Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Takker :-) Har været godt for mig at komme igang med få men gode træninger igen. Før i tiden da jeg trænede oftere husker jeg også at jeg havde flere dårlige træninger.

Men også god motivation med FHK-Challange og så ved jeg at der skal laves lidt i træningscentret for at kunne følge med når det gælder ;-)

FHK Challange.........jeg husker godt den gang vi alle glædede os til dette event. Det var inden medstifteren af FHK bailede

Link to comment
Share on other sites

FHK Challange.........jeg husker godt den gang vi alle glædede os til dette event. Det var inden medstifteren af FHK bailede

Nå, ja! Jeg havde helt glemt at Kauf fik kolde tæer da han kom til at tænke på hvor mange kg vi pressede med vores bryster. Det kan man jo ikke kladre ham for at blive lidt intimideret af den slags patpresevner..

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Havde lige 10min på arbejdet hvor jeg kunne lave lidt aktiv restitutions/pump træning på lat, pat og trisser.

Dumbell Flyers - 3sæt x 10-15reps med 20kgs håndvægte

Supersættet med

Tatepress - 3sæt x 10reps med 20kgs håndvægte

Supersættet med

Narrow Grip Pulldowns - 3sæt x 15reps med 50kg

Altid godt for T-shirt dagsformen :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Torsdagstræning i Raw:

Squat - 10x60kg, 3x100kg, 3x140kg, 3x160kg, 3x180kg, 10x140kg (Nice. Var ikke helt sikker på at jeg kunne slæbe de 180kg op for en 3er men det gik. )

Front Squat - 8x70kg, 8x80kg, 8x90kg, 8x100kg (kørte fornuftigt)

Bend over Rows - 5sæt x 10reps med 100kg

Military Press - 5sæt x 6reps med 70kg (tja, det begynder at bide lidt)

Dumbell Laterels - 5sæt x 10reps med 15kgs håndvægte

French Press (fat bar) - 10x53kg, 10x53kg, 10x53kg, 10x58kg, 10x58kg

Pushdowns - 5sæt x 10reps

Kb Snatch - 3sæt x 5/5reps med 28kgs kb.

Goodmornings - 3sæt x 20reps med 20kg (Bare lidt let istedet for hyperextensions)

Der gik lidt snak i den idag. Snakkede en masse med ejeren der lovede at der meget snart vil komme en Log. Herligt.

Og en anden herlig nyhed det er at vi har fået solgt vores hus efter kun at have været til salg en uge. Og stortset til prisen:-D Nu skal vi bare ud og finde noget andet med MASSER af plads :-)

Link to comment
Share on other sites

Fedt

Tillykke med salget. Det er en kæmpe lettelse at man ikke ryger ind i en langtrukken process.

Bliver i , i samme del af landet?

Mange tak :-)

Ja, det frygtede vi jo også lidt da vi godt kunne se at mange huse på nettet har ligget rigtigt længe. Vi valgte dog at gå ud med en realistisk pris og så er min kone bare superduper til at få et hus til at se indbydende ud. Kombineret med at huset har en god beliggenhed så gik det heldigvis ret nemt. Og jo. Tror også vi valgte de rigtige mæglere :-)

Ja, vi køber hus i samme by da min kone arbejder her og vi er glad for byen. Håber at finde noget hvor der også er plads til lidt homegym :-D

Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning som foregik idag som er en søndag:

Box Squat - 8sæt x 3reps med 100kg (ingen kæder idag da jeg ikke gad at bøvle med det)

Pullups - 5sæt x 10reps

Dødløft - 5sæt x 5reps med 200kg (uden bælte. Nice)

Military Press - 5sæt x 4reps med 75kg (hep hep, det gik ok nemt)

DB hammercurls - 5sæt x 10reps med 10-30kgs håndvægte

Bænkpres - 10sæt x 3reps med 100-130kg ( pause på patten)

Farmer Walks - lidt leg. Prøvede med 135kgs pr hånd. Det gik sgu ikke:-D)

Biceps - 3sæt

God runde. :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share