Bambi1981


Bambi1981
 Share

Recommended Posts

Powerwalk :bigsmile:

Styrketræningen er skubbet til i morgen pga "mission-julegave" i dag, så det er kun blevet til en omgang powerwalk. Jeg gik virkelig til og alligevel øgede jeg ikke min hastighed ret meget :annoyed: Nå men det vigtigste er jo også bare at pulsen ryger i vejret, så man kan mærke, at man laver noget :innocent:

Distance: 5 km

Tid: 42 min, 45 sek

Hastighed: 7.1 km/time - mit mål var at gå med mere end 7 km/time, det lykkedes mig da :4whistling:

Gennemsnitspuls: 113 slag/min

Maxpuls: 128 slag/min

Forbrænding: 252 kcal

Nu må jeg lige se tiden an, måske det bliver til en omgang spinning senere em54.gif

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hejsa Pia :nissegrin:

Jeg ville bare lige sende et julekram retur :xmas:

I aften er det officielt lovligt for mig at være i julestemning, så må vi se om den kommer, når nu stressen fra opgaven har lagt sig :4smartass:

Er julestemningen ved at indfinde sig hos dig? Eller er det bare julegavestress indtil videre :nissetunge:

Hvor holder du ellers jul henne? Er det med kæresten eller familien eller hvorledes ?

Det bliver nu meget rart med sådan en aften hjemme i familiens skød tror jeg.. så må man bare håbe, at julestemningen holder aften ud :annoyed:

Kram Randi :cheer:

Edited by Randi-Squash
Link to comment
Share on other sites

Hejsa Pia :nissegrin:

Jeg ville bare lige sende et julekram retur :xmas:

I aften er det officielt lovligt for mig at være i julestemning, så må vi se om den kommer, når nu stressen fra opgaven har lagt sig :4smartass:

Er julestemningen ved at indfinde sig hos dig? Eller er det bare julegavestress indtil videre :nissetunge:

Hvor holder du ellers jul henne? Er det med kæresten eller familien eller hvorledes ?

Det bliver nu meget rart med sådan en aften hjemme i familiens skød tror jeg.. så må man bare håbe, at julestemningen holder aften ud :annoyed:

Kram Randi :cheer:

Hejsa Randi :bigsmile:

Det er super lækkert at du endelig er færdig med opgaven, hvad har du skrevet om?? :4smartass:

Hvad skulle være grunden til at det ikke skulle blive en hyggelig juleaften for dig? :blink: Det med foden og squash drømmen der brast eller?

Jeg skal også holde jul hjemme hos mine forældre :nissegrin: Jeg har ingen kæreste, det er snart 1 år siden at det gik forbi med ham, såååå hvem ved hvad 2007 bringer :inlove:

God bedring 36_1_31.gif

Knus Pia.

Link to comment
Share on other sites

Ryg - Triceps - Mave

Ryg

Dumbbell one-arm-row:

1x10 (18 kg)

2x8 (20 og 22 kg)

1x6 (24 kg) - Vægten gled i hånden, så den kom til at ligge skævt, det går ud over ens holdning under udførslen :annoyed:

1x2 (26 kg) NY PR - Men igen et dårligt greb. Glæder mig til at prøve med straps :wink:

Yates row:

2x10 (38 og 43 kg)

1x8 (48 kg) NY PR

1x6 (50 kg) NY PR igen. Synes dog igen at udførslen af øvelsen bliver hæmmet lidt af grebsproblemer. Var egentlig lidt overrasket over at jeg kunne løfte stangen op fra jorden, det er trods alt det samme som min egen vægt :santa2:

Triceps

Barbell fransk pres:

2x10 (18 og 20 kg)

1x8 (22 kg) - Nok lige en anelse for tung :blush:

Dumbbell triceps extension:

3x10 (12, 13 og 14 kg)

Mave

Lever seated crunch:

3x10 (15, 30 og 35 kg) - Vil ikke benytte mig af denne mavemaskine igen. Jeg kunne ikke nå jorden, da jeg havde indstilt sædet :4offtopic:

Lever twist:

4x10 (20, 30, 35 og 40 kg)

Det var det. Kan konkludere at det bliver godt for mig at få styr på min kost til januar. Der går vist lidt for meget guf og chokolade i den for tiden, hvilket tydeligt kan mærkes på formen:innocent:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Yates row:

2x10 (38 og 43 kg)

1x8 (48 kg) NY PR

1x6 (50 kg) NY PR igen. Synes dog igen at udførslen af øvelsen bliver hæmmet lidt af grebsproblemer. Var egentlig lidt overrasket over at jeg kunne løfte stangen op fra jorden, det er trods alt det samme som min egen vægt :santa2:

- Pia (Bambi) :wub:

Dødløft for the win!

Hehe, du kan da dødløfte meget mere end det, så selvfølgelig kunne du da samle stangen op fra gulvet. Det er jo basalt set samme bevægelse.

JA, jeg kører også med straps i yatesrow og rumænsk dødløft. Det er simpelthen så surt, når grebet bliver begrænsende...

Ellers også nogle vilde DB rows du laver... :devil:

-CAmilla

Link to comment
Share on other sites

Hehe, du kan da dødløfte meget mere end det, så selvfølgelig kunne du da samle stangen op fra gulvet. Det er jo basalt set samme bevægelse.

Det har du som sådan ret i, men jeg laver yates row med de almindelige "små" vægtstænger + jeg jo kører med underhåndsgreb og ikke krydsgreb som i dødløft. Så det kræver faktisk mere at få stangen op fra gulvet på denne måde, uden at miste balancen :nissetunge:

Jeg er også godt tilfreds med mine Db-rows, glæder mig bare rigtig meget til at købt nogle straps, så grebet forhåbentlig bliver meget bedre :4thumbup:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Det har du som sådan ret i, men jeg laver yates row med de almindelige "små" vægtstænger + jeg jo kører med underhåndsgreb og ikke krydsgreb som i dødløft. Så det kræver faktisk mere at få stangen op fra gulvet på denne måde, uden at miste balancen :nissetunge:

Jeg er også godt tilfreds med mine Db-rows, glæder mig bare rigtig meget til at købt nogle straps, så grebet forhåbentlig bliver meget bedre :4thumbup:

- Pia (Bambi) :wub:

Smut da ned i kælderen og kør Yates. Der kan du indstille så du bare skal ligge den tilbage i hofte højde :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jo lige præcis :nissecool:

:eusa_think: hmmm, tænker bare at det da er en kæmpe stang at stå med. Men på den anden side set, når man selv justere vægten, så må det jo komme ud på et :blink: Det begynder i hvert fald at blive et problem for mig, at samle den lille stang op helt nede fra jorden, når jeg rammer de 48-50 kg.

Link to comment
Share on other sites

:eusa_think: hmmm, tænker bare at det da er en kæmpe stang at stå med. Men på den anden side set, når man selv justere vægten, så må det jo komme ud på et :blink: Det begynder i hvert fald at blive et problem for mig, at samle den lille stang op helt nede fra jorden, når jeg rammer de 48-50 kg.

Stangen i kælderen vejer 20kg (standart Eleiko stang)

Du kan heller ik stå og strit med røven oppe oven på - så kan vi andre jo ik koncentrer os :nissetunge::wink:

Edited by cj8000
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Aahhaa så det er der skoen trykker :laugh:

Hej bambi :xmas:

Jeg har ingen logbog :nissetunge: ved ikke om det var Ironi ? ? men syntes ikke jeg har grund til at føre en, da jeg ikke har planer om at stille op til noget forløbig :nissecool: Har før dyrket triathlon for fuldskue :devil: Og har Så skifte til fitness, da jeg har styrketrænet i mange år ved siden af, og stillede op i 2005 og 2006 :santa2: Og gider ikke diæt næste år :4winkkiss:

Og da jeg er begyndt at læse på seminariet, føler jeg kan jeg skal/må bruge kræfter på studiet, men træner da stadigvæk 5-6 gange om ugen :4jumpy: men prøver at holde min kondition ved lige ved siden af styrketrænning samtidigt. :crazy: kan se du også løber en hel del :Mrs_Claus: og følge lidt med fra side linjen hvad der sker med din form/krop :devil: :inlove: :devil:

Og har da læst at du sætter pr rekord jævnligt :4drunk: :4drunk: så du giver den bare GASssss i 2007 :nissegrin:

Har du planer om noget konkurence ? løb/fitness ?

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Hej bambi :xmas:

Jeg har ingen logbog :nissetunge: ved ikke om det var Ironi ? ? men syntes ikke jeg har grund til at føre en, da jeg ikke har planer om at stille op til noget forløbig :nissecool: Har før dyrket triathlon for fuldskue :devil: Og har Så skifte til fitness, da jeg har styrketrænet i mange år ved siden af, og stillede op i 2005 og 2006 :santa2: Og gider ikke diæt næste år :4winkkiss:

Og da jeg er begyndt at læse på seminariet, føler jeg kan jeg skal/må bruge kræfter på studiet, men træner da stadigvæk 5-6 gange om ugen :4jumpy: men prøver at holde min kondition ved lige ved siden af styrketrænning samtidigt. :crazy: kan se du også løber en hel del :Mrs_Claus: og følge lidt med fra side linjen hvad der sker med din form/krop :devil: :inlove: :devil:

Og har da læst at du sætter pr rekord jævnligt :4drunk: :4drunk: så du giver den bare GASssss i 2007 :nissegrin:

Har du planer om noget konkurence ? løb/fitness ?

Hej Keld :bigsmile:

Nej det var fatisk ikke ironi :nissetunge: Jeg har set at du havde en logbog, som der dog aldrig rigtig er skrevet i, men det er selvfølgelig lidt det samme, som ikke at have en :xmas:

Jeg løber ikke halvt så meget, som jeg har gjort tidligere :blush: Jeg kan ikke få det hele til at passe sammen, efter jeg atter er begyndt at styrketræne seriøst igen :pleasantry: Men jo det bliver da helt sikkert til en tur i ny og næ.

Jeg skal nok give den gazzz i 2007 :devil: Men jeg har dog heller ikke planer om konkurrence i det kommende år, men man ved jo aldrig hvad der sker i 2008 :santa2: Du går da også til dem med træning 5-6 gange om ugen + studiet :innocent: Sidder helt og får dårlig samvittighed..... Skal til eksamen den 5. januar og er fortsat ikke begyndt at læse op :crazy:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Udendørs løb :bigsmile:

Så fik jeg atter snørret løbeskoene og det holdt sgu hårdt :crazy: Pyhaaa kan godt mærke at jeg ikke løber nær så meget som jeg gjorde i sommers. Pulsen ligger noget højere end den plejer, men overraskende er tiden og hastigheden fortsat helt wosschilder43.gif

Distance: 5 km

Tid: 26 min, 54 sek

Hastighed: 11,3 km/time

Gennemsnitspuls: 164 slag/min

Maxpuls: 185 slag/min

Forbrænding: 227 kcal

- Pia (Bambi) cane_text.gif

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Randi :bigsmile:

Det er super lækkert at du endelig er færdig med opgaven, hvad har du skrevet om?? :4smartass:

Hvad skulle være grunden til at det ikke skulle blive en hyggelig juleaften for dig? :blink: Det med foden og squash drømmen der brast eller?

Jeg skal også holde jul hjemme hos mine forældre :nissegrin: Jeg har ingen kæreste, det er snart 1 år siden at det gik forbi med ham, såååå hvem ved hvad 2007 bringer :inlove:

God bedring 36_1_31.gif

Knus Pia.

Hejsa Pia :nissegrin:

Jeg skrev om Naja Marie Aidts forfatterskab :smile: Det er en sindsyg lettelse at være færdig.

Nåeh men du ved.. sådan noget med at julefreden skal holdes - ingen rift om mandelgaven osv :wink: Men ja, det er da stadigvæk ikke sjovt med den fod, men jeg har for meget om ørerne til, at jeg kan blive ved med at være helt ødelagt over det. Det må bare følge med, selvom det da ikke var sjovt at acceptere.

Uh jamen du siger da noget - nytårs aften skulle endda være et godt tidspunkt at starte jagten på :wink::laugh:

Forresten er det da en god tid, du har på dit løb? lige under tolv km i timen, er du ikke tilfreds med det? Når det lunere vejr kommet tilbage, er du klar på asfalten igen min pige :nissetunge:

Knus og God Jul

Randi :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Pia :nissegrin:

Jeg skrev om Naja Marie Aidts forfatterskab :smile: Det er en sindsyg lettelse at være færdig.

Nåeh men du ved.. sådan noget med at julefreden skal holdes - ingen rift om mandelgaven osv :wink: Men ja, det er da stadigvæk ikke sjovt med den fod, men jeg har for meget om ørerne til, at jeg kan blive ved med at være helt ødelagt over det. Det må bare følge med, selvom det da ikke var sjovt at acceptere.

Uh jamen du siger da noget - nytårs aften skulle endda være et godt tidspunkt at starte jagten på :wink::laugh:

Forresten er det da en god tid, du har på dit løb? lige under tolv km i timen, er du ikke tilfreds med det? Når det lunere vejr kommet tilbage, er du klar på asfalten igen min pige :nissetunge:

Knus og God Jul

Randi :4winkkiss:

:laugh: Ja 2007 skulle gerne indbringe mig en ny lejlighed i Århus C og en ny kæreste :inlove: Det ville ikke være det værste :santa2:

Kan sgu godt forstå at du er glad for at opgaven er færdig, sådan har jeg det også altid efter en aflevering :4smartass:

Jeg er godt tilfreds med mine løbstider :innocent: Ved ikke hvordan jeg bærer mig ad, men selvom jeg virkelig føler at jeg løber stillllllle og roooooligt, så ender jeg alligevel op på en høj hastighed :blink: Egentlig ville jeg gerne løbe en tur om ugen på ca. 12 km, og så bruge de resterende træningsdage på styrke, powerwalk og lidt spinning, så det må jeg se om jeg kan få til at fungere fra nytår af :nissetunge:

Håber du får en rigtig go jul cane_text.gif og eggnog.gif

Kæmpe 0020jr50.gif fra Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Powerwalk :walking:

Jeg har ondt i den bette mavse i dag (pige-ting) :crybaby: Det bliver godt at komme hjem til mine forældre og blive vartet lidt op 1129621682-51150.gif:bigsmile:

Distance: 7 km

Tid: 59 min, 45 sek

Hastighed: 7.1 km/time

Gennemsnitspuls: 101 slag/min

Maxpuls: 117 slag/min

Forbrænding: 310 kcal

I morgen står der ben og biceps på programmet efterfuldt af eksamenslæsning 1010.gif

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Keld :bigsmile:

Nej det var fatisk ikke ironi :nissetunge: Jeg har set at du havde en logbog, som der dog aldrig rigtig er skrevet i, men det er selvfølgelig lidt det samme, som ikke at have en :xmas:

Jeg løber ikke halvt så meget, som jeg har gjort tidligere :blush: Jeg kan ikke få det hele til at passe sammen, efter jeg atter er begyndt at styrketræne seriøst igen :pleasantry: Men jo det bliver da helt sikkert til en tur i ny og næ.

Jeg skal nok give den gazzz i 2007 :devil: Men jeg har dog heller ikke planer om konkurrence i det kommende år, men man ved jo aldrig hvad der sker i 2008 :santa2: Du går da også til dem med træning 5-6 gange om ugen + studiet :innocent: Sidder helt og får dårlig samvittighed..... Skal til eksamen den 5. januar og er fortsat ikke begyndt at læse op :crazy:

- Pia (Bambi) :wub:

HEY......

Så er det da hvis på tide at komme igang med at læse din bandit :bubblebath: Jeg har også bestemt mig for at lægge de kræfter jeg har i studiet :tongue: Da jeg ikke har fundet nogen der vil betale mig en årsløn for at træne :cry3::cry3: Men prøver stadigvæk :laugh::laugh::laugh: .

Men prøver at få tid til de ting jeg brænder for :smile: Og da jeg ingen kæreste eller børn har :wub:

Så burde jeg jo ikke klage hvad tid angår :superman::superman:

Er bare et konkurence menneske så ved ikke om jeg kan leve ude at deltage i noget i næste to år ! og stiller kun op i noget hvis jeg føler min form er i top :violin::violin:

Men Pia kan du have et godt nytår :bigsmile: og held og lykke med læsningen/eksamen den 5/1

M.V.H Keld :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Morgenvægten: 53 kg :blink: Det vil sige 2-3 kg for meget :dry: De skulle gerne være sprunget af inden længe :innocent:

Styrketræningen gik ikke specielt godt i dag. Blot 45 minutter efter jeg havde spist min havregrød, var jeg sulten igen. Jeg havde selvfølgelig ikke fået noget mad med i tasken, så det blev en træning med hul i maven :nonono: Det samme problem er faktisk opstået nu. For 30 minutter siden blev jeg færdig med min aftensmad (stor portion ris og kødsovs) og nu kan jeg mærke sulten igen :hmmm:

Styrketræning kl. 9.00 :dumbbell_lift::weight_lift: :4flex:

Ben

Squat

4x10 (30, 40, 45 og 50 kg)

Min teknik er simpelthen for dårlig :unhappy: Har aftalt at Casper må lege superviser en dag :4thumbup: vel og mærket uden at grine :blush:

Leg extension

3x10 (25, 30 og 40 kg)

1x8 (50 kg)

Leg pres

4x10 (77, 85, 93 og 101 kg)

Biceps

Barbell curl

3x10 (18, 20 og 23 kg)

1x6 (25 kg)

Hammer curl

3x10 (8, 9 og 10 kg)

1x8 (11 kg)

Powerwalk kl. 15.00 :walking:

Distance: 5 km

Tid: 42 min, 32 sek

Hastighed: 7.1 km/time

Gennemsnitspuls: 112 slag/min

Maxpuls: 127 slag/min

Forbrænding: 245 kcal

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Morgenvægten: 53 kg :blink: Det vil sige 2-3 kg for meget :dry: De skulle gerne være sprunget af inden længe :innocent:

Styrketræningen gik ikke specielt godt i dag. Blot 45 minutter efter jeg havde spist min havregrød, var jeg sulten igen. Jeg havde selvfølgelig ikke fået noget mad med i tasken, så det blev en træning med hul i maven :nonono: Det samme problem er faktisk opstået nu. For 30 minutter siden blev jeg færdig med min aftensmad (stor portion ris og kødsovs) og nu kan jeg mærke sulten igen :hmmm:

Hejsa Pia :firebounce:

Første dag med almindelig mad efter juledagene, gik jeg også rundt og følte sult hele dage og havde en enorm træng til søde sager.... !!

Men efter 1 dag var kroppen i balance igen - Mon ikke det er samme tur du har været igennem med kroppen i dag :laugh:

Ellers godt styrke i biceps :dumbbell_lift: og der er da også okay med kilo på i din squat, har du prøvet at øve lidt box-squat, jeg bruger det som regel inden almindelig squat, som opvarmning med noget færre kilo end jeg så kører i den almindelige squat.

KnuZZer Anita :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share