Bambi1981


Bambi1981
 Share

Recommended Posts

Hey Pia doigt-dans-le-nez-002.gif

Skal vi pleje vores underarme sammen :laugh: Tror ik straps virker, for jeg har fået betændelse efter jeg begyndte at bruge dem :blush:

Men jeg tror til gengæld det er tegn på vi er ved at blive lidt seje :laugh: og løfter de tunge vægte :wink:

Fortsat god læselyst

KnuZ Anita 0052.gif

Det et tegn på i stadig er liiidt newbies :laugh::wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oksen fra Århus N: Ja jeg er rigtig glad for at træne i Dansk helsesport. Har været medlem 1 måned nu og det er et helt kanon sted... synes jeg :w00t:

Anita: Pis jeg havde sgu håbet på at de straps kunne hjælpe lidt :nonono: Men har læst mig til at styrketræning for underarmene, skulle kunne virke forebyggende, sååå måske det skal til at være en del af programmet :blink:

Casper: Pas på, jeg er ved at være stærk c061.gif

Knus Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Pia :tongue:

Super fin form du fremviser her efter jul :blink::blush: Altså.. nogen mennesker ved bare ikke, hvordan man æder igennem *hint hint*

Den smule vægt, der er kommet på, kan ikke ses :smile:

Jeg nasser dine øvelser til sammensætning af et overkropsprogram. Så håber jeg det holder for lemmerne. Tror du, det kan gå an at træne bryst, ryg, skulder - hvis jeg nu ikke går for voldsomtpå til at starte med?

Men schönes træning wie immer :smile:

Kram Randi :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Aftencardio - Spinning :bike:

Hovedet skulle lige blæses igennem inden eksamen i morgen :crazy: Så det blev til 30 minutters stående tempokørsel på spinningcyklen.

Tid: 30 min.

Gennemsnitspuls: 161 slag/min.

Maxpuls: 173 slag/min.

Forbrænding: 247 kcal.

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Aftencardio - Spinning :bike:

Hovedet skulle lige blæses igennem inden eksamen i morgen :crazy: Så det blev til 30 minutters stående tempokørsel på spinningcyklen.

Tid: 30 min.

Gennemsnitspuls: 161 slag/min.

Maxpuls: 173 slag/min.

Forbrænding: 247 kcal.

- Pia (Bambi) :wub:

Klart den bedste måde at lade op til eksamen! :superman:

Held og lykke i morgen

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Pia :tongue:

Super fin form du fremviser her efter jul :blink::blush: Altså.. nogen mennesker ved bare ikke, hvordan man æder igennem *hint hint*

Den smule vægt, der er kommet på, kan ikke ses :smile:

Jeg nasser dine øvelser til sammensætning af et overkropsprogram. Så håber jeg det holder for lemmerne. Tror du, det kan gå an at træne bryst, ryg, skulder - hvis jeg nu ikke går for voldsomtpå til at starte med?

Men schönes træning wie immer :smile:

Kram Randi :laugh:

Hey Randi :bigsmile:

Mange tak for de søde ord :wub: Vi ligner jo til forveksling hinanden :tongue:

Jeg kan forstå at det så småt går den rigtige vej med foden, det er alletiders :4thumbup: Jeg synes sagtens du kan træne de muskelgrupper du nævner, når du ikke har tænkt dig at køre max på i det hele. Men ellers vil jeg råde dig til, at dele bryst, ryg og ben ud på hver sin dag.

Fx. Bryst og triceps. Ryg og skulder. Ben og biceps.

Godt at se at du kommer igang med styrken igen.

Knus Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hejsa hvordan gik det med eksamen. ??

Jeg har lige et kost spørgsmål... Hvad betyder det for kroppen hvis jeg udsætter min morgenmad til jeg kommer i skole... Det er ca. 2 timer efter jeg er stået op.... Jeg bruger 1 time i tansport så sidder det meste af tiden i bilen... men når jeg kommer i skole er jeg også godt sulten... Jeg får bare ikke spist så meget hvis jeg skal spise morgen mad herhjemme... Eller vil det være bedre hvis jeg deler min morgenmad i to så jeg tager en proteinshake når jeg står op og så tager noget mælk med müsli med i skole... så jeg faktisk får et ekstra måltid der om morgen...

miss female

Link to comment
Share on other sites

Hejsa alle 3 :bigsmile:

Miss Female: Jeg synes dit eget forslag om at tage en shake inden du tager bussen til skole er en god ide, og så selvfølgelig spise din "rigtige" morgenmad når du kommer frem til skolen. Hvis ikke du har lyst til shaken, og det stadig skal være nemt uden at ligge for tungt, kan du også spise et stykke frugt og et stykke knækbrød inden du hopper på bussen.

Vedr.: eksamen: Tak for de søde tanker :wub: Det var en to timers skriftlig farmakologi eksamen, så jeg har ikke fået svaret endnu, men mit eget indtryk er at det gik dårligt :nonono: Tiden var alt for presset og jeg gik mildest talt kold i en af opgaverne såååå, jeg krydser bare fingere for at jeg har fået skrevet lidt guldkorn alligevel :hands:

Knus Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Det var en to timers skriftlig farmakologi eksamen, så jeg har ikke fået svaret endnu, men mit eget indtryk er at det gik dårligt :nonono: Tiden var alt for presset og jeg gik mildest talt kold i en af opgaverne såååå, jeg krydser bare fingere for at jeg har fået skrevet lidt guldkorn alligevel :hands:

Knus Pia (Bambi)

Altså Pia du skal jo ikke sidde og sive under eksamen

dors-au-bureau.gif

Ej, der er sku ik noget værre end at gå fra en eksamen og ikke vide om man er købt eller solgt, og så endda skulle gå i små 3 uger og vente på resultatet. Min den ene eksamen d. 19 bliver af samme karakter, så det bliver 3 lange uger at vente på om den er kommer over et 6 tal :blink:

Jeg skal i hver fald nok krydse fingre for dig

KnuZ Anita0013.gif

Link to comment
Share on other sites

Altså Pia du skal jo ikke sidde og sive under eksamen

dors-au-bureau.gif

Ej, der er sku ik noget værre end at gå fra en eksamen og ikke vide om man er købt eller solgt, og så endda skulle gå i små 3 uger og vente på resultatet. Min den ene eksamen d. 19 bliver af samme karakter, så det bliver 3 lange uger at vente på om den er kommer over et 6 tal :blink:

Jeg skal i hver fald nok krydse fingre for dig

KnuZ Anita0013.gif

Tak skal du have venze post-11838-1168024187.gif

Der skulle heldigvis ikke gå 3 uger, så vidt jeg da er informeret om, men man kan selvfølgelig blive overrasket :blink:

Kram Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa alle 3 :bigsmile:

Miss Female: Jeg synes dit eget forslag om at tage en shake inden du tager bussen til skole er en god ide, og så selvfølgelig spise din "rigtige" morgenmad når du kommer frem til skolen. Hvis ikke du har lyst til shaken, og det stadig skal være nemt uden at ligge for tungt, kan du også spise et stykke frugt og et stykke knækbrød inden du hopper på bussen.

Vedr.: eksamen: Tak for de søde tanker :wub: Det var en to timers skriftlig farmakologi eksamen, så jeg har ikke fået svaret endnu, men mit eget indtryk er at det gik dårligt :nonono: Tiden var alt for presset og jeg gik mildest talt kold i en af opgaverne såååå, jeg krydser bare fingere for at jeg har fået skrevet lidt guldkorn alligevel :hands:

Knus Pia (Bambi)

Ja der er bare ikke så mange proteiner i knækbrød og frugt :mad: (æv bare der var :blush: ).... for hvis jeg selv kunne vælge ville hele min dag være fyldt med frugt, mandler og rosiner... men den går vidst ikke hvis der skal ske noget... især nu når jeg er inaktiv.. og min nemmeste måde at få protein er gennem shake... når jeg er hjemme og kan blende det det så synes jeg det smager okay... (selvom det måske ikke er det mest naturlige...) men jeg er ikke lige typen der synes at kød bare er over lækkert.. så jeg har svært ved at spise så meget af det.. men synes bare hvis eg fx. skal skifte lidt af kødet ud med vegetar produkter.. bønner (fx. vegetarisk leverpostej) eller bønner i fx. chili con carne får jeg bare samtidig med proteinerne en masse kulhydrater som jeg ikke ville få hvis jeg bare spiste MASSERE af kød...

Mht. eksamen er man nødt til at tænke positivt.. jeg har to store eksamer de næste to uger.. den første skal nok gå men mon ikke den anden kommer til at rode nede omkring et 6 tal...

Håber du hiver den i land, vente tiden er altid lang.. man skal bare huske at der ikke er mange der kigger på hvad man har fået i karakter når man skal ud og have arbejde - i hvert fald når man skal have med mennesker at gøre... det er meget mere personlighed og samarbejdskvaliteter...

Håber du får et positivt svar på prøven det er dog altid rarest.

miss female

Link to comment
Share on other sites

Miss Female: De proteiner du får fra de animalske kilder, har en større biologisk værdi end dem du får fra planteriget. Men derfor er bønner, linser m.fl fra planteriget alligevel fine at supplere med. Regel nr. 1 Spis varieret. Det gør du ikke hvis du kun spiser kød, frugt eller noget helt tredje. Så jeg synes ikke du skal bekymre dig så meget om at dine proteiner ikke altid kommer fra det animalske. Fødevarerne fra planteriget har også meget godt at byde på :tongue:

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Miss Female: De proteiner du får fra de animalske kilder, har en større biologisk værdi end dem du får fra planteriget. Men derfor er bønner, linser m.fl fra planteriget alligevel fine at supplere med. Regel nr. 1 Spis varieret. Det gør du ikke hvis du kun spiser kød, frugt eller noget helt tredje. Så jeg synes ikke du skal bekymre dig så meget om at dine proteiner ikke altid kommer fra det animalske. Fødevarerne fra planteriget har også meget godt at byde på :tongue:

- Pia (Bambi)

Ja det håber jeg for dem får jeg mange af (føler mig da sund - når der ikke lige sniger sig et stykke chokolade forbi :nono: )

Miss female

Link to comment
Share on other sites

Bryst og skulder

Så kom jeg så småt igang igen efter min seneskedehindebetændelse. Jeg kunne dog godt mærke at armen var levende når det begyndte at blive lidt tungt :unhappy: En anden ting er at min energi var fuldstændig væk. Jeg kunne knap nok løfte vægtene fra holderne og hen til bænken og det er endda til trods for at jeg har holdt nogle fridage fra styrketræningen :nonono: Nå men jeg tager det som et tegn på, at jeg ikke spiser godt nok i forhold til det jeg gerne vil præstere. Min kostplan er næsten færdig, så den ryger i luften fra på mandag. Håber det kan give mig noget mere energi :bigsmile:

Bryst post-11838-1168091590.gif

Incline dumbbell brystpres:

2x10 (14 kg)

2x8 (15 kg)

1x6 (16 kg)

Det var faktisk tungt fra start til slut, ingen fornemmelse af overskud overhovedet :mad:

Dumbbell pull-over:

3x10 (13, 14 og 15 kg)

1x8 (16 kg) - NY PR

Incline barbell brystpres:

3x10 (20, 23 og 25 kg)

1x8 (28 kg)

1x6 (30 kg) - Tungt :devil:

Skulder

Arnold pres:

3x10 (7,8 og 9 kg)

1x4 (10 kg)

Barbell up-right-row:

2x10 (18 og 20 kg)

1x8 (23 kg)

1x6 (25 kg)

Lateral raise:

3x10 (6, 7 og 8 kg)

1x5 (9 kg)

Det var det. En stille og rolig omgang, hvor jeg dog ikke er tilfreds med min styrke, så det må jeg jo så se at få gjort noget ved :innocent: En lille trøst var dog, at der i det mindste var mødt nogle flotte fyre op i centret i dag, så er der da lidt at kigge på post-11838-1168092280.gif

God weekend.

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Så kom jeg så småt igang igen efter min seneskedehindebetændelse. Jeg kunne dog godt mærke at armen var levende når det begyndte at blive lidt tungt :unhappy: En anden ting er at min energi var fuldstændig væk. Jeg kunne knap nok løfte vægtene fra holderne og hen til bænken og det er endda til trods for at jeg har holdt nogle fridage fra styrketræningen :nonono: Nå men jeg tager det som et tegn på, at jeg ikke spiser godt nok i forhold til det jeg gerne vil præstere. Min kostplan er næsten færdig, så den ryger i luften fra på mandag. Håber det kan give mig noget mere energi :bigsmile:

Nu er jeg så heldig at mit ikke er brudt ud endnu og hvis jeg holder lidt igen med straps, burde jeg kunne undgå det.

Men da det var helt slemt til træninge den anden dag, mistede jeg "kontrol" og styrke i fingrene, kunne næsten ikke bære en 10 kg håndvægt over til stativet. Nu da dit er i udbrud, tror jeg det er derfor du ikke har den samme styrke i fingrene :blush:

KnuZ Anita :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det var det. En stille og rolig omgang, hvor jeg dog ikke er tilfreds med min styrke, så det må jeg jo så se at få gjort noget ved :innocent: En lille trøst var dog, at der i det mindste var mødt nogle flotte fyre op i centret i dag, så er der da lidt at kigge på post-11838-1168092280.gif

God weekend.

- Pia (Bambi) :wub:

Jeg var der sku da ikke :blink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share