Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

ja ja...det var sikkert både partials og med løftet røv :tongue::laugh:

Hehe :bigsmile: Det blev udført et et ret hurtigt tempo og var nok heller ikke nede og rører gulvet med brystkassen på alle reps.

Men fatter stadig ikke hvorfor lige lige pludseligt kunne tage så mange reps. Normalt brænder jeg ud ved ca. 50-60reps hvis jeg prøver. Men styrkeløft og Whisky har åbenbart en god effekt på ens armstrækninger. :laugh:

Var i byen med Klaus Lee', hans fætter og en soldater kammerat. Og stødte også ind Claus Bæltetaske som var godt stiv.

Senere røg jeg på Retro som er et nyere disko i O'ense. Blev faktisk ret positivt overrasket over stedet. Der var ihvertfald ikke mangel på en masse godt til øjene hvis man er mand :cool:

Link to comment
Share on other sites

Du er simpelthen SÅÅÅÅ disko, at gøre sådan noget inden en bytur :laugh::laugh::laugh:

:crazy::blink:

Totalt Disko :laugh: For at det ikke skal være løgn så fyrede jeg også lige nogle Dumbell laterels og curls af med mine 13,4kgs håndvægte :innocent:

Og om der var noget godt at se på hvis man var til fyrerne vil jeg hellere lade være op til kenderne. Jeg har eksempelvis et billede hvor dig og Anders står og snaver for vildt nede på Retro :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Totalt Disko :laugh: For at det ikke skal være løgn så fyrede jeg også lige nogle Dumbell laterels og curls af med mine 13,4kgs håndvægte :innocent:

Og om der var noget godt at se på hvis man var til fyrerne vil jeg hellere lade være op til kenderne. Jeg har eksempelvis et billede hvor dig og Anders står og snaver for vildt nede på Retro :wink::tongue:

Og? Det har hele internettet jo... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Squat (Bælte + Meget løse knæbind) - (6x60kg, 6x100kg), 6x140kg, 6x150kg, 6x160kg, 6x170kg, 6x180kg(PR :smile: ), 6x130kg (God power i stængerne. Knæbindende blev bare helt løst bundet på, da jeg ikke kunne være bekendt at tage mine knækogere med idag, sådan som de lugter efterhånden :laugh: )

Læg - 3sæt x 20reps

Bænkpres (10x40kg, 6x70kg), 6sæt x 6reps med 90kg (Let let. Gad ikke noget tungt til pressestrukturen idag)

Hammerstrengh pulls - 4sæt x 10reps

Råtræk - 5sæt x 5reps med 40kg

Laterels i maskine - 3sæt x 10reps

Weekendens udskejelser sad stadig i kroppen, og havde kun sovet meget lidt, så var noget træt til træning. Men havde da energi til at få fyret noget anstændigt squat af. Resten var stille og roligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i Studio 82 i Holbæk:

Goodmornings(Smal stand, %bælte) - (10x20kg), 6x60kg, 6x80kg, 6x100kg, 6x125kg(PR :smile: ), 3x135kg(PR :smile: ), 6x100kg (Helt god omgang goodmornings. )

Kabel Rows - 4sæt x 10-12reps

Military Press - 3sæt x 12reps med 60kg (Nice :smile: )

Face Pulls - 4sæt x 10reps

Triceps pushdowns - 3sæt x 10reps

Denne runde tog ikke mere end lidt over 30min, hvorefter jeg var nede og give din gas på boldholdet. :bigsmile:

Valgte at fokusere meget på mavetræning idag, så tror faktisk jeg bliver øm i mave imorgen .

Har pt. hele 6 boldhold af 45-60min på forskellige hårdhedsgrad om ugen. Så jeg får ihvertfald lavet masser af ryg, mave og stabilitetstræning. De fleste hold er så lette at det virker mere som aktiv restitution, men nogle gange får den ret meget gas, og så får jeg faktisk også en rigtig fin træning ud af det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredagsafbrænding i OBBC:

Squat - 6x60kg, 3x100kg, 3x140kg, 3x140kg (På med Squatdragt. Titan 42)

3x140kg (Kun dragt. Slet ikke nede)

3x170kg (Kun dragt. Slet ikke nede)

3x200kg (Kun dragt. Ikke nede)

2(1)x210kg (Kun dragt. Ikke nede. Missede på den 3ede da jeg fuldstændig slap spændet og hang i dragten)

3x220kg (Fuldt udstyr. Ikke nede)

3x230kg (Fuldt udstyr. Ikke nede)

3x240kg (Fuldt udstyr. Ikke nede)

2x260kg (Fuldt udstyr. Ikke nede)

(Den er fanme bidsk den dragt. Styrken har aldrig været bedre og alle løft var supernemme. 260kg var pebernødder at have på nakken, men kan fanme ikke komme ned)

Pullups - 1sæt x 8reps

Pinpresses - (6x60g), 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x125kg, 3x130kg, 3x135kg, 3x140kg, 3x145kg, 3x150kg (Fik ondt i min venstre skulder idag :dry: Derfor stoppede jeg på de 150kg. )

Dødløft - 3x75kg, 3x75kg, 3x125kg, 3x125kg, 1x175kg, 1x175kg, 1x205kg, 1x245kg, 1x280kg(Miss :crazy::cry: Damn, den brændte. Der var fin power i dødløften idag, så efter at have trukke 245kg relativt nemt, tænkte jeg at jeg hellere måtte prøve på en Pr. Jeg fik den op over knæene hvor jeg stod og brændte med den i hvad der føltes som en evighed. :w00t: ), 12x75kg, 12x75kg, 12x75kg (3 sidste sæt bare lige for at få lidt blod til lænden, supersættet med udstrækning af Perifomis og Glutes. )

French press - 2sæt x 10reps med 50kg (Pewernøøø'er. Totalt stict jane fonda stil)

Dips - 20xmig

Fin brænder idag.

+ min squatstyrke har aldrig været bedre og min dødløft er ikke så skidt som jeg troede.

- Blev igen ownet af squatdragten. Min venstre skulder brokkede sig under pinpresses.

Men alt i alt en fin og hyggelig omgang med masser af kæwe med styrkefolket. Og tak for hjælpen med spotningen i squatten :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredagsafbrænding i OBBC:

Squat - 6x60kg, 3x100kg, 3x140kg, 3x140kg (På med Squatdragt. Titan 42)

3x140kg (Kun dragt. Slet ikke nede)

3x170kg (Kun dragt. Slet ikke nede)

3x200kg (Kun dragt. Ikke nede)

2(1)x210kg (Kun dragt. Ikke nede. Missede på den 3ede da jeg fuldstændig slap spændet og hang i dragten)

3x220kg (Fuldt udstyr. Ikke nede)

3x230kg (Fuldt udstyr. Ikke nede)

3x240kg (Fuldt udstyr. Ikke nede)

2x260kg (Fuldt udstyr. Ikke nede)

(Den er fanme bidsk den dragt. Styrken har aldrig været bedre og alle løft var supernemme. 260kg var pebernødder at have på nakken, men kan fanme ikke komme ned)

Pullups - 1sæt x 8reps

Pinpresses - (6x60g), 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x125kg, 3x130kg, 3x135kg, 3x140kg, 3x145kg, 3x150kg (Fik ondt i min venstre skulder idag :dry: Derfor stoppede jeg på de 150kg. )

Dødløft - 3x75kg, 3x75kg, 3x125kg, 3x125kg, 1x175kg, 1x175kg, 1x205kg, 1x245kg, 1x280kg(Miss :crazy::cry: Damn, den brændte. Der var fin power i dødløften idag, så efter at have trukke 245kg relativt nemt, tænkte jeg at jeg hellere måtte prøve på en Pr. Jeg fik den op over knæene hvor jeg stod og brændte med den i hvad der føltes som en evighed. :w00t: ), 12x75kg, 12x75kg, 12x75kg (3 sidste sæt bare lige for at få lidt blod til lænden, supersættet med udstrækning af Perifomis og Glutes. )

French press - 2sæt x 10reps med 50kg (Pewernøøø'er. Totalt stict jane fonda stil)

Dips - 20xmig

Fin brænder idag.

+ min squatstyrke har aldrig været bedre og min dødløft er ikke så skidt som jeg troede.

- Blev igen ownet af squatdragten. Min venstre skulder brokkede sig under pinpresses.

Men alt i alt en fin og hyggelig omgang med masser af kæwe med styrkefolket. Og tak for hjælpen med spotningen i squatten :smile:

Dejlig dragt :w00t::wink:

Link to comment
Share on other sites

Godt gået i dag fandme en led runde. :4thumbup:

Med de kilo syntes jeg næsten du skal give det en chance mere for at se om du ikke kan nå dybden, men ellers så kan du fint låne min dragt.

Bare du ikke løfter nøgen i den, samt inden man løfter i den skal man lige tage en shot rum eller anden godt. Ellers kan du ikke låne den.

Link to comment
Share on other sites

Du er gaaaal :w00t: :4thumbup:

:bigsmile: Yeeeahh, fucking Crazy.. man må jo kompensere for dårlig teknik og styrkegener ved simpelthen at gå Vikinge Amok :devil:

:w00t:

Vilde vægte du leger med. Håber da du får skidtet til at virke. Bare glo på... dragten skal nok udvide sig lige så stille :superman:

Tak, Lars :smile: Nu bliver det knald eller fald på næste fredag. Der skal jeg have bare et godkendt løft så bruger jeg den til Dm. Ellers må jeg jo gå en størrelse op :smile:

Jøsses manner en skvat runde :w00t::devil:

Den skal sgu nok gi' sig den dragt med alle de tæv du giver den! :tongue:

Taark :smile: Det er bare med at klø på med det udstyr. Der ligger mange kg gemt i det, hvis man lige får lært at bruge det rigtigt :superman:

Dejlig dragt :w00t::wink:

Hehe! Ja, man må sige du har sat mig på overarbejde ved at sælge mig den dragt :laugh:

Godt gået i dag fandme en led runde. :4thumbup:

Med de kilo syntes jeg næsten du skal give det en chance mere for at se om du ikke kan nå dybden, men ellers så kan du fint låne min dragt.

Bare du ikke løfter nøgen i den, samt inden man løfter i den skal man lige tage en shot rum eller anden godt. Ellers kan du ikke låne den.

Tak, fordi jeg må låne din dragt :bigsmile: Glææ'er mig til Heavy Smaa'er i aften :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hey Onkel T..

Ser ud til at du kører den fede stil - bajere og damer ad libitum :4thumbup:

Skal du til fagfestival i næste uge? :smile:

Hey Jørgen!

Jo, tak. Blev dog lidt for mange bajer og lidt for lidt damer igår. Ikke cool :nonono:

Men var til dødsmetal koncert igår hvor Grinder herindefra var forsange. Damn, det var pisse Lee' :devil:

Skal ikke til fagfestival. Er ikke engang med i fyssernes fagforening. Har du været det før? Er det godt? :smile:

Inkaneret, dedikeret spritte, jeg drikker nemt halvanden litter btter

Uden at blive lidt skidt og dårligt gruden til at betale på den loakale for det går lige

Det' Faktaposen ahhiiyeah!!

Det nummer er SÅ fedt!!! Tror det ville rykke helt igennem med spade på :devil:

Yoyo! Ja, det er sgu fedt :4thumbup: Og Damn, hvor må jeg have været brændt aw igår, for jeg kan ikke engang huske at jeg har lavet det indlæg :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ser ud som om du endelig får nogle kg. ud af udstyret. Du er også begyndt at træne det lidt oftere... Glæder mig til at se hvordan det går dig til DMA.

Jeg forstår slet ikke hvorfor du makser dig selv ud i dødløft ca. 2 uger før stævnet. I hvidovre kører vi op til en tung single 3-3,5 uge før stævnet og gemmer styrken til stævnet. Et dødløft kan sidde i kroppen i flere uger.

Vetö

Link to comment
Share on other sites

Ser ud som om du endelig får nogle kg. ud af udstyret. Du er også begyndt at træne det lidt oftere... Glæder mig til at se hvordan det går dig til DMA.

Jeg forstår slet ikke hvorfor du makser dig selv ud i dødløft ca. 2 uger før stævnet. I hvidovre kører vi op til en tung single 3-3,5 uge før stævnet og gemmer styrken til stævnet. Et dødløft kan sidde i kroppen i flere uger.

Vetö

Jo, tak! Synes nu hele tiden jeg har fået en del ud af squatudstyret, men kan da tydeligt mærket at Titan dragten giver en del flere kg end min metal dragt. Er dog også blev stærkere Raw :smile:

Det var nok heller ikke det smarteste at maxe ud i dødløft så tæt på stævnet. Men brugte det til at se hvordan styrken ligger for tiden, og hvad jeg ca. kan forvente at løfte til Dm. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Til gengæld skræmte du så livet af alle de der så dig løfte...især de 2 store fyre der stod med 60 kg i dødløft ved siden af :laugh:

Mååsen var ellers tæt på at lave en "Troels" i dødløften i dag :innocent::tongue:

Hehe :bigsmile: Ja, fik også nogle kommetarer fra de gutter bagefter, og får også ofte spørgsmålet efter en gang tung dødløft stående:"Er det sundt for ryggen det der"?

Hvortil jeg næsten altid svarer:"Jeg træner ikke for at være sund men for at være stærk" :devil:

Hvordan gik det Mååsen? Hvad løftede han? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share