MaxPower som Girevik - træningsmand med kettlebells


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Stopper du da dernede? Eller gider du bare ikke arbejde der mere?

Det var forresten mig som stod og hjalp Martin med de 40kgs dbs...

Stopper kun med arbejde, ikke træning :devil:

De havde lidt knas med HK, så medarbejder-staben blev lige lettere omstruktureret. Passede mig egentlig også fint, for jeg havde gået lidt med tanken at min tid var mere værd, så enten ville jeg have ordentlig løn, eller også ville jeg sige op. De kom mig så i forkøbet, hehe :smile:

Martin er også pænt grande (synes dog han har nogen mærkelig proportioner), men som jeg også sagde er det da ikke så smart at være så stærk i nogle ting og svag i andre, at man skal have hjælp til at komme på plads. :wink: Så hellere gøre som mig, og være jævnt svag over det hele :laugh:

Link to comment
Share on other sites

j_s -> Sigma sport PC15, supergodt til prisen. Det er ikke kodet og det kan ikke sende data til PC så man kan lave grafer og den slags, men så kostede det også kun 350,-

Har du oplevet problemer ved spinning ifb. med at den ikke er kodet?

Link to comment
Share on other sites

Stopper kun med arbejde, ikke træning :devil:

De havde lidt knas med HK, så medarbejder-staben blev lige lettere omstruktureret. Passede mig egentlig også fint, for jeg havde gået lidt med tanken at min tid var mere værd, så enten ville jeg have ordentlig løn, eller også ville jeg sige op. De kom mig så i forkøbet, hehe :smile:

Martin er også pænt grande (synes dog han har nogen mærkelig proportioner), men som jeg også sagde er det da ikke så smart at være så stærk i nogle ting og svag i andre, at man skal have hjælp til at komme på plads. :wink: Så hellere gøre som mig, og være jævnt svag over det hele :laugh:

Ahh ja hørte jeg lidt om...

Ja martin er stor men ikke så stor som han har været, han har jo vejet 10kg mere mener jeg med samme fedt%

Link to comment
Share on other sites

Har du oplevet problemer ved spinning ifb. med at den ikke er kodet?

Hvis jeg har én med pulsur siddende på min venstre side og har pulsuret på venstre hånd, så har jeg været ude for at det var så tæt på at det opfangede den andens signal (også), hvilket enten resulterer i pulsen nul eller en puls på godt over 200. Jeg har de få gange kunne løse det ved at flytte uret til modsatte hånd.

Heldigvis er der ikke så mange igen, der kører med pulsur, men hvis det var tilfældet, så ville det nok være rart at have et kodet ur. De bliver bare meget hurtigt meget dyrere end det jeg har.

Link to comment
Share on other sites

Sorry for at spamme din log en smule men, - sælger du ikke dig selv lidt billigt?

Topbanner reklamen hos mig lige nu siger, - MaxPower, - 2 numre for 49,95.

I øvrigt - cool før og efter billede! Imponerende hvor meget vi kan ændre vores krop!

Link to comment
Share on other sites

Sorry for at spamme din log en smule men, - sælger du ikke dig selv lidt billigt?

Topbanner reklamen hos mig lige nu siger, - MaxPower, - 2 numre for 49,95.

I øvrigt - cool før og efter billede! Imponerende hvor meget vi kan ændre vores krop!

:laugh: Troede lige du snakkede om billederne

Har skam selv kommenteret reklamen for nogle dage, så deeet :wink:

Og tak :superman:

Link to comment
Share on other sites

Sorry for at spamme din log en smule men, - sælger du ikke dig selv lidt billigt?

Topbanner reklamen hos mig lige nu siger, - MaxPower, - 2 numre for 49,95.

I øvrigt - cool før og efter billede! Imponerende hvor meget vi kan ændre vores krop!

Enig, men du ser meget gladere ud på før billedet.

Det har du ingen grund til, med de resultater, du har opnået :4thumbup:

Op med humøret, glæd dig over resultaterne :smile::smile:

Henning :showoff:

Edited by Henning
Link to comment
Share on other sites

Enig, men du ser meget gladere ud på før billedet.

Det har du ingen grund til, med de resultater, du har opnået :4thumbup:

Op med humøret, glæd dig over resultaterne :smile::smile:

Henning :showoff:

Bare rolig henning, det manglende smil på efterbilledet er ikke et udtryk for at jeg er sur.

Det er dog mit indtryk at man ser større og mere grum ud, når man er alvorlig, så derfor :laugh:

Jeg kan love dig at jeg er glad for mine resultater.

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning

Neanderthal-programmet blev lige udskudt, for jeg havde fornemt besøg i DTU-grotten af Cat aka densitten aka hende med køllerne og de brede skuldre :tongue:

Så programmet var i stedet godt og vel 3 timers hygge, hurlumhej, gak, spas, løjer, kæbe :blahblah: i usandsynlige mængder og PR's i næsten lige så usandsynlige mængder :4flex:

Pistols på balancebræt

1 x 1 @ 8kg PR

1 x 1 @ 12kg PR

1 x 1 @ 16kg PR

1 x 1 @ 20kg PR

1 x 1 @ 24kg PR

3 x 1 @ 32kg PR

- :laugh:

De første var nok rimelig nemme PR's, men første gang jeg kørte dem med vægt var her forleden, og det var kun med 5kg for lige at prøve.

Til og med 24kg gik det nemt. De 32kg var strakt mere problematiske... første rep på venstre var nede og oppe, men brættet var nede og røre, med højre gik det lidt bedre men fik trykket skævt til sidst så afslutningen blev en kende brat (ingen stunts dog). På de næste var forsøg havde jeg svært ved at finde balancen og et fokuspunkt - vægtene var i vejen og catten mobbede. Men det lykkedes da at få hevet et par mere nogenlunde anstændige reps hjem, i hvert fald godt nok til at notere den som PR.

Bænkpres

1 x 5 @ 60kg

1 x 5 @ 80kg

1 x 5 @ 90kg

1 x 7 @ 100kg Tangering af all time wicked crazy PR

2 x 3 @ 100kg

1 x 6 @ 100kg

1 x 10 @ 80kg - dropsæt

1 x 10 @ 60kg - dropsæt

- Det er F****** TO ÅR siden jeg har løftet 100kg for 7 reps :w00t:

Jeg forsøgte selvfølgelig på nr 8, den kom fra brystet, et godt stykke endda, men så dør den bare fuldstændig, jeg presser og presser, og den står bare stille :devil:

Jeg ved ikke hvor længe cat lod mig prøve, men det føltes i hvert fald meget længe. Det havde været fantastisk med en ægte PR, men det her er næsten lige så godt. :superman:

De to sæt treere var tunge, så det var lidt vildt at jeg kunne lave 6 efterfølgende - det har nok været cats mobberi, der lige gav lidt ekstra gnist, for hun mente at når hun ikke stod spot skulle jeg lave 5... TA' den :tongue:

Front squat

1 x 5 @ 70kg

1 x 5 @ 80kg

1 x 5 @ 90kg

1 x 5 @ 100kg RM PR (+10kg)

- Føøøøj, de var bare tunge hele banden og sikkert ikke for kønne men dybden var god.

Det var rent faktisk også målet i frontsquat der stod på listen for i år. Den skulle nok kunne bumpes op til 10x100 ligesom i bænk. :devil:

The Bear

1 x 6 @ 40kg

1 x 5 @ 60kg PR

- DAMNIT DAMNIT DAMNIT :crazy:

De 40 føltes relativt lette (når man tager i betragtning af det var bjørnen), og både cat og jeg var enige om at der skulle løftes 60kg. Jeg havde faktisk bestemt det allerede hjemmefra (gammel PR var 6x50), så det passede fint at catten mente det samme :laugh:

Det går også fint derudaf - pissehårdt, og åndedrættet er pæænt presset, men pressestyrken er ok, hvilket var dér jeg havde frygtet problemer. Men så på hang cleanet til sidste rep svigter grebet bare fuldstændig helt og aldeles. Mit krop lavede sikkert et fint hang clean, stangen fulgte bare ikke med :laugh:

Jeg ved ikke helt hvorfor det er så vigtigt med den 6. rep, men det er det bare, så det var noget bittert at misse den sådan. Catten mente fra start at jeg skulle lave 10 - hun må have været sindsyg i gerningsøjeblikket :crazy_pilot: - hver bear-rep er i forvejen 5 reps.

Var fuldstændig færdig bagefter, og kunne bare mærke jeg gik og rystede. Catten syntes ikke jeg rystede nok :crazy:

Supported incline db rows

5 x 8 @ 20,7kg

- lidt tøsevægt. Jeg kunne ikke helt bestemme mig for hvilken presseøvelse den skulle supersættes med, så det blev de tre nedenstående :laugh:

Incline db press

1 x 10 @ 20,7kg

Alternating db benchpress

1 x 10 @ 20,7kg PR

- Slet ikke tosset øvelse, men ikke så store stabilitetskrav som jeg havde håbet. Jeg var ikke helt konsekvent med hvilken rækkefølge de skulle køre op og ned i, så det blev lidt rodet.

Så videre til noget simplere og bedre.

Billig PR, da det var første gang jeg kørte øvelsen, men alt tæller. :laugh:

One arm db bench press

2 x 10 @ 26,5kg

2 x 10 @ 30kg

1 x 10 @ 34kg Rep PR

1 x 5 @ 36kg PR

- Jeg havde for ganske nylig bemærket at min PR stod til 34kg, men jeg kunne ikke huske hvor mange reps. Cat og jeg blev hurtigt enige om at hvis jeg nu tog 10 måtte det være godt. Det gjorde jeg så, og bare for lige at være sikker nakkede jeg så også 36kg bagefter :devil: Den gamle PR (fra maj 2005) stod til 2x34kg (og 12x31,5), så den må siges at være eftertrykkeligt busted :superman:

Iron Cross Cable Pull

3 x 5 @ 35kg

- business as unusual :crazy_pilot:

Ej, det er jo sådan set bare der jeg er "nået" - synes bare det andet lød sjovt :bigsmile:

Hand clean

1 x 10 @ 60kg PR

- Ingen PR noteret i hangclean, så det tungeste jeg har kørt har nok været de 50 i bear. Jææs jææs, og så blev den vist sat på plads.

Swissball spas(ser)

3 x op og stå på bolden, den sidste psycho PR. Jeg ved ikke hvor længe det var, men det føltes som i hvert fald 15-20 sek.

Mange sjove og svære boldlege af Cattens core-balance tamtam - MaxP owned af Catten :wink:

Curl-till-you-hurl down-the-rack

1 x 10 @ 24,3kg

1 x 8 @ 20,7kg

1 x 8 @ 18,9kg

1 x 8 @ 16,5kg

1 x 8 @ 13,4kg

1 x 10 @ 12,5kg

1 x 10 @ 11kg

1 x 10 @ 10kg

1 x 10 @ 9kg

1 x 10 @ 8kg

1 x 10 @ 7kg

1 x 10 @ 6kg

1 x 10 @ 5kg

1 x 20 @ 4kg

1 x 25 @ 3kg

1 x 25 @ 2kg

1 x 25 @ 1kg

- :rofl2: Det syrede så vildt at det var helt morsomt. Havde krise allerede efter andet eller tredje sæt, hvor det bare virkede uoverkommeligt, grebet viste allerede problemer, og igen ved 12,5 eller 13,4, hvor det bare gjorde ondt. Men vi overlevede da begge to :w00t:

Jeg tager næppe fejl, hvis dette er min alltime rekord over flest PR's på et træningspas, også selvom det kun tæller én for hver øvelse.

Fordelt på 3 timer er det stykke arbejde ikke voldsomt højt, men jeg endte egentlig med at få lavet en ok mængde synes jeg.

Og hvor er det ustyrlig fantastisk fabelagtig fedt at være tilbage ved fuld kraft - sådan 4 real :yo: og føle at det virkelig går fremaf på nærmest alle leder. :superman:

Tak for en superfed træning, cat. :4winkkiss: Og tillykke med den uofficielle DTU-kvinderekord i partiel squat og partiel dødløft :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Helt vild og anderledes træning.

DU skal på forsiden af MOL, for din træning er enestående.

Utrolig alsidig, lige fra yoga og til vild styrke og udholdenhed

i både traditionelle i yderst mærkelige, men gode øvelser.

Jeg skal love for at den intelligente træning har udviklet sig. :4thumbup:

Som Mod har du vel kontakt til MZ på Jeres lukkede forum,

så kan du lige glemme beskedenheden, og foreslå ham det.

Henning :showoff:

Edited by Henning
Link to comment
Share on other sites

Hennning -> Det var da et kompliment, der ville noget :bigsmile: Jeg siger mange tak.

Nu er det jo ikke fordi jeg er verdens stærkeste i noget som helst af det jeg laver, men den samlede pakke er jeg nu ret tilfreds med.

Det er mindst lige så vigtigt for mig at træningen er sjov som at den er resultat-orienteret, og så er det nærmest en nødvendighed at holde sig lidt bredere rammer for øvelsesvalg og lade sig inspirere alle vegne fra.

Ang. det med forsiden, så har Morten Z en PM-boks ligesom os, så du kan jo sende ham dit forslag :cool:

Og apropos inspireret, så måtte jeg da lige prøve super-helte-testen fra Taninja's log.

post-1845-1143495363_thumb.jpg

Godt match, hvis jeg selv skal sige det :superman:

Synes det er lidt bekymrende at supergirl ligner mig mere end hulken og både wonder woman og catwoman ligner mig mere end batman, som jeg godt ville have haft lidt højere oppe på listen. Det trækker dog nok at jeg ikke har samme problematiske barndom.

Link to comment
Share on other sites

DET maa jeg sige :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Jeg kan jo kun blive mere aergelig over, at jeg var noedt til at melde fra idag, for det ser de fantastisk hylende morsomt og superfedt ud :4thumbup: :superman: :4thumbup:

Fedt at se, at du er saa meget i fuld effekt! Det er saa superfedt at opleve :smile:

Hehe.. Hvis du synes Cat'en er haard, saa forestil dig, at moede hende i centeret naesten hver mandag, onsdag og fredag :4whip::bottom::laugh:

Det lader til at alle har haft en superfed foraars smadretraene dag :bigsmile: Saa der er vel ikke meget andet tilbage at sige end:

TILLYKKE MED DE MANGE FLOTTE PR'S, SKIPPER :w00t::w00t::w00t:

Jeg glaeder mig til at vaere med til at saette mindst lige saa mange, naar jeg faar den aere at gaeste DTU ogsaa :smile: ... og saa... endnu engang tillykke :superman::smilejap::cooldance:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes godt nok du får mig til at fremstå som en der mobber meget :nonono: ... og som en der stiller høje urimelige krav :nonono: .... Det ved du jo godt ikke passer :tongue: .....

Tak for en super hyggeligt træning :cheer: ....

Det var squ' sjovt :4thumbup: :laugh:

og driller dig kun fordi jeg ved du kan holde til det :devil::superman::yahoo:

:blahblah: i usandsynlige mængder ??? Det kender jeg da intet til overhovedet :4whistling:

I bænken synes jeg da lige du sku' ha' lov til at presse lidt :innocent: - så længe stangen ikke er nedadgående går det mod mine principper at hjælpe :tongue: ....

Det var ellers et fint stunt du lavede efter Bear'en :bigsmile: ... Så ved man da at man har lavet noget :devil: - men er stadig skuffet over at du droppede den tunge squat :laugh::tongue:

Lol - ja min DTU rekord var ikke ligefrem imponerende, i hvert fald ikke mine konkurrenters niveau taget i betragtning :innocent:

Link to comment
Share on other sites

:nonono:

DET der synes jeg bare slet ikke er sjovt :w00t::tongue::laugh: :4whistling:

Det gas og jeg ved du kan tage det :flowers:

Og Max maa give mig ret i, at dit mobberi er alletiders motivationsfaktor.. ja, din rene tilstedevaerelse er nok til at man liige giver den ekstra gas hver gang :shades: - ser ud til at MAXP. kun kan vaere enig :showoff:

Hav en fantastisk dag allesammen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes godt nok du får mig til at fremstå som en der mobber meget :nonono: ... og som en der stiller høje urimelige krav :nonono:

ja og ja

Tak for en super hyggeligt træning :cheer: ....

Det var squ' sjovt :4thumbup: :laugh:

og driller dig kun fordi jeg ved du kan holde til det :devil::superman::yahoo:

jae :bigsmile:

:blahblah: i usandsynlige mængder ??? Det kender jeg da intet til overhovedet :4whistling:

jow

I bænken synes jeg da lige du sku' ha' lov til at presse lidt :innocent: - så længe stangen ikke er nedadgående går det mod mine principper at hjælpe :tongue: ....

Det er lige som det skal være :4thumbup:

Det var ellers et fint stunt du lavede efter Bear'en :bigsmile: ... Så ved man da at man har lavet noget :devil: - men er stadig skuffet over at du droppede den tunge squat :laugh::tongue:

Blev også pænt overrasket, da stangen bare sagde *SMUT* :laugh:

Lol - ja min DTU rekord var ikke ligefrem imponerende, i hvert fald ikke mine konkurrenters niveau taget i betragtning :innocent:

Det er jo ikke dit problem :wink:

kauf -> takker :superman: og ja, jeg kan godt se du har det hårdt :laugh::tongue:

Og lige for en god ordens skyld kan jeg da nævne at jeg har DOMS alle de steder jeg kunne forvente. Ben og røv kun lidt, trisser og ryg en del, pattøj, undergunz og mavse meget, og så lige biceps... :crazy::crazy::crazy:

Link to comment
Share on other sites

Bodyweight Conditioning

Who needs weights? :devil: Well, I do, but not tonight :superman:

Pistols

5 x 10+10

- altså 50 på hver stang

Underhånds chins

5 x 5

- let nok

Hand stand pushups (HSPU)

5 x 5

- cool nok

L-sit på paralletter

5 sæt á ca 10 sek

- ikke den vilde højde endnu

One arm pushups (OAPU)

5 x 2+2

- 10 på hver arm

Hårdt og forbandet effektivt. DOMS gjorde det ikke nemmere, men skulle træne jo :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Det gas og jeg ved du kan tage det :flowers:

Og Max maa give mig ret i, at dit mobberi er alletiders motivationsfaktor.. ja, din rene tilstedevaerelse er nok til at man liige giver den ekstra gas hver gang :shades: - ser ud til at MAXP. kun kan vaere enig :showoff:

Hav en fantastisk dag allesammen :bigsmile:

:blush: Hvor er I altså bare søde :blush::wub:

Selvfølgelig kan jeg ta det :tongue:

MaxP - Er det nujeg skal sige at jeg faktisk ikke har vilde DOMS i biceps :innocent: - kan dog mærke det lidt i tilhæftningerne, men ikke nok til at det generer :wink:

Link to comment
Share on other sites

MaxP - Er det nujeg skal sige at jeg faktisk ikke har vilde DOMS i biceps :innocent: - kan dog mærke det lidt i tilhæftningerne, men ikke nok til at det generer :wink:

Det er jo også bare fordi du har så store onde køller, og intet bider på dem :bowdown: - ud over måske en screening :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo også bare fordi du har så store onde køller, og intet bider på dem :bowdown: - ud over måske en screening :tongue:

:laugh::laugh::laugh: Yeah :devil:

Screening :4whistling: - ved ikke hvad du snakker om :innocent: - er jo ikke blå OVERHOVEDET :tongue:

Link to comment
Share on other sites

så var det altså bare pænt mærkelige tato'er :crazy_pilot:

Ja - jeg er totalt med på moden :devil::superman: :4thumbup:

- går måske endda forud for den :tongue: (Jeg mener med scarring og hvad vi ellers har, så varer det nok ikke længe før brusing (spelling?)bliver indført :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning

Neanderthal no more, uge 3, dag 1

Massive DOMS, så det var meget heldigt at dagen idag var relativt let og hovedsageligt ben og mavetamtam

Supine bridges på swissball(A1)

3 x 15

- godt nok stadig med to ben på swissball'en. taget i betragtning af hvor svært jeg havde ved den i mandags er det heller ikke sikkert jeg kunne have gennemført 15 reps med et ben

Warrior lunge stretch (A2)

3 x 15 sec

- tjek

Snatch grip deadlift (B1)

6 x 6 @ 75kg

- lige en lås mere på end sidst

IT band stretch (B2)

6 x 15 sek

Og så fik jeg lige en idé :devil:

Dødløft

1 x 1 @ 100kg

1 x 1 @ 120kg

1 x 1 @ 140kg

1 x 1 @ 150kg

- Det blev dælme tungt, og på dagen var de 150kg skræmmende tæt på max. Det er ikke total utænkeligt den kommer fast på programmet snart, men udlægget skal vist være temmelig moderat.

Barbell stepups (C1)

4 x 12 @ 40kg

- til 33cm boks. Tager vist prisen for den øvelse jeg har undervurderet vægten mest i. Jeg startede på 20kg og tog 40kg idag uden sådan at være voldsomt presset. :innocent:

Dead bug twist (C2)

3 x 15

Side hip thrust (C3)

3 x 15

Bonus high reppin'

DB bænkpres

2 x 20 @ 20kg

DB curls

2 x 20 @ 10kg

- første sæt stående, andet sæt siddende - synkron udførsel

Laterals

2 x 20 @ 7kg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share