Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

MORGENTRÆNÌNG i IFI med Master GUARDEN himself som reb og kettlebell instructor :devil::devil:

Rebklatring i 1 og 2 reb - til tops nogle gange - ved ikke hvor mange, lidt under 10 (lurede i Guardens - han nåede 7 + 2, så måske jeg fik det samme.. pånær de katete sataner fra siddende :blush: )

BW - nogle gange

siddende fra katete - halvt op, så gav pikhudsfingrene op :crazy:

Master Guarden lærte at hoppe op på en bold - nu skal vi bare have mere luft i den - for at gengælde venligheden fik jeg lidt fif til kettlebelltræning - måtte dog opgive, da lufferne var lige så sensitive som en skoldet barnenumse.

Begge poter er let slidte, en vabel på ringe og lillefinger på højre hånd - glæder mig allerede til næste onsdag :w00t::w00t::w00t:

Rebklatring holder MAXXXX jeg skal bare lige have 2 cm. hård hud på samtlige fingre, så poterne ikke giver op så hurtigt!

- så var der også lidt med nogle ringe, men det er vist ikke heeelt nok til at hive med i loggen, som egentlig træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

MORGENTRÆNÌNG i IFI med Master GUARDEN himself som reb og kettlebell instructor :devil::devil:

Rebklatring i 1 og 2 reb - til tops nogle gange - ved ikke hvor mange, lidt under 10 (lurede i Guardens - han nåede 7 + 2, så måske jeg fik det samme.. pånær de katete sataner fra siddende :blush: )

BW - nogle gange

siddende fra katete - halvt op, så gav pikhudsfingrene op :crazy:

Master Guarden lærte at hoppe op på en bold - nu skal vi bare have mere luft i den - for at gengælde venligheden fik jeg lidt fif til kettlebelltræning - måtte dog opgive, da lufferne var lige så sensitive som en skoldet barnenumse.

Begge poter er let slidte, en vabel på ringe og lillefinger på højre hånd - glæder mig allerede til næste onsdag :w00t::w00t::w00t:

Rebklatring holder MAXXXX jeg skal bare lige have 2 cm. hård hud på samtlige fingre, så poterne ikke giver op så hurtigt!

- så var der også lidt med nogle ringe, men det er vist ikke heeelt nok til at hive med i loggen, som egentlig træning :smile:

Et billede af mine poter efter 1. gang med rebklatring: post-67-1170842273_thumb.jpg :devil::laugh: Håber snart jeg kan joine jer til en gang morgentræning - det er ved at være længe siden!

Link to comment
Share on other sites

MORGENTRÆNÌNG i IFI med Master GUARDEN himself som reb og kettlebell instructor :devil::devil:

Rebklatring i 1 og 2 reb - til tops nogle gange - ved ikke hvor mange, lidt under 10 (lurede i Guardens - han nåede 7 + 2, så måske jeg fik det samme.. pånær de katete sataner fra siddende :blush: )

BW - nogle gange

siddende fra katete - halvt op, så gav pikhudsfingrene op :crazy:

Master Guarden lærte at hoppe op på en bold - nu skal vi bare have mere luft i den - for at gengælde venligheden fik jeg lidt fif til kettlebelltræning - måtte dog opgive, da lufferne var lige så sensitive som en skoldet barnenumse.

Begge poter er let slidte, en vabel på ringe og lillefinger på højre hånd - glæder mig allerede til næste onsdag :w00t::w00t::w00t:

Rebklatring holder MAXXXX jeg skal bare lige have 2 cm. hård hud på samtlige fingre, så poterne ikke giver op så hurtigt!

- så var der også lidt med nogle ringe, men det er vist ikke heeelt nok til at hive med i loggen, som egentlig træning :smile:

Hey Swiss-masteeeeer :w00t: and upcoming ropeclimber :devil: Fed træning, og sejt du lige fik lært mig at springe op på bolden :4thumbup:

VI ses til gøgl på næste onsdag :superman:

God læselyst.

Link to comment
Share on other sites

Et billede af mine poter efter 1. gang med rebklatring: post-67-1170842273_thumb.jpg :devil::laugh: Håber snart jeg kan joine jer til en gang morgentræning - det er ved at være længe siden!

hehe, nice job! Hvis du tjekker min side 2 i loggen og forstørrer billede nr. 2, kan du se hvor galt det kan gå... :devil: det de vabler på det nederste at pegefingeren og det blommen af tommelen røg af et par dage senere - så kan du selv gætte hvordan det så ud :crazy: :crazy:

Lad os endelig hooke op - vi kører så vidt muligt fast om onsdagen kl. 7.

Hey Swiss-masteeeeer :w00t: and upcoming ropeclimber :devil: Fed træning, og sejt du lige fik lært mig at springe op på bolden :4thumbup:

VI ses til gøgl på næste onsdag :superman:

God læselyst.

Det var topdollarssss!!! Gøgleri og spas onsdag!! :clown2: YESSIR :devil:

Link to comment
Share on other sites

Aften sjov og ballade :4thumbup:

Nåede lige en times salsa med sweet moves og kombinationer :w00t:

Dansede med min sædvanlige makker og fik også et par ture med en svensk pige, som havde arme så stive som stålstænger.. enten har jeg lugtet af gammel ged, eller også var hun berøringsangst, for der var godt nok meget plads i mellem hende og jeg på dansegulvet :laugh::laugh:

Mens Catten sad og fumlede med computer og fandt gamle minder frem :wub::wink: fik jeg fundet mit Evil Wheel frem fra flytterodet og taget et par stykker.

Alle taget på knæ - lænden er ikke heeelt klar på at tage dem på fødderne endnu

1x20 BW... pfff... der sker jo ikke en skid.. .hvor er min vægtvest????

2x20 med 10 kg. vægtvest

1x6 BW - kørt uuuultra laaaaaangsoooooomt ud og tilbage - uha, den bee', den sadan :blink:

Dejlig lille fyr at finde frem igen.. nu mangler jeg bare at finde et alternativ til min pullup bar... hmmm...

God aften til jer allesammen :smile:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning med Mr. Laush himself :smile:

Squat

1x15x60 kg.

1x10x80 kg. - eaasyyyyyyy

1x10x100 -easyyyy

1x8x110 - still easy

1x5x120 kg. - overskud, men lettere presset.

1x3x130 kg. - så kom den ikke længere

Stivbenet dødløft

1x10x90

1x10x120 - eller var det mon en regulær dødløft, laush? :tongue:

Dødløft

1x10x120 kg.

1x5x140 kg.

1x2x160 kg. - dårlig teknnik på 2.eren, så jeg droppede resten :nonono:

Benpres

1x10x210

1x7-8 stykkerx245 kg.

unilateralt

2x12x95 kg. på hvert ben - det venstre er stadig noget svagere end det højre... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal til osteopat eksamen på søndag, så jeg sidder stille og læser det meste af dagen.. det kan man godt gå hen og blive idiot af... (F.eks. startede jeg med at trykke på den gule trekant i idiottesten i offtopic) :tongue:

Da jeg havde læst det meste af dagen, måtte jeg lige brænde hurtigt af inden læsegruppens start.

modificeret "BEAR"

dvs. bare: Frontsquat - pushpress - backsquat - behind neck press i en køre uden pause.

1x10x40 kg.

3x10x45 kg.

Supersettet - I kid you not - med

DEADLIFT

1x10x60 kg.

1x10x100 kg.

2x10x120 kg.

Det fik saaaatenme da pulsen op :smile:

Så i læsegruppe....

EFTER læsegruppe blev det til lidt lir i fitnessssdkåååå

Swissballhejs - hoppen op og ned, squat uden vægt und alles

Derefter en masse armbøjninger..

1x10 OAPS

1x5 OAPS på en fod, med arm og ben holdt stift lige frem og tilbage - uhhh.. buuuurn!

Russian Twist på swissball

1x10x5 kg

1x10x10 kg.

1x10x15 kg.

1x10x20 kg.

Decline benchpress

1x10x60 kg.

4x10x80 kg.

supersettet med

Reversed Crunches på Swissball og Alm. crunches på swiss - helt ned i kælderen.

4 set af 10 af hver lige efter hinanden - den biii'er ogs lidt, da :tongue:

Ikke mere i Kauf'en for idag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hephephep!!!

Morgentræning med GUARRRRDEN :devil: og Carsten.. (mener jeg han hed :innocent:)

Rebklatringen var lige ved at blive lukket af rulleskøjtefanatikere, der skulle bruge hallen, da jeg ankom.

Jeg havde taget lidt legetøj med til klatringen idag, så jeg nåede lige en enkelt gang til toppen med 10 kg.'s vægtvest på :devil:

Chinups

6x5x BW + 20 kg. vægtvest. (tog 5x5 og et enkelt sæt senere)

Evil Wheel

nogle stykker, med 20 kg. vægtvest.

man bliver så fed af at have 2 veste på, at man ikke kan komme helt ned i kælderen :laugh:

OAP's

En arm og en fod i jorden - det andet sæt arme og ben pegende ligefrem og tilbage

Venstre arm:

5

6

Højre arm:

1 ... No go - acromioclaviculærleddet ville ikke... men hov.. det er jo venstre der er skadet.. STRAANGE!!! :crazy:

Guarden prøvede at lære mig at gå i bro og komme op igen.. hmmm... det skal der vist arbejdes lidt på - godt at der var en swissball, jeg kunne bounce af på :tongue: - den rister godt nok ryg, hofte und alles :superman:

Kettlebells

OA Military

VE.

1x5x(2x12 kg.)

6x5x(12 kg. + 16 kg.)

HØ.

6x5x(12+16 kg.)

1x10x(12+ 16 kg.) - HIIIIIYYYYYYYAAAAAAAAHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Overhead squat

2x10x(16 kg. i hver hånd)

Strækken ud og slappe af....

OG så fik jeg en parkeringsbøde!!!! SVIN!! Bøde udstedt kl. 9.34 - vagt kontaktet kl. 9.35 - Jeg: "hør her, jeg har holdt her siden kl. 8.05", Vagtsvin: "Jeg tror på dig, men din skive siger kl. 14, så betal" Jeg: "Jamen hør nu her...", Vagtsvin: "Betal!!!"

Klage mailet til KBH.s kommune kl. 10.30!

Brænd i helvede, du parkeringsvagt som var den, der var den sidste til at gro hår på testiklerne i folkeskolen, du som altid blev tisset på efter fodbold, du hvis kone forlod dig, fordi din pik er for lille, du som aldrig kom ind på politiskolen, fordi du ikke kunne stave, du som dumpede intelligensprøven til beredskabsstyrelsen, du som aldrig blev stor og stærk nok til at blive dørmand - brænd i helvede, du som må tage dine mindreværkskomplekser ud på tilfældige mennesker, ved at stikke små sedler ind under vinduesviskerne på deres biler, mens du går med halvfed på og håber at du en dag får fat i jørgen og peters biler - de som tissede på dig i badet, dengang til fodbold, eller måske din ekskones bil, hende du aldrig fik tilfredsstillet, selv efter mange timers asen og masen med din pinky af en diller.

Brænd til evig tid under helvedes solforstærkende forstørrelsesglas, dit impotente lille fedladne møgsvin af en social taber, hvis drømme aldrig bliver til noget, fordi du aldrig har turdet tage springet og fordi du fra naturens side er en underbemidlet lille pissemyre!! :rocketwhore: :rocketwhore:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Og morgenmaden

1/2 L. mælk

1 håndfuld frosne jordbær

1 håndfuld frosne kirsebær

2 kiwier

2 bananer

1 gulerod

et godt drys havregryn

et drys (ca. 40-50 gr.) prot. pulver - uden smag

et drys (ca. 6-10 gr.) kreatin

Udos - et godt skvæt

D-vitamin, flydende - godt skvæt

C-vitamin, pulver - en teskefuld

God dag til alle (pånær føromtalte lallende idioter af den danske befolkning iført mindreværkskompleksstimulerende uniformer) :shades:

Link to comment
Share on other sites

OG så fik jeg en parkeringsbøde!!!! SVIN!! Bøde udstedt kl. 9.34 - vagt kontaktet kl. 9.35 - Jeg: "hør her, jeg har holdt her siden kl. 8.05", Vagtsvin: "Jeg tror på dig, men din skive siger kl. 14, så betal" Jeg: "Jamen hør nu her...", Vagtsvin: "Betal!!!"

Klage mailet til KBH.s kommune kl. 10.30!

Brænd i helvede, du parkeringsvagt som var den, der var den sidste til at gro hår på testiklerne i folkeskolen, du som altid blev tisset på efter fodbold, du hvis kone forlod dig, fordi din pik er for lille, du som aldrig kom ind på politiskolen, fordi du ikke kunne stave, du som dumpede intelligensprøven til beredskabsstyrelsen, du som aldrig blev stor og stærk nok til at blive dørmand - brænd i helvede, du som må tage dine mindreværkskomplekser ud på tilfældige mennesker, ved at stikke små sedler ind under vinduesviskerne på deres biler, mens du går med halvfed på og håber at du end dag for fat i jørgen og peters biler - de som tissede på dig i badet, dengang til fodbold.

Brænd til evig tid under helvedes solforstærkende forstørrelsesglas, dit impotente lille fedladne møgsvin af en social taber, hvis drømme aldrig bliver til noget, fordi du aldrig har turdet tage springet og fordi du fra naturens side er en underbemidlet lille pissemyre!! :rocketwhore: :rocketwhore:

:laugh::laugh:

Dagens griner.. I øvrigt møgfed træning!

Jeg vil helt sikkert til at følge med i din log.

Link to comment
Share on other sites

Vidste du man kan købe automatiske P-skiver? :tongue:

Hvor, HVOR, HVORRR????

(Kommer de i en lille fin pakke med et dobbeltløbet haglgevær, eller måske et bøjet dækjern??) :devil:

:laugh::laugh:

Dagens griner.. I øvrigt møgfed træning!

Jeg vil helt sikkert til at følge med i din log.

Grineren er jeg ikke helt enig i :nonono: Men ellers mange tak - og feel free to do the lookie, lookie :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvor, HVOR, HVORRR????

(Kommer de i en lille fin pakke med et dobbeltløbet haglgevær, eller måske et bøjet dækjern??) :devil:

Så vidt jeg ved medfølger sådan en el-hegns dims, som du så kobler til vinduesviskerne. Forsøger svinet så at plante en P-bøde i forruden, så er der kontant afregning. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg ved medfølger sådan en el-hegns dims, som du så kobler til vinduesviskerne. Forsøger svinet så at plante en P-bøde i forruden, så er der kontant afregning. :devil:

Lyder som den bedste opfindelse siden isterningposen!!!!

Hmm... gad vide om jeg ikke selv kan lave sådan en dims med min mors aflagte bilbatteri og elefanthegn til hestene... (Tager tænkehatten på og slår mig selv i hovedet med en hammer, indtil det lykkedes at finde den perfekte løsning til fysisk afstraffelse af parkeringsuniformsvin)

Link to comment
Share on other sites

Hey Kauf,

Tænkte på om jeg kunne overtale dig til at fortælle lidt om osteopat uddannelsen. Det er ikke meget man får ud af at læse hjemmesiden. Jeg overvejer selv at starte på uddannelsen efter endt studie, men ved ikke nok om det endnu til at afgøre om det er noget for mig :smile:

Mvh.

Asker, stud. fys.

Link to comment
Share on other sites

Hehehhehehehe :laugh::laugh: griner historie, ganske malende. Men f*cking irriterende med bøder. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Hate it :sneaky2:

Tak for imorges. Godt at få trænet lidt med en anden maniac :laugh:

Giv den hele foden og knæet på søndag :4thumbup:

//Guarden

Selv tak Ranger!!

Tak for de krydsede fingre - de virkede!

Første skridt mod at blive osteopat er nu taget med de 2 første eksamener i hus :smile:

Hey Kauf,

Tænkte på om jeg kunne overtale dig til at fortælle lidt om osteopat uddannelsen. Det er ikke meget man får ud af at læse hjemmesiden. Jeg overvejer selv at starte på uddannelsen efter endt studie, men ved ikke nok om det endnu til at afgøre om det er noget for mig :smile:

Mvh.

Asker, stud. fys.

Hej Asker, jeg kan lige PM'e dig om en uge eller to - det næste stykke tid, har jeg pissetravlt, så fritiden er kort.

I korte træk - anatomi, anatomi, anatomi, biomekanik for hvert af de enkelte knogler og led, kroppen fungerer som en helhed, diagnosticering og klinisk fantomblik, manuelle teknikker i hobetal. Og så SKAL man være en nørd!! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad kan jeg mon nå i dag, træning... :tongue:

Morgen inden arbejde:

One arm military

6x6x25 kg. pr. side - lavet skiftesvis fra arm til arm uden pause... den bed godt nok til sidst :crazy: tog kun et par min.

lige inden jeg røg ud af døren

1x9x25 kg. pr. side

kl. 14.30 - 2 min. pause

One arm millitary

2x5x27,5 kg pr. side

1x5x30 kg. pr. side

Link to comment
Share on other sites

Hej Asker, jeg kan lige PM'e dig om en uge eller to - det næste stykke tid, har jeg pissetravlt, så fritiden er kort.

I korte træk - anatomi, anatomi, anatomi, biomekanik for hvert af de enkelte knogler og led, kroppen fungerer som en helhed, diagnosticering og klinisk fantomblik, manuelle teknikker i hobetal. Og så SKAL man være en nørd!! :smile:

Det kunne være super med en PM, når du har tid :smile: . Det lyder spændende trods din korte beskrivelse, og nørdfaktoren er der i større eller mindre grad afhængig af emnet.

Link to comment
Share on other sites

I fitnææsssDKååå inden jeg trillede på arbejde...

Squat på bold, leg på 3 bolde... kunne godt mærke de mange set pres i venstre skulder i dag, silly me :innocent:

Squat:

1x10x60 kg.

1x10x80 kg.

3x10x100 kg.

1x5x110 kg. - venstre knæ gøglede rundt på 5'eren, og når teknikken ikke er i skabet.. så skal man lade være

2x10x100 kg.

supersettet med:

Decline bænk:

1x10x60 kg.

1x10x75 kg.

1x10x80 kg.

2x10x82,5 kg.

2x10x85 kg.

Så lidt mave...

motivationen var mere til at tage en gang sol, end til at træne, så har jeg til gengæld også en rigtig rød mavse lige nu :crazy::tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning :laugh:

Jeg skulle prøve at bide skeer med en gammel kending.. bodypump :laugh: :laugh:

Jeg finder stadig konceptet morsomt, men må indrømme at det er hårdt.. ikke at jeg bliver træt af det, ikke at jeg bliver overforpustet af det, ikke at jeg bliver basket af det.. men når man er i det, er det bare.. ja... udmattende... og mere er der vist ikke at sige til den sag :wink:

Efter en time, som den eneste hane i gården, var det tid til noget andet.

Dødløft - de stænger der findes i fitnessDK er det rene lort! Umuligt at få et ordentligt grib. Mine underarme dør altid først, uden at ryggen er udfordret.. hvilket aldrig er tilfældet i hillerød, da stængerne der, i modsætning til FitnessDK's ikke er glatte som en barnenumset i grippet.

1x10x60 kg

1x10x100 kg.

1x7x120 kg. - fucking greb - ingen udmattethed, masser at hente i ryggen, stangen glider bare langsomt ud af hænderne.

1x3x150

1x1x170 - "easy"

1x0x190 kg. - FUCK! var 10 kg. over min gamle pm. - den kom næsten op, men grebet fuckede helt op og jeg endte med halvt at tabe hele lortet og hoppe henover stangen. Jeg var skidesur og sparkede til vægtstangen - "Fuck..sata..helve..lortelort....etc". Jeg er sikker på at jeg napper dem næste gang jeg giver den en skalle - i Hillerød med ordentlige greb.

Incline DB Benchpress:

1x10x28 kg.

1x10x32 kg.

1x10x34 kg.

- hov.. der manglede en 36'er håndvægt.. only way i up...

1x10x38 kg. - puhhh.. den var lidt tung...

1x8...x38 kg. - æv.. all out

Seated Pulldown - Machiiiine - smalt greb.

1x10x62 kg.

1x10x74 kg.

3x10x82 kg.

Så måtte det være nok - hjem og arbejde....

Edit: HJemme:

One Arm Military

3x10x25 kg. til hver arm

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Hej Champ.

Nasty nok hvis du får flået de 190 kg op :bigsmile: , og griner nok med BodyPump. Der er 2 gode grunde til at gå til BodyPump... Piger & Piger, og det er vidst også det :laugh: (Har selv tidligere undervist i det 1½ år :innocent: ) :nonono::laugh:

Nå, så DET er hemmeligheden bag din tætpakkede muskelmasse - jeg tænkte det sgu nok :laugh: :laugh: 1 1/2 år syyyyrehelvede giver altså en god bund... måske er det den vej, man skulle gå :tongue:

Men jeg må så give dig ret i at der en del gode grunde til a placere sig bagerst, når der bliver squattet :tongue4:

hehe, hold da kæft, hvor har du sikkert revet mange af de fitnesstøser rundt, din gamle hund - but who can blame you :shades:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share