b_skaal og den slatne skulder


b_skaal
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tirsdag:

1,5 time på cykel udendørs + 4,5 times restitution i Kongens Have

rotator.

Onsdag:

Cardio: Spinning 2 ( op på hesten, som vi siger)

Ved godt rækkefølgen er forkert, men sådan ville tiden det:

Dødløft:

CAT-dag 5 x 2 x 45 kg - slam mega eksplosiv syntes jeg selv.

Bent-Åge

1 x 20 x 10

3 x 25 x 6

Bagside af skulder-flyers superset med shrugs

Gulvpres

1 x 10 x 8 kg

2 x 8 x 10 kg

Bum bum, ok træning. Synes at selv den lette del af dødløft var tung, så jeg frygter resten - og glæder mig lidt på samme tid.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig er du ikke ansvarlig. Hverken på den ene eller den anden måde. Og det ved du godt selv inderst inde. Men derfor kan jeg godt forstå at du kan føle det sådan alligevel. Det ændrer bare ikke på at det er fuldstændigt rigtigt hvad peco skriver.

Op med humøret igen, det må du endeligt ikke lade dig skræmme af.

:wave:

Link to comment
Share on other sites

Litopsi - tak, jeg er ved at være ovenpå igen. Fik snakket med de fra slankeholdet der bliver ved med at cykle efter timen i dag og fik dem til at love at de ville være obs på signaler fra deres kroppe, lige meget hvilke og så snakke med lægen, hvis der var noget. Så kan jeg ikke rigtig gøre mere.

Torsdagstræning:

Cat-bænk/tung squat

Ja, bænk har sneget sig med, jeg er YYYYYYYderst obs på min skulder.

Så:

Squat:

1 x 10 x 10 kg

5 x 2 x 42,5 kg

Bænk:

5 x 2 x 25

French Press:

1 x 10 x 10 kg

2 x 6 x 15 kg

Rotator-øvelser

Lidt biceps bare for at se hård ud med mine nye handsker ( en afstemning i mit hjem viste at handsker var at foretrække frem for hård hud!)

Cardio: 1 times spinning ( alle overlevede denne time, hurra!)

Jeg er sikker på at jeg får en krise med min krop længere fremme i hatfield, men han kan bare komme an!

Link to comment
Share on other sites

Lidt biceps bare for at se hård ud med mine nye handsker ( en afstemning i mit hjem viste at handsker var at foretrække frem for hård hud!)

Hahaha, han har styr på dig, din kæreste altså. Ser ud til han ganske fornuftigt har to stemmer, du kun én. :D

Godt at høre, at du har forliget dig med tingenes tilstand. :) Det manglede bare andet.

Træningen: Tjaa, det kører jo som sædvanligt. B)

Link to comment
Share on other sites

Lørdagstræning:

Tung dødløft, tung bænk, CAT squat.

Dødløft

1 x 15 x 10kg

1 x 10 x 30kg

5 x 2 x 50 kg

Squat

1 x 10 x 10 kg

5 x 2 x 37,5

Det er fedt at lave CAT-squat, meget kraftfuldt på en eller anden måde.

Bænk - stadig ikke til brystet

1 x10 x 10 kg

5 x 2 x 30 kg

Cardio: 1 times spinning

og nu skal jeg til børnefødselsdag og have lagkage... så en løbetur i morgen er nok på sin plads...

Link to comment
Share on other sites

søndag:

gåtur + rotator

Mandag:

min lille løbetur, som plejer at tage 20 minutter - i dag i regnvejret: 18 min. Skal nok til at løbe lidt længere...

MAVETRÆNING derhjemme - til almindelig og venlig inspiration - bare 3 x 8 på gulvet, mens jeg hørte om den nye lille prins på TV... så det kan godt være hyggeligt.

Rotator klarer jeg under "men in black"

hej fra Mette :wave:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagstræning:

2 uge i hatten:

CAT dødløft, CAT bænk, Tung Squat

Trænede i Form & fitness i Parken, det er godt nok blevet stort. Men piger der dødløfter, har de vist ikke mange af...

Squat:

1 x 12 x 30 kg

5 x 3 x 42,5 kg

Manner, jeg havde mega overskud, havde jo heller ikke lavet det store siden lørdag ( lille løbetur mandag), så den fløj op og jeg legede endda lidt med at gå endnu dybere ned.

Bænk:

1 x 10 x 10 kg

5 x 2 x 25 kg - stadig ikke helt ned til brystet. Gik også rigtig godt, nev en lille smule i den berygtede skulder på den allersidste, så den blev kun sænket meget lidt.

Dødløft :

1 x 10 x 30 kg

5 x 2 x 45 kg

ARRHHH, jeg kunne have løftet en ko ( synes jeg selv), jeg var bare klar. Fedt at føle sig stærk uden at være helt most.

Bent Åge

2 x 8 x 20 kg

Cardio:

1 times gåtur

1 times spinning - halløj den var hård, folk er meget tour de f-inspirerede i disse dage ( "det er et dårligt tidspunkt at falde tilbage nu, allez, allez, allez, allez!!!!" og når man sidder der og selv er instruktør, så skal man jo lige vise hvem der har de seje ben...

Rotator og så hjem og på hovedet i seng.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag:

30 minutters løbetur langs Strandvejen, mens kæresten dykkede.

Stræk + rotator.

Og den mest seriøse baglårsdoms, jeg har haft længe... ham hatfield er en listig fætter, man synes ikke, det er noget særlig i mens man løfter, men så pludselig slår han til...

Link to comment
Share on other sites

Og den mest seriøse baglårsdoms, jeg har haft længe... ham hatfield er en listig fætter, man synes ikke, det er noget særlig i mens man løfter, men så pludselig slår han til...

Hæhæhæhæhæ, som du dog kan sige det. :) Og det ser jo fornuftigt med din cardiotræning (gider ikke kommenterer din ST, for for mig er den altid imponerende). :)

Link to comment
Share on other sites

Puh, for en led træning i går, jeg var øm øm øm alle vegne og skulle have tung dødløft og bænk + CAT squat. AV. Humøret er ikke helt på toppen: Skal have at vide om jeg er kommet ind på fys i holstebro i morgen og det stresser mig HELT VILDT. Jeg har været den største pestilens hele ugen og min kæreste får 5 ud af 5 dansebenny'er for ikke at være flyttet i telt! Nå, efter postomdelingstid i morgen er jeg enten et nyt og meget omgængeligt menneske eller også er jeg virkelig på vej ned. Vi ser på det og krydser fingre.

Nå, torsdagstræning:

Bænk:

1 x 10 x 10 kg

5 x 3 x 30 kg til et stykke over brystet.

Dødløft:

1 x 10 x 30 kg

5 x 3 x 50 kg ( der var en fitnessbabe i mit center, som også trænede dødløft bare med 60 kg, så det var jo en fryd)

Squat:

5 x 2 x 37,5 kg

Bagside af skulderen:

3 x 10 x 1 kg

Cardio:

1 time og 20 minutter spinning, føj for den lede, jeg var ikke rigtig i humør til at være søde sjove Mette, så det var bare op ad bakke - vi ses om 20 minutter, mere på, god røv og fremad. En forsøg på humørindslag med Birthe Kjær og vi maler byen rød og så ellers bare lange seje træk, spurter, flere seje træk og lægge, der lå på grænser til krampe hele vejen. Jeg tror min krop er lidt træt af mig, men det er kun, når jeg virkelig træner igennem at jeg ikke tænker på det åndssvage brev, der dumper ind af brevsprækken i morgen.

Nå, jeg tørrer øjnene og spiser en kiks.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt huske den gang jeg selv sad og stirrede på brevsprækken sidst i juli :cube: Stor lykke da det kom!. Krydser fingere for dig. Når du nu har fået den gode nyhed, har givet kærsten et ordentligt kram, ringet til veninderne og mor.. så læg lige et indlæg her ikke?

:)

Hilsen Arne

Link to comment
Share on other sites

helt klart. Jeg har bare lidt dårlige erfaringer med at blive optaget på uddannelser - prøvede i 5 år efter gymnasiet at komme ind på psykologi og i mens fik jeg også prøvet at læse dansk. Og da jeg så endelig kom ind på psykologi, var det desværre ikke lige det (lang og tårevædet historie...).

Men så løber jeg ind i bøvlet med at have været ind på 2 studier, så skal man have dispensation ( har fået) + vurderes i Kvote 2, selv om jeg har snit og erfaring ;) til at komme ind.

Jeg er nok ikke den eneste der stresser i disse dage, - det har bare så store konsekvenser (får nok lidt nedtur, hvis jeg bare skal være militær-frue i Holstebro og tusse rundt i træsko og lave flæskesteg!)

Men klart - jeg opdaterer i loggen ( hvis jeg er kommet ind, skal I bare se danse-benny'er!)

Link to comment
Share on other sites

Er kommet ind på fysioterapeut, HURRA!

Men, - jeg er allerede optaget fra september og vi flytter ikke til jylland før til jul, så hvis nogen herinde er optaget fra februar på fys i Holstebro, så vil jeg meget gerne bytte - ved ikke om det kan lade sig gøre, men man kan jo prøve.

Så lidt bittersød er jeg - kan ikke lige overskue det helt - håber bare jeg kan vente til februar, så det hele falder på plads.

tager på ferie NU, men vi prøve at passe både træning og log.

Lørdagstræning: 1 times spinning.

Link to comment
Share on other sites

Lad mig være den første til at ønske dig mange gange tillykke.... og da jeg kan se at du ikke selv har lavet nogen dansebennyer, så:

:mandance: :mandance: :mandance:

det er selvfølgeligt besværligt med boligsituationen, men det løser du selvfølgelig ;)

Link to comment
Share on other sites

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D ;)

Halløj, så fik jeg byttet min studiestart = perfekt, jeg flytter til jylland, år mit hus er bygget færdig og alt endte lykkeligt!

Hm, sommerhustræning er ikke det store hit, men i morgen tager vi til Oure og det skulle undre mig om der ikke var lidt aktivitet hist og pist. Tager formentlig ned i Fin Form i Svendborg og starter 3. uge af Hatten.

Træning so far:

Søndag: Gåtur 26 minutter til købmand, Farmers walk 30 minutter hjem igen med 2 poser, 4 kilo i hver. Superset curls og shrugs med 4 kg - 3 x 10 af hver. Rotator med cola light flaske på stranden.

Mandag: Mave 3 x 8 på stranden, 15 minutters gå tur, 10 minutters svømning/løb på havbund, det er koldt, sgu.

Så det er ikke det store, men regner med at være hyper-frisk til træning i morgen, kører måske tung dag på alle 3 store øvelser, jeg er nået op til 5 x 4 x 85%...

Nå, skal grille med svigermekanikken, et forsigtig bud bliver ca 1000 kcal, men jeg har sparet sammen!

Prøv at gætte om jeg er blevet brun... :afro:

hej fra Mette :wave:

Link to comment
Share on other sites

tilbage efter ferie - velopfedet og velrestitueret. Jeg har kun nået at komme ned at træne en gang - onsdag - hvor jeg kørte tung squat, tung dødløft og CAT bænk + bent Å. Jeg regner med at få trænet i dag, og det kommer så til at gælde for træning nummer 2 i sidste uge...

jeg har ikke fået lavet det store rotator og stort set ingen cardio, så jeg er ikke helt tilfreds med min ferie-indsats.

har også taget på, så jeg starter den første dag i mit seksogtyvende år med at være lidt på kur - og så skal der trænes igennem...

hej fra Mette :wave:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share