Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vi skal da have gang i nogle battels på lørdag, Jungs :bigsmile: Hvad med noget reverse band dødløft eller box squat med bands. Her burde squatfaderen og lille Måås kunne følge med bette mig :tongue:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor tror du at Squattie skriver, at jeg skal være frisk? :wink:

Box squat med bands er allerede planlagt :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Vi skal da have gang i nogle battels på lørdag, Jungs :bigsmile: Hvad med noget reverse band dødløft eller box squat med bands. Her burde squatfaderen og lille Måås kunne følge med bette mig :tongue:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Som Moos skriver har PTPoul, han og jeg aftalt noget box squat med bands. I dødløft kan jeg desvære ikke fyrer den af pga ligastævne en uge efter træffet. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Måås<< Det lyder sgu godt! Så skal der brændes :devil:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Yep :cooldance:

Vi skal da have gang i nogle battels på lørdag, Jungs :bigsmile: Hvad med noget reverse band dødløft eller box squat med bands. Her burde squatfaderen og lille Måås kunne følge med bette mig :tongue:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Som Moos skriver har PTPoul, han og jeg aftalt noget box squat med bands. I dødløft kan jeg desvære ikke fyrer den af pga ligastævne en uge efter træffet. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:violin: :violin: :violin:

Link to comment
Share on other sites

Vi skal da have gang i nogle battels på lørdag, Jungs :bigsmile: Hvad med noget reverse band dødløft eller box squat med bands. Her burde squatfaderen og lille Måås kunne følge med bette mig :tongue:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Som Moos skriver har PTPoul, han og jeg aftalt noget box squat med bands. I dødløft kan jeg desvære ikke fyrer den af pga ligastævne en uge efter træffet. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:violin: :violin: :violin:

<{POST_SNAPBACK}>

Man kan godt se, at du er vant til at træne et sted hvor I er knapt så diciplinerede med den slags op til stævnerne. Hvis jeg brænder mig af på lørdag i dødløft og skriver det i loggen bliver det sgu ikke sjovt. Mandag vil jeg først få en kæmpe balle af Sørig om, hvad fanden jeg har gang i. Derefter vil Jørgen Rasmussen gå og skule af mig og intet sige, og når vi så kommer til liga i Ålborg vil han nægte at hjælpe mig med udstyret. :wink:

Også har jeg slet ikke nævnt Helge. Hvis jeg løb ind i ham efter et sådant stunt er jeg så godt som død. Han vil stå og kigge på mig imens han puster sig op. Efter længere tids stilhed vil han med hævet stemme sige; "Helt alvorligt" efterfulgt af en masse gloser jeg slet ikke tør skrive på MOL. Og såfremt han er i skidt humør rykker han min licens i stykker, tager min nøgle til klubben og giver mig et spark i røven ud af døren. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Du er med andre ord, ret så owned? :poking:

Aj, jeg skulle nok have indsat en " :tongue: "... :bigsmile: Det var, naturligvis, kun en joke, og det er skam klart, du ikke skal brænde dig selv af :wink: Faktisk overvejer jeg, om jeg overhovedet vil lade dig squatte, når nu situationen er, som den er... :devil::smile:

Link to comment
Share on other sites

Du er med andre ord, ret så owned?  :poking:

Aj, jeg skulle nok have indsat en " :tongue:  "... :bigsmile: Det var, naturligvis, kun en joke, og det er skam klart, du ikke skal brænde dig selv af  :wink: Faktisk overvejer jeg, om jeg overhovedet vil lade dig squatte, når nu situationen er, som den er...  :devil:  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Kald det bare owned eller hvad du ellers vil. Men du skal bare vide, at det gælder for alle vores løftere. Vi holder bare hinanden lidt i ørene op til stævnerne. Det er på ingen måde anderledes for mig end det feks. er for Sørig og Tonni. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du er med andre ord, ret så owned?  :poking:

Aj, jeg skulle nok have indsat en " :tongue:  "... :bigsmile: Det var, naturligvis, kun en joke, og det er skam klart, du ikke skal brænde dig selv af  :wink: Faktisk overvejer jeg, om jeg overhovedet vil lade dig squatte, når nu situationen er, som den er...  :devil:  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Kald det bare owned eller hvad du ellers vil. Men du skal bare vide, at det gælder for alle vores løftere. Vi holder bare hinanden lidt i ørene op til stævnerne. Det er på ingen måde anderledes for mig end det feks. er for Sørig og Tonni. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Igen, det er bare for sjov, jo :wink::tongue:

Ja, det havde jeg også regnet med :smile: Er også selv blevet bombarderet med alskens rædsler, hvis jeg går igang med et eller andet hjernedødt program el.lign, det næste stykke tid ( Men det gør jeg ikke :wink: )

Det er god klubånd :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik lige tilsendt filmene med mine to andre dødløft fra Thy af æ' Bamz... Der er det faktisk ganske tydeligt, at jeg bevæger mine fødder, især på første løft... :blink:

Jeg ved ikke umiddelbart hvad det kan skyldes, men mit bedste gæt er at jeg ikke er tilstrækkeligt vant til at løfte i dragten, og den derfor får mig ude af balance... :unsure:

Hvis nogen har et bud på, hvad det kan skyldes, og hvad jeg kan gøre ved det, ville jeg rigtigt gerne høre om det... :bigsmile: ( Og selvfølgeligt også gerne andre kommentarer om teknikken... :smile: )

Link til filmene:

220 kg dødløft til Thy 2005

235 kg dødløft til Thy 2005

Jeg må da indrømme, det er pænt belastende at kunne løfte vægtene, men ikke få det godkendt, fordi jeg ubevidst leger balletdanser :whatsthat:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Som Moos skriver har PTPoul, han og jeg aftalt noget box squat med bands. I dødløft kan jeg desvære ikke fyrer den af pga ligastævne en uge efter træffet. 

Og der må jeg ikke være med :innocent: Jeg er ikke i squatform(Hvis jeg nogensinde har været det :laugh: ) for tiden så i skal ikke være bange for at få klø af mig. Og da slet ikke i boxsquat som jeg ikke er for god til. Men det er jo også det der gør det sjovt at dyste. Ellers kan i da bare få klø i plateflipping eller dumbell curls bageefter hvis i er for kække :4smartass::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er så besværligt, hvorfor bliver du så ikke bare ballet danser i stedet for!?! Det ville du sikkert også være bedre til.  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

:flipa::flipa:

Som Moos skriver har PTPoul, han og jeg aftalt noget box squat med bands. I dødløft kan jeg desvære ikke fyrer den af pga ligastævne en uge efter træffet. 

Og der må jeg ikke være med :innocent: Jeg er ikke i squatform(Hvis jeg nogensinde har været det :laugh: ) for tiden så i skal ikke være bange for at få klø af mig. Og da slet ikke i boxsquat som jeg ikke er for god til. Men det er jo også det der gør det sjovt at dyste. Ellers kan i da bare få klø i plateflipping eller dumbell curls bageefter hvis i er for kække :4smartass::w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er sikker på, at du godt må være med :wink: Evt. mod "betaling", dog :pimp:

Link to comment
Share on other sites

Som Moos skriver har PTPoul, han og jeg aftalt noget box squat med bands. I dødløft kan jeg desvære ikke fyrer den af pga ligastævne en uge efter træffet. 

Og der må jeg ikke være med :innocent: Jeg er ikke i squatform(Hvis jeg nogensinde har været det :laugh: ) for tiden så i skal ikke være bange for at få klø af mig. Og da slet ikke i boxsquat som jeg ikke er for god til. Men det er jo også det der gør det sjovt at dyste. Ellers kan i da bare få klø i plateflipping eller dumbell curls bageefter hvis i er for kække :4smartass::w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Selvfølglig må du være med. :smile: Men kan du komme ned til en boks i godkendt dybde? :laugh::poking:

Link to comment
Share on other sites

Squatfar<<  :newtongue:  :flipa: Hehe, Jeg har da indtil videre kun fået 1 løft underkendt på manglende dybde udaf 15 squats til konkurrence ialt :wink: Så mon ikke jeg kan komme ned til sådan en en box der, spørgsmålet er bare om man kan få sin fede røv med op igen :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, dybden er selvfølgelig ligemeget, når man ikke kan løfte lortet alligevel :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja, dybden er selvfølgelig ligemeget, når man ikke kan løfte lortet alligevel

Du bliver så meget tudefjæs på lørdag når jeg med spritånde halvstiv laver raketter med dit squat max.....I bænkpres inklusiv ektra band tension :devil::w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Tjah... Ellers kan vi konkurrere i tømmermænd? :laugh::tongue: ( Skal til 18 års fredag aften :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Ekstra workout:

Nu har jeg prøvet at stene og jeg kan ikke holde ud at skrive mere... Så måtte jeg jo lige træne en smule... :bigsmile:

Forøvrigt rigtigt rart lige at bruge 20 minutter derhjemme, hver dag, på lidt øvelser :smile:

Frontsquat:

2 x 30 x kosteskaft :tongue:

Floorpress, meget smalt greb:

2 x 20 x 32.5 kg

5 x 15 x 52.5 kg

Supersetted med

Barbbell rows:

5 x 15 x 52.5 kg

Mave, lige:

3 x 10

Fanme i orden omgang, endnu en gang super svedigt :laugh::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tjah... Ellers kan vi konkurrere i tømmermænd?   ( Skal til 18 års fredag aften  )

Deal :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

HA... Den dissiplin er jeg uofficiel Dansk mester i! Mit hemlige trix er rødvin blandet med øl... Det er så "hemlig" at jeg aldrig kunne finde på at bruge det igen!!!

Edited by Havneren
Link to comment
Share on other sites

Tjah... Ellers kan vi konkurrere i tømmermænd?   ( Skal til 18 års fredag aften  )

Deal :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

HA... Den dissiplin er jeg uofficiel Dansk mester i! Mit hemlige trix er rødvin blandet med øl... Det er så "hemlig" at jeg aldrig kunne finde på at bruge det igen!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Det kender jeg godt... Det kom der en ganske speciel aften ud af, sammen med styrkeløfter-drengene... :blush::sleeping::innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share