm, fysikken er nok mere bi-beholdt fra tidligere tiders storhedstid med lidt mere masse og lavere fedt% end nyetableret! Men hva' kan man bruge det til, hvis cicilisationen kun er midlertidig!? (Pavel :laugh: ) Næh, man må være funktionel for at overleve !! :devil:

Kan det passe, at du ikke har en træningslog?

Link to comment
Share on other sites

Dan nu må du sgu tage dig sammen, din fedt% skal sgu ikk være lavere, nu må du lige hive dig selv op ved hårrødderne og komme igang med at bygge noget mere styrke og udholdenhed i stedet for. Man skal ikk fokusere på for mange ting af gangen or else im sending KGB after you(som Pavel ville have skrevet det) :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Dagens træning:

2 hand kettlebell swings:

5x20x24

Military press:

1x10x24

3x5x24 (Back 2 back uden pause)

Sandsæk-squats:

3x20

Janda sit ups:

3x10

Jeg kan berolige loggens læsere med, at dagens træning tog ca. 25 min.

Måske tager jeg en let løbetur i aften...

Teddy:

Dan nu må du sgu tage dig sammen, din fedt% skal sgu ikk være lavere, nu må du lige hive dig selv op ved hårrødderne og komme igang med at bygge noget mere styrke og udholdenhed i stedet for. Man skal ikk fokusere på for mange ting af gangen or else im sending KGB after you(som Pavel ville have skrevet det)

Det ene udelukker jo ikke nødvendigvis det andet! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Meningen var at teame op med Jhax til lidt træning i dag. Traditionen tro var der så lukket i jernhulen! :mad:

Så det eneste træning i dag bliver lidt CoC-træning. Tiden er desværre ikke til mere, så det bliver velfortjent hviledag - og så endda på min fødselsdag! :wink:

CoC #1 træning: En masse blandet gøgl. Jeg har aldrig rigtig trænet seriøs CoC træning, men jeg følte at mit greb var stærkere end sidst jeg lavede lidt! Det må være alt den KETTLEBELL træning! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share