Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

I vil nok indse at jeg har ret, når Simon pludselig begynder at lave +30 dunk ( ? :unsure::laugh: ) til hver kamp  :devil:  :tongue:

Og hvem er chumpen?  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Nemlig, måås! :4thumbup: Næste sæson når jeg dunker som en gal, vil jeg gi' dig al kreditten fordi du fik mig igang med boxsquat! :tongue::tongue:

Chumpen??? Troede det var klart for enhver hvem det er ( :laugh: ) men siden du nu spørger, så kan jeg fortælle at det er JonasL, også tidligere kendt som sure-Jonas.. :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

I vil nok indse at jeg har ret, når Simon pludselig begynder at lave +30 dunk ( ? :unsure::laugh: ) til hver kamp  :devil:  :tongue:

Og hvem er chumpen?  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Nemlig, måås! :4thumbup: Næste sæson når jeg dunker som en gal, vil jeg gi' dig al kreditten fordi du fik mig igang med boxsquat! :tongue::tongue:

Chumpen??? Troede det var klart for enhver hvem det er ( :laugh: ) men siden du nu spørger, så kan jeg fortælle at det er JonasL, også tidligere kendt som sure-Jonas.. :laugh::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kommenterér dette, når jeg har sovet min rus ud... :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

pt. er jeg netop vendt hjem fra den 4. 18års fødselsdag i træk ( Og den sidste... Næste weekend er det kun en fest for sjov :4thumbup: ) En fee' aften... Masser af hygge med pals'ne, lidt kyssen ppå kinder og lidt stirren efter hunkønsvæsner :innocent: På et tidspunkt var der endda én, der gav en lapdance til fødselaren med tilhørende striptease :blink::w00t::innocent:

Endnu en gang vandt jeg øl-stafet, selvom jeg er rimeligt ude af form, men som min kammi sagde "Seriøst... Hvordan gør du det??? Det er jo umuligt t bælle en øl så hurtigt... Det er jo totalt urealistisk... Du MÅ snyde... :blink::blink: "..... :w00t::laugh: Det var spas nok...

Efter det var ved at tynde ud, forsøgte jeg at ringe til Piv... De første to gange, var der ingen, der tog den... 3. gang blev der meldt optaget og sidenhen blev der meldt, at mobilen ikke var istand til at modtage opkald... :wink: Gad vide hvad hun mon har lavet... :poking::wink::tongue:

Derefter hjem, kyle en pizzaslice ned i svælget ( Samt lidt peanuts :innocent: ) og så... Knalde brikker om lidt... :sleeping:

Total hyggelig aften... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Basistræning:

Ordentlig volumen i dag... Det hele kørte fint, men under rygtræning blev jeg godt nok noget kulret... Kan ikke tåle ikke at æde som et svin :blush: ( Også selvom Kern gav kage :tongue: )

Fik kæwet en del, og ellers kørt en ordentlig røvfuld øvelser... Fee'...

Kiggede også lidt på Jans og Jens' teknik i squatten... Er gået hen og er blevet en hel tekniknørd efter jeg har tilbragt så lang tid med Poul... :blush::4smartass::innocent: Og selvfølgelig, mens jeg står med Jan... "Ja, kom så, luft i maven... Knæene ud..." slår stodderen fanme en ordentlig hakker :laugh: .... Jo tak! :laugh::tongue:

Og som noget nyt, fik jeg set Henning træne igen... Det var jo en hel fornøjelse... :smile:

Boxsquat, uden bælte:

Opv.

6 x 6 x 110 kg

Så er det ved at ligne noget... Det var jo godt nok lidt halvtungt, men med overskuuuuuu'...

Floorpress:

8 x 50 kg

3 x 6 x 70 kg

3 x 6 x 85 kg

2 x 6 x 95 kg

3 x 105 kg

3 x 100 kg

6 x 80 kg

God volumen... Lidt tungere end det skulle have været... :innocent:

Boardpress, 4 boards:

3 x 100 kg

3 x 110 kg

3 x 115 kg

3 x 120 kg

3 x 125 kg

Min stabilitet og evne til at racke tunge vægt er for rådden... Det må jeg arbejde med... Ellers var det nemme nok... Mine lange arme og manglende opspænd gør, at jeg selv med 4 boards har en vandring, der føles væsentlig... :raisebrow:

Smal floorpress:

3 x 12 x 60 kg

Ristede triceps...

Supersetted med

BB rows:

3 x 12 x 60 kg

Er så latterligt svag i den øvelse :sneaky2:

Smal træk til pat, underhåndsgreb:

4 sæt

Rimeligt tunge sæt... Brændt aw...

Incline supported DB rows:

4 x 8 x 27.5 kg

Sidder super godt mellem skulderbladene og i bagdelts... Blev kørt med peak contraction :cooldance:

External rotation:

4 sæt

Hanging legraises:

3 x 12

Smadrede abs...

Hyperextensions:

2 x 20x

Noget af en volumen... Det er sq fee'... :4thumbup: :devil: Squatten spillede, det samme gjorde patpresset, taget i beteagtning af, at jeg ikke har kørt tungt længe... Planen er at lave lidt halvtunge 3'ere i denne uge, i patten, og så ellers gentage 8 reps/ 6 reps-strukturen fra sidst... Og så gøre det i et par runder... :bigsmile:

God runde i dag :smile:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Rehab/Prehab:

Var egentligt frisk nok, taget i betragtning af at jeg havde siddet til kl 4 og chattet med et pigebarn... :bigsmile: Ikke nær så meget doms som jeg havde forventet...

Bagskulder bands:

2 x 25 x light bands

Fik ondt i min venstre albue... :blink: Derfor...

Triceps band:

2 x 20 x light band

Hammercurls:

1 x 50 x 5 kg

Link to comment
Share on other sites

Let bænk / Volumen dødløft:

Masser af hoveder i klubben i dag... Masser af snak... Dog lidt svag pga for lidt søvn, mangel på mad og en masse sol...

Kørte lidt bænk, der føltes alt for tung... Har mistet al fornemmelse for at racke vægte :raisebrow:

Derefter noget dødløft... Super teknik, rigtigt rigtigt sweet omgang... Det bliver rigtigt godt :smile:

Fik ondt i min albue under noget triceps-gejl... Fanme latterligt... :dry:

Alt i alt stille og rolig omgang... :smile:

Bænkpres:

4 x 10 x 60 kg

3 x 5 x 80 kg

3 x 3 x 90 kg

Tarveligt... :blink: Men ok, også ret trætte triceps fra mandag...

Semi-sumo, uden bælte:

2 x 8 x 70 kg

3 x 110 kg

2 x 3 x 130 kg

3 x 150 kg

5 x 5 x 130 kg

God omgang, fornuftig volumen og sweet teknik :smile: Går super godt i dunken, endda :smile: Skal nok blive godt, men jeg arbejder det lige så stille op :smile:

T-bar rows:

10 x 55 kg

3 x 8 x 65 kg

Incline supported DB rows:

4 x 8 x 28 kg

Så var ryggen godt smadret... Synes sumodødløft går væsentligt mere i trapz end normal dødløft, så det er fee'...

Decline close grip bænk:

3 sæt

Må se om jeg kan køre dén, når nu delten ikke er så glad for normal smal bænk... Skulle først lige finde passende vægt, men efter 3 sæt gjorde venstre albue ondt igen, ligesom i går :blink:

GHraises:

2 x 6

Må have sat den forkert, for de var super nemme... :unsure:

Hammercurls:

3 sæt

Supersetted med

Laterals:

3 sæt

Samt noget udstrækning af pat/delt... Der forøvrigt havde det en del bedre end normalt, efter endt træning :smile:

Ok træning, let, men god prygl til ryggen...

Har påbegyndt isning af albuen, må da håbe at det bare er noget tilfældigt fnidder :blink:

Da jeg kom hjem, fandt jeg så ud af, at de gamle tager en uge sydpå... i overmorgen :blink: Ud over en generel skuffelse over at de bare smutter midt i eksamensperioden, og ikke yder den mindste støtte... Bliver det jo fint nok at slippe for dem... Først og fremmest må det betyde grillfest lørdag aften :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:walking: ~80 minutter, dog fratrukket noget tid med at lege med nogle små børn under et besøg på Statoils wc  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Sorry så den først nu.... :w00t::laugh::tongue:

Ye, hvad skal jeg sige??

Jeg er en slem dreng :innocent::blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Troede bare at du nægtee at udtale dig efter du var blevet gennemskuet :tongue:

Kommer du til Århus på lørdag?

Link to comment
Share on other sites

:walking: ~80 minutter, dog fratrukket noget tid med at lege med nogle små børn under et besøg på Statoils wc  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Sorry så den først nu.... :w00t::laugh::tongue:

Ye, hvad skal jeg sige??

Jeg er en slem dreng :innocent::blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Troede bare at du nægtee at udtale dig efter du var blevet gennemskuet :tongue:

Kommer du til Århus på lørdag?

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe... Nej, det var ren og skær distræthed :tongue:

Nej, det er ikke planen... Ingen plads til min lille numse, desværre, og har også planer for i aften... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Ja det tegner til at blive en skide god dag :mad:

I morges da mig og Dr. Delt skulle med bussen, så stod vi og ventede på bussen, bare for at finde ud af at de fags fra Fynbus strejkede, så den stod selvfølgeligt på tog til arbejde og en halvtime senere fri :mad:

Sørme om ham strejke bussen som vi kørte med ind til banegården ikke valgte at holde lidt før stationen og bad alle alle om at gå det sidste stykke. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Ja det tegner til at blive en skide god dag  :mad:

I morges da mig og Dr. Delt skulle med bussen, så stod vi og ventede på bussen, bare for at finde ud af at de fags fra Fynbus strejkede, så den stod selvfølgeligt på tog til arbejde og en halvtime senere fri  :mad:

Sørme om ham strejke bussen som vi kørte med ind til banegården ikke valgte at holde lidt før stationen og bad alle alle om at gå det sidste stykke.  :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Den kan jeg nemt slå, men af forskellige årsager tror jeg ikke det er så smart med dén historie på nettet...

Link to comment
Share on other sites

Ja det tegner til at blive en skide god dag  :mad:

I morges da mig og Dr. Delt skulle med bussen, så stod vi og ventede på bussen, bare for at finde ud af at de fags fra Fynbus strejkede, så den stod selvfølgeligt på tog til arbejde og en halvtime senere fri  :mad:

Sørme om ham strejke bussen som vi kørte med ind til banegården ikke valgte at holde lidt før stationen og bad alle alle om at gå det sidste stykke.  :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Den kan jeg nemt slå, men af forskellige årsager tror jeg ikke det er så smart med dén historie på nettet...

<{POST_SNAPBACK}>

Og det bliver bare bedre og bedre... Afmagt... Hader det... :sneaky2::dry:

:4ranting: :4ranting: :4ranting: :4ranting:

Link to comment
Share on other sites

Ja det tegner til at blive en skide god dag  :mad:

I morges da mig og Dr. Delt skulle med bussen, så stod vi og ventede på bussen, bare for at finde ud af at de fags fra Fynbus strejkede, så den stod selvfølgeligt på tog til arbejde og en halvtime senere fri  :mad:

Sørme om ham strejke bussen som vi kørte med ind til banegården ikke valgte at holde lidt før stationen og bad alle alle om at gå det sidste stykke.  :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Den kan jeg nemt slå, men af forskellige årsager tror jeg ikke det er så smart med dén historie på nettet...

<{POST_SNAPBACK}>

Og det bliver bare bedre og bedre... Afmagt... Hader det... :sneaky2::dry:

:4ranting: :4ranting: :4ranting: :4ranting:

<{POST_SNAPBACK}>

Fortæl os nu hvem der har fundet din lolita-dukke. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja det tegner til at blive en skide god dag  :mad:

I morges da mig og Dr. Delt skulle med bussen, så stod vi og ventede på bussen, bare for at finde ud af at de fags fra Fynbus strejkede, så den stod selvfølgeligt på tog til arbejde og en halvtime senere fri  :mad:

Sørme om ham strejke bussen som vi kørte med ind til banegården ikke valgte at holde lidt før stationen og bad alle alle om at gå det sidste stykke.  :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Den kan jeg nemt slå, men af forskellige årsager tror jeg ikke det er så smart med dén historie på nettet...

<{POST_SNAPBACK}>

Og det bliver bare bedre og bedre... Afmagt... Hader det... :sneaky2::dry:

:4ranting: :4ranting: :4ranting: :4ranting:

<{POST_SNAPBACK}>

Fortæl os nu hvem der har fundet din lolita-dukke. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ingen... Den smed jeg ud, efter at du sprang den, remember?

Link to comment
Share on other sites

Powerclean and push press:

2 x 8 x 20 kg

8 x 40 kg

3 x 3 x 60 kg

1 x 70 kg

1 x 75 kg

1 x 80 kg PR tangering, let

1 x 85 kg PR +5 kg, let

1 x 90 kg Miss, får ikke presset den

5 x 60 kg

1 x 100 kg Kun clean, stadig clean PR med 10 kg, nem

2 x 5 x 70 kg

Kun ét clean pr sæt

Havde brug for at være voldelige, og havde kun 3 kvarter...

Rimeligt påvirket af mange dumme ting i dag, jeg føler mig ked af det, forvirret, ulykkelig og ikke mindst til grin...

Link to comment
Share on other sites

Rimeligt påvirket af mange dumme ting i dag, jeg føler mig ked af det, forvirret, ulykkelig og ikke mindst til grin...

Hva' fa'en er det for noget?! Du må sgu se at komme over det, selvom sådan noget kan tage lidt tid, men det spiller sgu ikke at uhyret er ulykkeligt lige op til weekenden.. :wink:

Cheer up! :smile::cheer:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share