Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Onsdagstræningen forgik på Nyborg kostskole, da jeg er startet på arbejdet igen, og der ikke var så mange den første times tid i lokalet:

Pulldowns behind the neck - 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg, 8x90kg, 8x90kg, 8x90kg (De 90kg var hele stakken, men den var nu også tilpas hård)

Bænkpres i Smithstativ (Gillingham Uge.2) - (Opvarmning), 5sæt x 3reps med 134kg (Der er ikke noget alm. bænkpres stativ, så måtte nød til at bruge smithstativet, hvilket føltes noget akavet. Pga modstand i stativet blev det også noget hårdere end ellers)

Peck deck flyers - 10x50, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg

Seatede goodmorning i maskine - 4sæt x 10reps (Var faktisk supergod denne maskine. Mine erectorer var pumpet op til uanet størrelse :devil: )

Benpres - 4sæt x 8reps op til hele stakken (Udført så eksplosivt som muligt, for at erstatte speed squatten en smule)

Laterels i maskine - 2sæt x 10reps

Man må nød til at føle sig ret priviligeret når man kan udfører en hel træningsrunde på sit arbejde :) Der kom dog senere hen en del ned i træningshulen for at få lagt program, så jeg kedede mig ikke :)

Link to comment
Share on other sites

Store brændedag med besøg fra the Chaos Crew fre Tsk :devil:

Pullups - 14xmig, 10xmig, 8xmig, 8xmig

Squat (Smolov dag.4) - (Opvarming), 10sæt x 3reps med 145kg (Easy light weight :w00t: Det kørte virkeligt godt idag. Squatten kører super :bigsmile: Kørte desuden i mine nye squatsko som bare sad perfekt.)

Bænkpres - 10x60kg, 3x100kg, 3x100kg, 2x120kg, 1x130kg (På med trøjen), 160kg(3"board), 160kg(2"board), 160kg(1"board), 160kg(Ingen board kom kun halvt ned :blink: ), 170kg (Lidt længere ned), 1x170kg(Det samme), 1x175kg(5cmfra brystet), 1x175kg(Det samme) (Jeg kunne simpelhen ikke få noget ned til brystet idag. Er blev for fed)

Boardpress i trøje (2") - 3x160kg, 3x160kg, 3x160kg

Dips - 40xmig(Udligning af Pr), 12xmig

Dødløft - 8x60kg, 4x100kg, 1x150kg, 1x180kg, 1x180kg

Reverse band dødløft (-40kg i bunden) - 1x200kg, 1x240kg, 1x280kg(Var hård men fik den. rev min højre hånd op :cry: ), 1x290kg(Miss i lockout. Nu var mine hænder endnu mere flænsede, så kunne ikke trække mere idag :sneaky: Det lyder måske lidt mærkeligt for dem der så mit løft, for den var virkeligt rigtigt hård og brændte rigtigt meget. Men jeg føler at jeg kunne have fået den hvis mit greb havde været noget bedre :unsure: )

Rigtig fee' omgang træning hvor der virkeligt blev brændt igennem af folk. Baardi og mig måtte desværre nød til at droppe tandemdødløften, da mine hænder var for medtaget til sådan en omgang :chicken:

God træning :)

Link to comment
Share on other sites

Jan<< :unsure: Okay, det havde jeg aldrig tænkt på før. Er altid vant til at spænde meget op i mine lats, og er også ret stærk i bunden i RAW bænk pga. dette. Men må sgu til at lærer at det er hvad man løfter i udstyr der tæller B)

Hippo<< Tak, Jeg tror heller aldrig jeg har været stærkere i squatten :) Selvom det godt nok ikke siger så meget :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Hurra<< Skoene blev bestilt på denne hjemmeside:

http://www.powerlifting.cz/stranka_en.htm

Varerne er rigtigt billige, men man skal være opmærksom på forsendelsesomkostningerne og omkostningerne ved at overfører penge til en udenlandsk bank.

Jeg endte ud med at betale ca. 850kr for skoene og et sæt wrist wraps. Fra jeg bestilte varene til jeg fik dem med posten gik lidt over 2 uger :)

The Crow<< Thanks! Jeg er sgu også glad for de sko. Ligefør jeg sover med dem på :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Smolov helvede(Som slet ikke er så meget helvede alligevel :) ) i OBBC:

Pullups - 2sæt x 8reps (Hang i det yderste af fingerne da der stadig er sår på mine højre hånds håndflade. Stille og roligt)

Squat (Smolov dag.5) - (Opvarmning), 6sæt x 6reps med 130kg (Var ganske hårdt at køre 6ere men der var nu god fart på alle reps :) )

Gluteham Raise - 3sæt x 6reps (Hårdt men godt. Brændte haserne godt af)

Bænkpres - (Opvarming), 2x110kg, 2x110kg, 2x115kg, 2x115kg, 2x120kg, 2x120kg, 2x120kg, 2x120kg

Boardpress (4") - 3x170kg, 3x170kg, 3x180kg

Boardpress (3") - 3x150kg

Backoff bænkpres - 14x100kg

Mave på Swizzball - 3sæt x 16reps (Sad super i vommen)

Halve press i smithrack - 4-5sæt x 4-10reps (Min makker kan ikke kører frenchpress så vi valgte en anden triceps øvelse)

God solid runde idag som kørte efter planen :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg hentede min dragt idag hos skomageren efter at den er blevet syet lidt ind. Så det kan ikke være så længe inden jeg skal i dragten :)

Fik trænet en lille smule underarme på arbejdet idag:

Reverse barbell curls - 3sæt x 8reps

Ellers var der 2 engelsktalende elever der skulle have lagt program idag. Så det er helt rart at så mange af udtrykkende indenfor styrketræningen er engelske: Dumbell, Barbell, incline, decline osv. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share