pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

:cooldance:  :cooldance:  :cooldance:

I går aftes stod det på en god gl gyser sammen med Mette pigen ... senere forvildede jeg mig ind i Mols chat... hvor J.B sad palle alene... vi blev til en 5 stykker som brugte et par timer på chat om løs og fast og nu sidder Krea og fatter nada af hvorfor han ikke lige fik trænet så godt??

:poking:

Måske hænger det sammen med vi chattet der hvor vi burde have sovet...

Ellers synes jeg det kunne være vildt hyggeligt med at chatte med folk om off topic emner ind i mellem...

Det var ganske hyggeligt selvom de snakkede mande hørm for det meste...

:raisebrow:

:laugh:  :cooldance:  :laugh:

Kan i nu alle have en super aften... I morgen skal jeg have trænet og tæsket mine muskler indtil de brænder op...

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

ha mandehørm. Jeg troede eller du kunne mosten :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Kan jeg også men i glemte jeg var der....

:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Godmorgen Mol....

Damn det er en hyggelig påskeferie vi har os her..... :4thumbup: I går gik den første del af dagen op i hat og briller... Mette havde overnattet og ingen af os herhjemme havde ønske om at kom i gang.. så dagen havde gået i nattøj, film, gl fotoalbums og masse af rå hygge...

Vi havde dog en deadline da Kern skulle komme til kaffe om aften...

Aften bestod af en del kaffe, Kaluha og kævleri... Mette alis "Chubby" hendes nye nick fik smagt en smule gaz og vi håber MEGET at det nu har givet hende motivation til at komme i sving rent motions mæssigt...

:cooldance::laugh:

Til morgen meldte hun dog fra :sleeping: hun siger hun er træt???

Det er super fedt nu have mødt Kern og vi har nu lavet en aftale om at se lidt film i ny og næ ..

Mette er tændt på en masse gys .... :blink: "Grunge" stå øvest på ønskelisten..

Sensie Friis er så en selvskreven deltager i disse film aftner... han ved det så bare ikke... :w00t:

Nu må jeg heller kom igang... skal have brændt noget af min søns energi af med noget PW oppe til byen... sådan at jeg forhåbenligt kan få mulighed for at træne senere... :cooldance:

Kan i nu alle have en super dag.... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er super fedt nu have mødt Kern og vi har nu lavet en aftale om at se lidt film i ny og næ ..

Mette er tændt på en masse gys .... :blink:  "Grunge" stå øvest på ønskelisten..

Sensie Friis er så en selvskreven deltager i disse film aftner... han ved det så bare ikke... :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Filmaften, feee' :w00t::smile:

Jeg er dog mest til action. :4boxing: :gun2: :4police:

F.eks. noget der involverer Kim Bodnia og skydevåben. :bigsmile::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Det er super fedt nu have mødt Kern og vi har nu lavet en aftale om at se lidt film i ny og næ ..

Mette er tændt på en masse gys .... :blink:  "Grunge" stå øvest på ønskelisten..

Sensie Friis er så en selvskreven deltager i disse film aftner... han ved det så bare ikke... :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Filmaften, feee' :w00t::smile:

Jeg er dog mest til action. :4boxing: :gun2: :4police:

F.eks. noget der involverer Kim Bodnia og skydevåben. :bigsmile::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu skal der gerne være flere film aftner så mon ikke de bliver alsidigt nok til vi også kan se den slags film...

Weiii

Men godt du også er frisk på en lille film klub ... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

ADVARSEL; En dybsindigt indlæg

At miste sin sjæl

I dag er det 7 år siden jeg bad min eksmand forlad vores fælles hjem da jeg ikke elskede ham og kunne ikke holde ud at skulle vågne ved hans siden en morgen mere.

Hårdt, kontant og ude af det blå...

Jeg havde fået en fødsels deperation og havde gået til psykolog i et halv år denne dag. Om eftermiddagen havde jeg været til samtale med min psykolog og fortalte hende jeg havde taget denne beslutning. Hun fra rådet mig det på det kraftigste trods hun vidste det var besluttet og dermed ikke ville ændres ved hendes ord.

I dag forstår jeg hvorfor hun forsøgte.

Efter denne samtale kørte jeg ud i skoven... jeg hulkede og græd i timerne der gik... Jeg ville nå hjem til børnene skulle puttes. Egoistisk... ja....

Suk

Derefter så bad jeg ham slukke tvét som altid var tændt.... vi sad i hver vores ende af en kæmpe hjørne sofa som vi altid gjorde...

Han havde aldrig slået mig, aldrig været mig utro med en anden kvinde ( Så vidt jeg ved da) men han havde bedraget mig, løjet for mig og snydt mig så mange gange jeg engang kan huske det.

Jeg havde solgt min sjæl for tryghed og kærlighed.

Der sad jeg med to børn og en ægtemand med ingen selvværd, ingen mål og ingen følelser længere. Jeg vejet over 80 kg og orkede ikke at se eller finde den person jeg er i dag.

For havde jeg gjort det i min ægteskab ville jeg se jeg ikke blot havde mistet min sjæl men faktisk solgt den ....

Han gik uden at sige et ord, uden at spørge hvorfor.... :blink:

Når jeg i dag sidder og kigger i bakspejet, vidste hvad mine børn skulle gå igennem, hvad jeg skulle gå igennem i disse 7 år så kan jeg med ærlighed sige jeg ikke havde taget denne valg jeg tog.

Jeg ville have forskånet mine børn, spillet spillet og fundet mig selv på en anden måde indtil mine børn havde rejst sig som unge voksne og kunne have klaret sig selv.

Jeg troede dengang jeg gjorde hvad der var rigtigt... ellers tag man ikke denne valg. Helvedet vi har været igennem og stadig slås med efterfølgerne af den kaos mit valg skabte var IKKE det værd.

I dag har jeg min sjæl, min personlighed og ikke mindst styrke som er på vej op ad bakken.

Nu opstår der blot nye tanker....

Mine børn skal jeg nok få hjulpet og klaret dem igennem alt det her... det er mit første og vigtigste mål her i livet.

Problemet er mig...

I en chat med en fortrolig til aften skriver vedkommende;

Det magnetiske er det som gøre dig til den du er og denne kvinde ( MIg) er nok mere end en mundfuld for de fleste.

Disse ord skræmmer mig da de er i mine tanker tit... Netop min sjæl som er dragende på mænd er faktisk min største bekymring.

For når jeg er sådan en stor mundfuld .. finder jeg så moin nogensinde en mand som kan kapere hele mig, elske mig for den jeg er på godt og ondt.

At netop denne fortrolige havde forstået dette var en stor glæde. For jeg er vant til de fleste siger det er noget pjat...

Det er det BARE ikke for det er faktisk grunden til jeg skræmmer de få mænd jeg har haft tæt ind til mig siden min eks mand.

Jeg siger jeg ikke ønsker at miste min sjæl og dermed være den menneske jeg er men kan det i virkligheden lad sig gøre når det er skræmmende på mænd?

For jeg håber indeligt at jeg ikke skal være single resten af mit liv... for det er ikke optimalt...for sådan en som mig....nok ikke for 95 % af dem der er single.

:raisebrow:

Jeg er vild med min åbenhed, ligefremhed, ærlighed, flabethed, pivdyr, temprement, eftertænksomhed og imødekommenhed.

Det åbner så mange døre i dagligdagen og får mit liv på rette vej med de mange glæder der rent faktisk afsted kommer af disse egenskaber.

Men jeg frygter jeg aldrig finder ham som kan elske mig for den jeg er og hvor jeg står i mit liv.

Dette skal ikke forståes som jeg vil have ham i går, i dag eller imorgen men blot reflekterende på min årsdag som single mor som fandte sin sjæl men savner tosomheden.

Tak til dig / jer der læste jer igennem dette...

Sov dejligt og nyd dem i elsker og holder af hvert eneste minut i har dem.

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

At træne min 5 dage om ugen

Meget dumt.. jeg plejede at træne 7 dage om ugen ?.. se mig nu.. jeg kan ikke træne ? pga. jeg overbelastede mine håndled ? :s god ide : Træn højst 5 dage om ugen

Og prøv at lade være med at træne alt for hårdt som jeg gjorde.. Ikke særligt klogt..

Edited by Chino
Link to comment
Share on other sites

At træne min 5 dage om ugen

Meget dumt.. jeg plejede at træne 7 dage om ugen ?.. se mig nu.. jeg kan ikke træne ? pga. jeg overbelastede mine håndled ? :s god ide : Træn højst 5 dage om ugen

Og prøv at lade være med at træne alt for hårdt som jeg gjorde.. Ikke særligt klogt..

<{POST_SNAPBACK}>

Det kommer squda an på intensiteten.

man kna sagtens træne hyppigt, man skal bare variere træningsmetoderne/intesiteten.

mvh Poul

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

At træne min 5 dage om ugen

Meget dumt.. jeg plejede at træne 7 dage om ugen ?.. se mig nu.. jeg kan ikke træne ? pga. jeg overbelastede mine håndled ? :s god ide : Træn højst 5 dage om ugen

Og prøv at lade være med at træne alt for hårdt som jeg gjorde.. Ikke særligt klogt..

<{POST_SNAPBACK}>

Dette er taget fra min første indlæg ikke....

Jeg træner hver anden dag styrke og nogen gange laver jeg lidt cardio af en slags i de mellemliggende dage...

Det fungere altså fint...

Men tak for dine ord

Have en super dag

Link to comment
Share on other sites

At træne min 5 dage om ugen

Meget dumt.. jeg plejede at træne 7 dage om ugen ?.. se mig nu.. jeg kan ikke træne ? pga. jeg overbelastede mine håndled ? :s god ide : Træn højst 5 dage om ugen

Og prøv at lade være med at træne alt for hårdt som jeg gjorde.. Ikke særligt klogt..

<{POST_SNAPBACK}>

Det kommer squda an på intensiteten.

man kna sagtens træne hyppigt, man skal bare variere træningsmetoderne/intesiteten.

mvh Poul

<{POST_SNAPBACK}>

Tak Poul...

Nu er der intet overdrevet i min nuværende træningsprogram ...

Have en super reb søndag :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Kære Piv!

Du snakker for meget! :bigsmile:

Og spekulerer.

Problemet ligger ikke ved drømmefyren, men ved dig selv.

Hvis du møder mænd, der ikke kan kapere hele dig, så er det fordi du ikke viser hele dig i den måde du møder mændene på.

Den kommentar kunne jeg nok nuancere på mange forskellige måder, så den blev mere spiselig for dig, men forløbigt må du godt tygge lidt på den.

Hvis det overhovedet ikke siger dig noget, så er det nok ikke tid for det endnu.

Jeg tænker dog, at der er en hel del, som du viser her, og det giver et markant billed af dig. Hvis det ikke er det samme billed, du vil give en potentiel partner, så skal du jo nok tænke over, hvilket andet billed, du vil give, og om du er i stand til det.

Jeg har tænkt over, at hvis du søger en partner, som fuldt ud favner alt, du har skrevet (som jeg har læst), så er der vel et par hundrede i Danmark, og hvor mange af dem mon søger en fast partner i Odense?

Måske er du nødt til at overveje, hvilke "krav", du vil have tilgodeset, og hvilke, du vil slække på?

Jeg er selv alt for god til at holde fast i ting som ikke duer, så jeg er ikke ekspert på området. Men jeg kan da komme med lidt input.

Forøvrigt godt at se, at du er kommet lidt videre omkring Mette, selvom det jo ikke er meningen, at du skal punke dig selv, fordi du reagerer som du gør. Det er ok at erkende, at noget måske ikke gik helt "hensigtsmæssigt", men jeg tror, du trænger til at læse "Bogen om undskyldninger".

(Jeg har den selv og trænger ofte til at læse den, men der er jo så meget)

(var den ikke god?) :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kære Piv!

Du snakker for meget!  :bigsmile:

Og spekulerer.

Problemet ligger ikke ved drømmefyren, men ved dig selv.

Hvis du møder mænd, der ikke kan kapere hele dig, så er det fordi du ikke viser hele dig i den måde du møder mændene på.

Den kommentar kunne jeg nok nuancere på mange forskellige måder, så den blev mere spiselig for dig, men forløbigt må du godt tygge lidt på den.

Hvis det overhovedet ikke siger dig noget, så er det nok ikke tid for det endnu.

Jeg tænker dog, at der er en hel del, som du viser her, og det giver et markant billed af dig. Hvis det ikke er det samme billed, du vil give en potentiel partner, så skal du jo nok tænke over, hvilket andet billed, du vil give, og om du er i stand til det.

Jeg har tænkt over, at hvis du søger en partner, som fuldt ud favner alt, du har skrevet (som jeg har læst), så er der vel et par hundrede i Danmark, og hvor mange af dem mon søger en fast partner i Odense?

Måske er du nødt til at overveje, hvilke "krav", du vil have tilgodeset, og hvilke, du vil slække på?

Jeg er selv alt for god til at holde fast i ting som ikke duer, så jeg er ikke ekspert på området. Men jeg kan da komme med lidt input.

Forøvrigt godt at se, at du er kommet lidt videre omkring Mette, selvom det jo ikke er meningen, at du skal punke dig selv, fordi du reagerer som du gør. Det er ok at erkende, at noget måske ikke gik helt "hensigtsmæssigt", men jeg tror, du trænger til at læse "Bogen om undskyldninger".

(Jeg har den selv og trænger ofte til at læse den, men der er jo så meget)

(var den ikke god?) :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey....

Ja jeg snakker / skriver meget.... :w00t:

Nu er jeg ikke søgende altså aktivt... det var blot reflekterende tanker på en årsdag...

:tongue:

Der er mange måde at søge sin partner på men jeg har ikke overskudet længere det er blot en faktum jeg må erkende.

Det er mere en omgangs kreds som står på dagsorden og det gøre jeg da noget aktivt for nu. :cooldance:

Nu behøver du som du er klar over ikke servere alt spiseligt for mig.. jeg kan godt lide at få ting serveret råt blot det ikke er ondt ment da..*S*

Jeg vil da tænke over dine ord... spekulere over dem selvom du mener jeg gøre mig for meget i netop dette.

:laugh:

Mht til krav til en partner... det har jeg aldrig været god til at stille... jeg styres i den grad af mit hjerte så ja det er et oplagt ting at tag fat i

:blush:

Skal jeg læse bogen om undskyldninger ??? Hvad mener du mon med det? Det må du gerne uddybe da... :bigsmile:

Mette er en super veninde som gerne vil en masse men ikke synes at kunne finde motivationen.. det skal så siges at hun ikke ligger på den lade side... hun er meget aktiv blot ikke med motion.

:cooldance:

:poking: du snakker / tænker også en del over alt så mon ikke det er derfor du sagtens kan forholde dig til min facon??

:laugh::laugh:

Kan du nu have en dejlig søndag.

Klem herfra

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

CCS kl 11.oo - 13.30

Men min søn "Banditten"

Opvarming PW i 15 min

Squat

8 x 3 x 20 kg.... en del overskud selvom min bandit blev ved med at snakke med mig imens jeg forsøgt at lave dem.. :laugh:

Lounges

5 x 5 x 7,5 kg.. de river så dejligt i låret.. weiiiiii

Kropshævninger med 40 kg støtte

5 x 5 ...... de var meget slemme at komme igennem i dag.. suuuuuk

Bænk

9 x 3 x 20 kg

T - bar roning

8 x 3 x 25 kg

Incline curls

5 x 5 x 6 kg... nu skal der flere kg på denne her... synes ikke de river på samme måde mere... æv æv æv

Hyperekstentions med sandsæk

12 x 3

Aftalt med min Bandit at han bestemt ikke skal med hver gang jeg skal træne da jeg ikke lige kan overskue at holde øje med ham, snakke, lytte og arbejde seriøst med mine øvelser.

Det forstod han godt... :laugh:

Men hold da op Mor hvor er du stærk sagde han.. så smelter ens hjerte sku...

:wub::wub:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vist læst med lukkede øjne. Jeg mente det med din datter. Jeg havde blandet hende og Mette sammen.

Omkring undskyldninger, så mener jeg, at man skal lære, at lade være med at bruge dem.

Det er godt, at man "måske" bliver klogere. Men derfor behøver man ikke nødvendigvis at undskylde for de fejl, man tidligere har begået.

M.h.t. partner: UF, hvor du lyder som den ene af de andre Piv'er. (Ikke negativt ment)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vist læst med lukkede øjne. Jeg mente det med din datter. Jeg havde blandet hende og Mette sammen.

Omkring undskyldninger, så mener jeg, at man skal lære, at lade være med at bruge dem.

Det er godt, at man "måske" bliver klogere. Men derfor behøver man ikke nødvendigvis at undskylde for de fejl, man tidligere har begået.

M.h.t. partner: UF, hvor du lyder som den ene af de andre Piv'er. (Ikke negativt ment)

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t: :4thumbup: :bigsmile:

Kan man læse med lukket øjne... det VIL jeg lære.. sikken en masse man kan få læst om natten mens man sover...

:wink:

Dine sætninger omkring undskyldninger er for mig ret kryptiske.. sorry.. bare ikke forstået her... måske skyldes det udmattelsen efter træning...

:raisebrow:

Jeg undskylder sku gerne.. det gøre mig hverken bedre eller ringere som menneske... derimod gøre det mig rigere i min sjæl.

For mange menneske er det at indrømme man har fejlet næsten helt uoverkommeligt.

Andre vil aldrig indrømme en fejl og dermed aldrig give en undskyldning.

Der findes også mennesker som ikke er i stand til at modtage en undskyldning.. Hvorfor kan dette med at undskylde være så svært?

:tongue::tongue:

Bemærkning om at jeg ligner en anden piv :4thumbup: tjaaa jeg er som fleste ... bare mere åben om det... :wink:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

At træne min 5 dage om ugen

Meget dumt.. jeg plejede at træne 7 dage om ugen ?.. se mig nu.. jeg kan ikke træne ? pga. jeg overbelastede mine håndled ? :s god ide : Træn højst 5 dage om ugen

Og prøv at lade være med at træne alt for hårdt som jeg gjorde.. Ikke særligt klogt..

<{POST_SNAPBACK}>

Ej, det er da helt hen i vejret. Man kan SAGTENS træne alle ugens 7 dage. Du skal selvfølgelig ikke maxe ud i alt hver dag, for så er det da ris til egen mølle!!!

Fed log at følge med i ellers. Normalt gider jeg ikke skrive i de logs jeg følger med i, men nu blev jeg fa'me nød til det :devil::innocent:

Thomas

Link to comment
Share on other sites

At træne min 5 dage om ugen

Meget dumt.. jeg plejede at træne 7 dage om ugen ?.. se mig nu.. jeg kan ikke træne ? pga. jeg overbelastede mine håndled ? :s god ide : Træn højst 5 dage om ugen

Og prøv at lade være med at træne alt for hårdt som jeg gjorde.. Ikke særligt klogt..

<{POST_SNAPBACK}>

Ej, det er da helt hen i vejret. Man kan SAGTENS træne alle ugens 7 dage. Du skal selvfølgelig ikke maxe ud i alt hver dag, for så er det da ris til egen mølle!!!

Fed log at følge med i ellers. Normalt gider jeg ikke skrive i de logs jeg følger med i, men nu blev jeg fa'me nød til det :devil::innocent:

Thomas

<{POST_SNAPBACK}>

Min mølle trænger ellers da til max tæsk i squatten... :laugh:

Det er da vældig rart at læse du hygge med at følge med i min log og takker fordi du giver dig tilkende her ....

Du er velkommen til hver en tid at komme med et par ord eller mere da... :tongue:

Kan du nu have en super søndag aften *S*

Link to comment
Share on other sites

:cooldance::cooldance::cooldance:

Min ynglings tidsfordriv her på Mol er klart at følge mine ynglings log.. nok som de fleste andre her....

Hver af dem er noget helt særligt særligt når man dagligt simplethen må ind og se hvad der er sket... :innocent:

Her er mine ynglings pt klik på deres nicks og læse dem selv ved lejlighed;

Baardis log

Dette log er klart den sjovest log efter min mening... man får sig mange grin og kan følge en del af hvad denne unge mand går og fortager sig i forbindelse med sin træning, jobbet og fritiden.. :bigsmile:

ltp.. lillebror

Denne unge man har kæmpet hårdt imod mang kg og i sin unge alder som flest er usikker og til tider mere uheldig end de fleste... Han har helt klart ramt et blødt sted i mit hjerte og jeg nyder at følge han fremgang for der er sket rigtig meget med hans indre og det smitter joh af på hans humør... :4thumbup: På en ultra fed måde.

Jeg holder nøje øje med denne unge mand .... :wink: og sparker ham når han falder lidt i den gl rille med trist humør...

Fitness-iver og kone

Denne log er også meget levende både i deres træning, dagligdag og familie som desværre som alle andres er møj svært.

De er ægte mennesker med åbenhed, ærlighed og følelser som de tør at dele med andre..

De har min dybeste respekt :bowdown: En spændende log at følge ... :4thumbup:

Rivejernet.. Mols sejeste kvinde

Denne kvindes log sparker simpelthen røv!! Den energi hun lægger for dagen er bare beundringsværdigt.

Hun har gang i så mange ting på en gang at man bare ikke fatter at 24 timer om dagen kan være nok for hende.

Hendes viden og ikke mindst velvillighed for at hjælpe her og der her på mol er bare fantastisk.

:cooldance::cooldance::cooldance:

Hun fortjener bare masse af ros...

Kuldeskær

En meget hyggelig log at følge... en pige som desværre har ligget syg længe derhjemme med ellers har fået gevisten af sine anstrengelser i centeret... Hun har virkelige kæmpet ... dog har hun til tider svært med selv at se det...

De nyeste billeder i hendes log er meget beundringsværdigt...

U go girl!! Hun har et kæmpe stor hjerte og et varmt menneske som mange bør lægge mærke til

Forsættelse følger

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

forsættelse af ynglings logs;

Nutella knejten

Damn denne unge mands log rummer en gå på mod og "Detimanation" som rykker for vildt...

Han laver Pr´s for tiden som er overdrevet flotte og så er han er super dejlig knægt som rummer mere end man lige ser.

Man følger også hans dagligdag med venner og meget mere. Da jeg satte nogen billeder ind som bestemt ikke var egnet til Mol modtog jeg den mest gennemtænkt og sødt PM hvor han opfordrede til jeg slettet dem igen .. dette gjorde han med hjertet og en personlighed som viste at også unge drenge har mere imellen ørene end bare muskler, piger og mandehørm.

Jeg bære dyb respekt for denne unge knejt.

Hoosier tøsen

En lille sød sag som gøre sig som styrke løfter .. hun er sjov, klog og ikke mindst meget fremadrettet med sin sport. Mange vil have stor glæde af at følge hendes log.

Hun har gennemgået meget og det er vildt hvad denne pige kan præstere.

Pippi... wooooow

En kvinde der følger sin hjerte helt til Finland som kæmpe med alle odds imod sig... Hun skal lære en ny land at kende, nye mennesker og få et forhold til at køre dog i de mest smukke omgivelser og med Mol smukkeste hund...

Hvad hun formår med sin træning er vildt... hendes fremskridt er overdrevet og så har hun et hjerte af guld.

Hun støtte mange og følger mange her på Mol og damn it ... hun fortjener mange klap på skulderen ...

:tongue::bowdown::devil:

Henning

Han log er et super sted at hænge ud da han viser os hvor meget man kan blive afhængig af træning... Denne mand træner hjemme, på sit job og i et center. Han følger rigtig mange logs med gode råd, støtte og med reflekterende svar til indlæg rundt omkring.

Han er også sød til at tag billeder af øvelser man ikke lige kender med udførelige vejledninger til den der vil prøve noget nyt.

Forsættelse følger...... :4thumbup:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Forsættelse af mine ynglings logs:

Sensei Henning Friis

I denne log kan man følge hans kamp imod en skade i sin skulder og ikke mindst hans diæt, som han iøvrigt har tabt en hel del kg på. Han er så den ene ud af to Molér jeg har mødt i real life.

En varm, hjælpsomme og meget seriøs ung mand hvad der angår træning. Af personlighed rummer han alt og jeg glædes meget over alt det han er som menneske.

Glæder mig meget til mange flere stunder med denne super dejligt menneske.

:bowdown: :jodler: :satisfied::cooldance::bigsmile::pumpin::happy::showoff::4whip::worship::shades::crazy::banana: :4flex: :cheer:

GadeDrengen som dog er 40 år

En alsidigt mand med forkærlighed for kampsport med alt hvad det indbærer dog pt gået lidt i stå her på Mol... :hmmm::rolleyes::gal::nonono:

Det er noget rigtig skidt for han er ret spændende at følge selvom man nogengang må have sig en helt særlig ordbog for at kunne forstå langt de fleste øvelser han udøver... :laugh:

Han må sparkes igang igen...

Jeg vil meget gerne se han viser at vi gl også kan nå vores mål og ikke mindst sparke røv!!!

Kragen.....

En af de få BB jeg følger her på Mol... ufatteligt at se hvad og hvordan man kan forme sin krop med en nøje træning og ikke mindst viljen til det.

Der er ingen højtidelighed at finde hos ham... hilste kort på ham ved en gæstetræning og der er en helt unik ro over denne mand.

Her på Mol giver han sin viden fra sig der hvor han ser der er behov for det.. og han opmuntrer og støtter en hel del også. Hvilken jeg holder meget af at se.

Forsætelse følger.....

Link to comment
Share on other sites

Lidt flere logs jeg er meget glade for at følge;

Peet.. en kamp imod kg

En meget oprigtig mand som deler sine erfaringer med os alle om hans kamp... meget velskreven og dejlig opmuntrende log at følge.

:4thumbup:

Joker...

Her er også en som kæmper med overfødige kg og som gøre sig kanon fremskridt... Hans viden og lyst til at hjælpe andre er total vildt... spørg ham om et eller andet og du skal få svar hvis det vel og mærke er indenfor noget han har erfaringer i.

Et dejligt menneske.

Hæg

Hmmm hans log er underlig :blink: ... men han er en fast gæst i min log og et super dejligt menneske som jeg også nærer stor respekt for. Vi har mange fede debats, pm debats og små chats... Han forstår hvornår jeg skal ages, sparkes og ikke mindst at få mig til at grine når jeg har brug for det.

Han kan være meget kryptisk, varm og drillende men en ting er helt sikkert et super dejlig cyberven at have sig.

:4thumbup:

xjyden

Hans log er meget real,tanker som vi aldrig hører om i en center afsløres her i denne mands log.

Han har et hjerte af guld, kan være ben hård , eftertænksom og ikke mindst meget drillende.

Bestemt ikke en typisk Molbo men en oplevelse værd.. være sikker på at trods han lidt kryptisk måde at skrive på så vil han ingen ondt ej være uden respekt men han er bare ligefrem med sine udtalelser til tider som let kan misforståes...

:w00t:

Forsættelse følger..... :bigsmile:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Flere..... :blush:

Moos

Det har ikke været fast før fornyligt at jeg følge denne unge mands log og det er simpelthen fordi jeg hører så meget godt om denne unge mand som virkelig viser resultater og en ret vild fremgang af sådan en ung mand at være og ikke kun i trænings regi men som menneske og det betager mig at følge.

I starten da jeg logget på Mol rystet det mig så mange helt unge mennesker som trænet ret vildt men nu ser jeg det som en kanon forza i deres liv når man ser hvor galt det kan gå hvis unge mennesker ikke har noget sundt og godt at gå op i.

Denne unge mand er ret beundringsværdigt.

:4thumbup:

Playa

Denne unge mand er også en meget hjerte varm og hjælpsom person overfor rigtig mange her på Mol... Han har mange han opmuntre og hjælpe vidre i deres træning på enhver tænkeligt måde.

Han interresse i motion er stor... næsten som en passion...

:4thumbup:

Han kan være fræk, påståeligt, provo og ikke mindst flabet...men jeg ser aldrig noget ondskab fra hans side af.. Han skal nok blive til noget rigtig godt...

:tongue:

Hulemanden bad boy på toppen af DK... *Griner flabet *

Denne log er nok den mest energisk log på Mol.. næsten lidt DAMP agtigt... :wink: Den er lærrigt, flabet, varmt, spændende og ikke mindst underholdende for langt de fleste.

Her er en mand forklædt som en knægt... men en jernvilje og målrettethed de færreste besidder.

Han er dog også er varmt sjæl som er nysgerrig på livet, på andre og meget opmunterende til dem han finder har behov for et varmt klap et vist sted.

Der er mange informationer at finde i denne log men også meget spas... Han er MMA Bokser og man følger hans træning i det daglig, op til kampe og efter. Der er også en del personlig ting som viser denne alsidigt mand. Mange billeder og ikke mindst tråde til hans klub.

Dette er hvad jeg kunne byde på en søndag aften.. der er flere jeg har fulgt og skrevet om og flere jeg lige er begyndt på som også er sindsyge spændende de vil også blive beskrevet med tiden.

Jeg håber i kan få glæde af nogen af de nævnte for de glæder mig meget.

:tongue:

Kan i nu sove godt når i når dertil.. ved jeg vil... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share