Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Argh, damnit!! nu har jeg lige fået fri fra klinikken... :unhappy: Hmm.. så må jeg vel lufte forfoden eller løfte jern - jeg er klar næste onsdag - hvor der igen holdes læsefri fra klinikken :wink:

Hey, hvad fanden laver du i mit badeværelse :tongue::wink: Ja, det er fandme ikke særligt stort, når man er vant til et badeværelse, der er halvt så stort som ens soveværelse :laugh:

Er meningen med at ha læsefri ikke at man skal læse :blink:

:tongue:

og mit badeværelse fejler absolut intet :nonono::laugh:

og jo - hvis du ikke er tilfreds med det er det stadig MIT

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Er meningen med at ha læsefri ikke at man skal læse :blink:

:tongue:

og mit badeværelse fejler absolut intet :nonono::laugh:

og jo - hvis du ikke er tilfreds med det er det stadig MIT

:tongue::tomaatit::4trumpet::newtongue::tease: Kan du så komme væk fra sofaen og få læst, din dovne hund :tongue:

Og nu er badeværelset også MIT ;oP

Link to comment
Share on other sites

Dagens hurtige træning

Efter en del timer på klinikken og efterfølgende læsegruppe var der lige tid til en hurtig træning

Løbebånd 7 min.

2 min. 12 km/t

2 min. 13 km/t

1 min. 14 km/t

1 min 15 km/t

1 min 17 km/t

Swissball lir på 1, 2, 3 og 4 bolde :w00t::w00t: ca. 15 min.

Benchpress - skulderen brokkede sig en smule :dry:

2x15x60 kg.

2x15x65 kg.

Supersettet med

Crunches på Swissball - kun lige

Military Press

1x15x30 kg.

2x12x40 kg.

1x15x35 kg.

:blush: Sikke dog en vattet omgang :blush:

Incline Dumbell Flies med strakte arme - der var skulderen godt nok ikke helt tilfreds... :dry:

1x15x12,5 kg.

2x15x15 kg.

Supersettet med

Triceps pushdown m. splitkabel

1x15x35 kg.

2x12x40 kg.

1x15x35 kg.

Så nåede jeg desværre ikke mere, før vi lukkede centeret/klinikken... så er der også lidt at lege med i morgen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det må være nemmere at brede sig over 4 bolde nu hvor du er blevet feeeee'

:tongue::tongue::tongue::tongue::tongue:

:tongue: Ja, det er lige pludselig blevet nemmere at "centralisere vægten" :tongue:

Blev ringet op af et "kendt" ungdoms tv-program, som ville filme en veltrænet gut med markeret mave - en pige, jeg har undervist på PT. havde anbefalet mig.. jeg måtte jo så desværre fortælle dem, at de måtte finde en anden, da mine markeringer ikke just er helt fine i kanten for tiden :laugh::laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens blandede træning - dejligt løb - fucked up løft...

Jeg havde lige klædt om i Fitnææææs DKååå, da Catten ringede fra sin basketkamp - en af tøserne havde glemt sin sportsbh og hendes kander væltede rundt på banen, så hun fik ondt i ryggen - "om jeg ikke kunne komme op med en sportsbh til hende, for det var jo synd for hende" - Nej, egentlig ikke, for jeg havde ikke fået husnøgle med.

Jeg startede op på løbebåndet - gloede ud af vinduet og så solen.. trykkede på stop og løb ud af døren - det var sgu for åndssvagt at stå og løbe indenfor, når solen skinnede udenfor :smile:

Ud af døren hos Fitnææææs DKååå - ned af gaden i intervalløb fra lyskurv til lyskurv og over til nørrebro hallen, hvor Catten og hold spillede.

Fat i nøgle fra Catten og tilbage i intervaller til Den fælles Crip. Herfra finde et par bh'er - stoppe og og glo lidt på de sexede trusser og... :wub: nå.. videre... :wink: intervaller tilbage til Nørrebro hallen med sportsbh til tøsen, hvis jader ikke var blevet helt ømme endnu - så dagen var reddet for hendes ryg og hendes babbelutter :tongue:

Så tilbage til Fitnæessss DKåååå og løfte lidt JÆRN! (Hvilket fuckede helt op idag)

Først 10 min. hoppe på bold med spas og sjov... Jeg præstede sgu at hoppe og og stå på en 65 cm. bold - først uden vægte i hænderne - derefter med 5 kg. i hver hånd og så med 10 kg. i hver hånd - det har jeg ikke prøvet før :devil::cool:

DØDLØFT:

15x100 kg

15x110 kg

15x115 kg

15x110 kg

Mine underarme var brændt af efter de manuelle behandlinger i klinikken... det varslede ikke godt... Måtte i sidste set lægge vægten på jorden og skifte greb for at gennemføre - var overhovedet ikke presset i ryg eller ben :unhappy:

DECLINE BENCH PRESSSSS

2x15x60 kg

2x15x65 kg :sleepy: boooooriiiiiing..... mine underarme brokkede sig let..

CHINUPS - fucking lortepikkelikhelvede til stativ, hvor vinklen er noget snot!!!!

3x10 :mad: underarme stoppede showet.... :crazy:

INCLINE DB BENCH PRESSSSS

15x26 kg.

12x28 kg. - underarmene sagde godnat...

15x26 kg. - underarmede failede på 10'eren .. jeg holdte 10 sek. pause og gennemførte.. mine patter og triceps var laaaangt fra udfordret.. ekstensorlogen i underamene stoppede dagens træk og pres :unhappy::unhappy:

Hen og hoppe på bold og lege ... skal man ikke gøre, når man er frustreret og hører RAMMSTEIN!!!!

(ens balance er ikke så god og man failer et par gange - og så bliver man bare mere tåssed :crazy: )

SWISSBALLCRUNCHES FRA HELVEEEEEEDE

2x15x lige og skrå.... ouch.. gode gamle venner - rart at møde jer igen.. :devil:

NU: Hjem til svigermekanikken og æde al den gode mad - TILLYKKE CAT MED DE 24 ÅR :wub::wub:

Link to comment
Share on other sites

Dagens blandede træning - dejligt løb - fucked up løft...

Jeg havde lige klædt om i Fitnææææs DKååå, da Catten ringede fra sin basketkamp - en af tøserne havde glemt sin sportsbh og hendes kander væltede rundt på banen, så hun fik ondt i ryggen - "om jeg ikke kunne komme op med en sportsbh til hende, for det var jo synd for hende" - Nej, egentlig ikke, for jeg havde ikke fået husnøgle med.

Jeg startede op på løbebåndet - gloede ud af vinduet og så solen.. trykkede på stop og løb ud af døren - det var sgu for åndssvagt at stå og løbe indenfor, når solen skinnede udenfor :smile:

Ud af døren hos Fitnææææs DKååå - ned af gaden i intervalløb fra lyskurv til lyskurv og over til nørrebro hallen, hvor Catten og hold spillede.

Fat i nøgle fra Catten og tilbage i intervaller til Den fælles Crip. Herfra finde et par bh'er - stoppe og og glo lidt på de sexede trusser og... :wub: nå.. videre... :wink: intervaller tilbage til Nørrebro hallen med sportsbh til tøsen, hvis jader ikke var blevet helt ømme endnu - så dagen var reddet for hendes ryg og hendes babbelutter :tongue:

NU: Hjem til svigermekanikken og æde al den gode mad - TILLYKKE CAT MED DE 24 ÅR :wub::wub:

:laugh: Denne version har jeg ikke læst før nu :laugh: .... Jeg sku virkelig takke mange gange for hjælpen - enhver kvinde med lidt patværk ved hvor ubehageligt det er at dyrke sport uden støtte :tongue::wink: ....

Hmmm... den med trusserne har du da ikke fortalt mig noget om :boobs::slut::wub: ....

Tak :cheer: - nu er jeg næææææææææææææsten ligeså gammel som dig :tongue: ....

og nice at hoppe på bold med vægte :devil::superman::firebounce:

/Car :yo:

Link to comment
Share on other sites

og nice at hoppe på bold med vægte :devil::superman::firebounce:

Jotak.. det var sgu sweeeet :devil:

Gamle tøsen :flowers:

Dagens Træning, efter 10,5 timer i klinikken - underarmene var sgu trætte..... :nonono:

Trænede i Hillerød - når nu jeg var der alligevel :smile:

Løvebånd - 6 min.

Swissballleg på Duraballs - de er NOGET bedre end dem i fitnessDK, til gengæld er de sværere :blush:

På to og 3 bolde - daumn.. skulle holde tungen lige i munden her :blink::cool: - ca. 10 min.

Dødløft!:

1x15x100 kg.

1x15x110 kg.

2x15x115 kg.

Supersettet med:

Bænk:

1x15x60 kg.

1x15x65 kg.

1x15x70 kg.

2x15x75 kg. - det var da en ok bænk, når nu det blev til 15 gentagelser :smile:

Yates Rows:

3x15x60 kg. - dem har jeg ikke lavet længe og mine underarme SKREG :unhappy:

Supersettet med:

Incline DB Bench Pres:

3x15x25 - underarmene ikke krævede men DEMAND(ede) at jeg stoppede her... :nonono:

Machiiine Ben Pres:

1x15x100

1x15x150

1x15x180

2x15x220

Tja... jeg glæder mig til mine underarme kan lave pres og træk (ikke mindst chins) igen på en dag.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hva fa'en, troede du rent faktisk hjalp nogen mennesker på dit arbejde, tsk tsk, ! :tongue:

Damn, hvor du keder dig mand.. det er bare fordi jeg sagde, at du ikke måtte pille under palpationen igår :tongue:

Lyder yderst spændende og ganske action packed :superman::w00t::devil: ...

Just the way I like my man :wub::tongue:

:laugh::laugh::laugh: Nice one :laugh::laugh::laugh:

Ja, ude på landet kalder vi det altså for et LØVEBÅND, der løver vi i vores røjsere.. eller ok.. det hedder vist egentlig et sjoskebånd.. når vi sjosker i vores røjsere på båndet :wink::tongue:

Nu skal jeg satme tage mine røjsere på, så skal du se din "man" :w00t::tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning i Hillerød efter klinikken og personalemøde:

Swissballlir på 2 og 3 bolde af bedste kvalitet - 10 min. som opvarming - gad simpelthen ikke at løve idag, ville bare løfte noged JÆÆÆRN!! :devil:

Chins - måtte lige tage et par stykker...

2x10 - stille og roligt - underarmene skal holde.

Deadlift:

1x20x60 kg. - opvarmning.

1x15x100 kg. - tja, det kan vel også gå for en slags opvarmning :tongue:

1x15x115 kg. - nooo problemo :superman:

2x15x120 kg. :firebounce::superman::firebounce: fint hårdt, dog stadig overskud

husker tydeligt, hvordan jeg stod ude på Nokia i August og flåede alt hvad jeg kunne i stangen for at få de 120 kg. jern op 12 gange :tongue: - så det her er jo helt fint!

Supersettet med:

Benchpressssss:

1x15x60 kg. (opvarmning)

1x15x70 kg.

2x15x75 kg.

Her blev der efter hvert set Benchpresssss smidt et set på 15 Crunches FROM HELL!! :devil: ind i programmet - både reversed og alm. - dog ingen skrå idag.

Incline DB Benchpresss:

1x15x25 kg.

2x15x27,5 kg. - hmrpf.. skulder...

Supersettet med:

OA BO DB Rows:

1x15x27,5 kg.

2x15x32,5 kg.

1x15x35 kg. - nu begyndte undarmene igen...

Flyes - strakte arme:

1x15x15 kg.

2x15x17,5 kg.

Og i det sidste set følte jeg sgu nærmest at jeg havde compartment syndrom i begge underarme.. her stoppede festen :crazy::crazy:

Nåja.. lige lidt triceps pushdown m. splitreb for the ladiesssss in the discoossss - 3 set med ... ehm... some kind of kilos...

Lænden var lidt træt, ville ellers gerne have tilføjet lidt skvat, men det må vente.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Flytning har taget meget af min tid.. menmenmen...

Idag var der endelig tid til træning... menmenmen...

I weekenden flyttede jeg på køleskabe.. og DE ER FUCKED OP AT BÆRE PÅ!!!

Da jeg kom til anden sal med det ene køleskab sagde min lænd KABLAM!!! og jeg har haft ondt i den lige siden... kunne dårligt falde i søvn i nat og har ekstenderet hele dagen på jobbet.. bras!

LIge nu har jeg halvanden time til min næste aftale, så jeg kunne jo liiiiige træne.. eller.. pis!

Link to comment
Share on other sites

Flytning har taget meget af min tid.. menmenmen...

Idag var der endelig tid til træning... menmenmen...

I weekenden flyttede jeg på køleskabe.. og DE ER FUCKED OP AT BÆRE PÅ!!!

Da jeg kom til anden sal med det ene køleskab sagde min lænd KABLAM!!! og jeg har haft ondt i den lige siden... kunne dårligt falde i søvn i nat og har ekstenderet hele dagen på jobbet.. bras!

LIge nu har jeg halvanden time til min næste aftale, så jeg kunne jo liiiiige træne.. eller.. pis!

Ikke godt, var det søndag aften?

Det må vi kigge på lørdag, det er helt sikkert en blokering af et led som kræver manipulation :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Laush!

Nej, det var sgu lørdag eftermiddag.. jeg fik køleskabet op til anden sal - SMÆK!! - måtte tage en pause, da benene eksede under mig.. og så snuppede vi den med møje og besvær op til 3. - det gjorde avs!

Jeg ville dog ikke tude da vi øvede søndag :wink:

Nå.. ryg eller ikke ryg.. jeg var sgu nødt til at træne idag. Jeg kunne godt mærke, at både squat, dødløft og alt hvad der hedder rows var et NO GO! Så hvad kan man så finde på...

Der var ultra mange i Fitnessssdkåååå idag, ingen plads. Til gengæld kører blærometret jo så det højere op :tongue:

Leg på swissball, der var kun en ledig:

Altsammen foretaget x antal gange uden tælling, da jeg havde fokus på lænd og teknik :smile:

dybe knæbøjninger (aka squat med stiv ryg - ass to the ball :tongue: )

igen... nu med frontraises all the way up med 5 kg. skive i hver hånd. (står dybt i knæ på bold, 5 kg. i hver hånd hængende front ved bolden. Ved squat opad kører armene stift fremad og hele vejen op)

igen.. nu med 10 kg. skive i hver hånd.

igen.. nu med lateral raises all the way up.

igen.. nu kun med vægt i den ene hånd, for at gøre øvelsen lidt mere udfordrende i balancen.

igen.. nu med militarypress med skiver

Lidt hoppen op og ned af bold.

Armene i jorden - ene ben på bold, andet ben lige ud i luften. - sparker bolden hen under det andet ben - skifter og holder stabilt!

Elbowlever på bold.

elbowlever til handstand i ca. 70 graders vinkel - holdt stille i nogle sekunder, nogle gange. - nice den kan jeg stadig :bigsmile:

OAP's: 2x10 på hver arm.

Ca. 25 min. leg.

INGEN PROBLEMER - NICE :cool:

Decline Bencpress

1x15x50 kg. .. "under pressure" :laugh::laugh: - not...

3x10x80 kg.

1x8x85 kg.

1x6x90 kg.

1x10x80 kg.

Supersettet med:

Pulldowns in ze Machiiiine:

3x10x75 kg. - eller sådan noget.. de er lidt skæve de tal i fitnææsdkååå

2x10x82 kg.

Seated pulldowns i pudsig vinkel.. gik nu mest i biceps..

2x12x45 kg. på hver arm

så skæg var den heller ikke.. den gad jeg ikke bruge min tid på :tongue:

Incline DB Bencpress:

4x10x28 kg. - uuuuha.. den er godt nok langt nede i kiloene, den pat.. :crazy:

supersettet med:

Frontsquat med strakte arme - ingen hænder på stangen:

1x10x50 kg. - "dumdumdumdumdumdumdum.. under pressure..." - NOT! :tongue:

3x20x70 kg. - easy peasy, men der skulle ikke mere på, af hensyn til lænden.

Uprigth rowzzz:

4x12x32,5 - kørte imellem en gut, der pumpede gunzzz, derfor lidt lavere og rolig vægt :blush:

1x10x40 kg. - nice and smoooth.

Supersettet med:

Seated dips in ze machiiine

15 kg. på hver pind - ingen udfordring, bare lidt syreknald, mens den anden gut pumpede gunz.

(tror at det var med til at gøre mine upright rows liiidt puny (det skal jeg jo sige :tongue: )

Så skulle jeg i Netto - dejligt at jeg kunne lave lidt selvom ryggen ikke er helt i top :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Nedtur med lænden kaptajn. Håber sku du snart er game igen.

vi skal have fundet ud af noget rebgøgl snart. så kan du også lære mig lidt tricks på bolden, hvis du altså gider :hands::laugh:

Hey, mr. Guarden! HELT sikkert!

Hvis lænden vil det er jeg klar på næste onsdag! Mandag og fredag er udelukkede pga. arbejde. Har i bolde sammen med rebene? Jeg er også klar på en gang HARDCOOORE, men må vist hellere lige vente en uge eller to endnu :dry:

edit: yes yes... det er Kauf her selvom avataren er lidt misvisende :tongue: ...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hey, mr. Guarden! HELT sikkert!

Hvis lænden vil det er jeg klar på næste onsdag! Mandag og fredag er udelukkede pga. arbejde. Har i bolde sammen med rebene? Jeg er også klar på en gang HARDCOOORE, men må vist hellere lige vente en uge eller to endnu :dry:

Woooooooooord Captain :devil:

Jeg mener der er nogle bolde vi kan hoppe rundt på ved samme lejlighed, så det er skisme en deal :bigsmile:

Du er klart velkommen til HardCooooooooooore :laugh::superman: når din lænd er i topform igen :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey, mr. Guarden! HELT sikkert!

Hvis lænden vil det er jeg klar på næste onsdag! Mandag og fredag er udelukkede pga. arbejde. Har i bolde sammen med rebene? Jeg er også klar på en gang HARDCOOORE, men må vist hellere lige vente en uge eller to endnu :dry:

edit: yes yes... det er Kauf her selvom avataren er lidt misvisende :tongue: ...

Ja, jeg tænkte sgu nok at kauf ikke var en virkelig person med de syge ting han laver, men rent faktisk er en androide styret af Catten :devil:

AFSLØRET - siger jeg bare :tongue:

PS: Kunne være jeg skulle tjekke om jeg også ka' det der elbow lever til håndstand :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey, mr. Guarden! HELT sikkert!

Hvis lænden vil det er jeg klar på næste onsdag! Mandag og fredag er udelukkede pga. arbejde. Har i bolde sammen med rebene? Jeg er også klar på en gang HARDCOOORE, men må vist hellere lige vente en uge eller to endnu :dry:

edit: yes yes... det er Kauf her selvom avataren er lidt misvisende :tongue: ...

- Hva' sadan!!! Ikke nok med at Catten skriver indlæg i min log, som om hun var mig.. nu edit'er hun også i mine indlæg :tongue::tease::laugh:

Woooooooooord Captain :devil:

Jeg mener der er nogle bolde vi kan hoppe rundt på ved samme lejlighed, så det er skisme en deal :bigsmile:

Du er klart velkommen til HardCooooooooooore :laugh::superman: når din lænd er i topform igen :superman:

Det lyder superfedt Skipper!

Bolde og reb, så er der lagt op til fee' træning. Glæder moi til Hardcorrrrrreee konceptet ved lejlighed :devil::superman:

Ja, jeg tænkte sgu nok at kauf ikke var en virkelig person med de syge ting han laver, men rent faktisk er en androide styret af Catten :devil:

AFSLØRET - siger jeg bare :tongue:

PS: Kunne være jeg skulle tjekke om jeg også ka' det der elbow lever til håndstand :smile:

:laugh::laugh::laugh: It's true! Med den rigtige opbakning og ikke mindst DOMINA kan man klare ALT! :devil::w00t:

Den elbow lever til håndstand burde du efterhånden kunne rive rundt.

Jeg kører dog ikke helt til håndstand, men kun til ca. 70 grader, hvor jeg står med albuerne i ca. 90 grader og hovedet hævet et par cm. over jorden.

GO GO POWERRANGERSSSSS!!!!! :superman::superman::superman::wink:

Link to comment
Share on other sites

- Hva' sadan!!! Ikke nok med at Catten skriver indlæg i min log, som om hun var mig.. nu edit'er hun også i mine indlæg :tongue::tease::laugh:

Så kan du da bare lære at logge ind som dig selv :tongue: ....

Ellers har jeg magten over dine indlæg :devil::devil::devil::w00t::superman: ....

resten vælger jeg at undlade at kommentere :innocent:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

...bla bla bla...

:laugh::laugh::laugh: It's true! Med den rigtige opbakning og ikke mindst DOMINA kan man klare ALT! :devil::w00t:

Den elbow lever til håndstand burde du efterhånden kunne rive rundt.

Jeg kører dog ikke helt til håndstand, men kun til ca. 70 grader, hvor jeg står med albuerne i ca. 90 grader og hovedet hævet et par cm. over jorden.

GO GO POWERRANGERSSSSS!!!!! :superman::superman::superman::wink:

Only one way to find out :w00t:

Tror det svære er at få den startet, og så skal man vel også have roteret hænderne en smule ift startpositionen? Hvorfor kun til 70 grader? Kan du ikke presse den hele vejen? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Only one way to find out :w00t:

Tror det svære er at få den startet, og så skal man vel også have roteret hænderne en smule ift startpositionen? Hvorfor kun til 70 grader? Kan du ikke presse den hele vejen? :tongue:

Jeg holder samme håndstand hele vejen igennem, men skal man hele vejen op, er man nok nødt til at rotere hænderne.

:tongue: Jeg kan sagtens presse den hele vejen, men jeg kan sgu ikke holde balancen. Nu har jeg efterhånden prøvet at lære håndstand i en del år (aldrig fuldblodigt, men for sjov), jeg har aldrig kunne holde den, så nu giiiider jeg ikke prøve mere :innocent::tongue:

Rent styrkemæssigt giver det også en hel del mere at holde den skråt, fremfor lige op.. you'll try it boiiiiiii :superman::devil::wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens hurtige træning efter 10 timer på klinikken.

Swissball lir:

Hop op og ned fra bold

Hop op og ned fra bold m. 5 kg. i hver hånd

Squat på bold - uden vægt

Snatches stående på bold m. 10 kg. skive i hver hånd.

OAP's

2 set af 10 pr. arm - elendig fod og hoftestilling :nonono::innocent:

Decline bench press:

1x10x70 kg.

3x10x80 kg.

superset med

reversed crunches på swissball

3 set af ... en del...

Incline DB benchpress:

1x10x24 kg.

1x10x28 kg.

1x10x32 kg.

1x10x34 kg.

1x10x36 kg.

ingen problemer undervejs - det var da rart - stille og roligt på vej op af stigen igen :superman::w00t:

Supersettet med:

Swissball crunches fra helvede

4 set - 2 set med vægtskiver. - dog kun lige - ingen skrå

1 set af 5 dragonflags excentrisk - det gik heeelt i kage.. den skal vist trænes op igen den stakkels mave :crazy::dry::unhappy::tongue:

- Al trækkraften bliver gemt til i morgen tidlig, hvor jeg skal lege reb og bold lege med guarden - uuuuhhhh, viel spaazzzzzz :4thumbup: :superman::devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share