Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Så vil jeg da lige hilse på i din log og sige

God fødselsdag

13.gif

Tusind tak Candytøsen :smile: velkommen til loggen - som du kan se er jeg en del af monkey crew'et, som du har luret lidt på herinde (especially mr. Grrrrruarden). Ser frem til at møde dig til en god omgang morgentræning :smile:

Stort tillykke med Føsda'en, Champ!! You the :king: :4band: :partytime2:

Have a good one og hils Kattan!

THANXXX Mr. MRRRRRUUUSASHIIIIIIII :cool:

Cool at vi lige fik vekslet numre - så kan vi lige infomere hinanden næste gang der satenme da skal gives Dampskibs-pedal-gas et sted med kugler af jern, hamre eller lign. :devil::w00t::superman:

Compleanos feliz skippåååååååååååår :superman: :4thumbup:

Gracias Senor Mesterhakket :bruce: :4thumbup:

Morgentræning blev der sgu' ingen af, men Læææækker brunch - som du endnu en gang missede :4mewantfood: :tease: Catten og jeg åd det hele selv.

Nu står den på cafe' og derefter et par timer til svedige salsarytmaaaassssss :yo::banana: :banana3: :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med fødselsdagen Niko, så det fedt du har fri om onsdagen :alright:

Jeg glæder mig rimelig meget til weekenden hvor Joel skal høvle os gennem lumbal columna. Det kraft'eme det det unge (og de gamle) vil ha. High-velocity low amplitude thrust - body drops - uhh yeahh!!

L1-L5 manipulations - here we coomeeee.... ! :laugh:

Edited by laush
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med fødselsdagen Niko, så det fedt du har fri om onsdagen :alright:

Jeg glæder mig rimelig meget til weekenden hvor Joel skal høvle os gennem lumbal columna. Det kraft'eme det det unge (og de gamle) vil ha. High-velocity low amplitude thrust - body drops - uhh yeahh!!

L1-L5 manipulations - here we coomeeee.... ! :laugh:

YepYepYeeep!! Så skal jeg fandensgudasatme lave kneedrop til lowback så din stive lænderyg endelig kommer på plads!! :devil:

Så kan det være, at du endelig kan få din Hamilton-special til at fungere :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

I forlængelse af denne kommende weekends osteopati kursus, har jeg vist nogle gamle løfter, som jeg ikke har indfriet.

Der er tidligere blevet spurgt til, om jeg vil beskrive osteopati faget i min log. Det vil jeg selvfølgelig gerne.

Til de interesserede kan jeg sige, at jeg sørger for at have lavet et indlæg om hvad osteopati er for mig inden weekendens afslutning :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Bwahahaha :laugh: :laugh:

Du kunne nok ikke nære dig :tongue::bigsmile:

Mange tak Brasilianske-prinsesse-salsa-queen :wub: :wub:

Det har været en super dag!!! :flowers::shades:

- Hvilket leder mig til aftenens træning:

SALSAAAAA mit die CAT

1,5 time, forholdsvis let serie - bedre kontrol, men vi har stadig meget at lære :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak Candytøsen :smile: velkommen til loggen - som du kan se er jeg en del af monkey crew'et, som du har luret lidt på herinde (especially mr. Grrrrruarden). Ser frem til at møde dig til en god omgang morgentræning :smile:

THANXXX Mr. MRRRRRUUUSASHIIIIIIII :cool:

Hehe - ja du er ikke til at komme udenom, men de andre logs jeg også lurer i :tongue:

Morgentræning a015.gif Nu er den type træning jo ikke just min force... :blush: Men om ikke andet, kunne det nok være underholdende at set da monkey crew in action :laugh:

Og så er det jo altid godt at møde nogle flere mollere :wink:

For øvrigt lyder det som en rigtig hyggelig/sjov/sød (må man skrive det?! *G*) beskrivelse af din træning i går :wub: I virker til at have det rigtig godt sammen, dejlig læsning ;)

Link to comment
Share on other sites

Hehe - ja du er ikke til at komme udenom, men de andre logs jeg også lurer i :tongue:

Morgentræning a015.gif Nu er den type træning jo ikke just min force... :blush: Men om ikke andet, kunne det nok være underholdende at set da monkey crew in action :laugh:

Og så er det jo altid godt at møde nogle flere mollere :wink:

For øvrigt lyder det som en rigtig hyggelig/sjov/sød (må man skrive det?! *G*) beskrivelse af din træning i går :wub: I virker til at have det rigtig godt sammen, dejlig læsning ;)

Hehe, den sang med morgentræningen har jeg hørt fra Catten også :tongue: Du skulle nu tage at hive nathuen af og komme afsted, det er supergodt og en feeee' måde at starte dagen på :showoff: :4thumbup:

*hyggelig/sjov/sød* arghargharghaaaargh... lyserøde pigeord i min log *ptui* :tongue::laugh:

Jo vi har det zææærdelezz nuserzweeet når Catzen og jeg træner sammen lissom :laugh:

Argh.. om vi har det godt sammen.. argh... you make me talk about my feelings.. arghargh... må løfte jern.. argh... :crazy_pilot::gal::newtongue::wacko: :4ranting: :surrender:

:shades:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, den sang med morgentræningen har jeg hørt fra Catten også :tongue: Du skulle nu tage at hive nathuen af og komme afsted, det er supergodt og en feeee' måde at starte dagen på :showoff: :4thumbup:

*hyggelig/sjov/sød* arghargharghaaaargh... lyserøde pigeord i min log *ptui* :tongue::laugh:

Jo vi har det zææærdelezz nuserzweeet når Catzen og jeg træner sammen lissom :laugh:

Argh.. om vi har det godt sammen.. argh... you make me talk about my feelings.. arghargh... må løfte jern.. argh... :crazy_pilot::gal::newtongue::wacko: :4ranting: :surrender:

:shades:

Ja, men du danser jo også nu, så lidt snak om følelser, passer vel meget godt ind i din log c020.gif

Og det er nu ikke fordi jeg ikke kan lide morgentræning - tværtimod, har trænet 3 morgener i denne uge :wub:

Det var nu mere typen af træning, der ikke lige er min force :wink:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Ja, men du danser jo også nu, så lidt snak om følelser, passer vel meget godt ind i din log c020.gif

Og det er nu ikke fordi jeg ikke kan lide morgentræning - tværtimod, har trænet 3 morgener i denne uge :wub:

Det var nu mere typen af træning, der ikke lige er min force :wink:

ARgh... nu skriver du også med lyserødt :crazy::tongue:

Hmf.. behøver man nu også være følsom, bare fordi man har danset salsa i 2 år og været sjællandsmester i hiphopdans som 14 årig :unhappy::tongue:

Spøg til side (bare ikke for længe :wink:) Vores morgentræning er nok mest testetoteron præget, men der er jo også kettlebells i 12 og 16 kg.'s klassen - så kan du svinge lidt med dem :smile:

Link to comment
Share on other sites

Smadrende træt efter en tidlig dag på klinikken - ikke nok mad og trætte underarme...

dagens "jeg gider ikke, men gør det alligevel lidt" træning:

FrontSquat:

80 kg. 3x10

Supersettet med Alm. Squat

100 kg. 3x10

Military:

50 kg. 1x8

Chins:

BW 3x10

Deadlift:

120 kg. 3x10 - easy peasy

Superset med:

DB Pres på bold:

35 kg. 3x10 - håndvægtene var ikke tungere..

Så afsted til osteopatikursus.. damn.. that is some gooood shit :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning med GRRRRUARDEN, MRRRRUUUSSASHIII og CRRRRRARRRRSTENNN!!! :superman: :4thumbup: :superman:

Rebklatring:

6 gange til tops med BW

Reversed Shrugs: (hængende med hovedet nedad i reb og trække sig selv op)

2x10 BW

Dips i ringe:

1x4

7x5

1x6

Uhhh, hvor er jeg glad for at skulderen holder - men den holder heller ikke til meget mere - efter den 5.te vil den ikke mere :smile:

Ringe-leg (musashi hvad fanden skal vi kende den her???)

3x5 BW

Chins på bredt rør:

2x5

Link to comment
Share on other sites

Tja... Noget med hanging L-sit til inverse hanging med nedgang til front lever combo.... :crazy: ... :laugh:

Hahahahha :laugh::laugh: Ja, det er sgu nok noget i den stil...

Din version kan så hedde L-sit til inverse hanging med nedgang til front lever combo til opgang til dips og tilbaws igen :crazy::wacko::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Aften hold hvor jeg selv kørte med hele vejen...

Time 1:

Opvarming med div. let bevægelser og sving.

Combo 1 - 2 set.

Knæ4stående med krydsløft og albue til knæ krumsammen-ish... 10 stk set 1 /15 stk. set 2

Maveliggende krydsløft 10 stk. set 1 /15 stk. set 2

Crunches lige + skrå 15 stk. til hver øvelse i hvert set.

Planken - hold 30 sek. i set 1 og set 2

Combo 2 - 1 set.

Knæ4stående med arm og benløft til samme side - 5 stk. til hver side

Frog Crunches - 20 stk.

Planken - 30 sek.

Combo 3 - m. swissball

Prone Bridge m. Torso Twist. - 4 til hver side

Supine Bridge m. Torso Twist - 8 til hver side

3 set

Planken med 1 ben eller 1 arm løftet (jeg løftede kryds)

15 sek. til hver side.

1 set.

Uden for Combo:

Lunges m. Seasaw Press: 4 set af 14 skridt

17,5 kg. til hver hånd

Combo 4:

Sideliggende benløft:

Strakt ben skiftende til bøjet ben og tilbage

strakt 15, bøjet 15, strakt 15, bøjet 15, strakt 15, bøjet 15, strakt - 15 små

1 til hver side.

Direkte til Sumo små vip skiftende direkte til "skiposition" små vip.

15 vip til hver x 3

Planken

1 min.

Stræk.

Direkte til time 2:

20 min. Opvarming og kredsløb med løb forlæns, baglæns, kryds, krydsover, touch, træk hinanden på tæppeflis, sumowalk til den ene ende af hallen og baglæns kaninhop tilbage etc.

Stationstræning, 1 kører stationen, anden kører valgfrit:

Station 1

Armstrækkere på Indoboard

Staiton 2

M. Medicinbold - Snatch, Deep Catch, Pushpress - flydende overgang hele tiden. (min vægt på medicinbold: 16 pund)

Station 3

Op og ned af stepbænk - speeeeeeed!!

Station 4

Turkish Getup m. DB (Min DB: 17,5 kg.)

Alle stationer varede 45 sek. - 15 sek. pause mellem skiftene.

2 omgange, så 1 min. pause, så 2 omgange mere.

Fælles:

Lunges med Seasaw Rows - 14 skridt (17,5 kg. i hver hånd til mig)

direkte til

Hurtige Rows - stort fokus på teknik og stabilisering af lænden for de medvirkende på holdet.

6 set.

Så var det vist også det...

Sikke dog en feeeee' træningsmandag :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

For lige at slutte helt skulle der jo laves Chins/pullups i toget hjem..

10 chins

9 pullups

8 chins

7 pullups

6 chins

5 pullups

4 chins

3 pullups

2 chins

1 pullups

Det giver jo lige 55 ekstra i posen til ZE LATS.. hvorfor ikke, når der ikke sidder andet end en gammel dranker og to malede duller i toget :tongue:

Link to comment
Share on other sites

I forgårs var der lang dag på klinikken..

Undervejs blev det til 5x5/5 OAP's - så skal der bygges workcapacity op igen :smile:

Igår 1,5 timers salsa med Catten :wub: :wub: - pissefed time med masser af overskud til at lave lir og lade kroppen flyde i et med musikken fremfor at høvle rundt i svære teknikker, der stivgør fødderne og skuldrene.

Meeeega liret time :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Igår 1,5 timers salsa med Catten :wub: :wub: - pissefed time med masser af overskud til at lave lir og lade kroppen flyde i et med musikken fremfor at høvle rundt i svære teknikker, der stivgør fødderne og skuldrene.

Meeeega liret time :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Det var feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedt :cheer::slut::boobs::firebounce::yahoo::banana::wootdance::shades::superman::devil::laugh:

/Cat :flowers::wub:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

WUUUUUHUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!

Så har jeg lige været en tur forbi Mr. Kenneth Jay himself og tanke den gamle Volvo op med Kettlebells!!!

Den peb godt nok lidt den gamle 460'er, da jeg smed 292 kg. jern ind i den... sænket og lækker cruisede den dog til kbh. i moderat tempo, helt uden at bryde igennem den enorme gang rust, der er i bagagerummet :laugh:

Nu står der så en del kasser i stuen og skriger på at komme i brug. Men de må vente lidt endnu, for i aften står den på lækker middag og spilleaften og i weekenden står den på brændehugning i Næver.. meeeen.. mon ikke de får lov til at komme med på landet.. de har jo så godt af den friske luft de store kugler :tongue:

Link to comment
Share on other sites

For lige at slutte helt skulle der jo laves Chins/pullups i toget hjem..

10 chins

9 pullups

8 chins

7 pullups

6 chins

5 pullups

4 chins

3 pullups

2 chins

1 pullups

Det giver jo lige 55 ekstra i posen til ZE LATS.. hvorfor ikke, når der ikke sidder andet end en gammel dranker og to malede duller i toget :tongue:

hahahhahahhahahaha. Feeeeedt, og tillykke med dine nye kugler :w00t: Så skal der vel snart rives en ssst af :devil:

Link to comment
Share on other sites

hahahhahahhahahaha. Feeeeedt, og tillykke med dine nye kugler :w00t: Så skal der vel snart rives en ssst af :devil:

Hehe, ja det er meget cool at man lige kan skyde den af, istedet for bare at sidde og glo ud af vinduet i toget :smile:

SSST'en kommer selvfølgelig på sin plads, når jeg har finpudset teknikken, der er stadig lidt i nedsvinget som skal være på sin plads inden jeg vil kyle med kuglen i 10 min. :smile: men jeg glæder mig som et lille barn :4thumbup:

292kg :crazy:

Hvor mange har du da købt, og er de til dig selv alle sammen?

Hehe, de er ikke til mig selv alle sammen. Jeg hentede til en fælles bestilling - hentede 17 stykker samtidig. Det gav en ok farmerwalk at få dem transporteret frem og tilbage, da de var pakket i kasser på ml. 28 og 64 kg. :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share