Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Ser ud som om du endelig får nogle kg. ud af udstyret. Du er også begyndt at træne det lidt oftere... Glæder mig til at se hvordan det går dig til DMA.

Jeg forstår slet ikke hvorfor du makser dig selv ud i dødløft ca. 2 uger før stævnet. I hvidovre kører vi op til en tung single 3-3,5 uge før stævnet og gemmer styrken til stævnet. Et dødløft kan sidde i kroppen i flere uger.

Vetö

I OBBC brændargh vi både før og efter stævner :devil::tongue:
Hvordan gik det Mååsen? Hvad løftede han?

Han lavede 230-160-240 :smile:

Edited by p1kz0r
Link to comment
Share on other sites

Ja det er udemærket, det kvalificerede ham da til NM :smile:

Ja, det er sgu iorden. Hører at han var ved at bomme i dødløft. Hvilke forsøg fik han sine løft godkendt på, og havde han nogle forsøg over de løftede som bare ikke kom op? :smile:

Jeg tror faktisk jeg så din lillebror i dag til diverse. Han løfter ihvertfald lige så rundrygget som dig :4thumbup:

Hehe :bigsmile: Han var garanteret pisselee', sympatisk og meget klog når var istand til at bruge den hemmelige Onkel T stil :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hey Jørgen!

Jo, tak. Blev dog lidt for mange bajer og lidt for lidt damer igår. Ikke cool :nonono:

Men var til dødsmetal koncert igår hvor Grinder herindefra var forsange. Damn, det var pisse Lee' :devil:

Skal ikke til fagfestival. Er ikke engang med i fyssernes fagforening. Har du været det før? Er det godt? :smile:

Yoyo! Ja, det er sgu fedt :4thumbup: Og Damn, hvor må jeg have været brændt aw igår, for jeg kan ikke engang huske at jeg har lavet det indlæg :laugh:

Haha, surt med damerne.. Mærkeligt at de ikke synes man er så tiltrækkende som man selv synes, når man er stangstiv :w00t:

Jeg har ikke været til fagfestival før, det var bare fordi det jo er i Oense' jeg troede du skulle med :smile:

Jeg skal agere pauseklovn i neurologisk faggruppes stand :4disguise:

Edited by Jørgen L
Link to comment
Share on other sites

Jeg gad ikke.

Jeg synes, det umiddelbart lyder som en meget fornuftigt beslutning. Men sygdom samt en del tunge løft i kroppen + et NM i udsigt... :smile:

Endnu engang tillykke med resultaterne, rekorderne og udtagelsen, Moos. :superman:

Ses på lørdag! :cheer:

Edit: Lol - går lige op for mig nu, at det var din log, Troels. :laugh: Så sorry for spam. :tongue:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes, det umiddelbart lyder som en meget fornuftigt beslutning. Men sygdom samt en del tunge løft i kroppen + et NM i udsigt... :smile:

Endnu engang tillykke med resultaterne, rekorderne og udtagelsen, Moos. :superman:

Ses på lørdag! :cheer:

Edit: Lol - går lige op for mig nu, at det var din log, Troels. :laugh: Så sorry for spam. :tongue:

Jo, tak :bigsmile:

Vi ses :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jørgen<< Hehe! Nemli' det er slet ikke noget specielt charmerende træk når man bliver så stiv at man ikke kan finde ud af at gå lige :laugh:

Kunne da ellers være spændende og lærerigt at komme til sådan en fagfestival :smile:

Moos<< Jaja, du kan ligeså godt indrømme at du var løftet ud på de 240kg :tongue:

Hippo<< Det er godt du passer på drengen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

os den eneste rigtige beslutning....er heller ikke sikker på at du havde fået lov
Med andre ord skulle jeg bare have bedt om 280 på stangen...
Moos<< Jaja, du kan ligeså godt indrømme at du var løftet ud på de 240kg

Også fuldstændigt og totalt. Var der landet en flue på den ene side af stangen havde jeg misset den...

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagstræning som skulle have været en mandagstræning (Var for brændt aw igår):

Bænkpres - (10x20kg, 10x60kg), 6x100kg, 6x110kg, 6x120kg, 6x130kg, 4x140kg( :sneaky2: ), 6x110kg (Kan mærke at jeg ikke skal slippe grundtræningen for længe så mister jeg lynhurtigt styrke. Min venstre skulder er heller ikke helt god. )

Decline Bænkpres - 3sæt x 10reps med 90kg

T-bar Rows - 3sæt x 20reps med 40kg

French press - 10x50kg, 10x60kg, 10x60kg, 10x50kg (Udemærket. Garanteret DOMS i Trisserne imorgen :smile: )

Mågen - 3sæt x 20reps med 3,5kgs håndvægte ( :superman::tongue: )

Olympisk Squat - (6x60kg), 6x110kg, 6x130kg, 6x140kg, 6x150kg, 6x110kg, 6x110kg (Uden bælte. Puhaa, de 150kg brændte. Men tror faktisk også det er PR i Olymisk squat uden bælte :smile: )

Lårene brændte godt nok efter Ol Squatten. Middel træningsrunde. Fokus på grundtræning og restitutiv træning for ryggen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i Studie 82 i Holkbæk:

Goodmornings(Smal stand, %bælte) - (20x20kg), 10x60kg, 10x80kg, 10x100kg, 10x120kg(PR), 10x130kg(PR) (Nice omgang goodmornings :smile: Det var først på de 130kg at de begyndte at blive noget grimme, men gik så bare det mere i Erectoren og det er jo ikke så skidt :smile: )

Military Press (Eller forsøg derpå) - 3x60kg, 3x70kg (Fik ondt omkring min M.Levator Scapulae, så holdte her. Ville ellers have været op og lave nogle tunge 3ere. Men det blev ikke idag)

Leg Curls - 4sæt x 8-10reps (Brændte sgu godt denne Techogym dingenot)

Stivbenet dødløft med håndvægte - 2sæt x 10reps med 45,5kgs håndvægte

Rotator Cuff - 3sæt udadrotation og 3sæt indadrotation til hver arm (Træner jeg ellers aldrig, men skal jo vide hvad jeg som fys altid anbefaler folk med dårlig skulder at træne :bigsmile: )

Peck Deck - 3sæt op til 6reps med hele stakken

Pulldowns - 2sæt x 20reps

Face pulls - 3sæt x 20reps

Horizontal pulls i maskine - 2sæt x 20reps (Har pådragtet mig en eller flere overbelastet muskler strækkende midtthorochalt og cranielt helt op ad cervicalcolumna Sin. Pisse irriterende men prøvede med de mange reps for ryggen at få lidt blod til området. Får heldigvis noget massage af min kollega på mandag. Skulle da gerne være nogenlunde væk til Dm)

Derefter blev der gået til den til Boldtræningen og har efterhånden opnået en udemærket balance på sådan en boldfætter.

+Goodmornings der kørte Nice og fin energi

- Min lille ryg/nakke skade der driller mig + jeg er begyndt at hoste

Link to comment
Share on other sites

Hvad er nu det for noget med skader :crazy:

Nu må du lige gå i orden så du kan lave noget nasty til DM

Ja, det er sgu noget træls men tror ikke det er noget slemt. Sad lige og masseret mig selv i området og synes faktisk det hjalp. Ingen tvivl om at en ordentligt omgang massage kan gøre at det går hurtigere over.

Jeg er dog hverken hæmmet i squat eller bænkpres når jeg løfter selvom det kan mærkes. Ved ikke med dødløft, men mon ikke jeg også kan løfte igennem der når først musikken spiller :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share