Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

80 kg - ren ønsketænkning - det kommer aldrig til at ske.

Mnja, men nu er du jo også en bredskuldret fyr, der fylder lidt i landskabet :4jumpy:

Jeg er fra naturens hånd bygget meget spinkel og ser faktisk ret chubby ud, hvis jeg kommer op på fx 85-86 kg, hvor jeg har været oppe for år tilbage. Da jeg kørte cykelløb i gamle dage, var jeg jo kommet op på min nuværende højde og klokkede ind ved 69-70 kg :blink:

Ideelt set kunne jeg tænke mig at snige mig ned omkring de 75-76 kg, men jeg ved ikke, hvor realistisk det er ...

Link to comment
Share on other sites

Som med alt andet her i livet så kræver det en solid indsats hvis man virkelig vil have udrettet noget. Det er et godt skridt på vejen, og jeg kunne næsten forestille mig at du ikke får nok kulhydrater. I offseason siger man 4 g/kg kropsvægt. I dit tilfælde er det så omkring de 360 gram kulhydrat om dagen, og jeg har en fæl mistanke om at du ligger langt fra det. Får du ikke nok kulhydrater vil du ikke kunne yde så meget i træningen, hvilket gør at dit kalorieforbrug aldrig bliver skudt i vejret.

Det var især det der fik øjnene op for mit vedkommende. Jeg skal indtage ca. 300 gram kulhydrat om dagen på nuværende tidspunkt, og det krævede lige en omfordeling af kosten da jeg jo ellers fulgte generelle kostråd om vægttab, som jo især fokuserer meget på netop proteinindtaget. Matt skriver det meget godt, han er sådan set fuldstændig ligeglad om du får 10% eller 50% af dit samlede kcal indtag fra protein, bare du får de kulhydrater du skal have. Jeg gik fra røræg om morgenen til igen at spise havregryn, få en ekstra skive rugbrød i stedet for ekstra pålæg, og huske at få kulhydrater til aftensmaden også. Lige så stille og roligt begyndte vægten at gå nedad igen. De fleste af mine kulhydrater er grove, dvs. fuldkornspasta, fuldkornsbrød og grove ris.

Jeg er sjældent ved at rådne op af sult, men kan godt være en smule sulten når jeg går i seng visse dage.

Link to comment
Share on other sites

Ideelt set kunne jeg tænke mig at snige mig ned omkring de 75-76 kg, men jeg ved ikke, hvor realistisk det er ...

En udfordring til 2013? :bigsmile: Jeg har et mål om at komme ned på 74-75 kg, og måske endda længere ned hvis det kan lade sig gøre. Jeg er kun 178 høj, men til gengæld ret kraftigt bygget med brede skuldre, men jeg har været dernede før.

Link to comment
Share on other sites

Jatak, så er jeg game - til hver en tid.

Du har ret, det er sjældent jeg kommer så højt op i kulhydratindtag og slet ikke nu hvor de længere cykelture ikke hænger på træerne. Synes nu ikke jeg mangler energi, da jeg timer det så kulhydratindtaget ligger omkring og især op til træning. I disse dage hvor jeg ikke træner, betyder det vel heller ikke så meget. Jeg er med på at sluge nogle kameler så længe det kun er fedttab der genereres. Ligefrem at gå efter at reducere muskelmassen aktivt, er jeg ikke villig til.

At gå halvsulten i seng skal jeg passe på med, da jeg så får en tendens til at gå i søvne, eller noget der ligner, med kurs mod køleskabet. Jeg aner ikke hvad der sker men er flere gange vågnet med opvask i køkkenet eller en halv mad i sengen som jeg er sovet fra. Eftersom jeg ikke ved hvad laver, er det ikke rigtigt noget jeg kan fravælge. Erfaringsmæssigt ved jeg at det ikke sker hvis jeg er nogenlunde mæt når jeg lægger mig til at sove.

A propos at spise en kamel, så er jeg så småt begyndt at kunne mærke min kind og tunge igen. Scheisse, jeg er sulten!

I morgen bliver jeg nødt til at rende i vaskekælderen men satser på at se en masse dvd på sofaen og ikke bruge foden mere end absolut nødvendigt.

Link to comment
Share on other sites

Giver det egentlig mening at liste kosten op når intet er som vanligt?

Normalt har jeg vel kun 2-3 100% inaktive dage om måneden og har heller ikke ferie så jeg kan sove til ved 9-10-tiden. Men jeg forsøger mig nok med en lille cykeltur i morgen. Foden er stadigvæk ikke god men kan dog gå lidt uden den gør ondt så hvis jeg kan cykle på den, er det bare med at komme i gang i en fart, inden komfortzonen sætter sig.

Men hvad skete der så i går? Tandlægebesøget gjorde det let, da jeg ikke var specielt sulten inden og bagefter måtte jeg ikke spise pga. bedøvelsen.

Jeg landede på 1985kcal.

Protein 21%, 104g, 1,1g/kg

Kulhydrat 48%, 257g, 2,5g/kg - heraf 32g fibre

Fedt 32%, 71g, 0,8g/kg

Alkohol 0

Træning: absolut ingenting, lå på sofaen det meste af dagen.

Vægttab 1,3 kg , fra 91,5 til 89,8. De 91,5 var lidt høje pga. fullbodytræning i forgårs.

kl 9:30 stå op

kl 10:00 350g skyr, 20g 81%chokolade, 1glas kaffe - er altid med 5g flødepulver og 5g perfect strø=sødemiddel

kl 12:15 40g havregryn, 5g rosiner, 1dl skummetmælk, 1 peberfrugt

kl 16:15 1 nupo - var bedøvet og måtte ikke tygge, 1 glas kaffe

kl 19:00 300g coleslaw, 35g dressing, 150g kylling, 100g avocado

kl 20-21 140g agurk, 240g gulerod, 175g skyr, 13g dipmix, 1 glas kaffe

kl 22:30 35g sandwichrugbrød, 20g karrysild

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Hmm, ja :unsure:

Lidt i baggrund af det du har skrevet med at have energi til hårde intervaller, bogens fremtoning på Amazon, hvor det umiddelbart ser ud til at den kun henvender sig til cardiofolk - hvilket jeg jo ikke er i disse dage hvor jeg lever på sofaen, sammenholdt med at ingen andre diæter hylder hi-carb, så antog (måske fejlagtigt) at jeg skulle holde mig til de traditionelle metoder indtil jeg igen prygler cyklen. Må indrømme at kosten også i dag har været lo-carb.

Jeg har lavet en lille smule i dag. Et hurtigt besøg i FW:

Leg extensions: 20x20, 15x30, 10x40, 8x55, 8x55, 8x55

Lårcurl: 10x30, 8x55, 8x55, 8x55

Hypers: 10x+10kg, 10x+10kg, 10x+10kg

Tricep pushdowns: 10x20, 10x20, 10x35

Chinups: 15, der er i hvert fald ikke til 20 længere

Bænkpres: 10x60, 10x60, 10x60

Laterals: 10x9, 10x9, 10x9

Mavemaskine: 10x70, 10x70, 10x70

Hvad skete der med cykelturen i dag - oven i købet i noget der ligner vindstille vejr?

Fisk, men prøver at huske det i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Kosten i går:

9:30 op efter 9,5 timers søvn

10:00 250g skyr m smag, 1 glas kaffe, 10g 81% chokolade

13:30 1 glas kaffe

15:45 15g rosiner, 35g proteinpulver

16:20 - 16:50 styrketræning, let fullbody

17:20 35g sandwichrugbrød, 50g kylling, 40g tomat, 150g peberfrugt, 90g avocado, 210g clementin

19:00 400g fiskeret, 50g brune ris, 200g haricots verts

22-> 160g agurk, 320 g gulerod, 175g skyr, 13g dipmix, 20g nellie dellie lakrids

Det giver 2232 kcal

Protein 29%, 162g, 1,8g/kg

Kulhydrat 43%, 223g, 2,5g/kg - heraf 40g fibre

Fedt 28%, 69g, 0,8g/kg

Alkohol 0

Træning anslået 114kcal

Vægtøgning 200g til 90,0kg

Link to comment
Share on other sites

Naa - det er på grænsen. Hvis du har været på cyklen og har brændt en masse af og derfor indtaget meget, kan det måske være lidt. Har du ikke rørt en negl og kun spist lidt, ville jeg umiddelbart tænke at det er for meget. Igen: uden at have læst bogen.

Havde jeg indtaget mine 360g her de sidste to dage, ville det have svaret til 72% og 65% - DET synes jeg er meget. Når det så er sagt, så skal jeg kun op på 2400kcal før de 4g/kg er mindre end 60%. Men altså - det kommer til at tage mig lidt tid at "æde den": Det er så langt fra det jeg har sigtet efter i de sidste +20 år. Når der kommer cardio i loggen, vil jeg helt sikkert lettere kapere det, for så er det i grunden oplagt.

Æv - jeg har drillet foden for meget men er ikke sikker på at det var cykelturen der gjorde det. Jeg har også arbejdet en del i gulvhøjde da jeg skiftede kassette og kæde (hvor jeg selvfølgelig kortede den nye for meget af) og tog mig i at sidde på hug et par gange. Alt i alt må jeg nok indse at jeg skal tage et par dage mere på lavblus inden jeg prøver at cykle igen. Næste test blive banecykling på tirsdag - så kan jeg trække stikket undervejs.

Ja, og jeg måtte også hurtigt ind igen da stænklappen viste sig at være for stor og "flaprede" ind i dækket, så den måtte jeg klippe til.

Det blev til en times moderat kørsel uden andre spændingmomenter end et par hundrede meter ved Ishøj på nylagt sort asfalt og med nyis, som krævede en del opmærksomhed.

http://connect.garmin.com/activity/248300103

Det er længe siden jeg har ædt så meget pasta efter så lille en cykeltur, så jeg prøver da.

P.S. er jævnt træt af Garmin pulsmålinger!!!

Link to comment
Share on other sites

Hæ - der skal ikke så meget aktivitet til, før det kan lykkes.

Gårsdagens data:

2644kcal

Protein: 22%, 142g, 1,6g/kg

Kulhydrat: 57%, 387g, 4,3g/kg - heraf fibre 41g

Fedt: 21%, 60g, 0,7g/kg

Alkohol:0

Træning: 524kcal (pulsmålinger ustabile)

Vægt: 89,2kg

09:30 op efter 9 timers søvn

10:30 350g skyr, 1 glas kaffe

12:15 325g havregrød, 125g clementin

16:00 125g æble, 40g marcipanbrød

17:00 - 18:00 landevejscykling, moderat

18:20 400 laks m spinat & pasta tilsat 100g grovpasta

19:30 35g sandwichrugbrød, 50g kylling, 50g tomat, 10g 81% chokolade

20-> 40g havregryn, 1dl skummetmælk, 10g 81% chokolade, 300g peberfrugt, 2 glas kaffe, 23g nellie dellie lakrids

21:30 i seng

0:45 2dl skummetmælk, 10g 81% chokolade

Jeg må hellere drosle lidt ned på det her madcirkus men holder lige fast i dages facit; jeg kan mærke at det mentalt er meget lettere at holde snitterne fra køleskabet når jeg ved at jeg skal skrive det ned.

Men en månedskurve over vægten kunne godt blive et fast indlag - november:

post-1580-0-09346700-1354437734_thumb.gi

Foden er meget bedre end i går så overvejer dagens indsats.

Cyklen trækker helt vildt - bare en forsigtig tur som i går. Det kunne da være skide hyggeligt i snevejr, så længe stierne er nogenlunde ryddede.

En lille styrketræning var egentlig planen men hvis jeg ikke skal gå alt for langt, skal jeg grave bilen fri af sne og det gider jeg næsten ikke når jeg alligevel ikke kan træne rigtigt.

Shit, det var underligt at vågne 7:20 uden at kunne sove mere, uden at skulle på arbejde, uden at skulle noget og det var mørkt og alting :unsure:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Hvad skulle problemet være?

post-1580-0-74383600-1354468160_thumb.jp

Altså lige bortset fra at jeg glemte at speedplay-klamper på ingen måde er praktiske om vinteren og jeg derfor steppede ned i sneen da jeg holdt stille mens jeg knipsede, så jeg ikke holdt i vejen for ham jeg havde overhalet for lidt siden. Men jeg fik da klikket i igen efter et par minutter.

Ganske hyggelig tur omend jeg ikke nåede ud mens sneen dryssede - det må jeg have til gode.

Desværre viste det sig at cyklingen ikke helt undlader at påvirke foden. Sålerne i mine vinterstøvler er ret bløde i det og de lægger en del belastning på ydersiden af foden og det er lige det som den ikke kan lide.

Jeg havde seriøst bly i røven i dag. Gik det enten lidt op eller fik jeg den smule vind der var på næsen, var der gang i vejrtrækningen. Men OK, jeg havde også været ved at (for at bruge Kermits herlige udtryk) rådne op af sult kort inden jeg kørte ud, så det var vel forventeligt, trods jeg lige fik slugt lidt havregryn.

For ikke at køre det samme som i går, kørte jeg tværs af indfaldsvejene og holdt for rødt en million gange.

http://connect.garmi...ivity/248646913

Da jeg kom hjem, satte jeg te over mens jeg fyldte vand i vandkanden. Da jeg havde været nede og skylle cyklen, var teen klar og med en klat honning i, mmmm; det kunne let blive et koldt-vejrs-ritual.

Et hurtigt bad og en minimalistisk tur i FW:

Lårcurl: 10x30, 8x60, 8x60, 8x60

Leg extension: 20x20, 15x30, 10x40, 8x60, 8x60, 8x60

Hypers med 10kg skive for brystet: 12, 12, 12

Mavemaskine: 12x70, 12x70, 12x70

Rowsmaskine: 15x40, 15-20x40

Tricep pushdowns: 10x25, 10x35, 10x35

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Æv - det var en af de nætter hvor man vågner og ikke kan falde i søvn igen. Jeg endte med at ligge vågen fra ca. 3 til 7:30

Op efter 3+3 timers søvn - vægt 88,9kg

I går:

2414kcal

Protein: 25%, 151g, 1,7g/kg

Kulhydrat: 48%, 314g, 3,5g/kg - heraf fibre 47g

Fedt: 28%, 75g, 0.8g/kg

Alkohol: 0

Træning: 762kcal (cykling) + 95kcal (vægttræning)

Jeg troede ellers at jeg ville komme i mål med carbs men da jeg først talte sent op, var det for sent at korrigere. I dag bliver det lidt svært at tælle præcist, da jeg skal til julehygge i HvidovreCK med gløgg og æbleskiver - selvfølgelig i begrænsede mængder.

:newyear:

Ej, det holder da SLET ikke at min log ikke kører julemusik, når det nu dyrkes i flere andre.

Vi lægger ud med en lille P3 ting. Let spiselig hiphop af den simple slags med et fængede beat og en historiefortælling man ikke kan lade være at lytte til.

Akja, og så er der lidt nostalgi fra da dengang jeg begyndte at køre tog.

Og tilmed hedder min onkel - ham der altid har gjort sit for at spolere alle juleaftener - faktisk Bo.

Afsnit 1 af 6:

Link to comment
Share on other sites

For Helvede da - jeg er en idiot i dag (mere end ellers, altså).

Fejl nummer 1:

post-1580-0-70767400-1354567644.jpg

Jeg troede ellers at de mere stive sko ville være bedre for foden men nej.

Hvis jeg skriver noget om at jeg har cyklet inden på mandag, så bestiller I lige en Black Cobra til at skyde knoppen af mig.

Det var heldigvis ikke mere en en lille halv time for at holde stængerne i gang til banecykling i morgen, men det bliver der ikke noget af. Blot flere småkedelige legextensions som kan laves uden at have vægt på foden.

Fejl nummer 2:

Jeg har spist som en idiot i dag. Skulle lige prøve at købe mandler men det gik selvfølgelig galt inden jeg fik pakket dem om i små poser.

Ligger lige under 2600kcal og er temmeligt sulten.

Allermest er jeg en idiot pga foden - jeg har slet ikke tålmodighed i det omfang det åbenbart kræves.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Det lå lidt i luften at jeg ville falde i :annoyed:

Op efter 7 timers søvn - vægt 89,7

I går:

3140 kcal

Protein: 19%, 147g, 1,7g/kg

Kulhydrat: 47%, 351g, 4,3g/kg - heraf 39g fibre

Fedt: 31%, 109g, 1,2g/kg

Alkohol: 3%, 12g, 0,1g/kg

Træning: 300kcal

Dagen i dag begyndte hos hudlægen der lige skulle checke at min sært udseende klemmelus ikke var hudkræft - eftersom den er faldet af, tog det ikke mange sekunder. Blev dog opfordret til at de forgæves besøg ikke skulle holde mig væk, hvis jeg opdagede noget lignende i fremtiden.

Derefter i FW:

Leg extensions: 20x10, 15x30, 10x40, 10x60, 8x65, 8x65, 8x65

Lårcurl: 10x30, 10x60, 8x65, 8x65, 8x65

Low row i stort sort skrummel: 15x40, 10x60, 10x60

Bicep curl: 8x20, 8x20, 8x20

Bænkpres: 20x20, 8x70, 8x70, 8x70

Laterals: 8x10, 8x10, 8x10

Upper back: 8x35, 8x35, 8x35

Tricpep pushdowns: 10x20, 8x35, 8x35, 8x35

Hypers med 10kg for brystet: 15, 15, 15

Mavemaskine: 15x70, 15x70, 15x70

Lægen har åben konsultation i eftermiddag og eftersom foden blev jævnt åndssvag efter den lille udfordring der ligger i af betjene koblingen i bilen og er præcis så øm som for 2 uger siden, så må jeg hellere IGEN tage derhen. Jeg har sq været mere hos min nye læge end de seneste år tilsammen oppe i Nivå - ellers var jeg nu nok også taget derhen noget før.

Afsnit 2:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Lægen har set på foden men det blev jeg skunte meget klogere af.

Intet er brækket men måske er der slået en flig af. Ingen grund til røntgen.

Det skulle gerne være blevet bedre så jeg kan mærke forskel til næste år. NÆSTE ÅR???? Fårk, mand og der kan let gå over et år før jeg ikke mærker mere til det.

Heldigvis (eller??) må jeg gerne gøre ting som gør ondt i foden, bare det ikke er alt for slemt. Doktormanden havde styr nok på cykling til at vide at skoene var stive osv. og har fået grønt lys til at cykle selvom det gør ondt bagefter, bare det ikke er for slemt.

Det lyder jo totalt vanvittigt.

Omvendt kan man jo ikke ligge stille med foden oppe i et år, så det bliver vel noget med at finde et kompromis. Nå, men lige i denne uge skal jeg smovse Ipren i vildskab og IKKE lave ting der gør ondt i foden og så er jeg altså på egen hånd glatis bagefter.

Vi prøver dertil med noget akupunktur på torsdag. I første omgang.

Hvis det ikke gør den store forskel, kunne det være man skulle prøve med ultralyd - lægen anede dog ikke om virkede. Der skal dog kun 4 behandlinger til før det er billigere at leje en maskine som dog "kun" kan lave intralyd - man kan have den i 3 måneder for en tusse og dermed bruge den i tide og utide.

Ohh, min manglende tålmodighed er virkelig kommet på prøve.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Nåja - det store og billige udland, det havde jeg jo ikke lige tænkt over. Det må jeg bestemt huske hvis det bliver aktuelt. Jeg håber stadigvæk på den af Murphys love den siger at når man endelig får sat himmel og hav i bevægelse, så går det over af sig selv.

Kosten i går var på mellemplan. En nabodag til en dårlig dag er aldrig helt god og da jeg både faldt i vandet i forgårs og skal til julefrokost med HCM i aften, så var motivationen ikke til stede. Men nogenlunde. 3275kcal og vægten op med 0,1kg

Ingen træning i dag. Jeg skal til mor inden julefrokosten og overvejer om jeg skal kaste et blik på HCMs regnskab :puke2: Hmm, jeg kunne også gå ud pudse lygtepælene :4jumpy:

På den anden side er det min sidste feriedag så burde vel bare hygge mig mest muligt inden hverdagen starter op 6:10 i morgen.

Tredje kapitel:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Op efter 4 timers søvn - vægt 92,2 :bottom:

Jeg skulle jo have forsøgt om akupunktur kunne hjælpe på foden men hvad lægen ikke lige tænkte på forleden var, at hende med nålene ikke er kommet til fødder i uddannelsen. Så det var en nitte.

Vil lige prøve i morgen om der kan kringles en henvisning over telefonen og så må jeg prøve en privat som er både fys og til nåle. Uden henvisning bliver man jo flået.

Skoddag på arbejde hvor en masse tog har været aflyst og jeg har stået op en masse tid og derfor fået ondt i foden som ellers var OK i morges. Vægten er høj. Og jeg er træt. Og en kende irriteret over alting, lige nu.

Gregers han hadede ikke torsdagen men det var tæt på

Tilføjet:

Novafondims bestilt i stedet for.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Sov til middag 2 timer i går. Op efter 5 timers søvn - vægt 91,6kg

Landede på 3285kcal i går og vil i dag prøve at ramme 2700-3000 og genstarte vægttabet mere "snigsomt" end at dykke 2 kg de første to dage som jeg plejer.

I dag gav en bette deload træning som ikke tog meget mere end ½ time. Alle maskiner blev ledige som jeg skulle til og med korte pauser, var det hurtigt overstået:

Leg extension: 20x20, 15x50, 10x40, 8x50, 8x50

Lårcurl: 10x30, 8x50, 8x50

Rows i stort sort skrummel: 8x40, 8x40

Bænkpres: 8x60, 8x60

Bicepcurl: 8x16, 8x16

Arnold pres: 8x16, 8x16

Tricep pushdowns: 8x25, 8x25

Hypers: 10, 10

Mavemaskine: 10x50, 10x50

I weekenden skal jeg arbejde mens FW har åbent. Næste træning bliver derfor først banecykling mandag aften eller tirs eftermiddag og så må jeg se hvordan foden tager det. Bliver den helt tosset, er der ikke mere cykling i år - til gengæld går jeg så all-in på vægttræning i stedet. Men sådan skulle det helst ikke gå.

Næstsidste kapitel (resume overstået efter:1:08).

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Foden gjorde sig ikke bemærket fra min middagslur i lørdags og indtil jeg for et par timer siden fjernede det sne der lå på bilen. At den har været så god gør, at jeg ikke cykler mere lige med første. Altså, gjorde den alligevel ondt og det bare blev lidt værre, kunne det være lige meget. Men når jeg nu kan gå helt normalt, så vil jeg gerne det og tøt ikke risikere at skulle begynde forfra med humperiet.

I stedet har jeg været i FW. Det gjorde ikke umiddelbart nogen forskel. Til gengæld har min ryg "sat sig fast" af at humpe i 2-3 uger, så når jeg dykker i squat, så sætter jeg mig hen over venstre ben. Så jeg må omkring kiropraktoren og blive løsnet op.

Helvedes til cirkus.

Nå, men nogenlunde samme rutine som i gamle dage: Squat, et-bens-benpres, lårcurl, rows, skrå bænk, bicep curl, arnold press, tricep pushdowns, sideplanke, alm planke og hypers. Latterligt let undt. i plankerne hvor jeg fik overvurderet mig selv. Roning som opvarmning og crosstrainer som afkøl. Må prøve om jeg kan sætte intensiteten op og få lidt cardiotræning på den måde.

Eller også skal jeg trække stikket helt og gå i "motionist-mode" og ikke lave noget cardio før sommercyklen skal frem en gang i april. Foden får maksimalt ro men jeg kommer nok til at tude over formen,så. Til gengæld en kæmpe fordel, at jeg så slipper for at blive punket hele tiden for om jeg ikke skal køre løb. Hvis det var realistisk var det som sådan OK, men det at jeg negler en del i antrittræning gør jo ikke at jeg kan sidde med i løb og så er det faktisk jævnt træls at blive prikket til.

LOL, jeg er forvirret over hvad jeg vil - mere end normalt og det kan jo være slemt nok :nissetunge:

Speaket fra 3:20 til 3:34 kan fanme kun været skrevet af en som ikke har prøvet det, for det er overhovedet ikke ret fedt.

Vægten er nogenlunde under kontrol :nissecool:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

En lille omvej i FW på vej til mor efter en knækketur hos kiropraktoren.

10 min romaskine , jeg havde sat den til 15 min men mangler noget rotræning i at det er komfortabelt at ro i så "lang" tid

24 min intervalprogram på crosstrainer , den er fin nok til at holde mig i gang men den bringer mig næppe derud hvor astmaen blusser op af anstrengelse.

Foden tog det fint og har på intet tidspunkt øffet :nissegrin:

Men jeg kommer desværre til at spise inden jeg skal i seng - som altid er familiebesøg på light-sodavand og kager noget, som sætter vildt gang i appetitten og jeg er rent ud skrup hamrende sulten.

Link to comment
Share on other sites

Foden er stadigvæk flink; jeg tror sgu det begynder at lysne.

post-1580-0-21654700-1355337137.jpg

Gøgl i FW:

Romaskine: 5 min

Planke: 2 x 40 sek, kan ikke huske årsagen men en instruktør påstod vist en gang at de var gode at lave før squat. Og jeg skulle alligevel vente i 12-13 minutter på at 3 knægte var færdige med at chinne men mest rode i deres lortetelefoner

Squat: 15x20, 15x20, 5x60, 5x60, 6x60, 5x60, 5x60, 10x60, 10x60

Et bens benpres: 10x40, 10x40

Lårcurl: 10x45, 10x45, 10x45, 10x45

Rows, DB: 10x22, 10x22, 10x22

ss

Skrå bænkpres, DB: 10x22, 10x22, 10x22

Bicep curl: 10x16, 8x16, 8x16

ss

Arnold pres: 10x16, 8x16, 8x16

Tricep pushdown: 10x22½, 10x22½, 10x22½

Dødløft: 10x60, 10x60, 10x60

Sideplanke m laterals: 8x4, 8x4, 8x4

ss

Planke m. knæ til bryst ss arm i cirkel: 4, 4, 4

Hypers: 11, 11, 11, 11

Romaskine: 5 min

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share