Arnes log


Arne
 Share

Recommended Posts

  • Replies 723
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hurra - feberen er væk, min næse løber, næste, ikke mere, desvære hoster jeg en del - men det går den rigtige vej. Med lidt held kan jeg laver lidt forsigtig træning fra mandag - glæder mig voldsomt :)

Link to comment
Share on other sites

ØV - det kommer til at vare "nogle dage" inde denne log igen handler om træning. Feberen er tilbage igen.Jeg blev undersøgt af en læge i dag, min egen havde tarveligt nok ferie, problemet er, med en til vished grænsende sandsynlighed, en lungebetændelse. Så jeg afleverede lidt blod og opspyt og tog hjem med en lille pose med penecillin piller.

ØV ØV ØV!

Link to comment
Share on other sites

Hej Arne

Tak for din 6 md. status! Jeg synes det er flot hvad du har nået indtil nu, hold skruen i vandet! Det er meget inspirerende at læse din log, specielt fordi at dit primære mål med træningen er så radikalt anderledes end mit - det sætter tingene i perspektiv.

God bedring og held og lykke frem over! :)

Link to comment
Share on other sites

Det er meget inspirerende at læse din log, specielt fordi at dit primære mål med træningen er så radikalt anderledes end mit - det sætter tingene i perspektiv

Lige precis essensen af hvad der er fedt ved MOL - jeg er blevet en hel klogere og voldsomt inspireret af, at læse indlæg, og logs, fra folk der har helt andre mål - at du kan bruge min log til det samme synes jer er fedt :)

Link to comment
Share on other sites

Det går fremad -jeg vil overveje at løfte lidt jern her hjemme i morgen!

Jeg har lånt et digitalkamera - tanken var at jeg ville lave en uge - foto - dagbog, med billeder fra styrketræning, spinning, cykelture og roergometeret. det får vente - men jeg kan da bringe et par billeder af min elskede racer :rolleyes: , som nu bliver sat indendørs til verden udenfor går mod forår igen.

post-12-1035408134.jpg

Link to comment
Share on other sites

Den låge er sg* da en halvlækker sag, Arne. Det er samme ramme som ABCs elitehold kører på (bortset fra, at deres har traditionel geometri). Hvad er det for nogle hjul? Egerne ser ud til at have en lidt større diameter, end man normalt ser, og fælgene (Rigida ?) ligner også noget, der kan bære din vægt og lidt til. Det er formentlig de flinke mennesker i Road Bike Shop, der har skruet den sammen? Fantastisk sted hvis man har hang til organiseret kaos.

Ziggy :wave:

Link to comment
Share on other sites

Jo tak Ziggymund - jeg er også godt tilfreds!.

Ja det er Lars fra Roadbikeshop der har fået lov til at bestemme en del! Skøn foretning at komme i, jeg er blevet behandlet fantastisk.

Fælgene er fra et tjekisk firma der heder Remerex og de heder "Grand". De er lidt tunge - 600 g - men det betyder jo ikke så meget for mig.

Jeg har kørt næsten 3000 på den uden at hjulene har skulle rettes - det synes jeg er ok.

Link to comment
Share on other sites

Som svar på PMs og IRL spørgsmål:

Cyklen er med fuld trippel Ultegra, 30, 42 og 52 for, og 12-25 bag

Frempind: Deda Nero

Styr: 3T START med Cinnelli korktape

Saddelpinden er fra en Ghost MTB, det er en 30,7 mm pind i 6161 T6 Alu

Saddelen er en Selle Italia Max Flite Gelflow

Pedalerne er Shimano Pd-a 515 spd

Fælge: Remerex Grand

Dæk: Continental Grand Prix 3000 23 mm

Håber at næste skriv bliver om udfært træning!

Link to comment
Share on other sites

hvordan går det ellers, Arne?

Spørger b-skaal. Jo tak, efterhånden ok - jeg er slatten men ikke rigtig syg mere. Så du ser mig til spinning på tirsdag - men det bliver nok uden turbo på...

Træning

Jeg har denne dag lavet 3 sæt dødløft a 5, 3 sæt BB row og 3 sæt floorpres - alle med beskedne vægte - men det smagte da af lidt - så det var den forsigtige start. I morgen viol jeg forsøge mig med lidt stille og roligt arbejde i CII

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag den 26/10

Hurra - et indlæg i min log om træning!

Dagens redskab: CII

5000 m efter 2.30 - skulle holde igen, men er opsat på at gå stille og roligt igang og ikke blive syg igen endnu en gang.

Al træning i de nærmeste 2-3 uger bliver indendørs.

Link to comment
Share on other sites

Ventoux er navnet, det er rigtigt tube. Jeg tror nu ikke at jeg vil forsøge at bryde Armstrongs sejrsrække :rolleyes: - kan jeg i sommeren 2004 eller 2005 hvis økonomi og den slags er til hindring i 2004, komme op i et hug uden pauser - så er jeg glad!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share