Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

needpics.gif

:innocent:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe... Men det får I altså ikke... Lidt vil jeg beholde for mig selv... :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Troede ikke vi skjulte noget for hinanden :raisebrow:

:innocent::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan få det på messenger...

"I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced."

Could it be? Moos disco training?!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

GPP:

Virkeligt smadret fra igår, især ryggen super øm, mens også pat, skulder, triceps, haser og mave ret medtaget :4thumbup:

Det har så, kombineret med forholdsvis lavt kcal-indtag ( A'caaaaaat :blush: ) gjort mig fuldstændigt smadret... Først faldt jeg i søvn ovenpå et bord i spisepausen, og sov i 15 minutter, hvor jeg eftersigende skulle have talt i søvne :w00t::laugh::blush:

Efter aftensmaden gik der også bare en klap ned, og jeg fik lige 1½ side på bredsiden :sleeping::bigsmile:

Da jeg så kom op, kom jeg i tanke om, at jeg hellere måtte få lavet noget...

:walking: 52:17

Godt tempo... Rigeligt at tænke på til at holde hovedet beskæftiget... :eh:

Sidepress:

30 x 5 kg

20 x 12.5 kg

Dejlig højrep øvelse for albuer og skuldre :bigsmile:

Band pullapart:

2 x 20

Rotatorcuff:

2 x 15

Håber at jeg når at blive frisk til træningen i morgen... :sleepy:

Link to comment
Share on other sites

Status:

Meget mere frisk i kroppen end i går, dog stadig let doms over det hele :bigsmile:

Sov 4 timer over mig i morges... :blink: Så må nok have haft brug for det... :raisebrow: Vågnede tilgengæld op med et kæmpe hold i nakken... :sneaky2:

I dag burde gå med at læse til dansk-årsprøven fredag, men det kan jeg vidst ikke nå... Der er jo en milliard ting at læse, og samtidig holder min mor jubilæum på arbejde, så jeg bliver nødt til at hjælpe hende ( Hvilket jeg så har brugt alt min tid på i dag, foreløbig... Skal dog også ind og træne i dag, det bliver desværre nok bare senere end planlagt... )

Link to comment
Share on other sites

Argh, det er så nederen med hold i nakken. Kender det selv alt for godt. God bedring med nakken champ!  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx bro! :smile:

Ja, det er fanme nedern... Første tegn på en dårlig dag... :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

...andet tegn var så da du mødte mig ude i badet :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Argh, det er så nederen med hold i nakken. Kender det selv alt for godt. God bedring med nakken champ!  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx bro! :smile:

Ja, det er fanme nedern... Første tegn på en dårlig dag... :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

...andet tegn var så da du mødte mig ude i badet :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

... Og jeg ikke skulle med... :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Basistræning:

God runde i dag... Havde ikke spist en skid, så blev svimmel under squatten og blev nødt til at tage 30 sekunder liggende... Efter nogle carbs fik jeg det dog straks bedre... Ellers super god power i squatten, jeg tror at det bliver super godt :4thumbup:

Også god føling i patten, selvom jeg ikke fik lavet noget nævneværdigt tungt... Rygøvelser mm. kørte også fint... Der blev også hilst på en del af de kendte hygge-hoveder :bigsmile:

Squat med minibands om knæene:

2 sæt

High bar Boxsquat uden bælte:

Opv.

6 x 6 x 100 kg

Nemt, dynamisk hastighed på de fleste sæt :cooldance: Har aldrig kørt så stærkt, uden bælte før :smile: Kommer dog stadig en smule ud at hænge med den, men synes selv det er blevet bedre end sidst :bigsmile: Jeg tror, at jeg bliver rigtigt stærk på den måde, om et par måneder... :wink:

Incline DB press:

Opv.

4 x 8 x 30 kg

Sooo puny :laugh:

Dimitry smal bænkpres:

6 x 6 x 70 kg

Fik vidst for kort pause på et par stykker... Ellers ok... :smile:

Incline supported DB rows med peak contraction

5 x 8 x 27 kg

Sad rigtigt godt mellem skulderbladene :smile:

T-bar rows:

12 x 50 kg

2 x 10 x 60 kg

Stadig svag... Havde stadig lidt for meget doms i latten fra sidst, til at køre nok her... :innocent:

Smal skulderpres:

3 x 15

DB shrugs:

2 x 15 x 42.5 kg

Nem...

Lean away laterals:

2 x 8 x 14 kg

Hanging legraises:

3 x 15x

Hammer curls:

2 x 10 x 16 kg

10 x 17.5 kg

God runde... Foreløbig fungerer det her basis-halløj meget fint... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kropsmål + rotatorcuff:

Kedede mig...

Højre overarm: 42 cm :w00t:

Venstre overarm: 40 cm Stadig stor forskel, men den er ved at kommer efter det :laugh:

Højre underarm: 35 cm

Venstre underarm: 35 cm

Højre læg: 44 cm

Venstre læg 42 cm

Højre lår: 69 cm Det vil åbenbart bare ikke vokse :blink:

Venstre lår: 69 cm Heller ikke dette :blink:

Resten af kroppen er for besværligt at måle selv...

Fedt%? Høøøøøøøj :laugh: Men i det mindste ikke all time høj, og den er vidst også en smule lavere end til jul, ud fra billeder at bedømme :smile: Der er ihf kommet en del mere muskelmasse... :bigsmile:

Men hvorfor går jeg egentligt op i det? :laugh::innocent:

Efterfulgt af noget skulderstabilitetsøvelser, 5 sæt rotatorcuff, udstrækning, massage af delt/pecs og isning :smile:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Resten af kroppen er for besværligt at måle selv...

Du kan da sagtens måle maven og brystet selv :wink:

Arme, læg og lår minder meget om mine mål, så du har virkeligt haft vild fremgang :cooldance::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Gad ikke tage t-shirten af... :sleeping::wink::tongue:

Højre overarm: 42 cm  :w00t:

Venstre overarm: 40 cm Stadig stor forskel, men den er ved at kommer efter det :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Du må til at bruge venstre, når du rykker i banditen. :laugh::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Basistræning:

Var lidt træt til træning i dag, efter en meget hård årsprøve i dansk i dag :innocent: Eller... Ikke... :innocent::tongue: Havde ihf ikek sovet de fornødne +14 timer, der skal til, for at jeg er frisk... Squatten var lidt tung, og under smal bænk gjorde min delt knuder igen :raisebrow: Så den øvelse dropper jeg altså nu!! :4ranting: Legede lidt med stangens placering i squat, og skuldrene... Hvor underligt det end lyder, har delten det faktisk bedst, med forholdsvis smal placering af hænderne...

Squat, uden bælte:

Opv med bands om knæene

2 x 8 x 60 kg Fri, for første gang længe... Spillede fint, meget bedre end før :smile:

Box: lidt lavere end normalt, kørte med overarmen :wink:

4 x 6 x 100 kg

Ikke meget at trykke med i dag... Teknikken var heller ikke helt god... Legede lidt med stangens placering... Kunne godt mærke en forskel på trykket i gennem kroppen...

Semi-sumo dødløft uden bælte, overhåndsgreb:

Opv.

5 x 5 x 110 kg

Easy peasy, skulle bare lige have følelse med øvelsen, og ikke starte for tungt. Sjovt nok var grebet fuldstændigt problemfrit, på trods af at det var overhånds... :bigsmile:

Incline DB press:

Opv.

4 x 8 x 32.5 kg

Hmm... Har virkeligt ikke særligt stabile skuldre :raisebrow: Kun de sidste par reps var halvtunge, ellers var det nemt... Har godt nok ikke ret meget at presse med i den øvelse :raisebrow:

Smal bænkpres:

6 x 70 kg

6 x 80 kg

Nej, den er altså ikke ret god i delten... :dry:

Side press:

3 eller 4 x 8 x 20 kg

Barnemad... Fee' øvelse :bigsmile:

Face pulls:

4 sæt

Kneeling cable crunch:

4 sæt

Samt lidt mere skulder og 4 sæt rotatorcuff... Samt en røvfuld udstrækning...

Irriterende med delten, mere massage og udstrækning til mig, samt drop den smalle bænk, spade :sneaky2:

Ellers ok træning... Dog lige lovlig let... Tilgengæld masser af folk, at snakke med, og overarmen delte sukker ud :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share