Bambi1981


Bambi1981
 Share

Recommended Posts

Ser jo fint ud Bambi. Skal der ik snart nogen dips på programmet til trisserne?

Tak :bigsmile: Jeg tænkte faktisk på det idag, at jeg gerne ville have nogle nye øvelser for triceps, fordi jeg ikke rigtig føler at jeg kan presse mig selv nok i fransk pres o.lign. Hvis du forstå hvad jeg mener. Det er ikke fordi det ikke er tungt, men føler mig ikke så træt i triceps bagefter. Jeg er ret så dårlig til at lave dips :blush: Men øvelse gør jo mester :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ben træning med coaching fra Casper post-11838-1168447964.gif

Så blev det endelig tid til at få benene kørt igennem sammen med Casper. Fik en masse hjælp til teknikken, som halter nogle steder :blush: Tror godt jeg kunne blive afhængig af at have en træningsmakker, det giver 100 gange bedre, end når man træner alene :wink: Kommentarerne er fra Casper :bigsmile:

OL-Squat

2x12 (30 og 35 kg)

1x10 (45 kg)

4x8 (55 kg)

- Teknikken skal trænes lidt og dybden. Ellers fin styrke.

Lying hack sqaut - Ny øvelse.

4x10 (70, 70, 80 og 80 kg)

- Fint!

Decline legpress

1x12 (60 kg)

3x8 (100 kg)

Leg extension

1x12 (30 kg)

1x8 (40 kg) - dropsæt - 1x12 (20 kg)

1x8 (50 kg) - dropsæt - 1x12 (20 kg)

1x8 (50 kg) - dropsæt - 1x12 (25 kg)

-Kørte godt

Barbell stiff legs dead lift

3x8 (45 kg)

-Teknikken skal trænes lidt. Dog bedre i løbet af sættene

Dips

4x8 (bw)

Jeg syntes det var en rigtig god omgang, hvor jeg blev noget mere bevidst om teknikkerne i de forskellige øvelser, så det skal der helt sikkert arbejdes videre med fremover :4thumbup: Tidligere når jeg har kørt squat, har jeg ikke medregnet de to store låse, som rent faktisk vejer 5 kg tilsammen, så jeg har da kørt med lidt flere kg tidligere, end jeg lige umiddelbart troede :innocent: Det samme gør sig gældende for decline legpres, hvor den stationære del af maskinen vejer 20 kg :wink:

Til sidst skulle Casper lige lave lidt chins, og så kunne jeg jo lige så godt øve min dipstil lidt samtidig. Er tilsyneladende blevet noget stærkere i denne øvelse end jeg tidligere har været, til trods for at jeg ikke har trænet den længe :blink:

Tak for god supervision Casper - det må vi gøre igen en anden gang post-11838-1168449511.gif

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Ben træning med coaching fra Casper

Så blev det endelig tid til at få benene kørt igennem sammen med Casper. Fik en masse hjælp til teknikken, som halter nogle steder :blush: Tror godt jeg kunne blive afhængig af at have en træningsmakker, det giver 100 gange bedre, end når man træner alene :wink: Kommentarerne er fra Casper :bigsmile:

Hey Pia..

lyder fedt at få rettet sin bentræning lidt til.. og ja det kan godt betale sig at have en makker, som Casper han er god til at tælle vidre selvom man er nået til det man plejer at køre.. :laugh: tsk tsk tsk....

Forresten.. hvad skal du i morgen aften ved 21 tiden?? med ind og se ROCKY BALBOA i cinemaxx med Casper og mig... :cool: tænkte det var på høje tide at få sagt hej...

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Åhhhh pis... Jeg skal være sammen med 3 piger fra klassen i morgen... Kan I ikke fredag i stedet for :hands:

DEAL..... den er i vinkel med CJ..

Fredag kl 21.15 til ROCKY BALBOA skal vi så ikke mødes noget før.. ved 20.30 tiden?

og forresten... JEG VIL HA SLIK i biffen ....!!!!!!! :partytime2: så må Casper sidde med sine riskager for sig selv.. :tongue: cykler bare lidt mere de næste to dage.. :innocent:

SÅ ses vi Pia..... :4thumbup:

ps. jeg bestiller billetterne

Link to comment
Share on other sites

DEAL..... den er i vinkel med CJ..

Fredag kl 21.15 til ROCKY BALBOA skal vi så ikke mødes noget før.. ved 20.30 tiden?

og forresten... JEG VIL HA SLIK i biffen ....!!!!!!! :partytime2: så må Casper sidde med sine riskager for sig selv.. :tongue: cykler bare lidt mere de næste to dage.. :innocent:

SÅ ses vi Pia..... :4thumbup:

ps. jeg bestiller billetterne

Det er bare en DEAL Vi kan sagtens aftale at mødes ved 20.30 tiden. Kan jo lige snakkes ved ang. sted osv.

JEG SKAL SGU DA OGSÅ HAVE SLIK OG SODAVAND post-11838-1168453092.gif post-11838-1168453120.gif

See you :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Bryst og skulder post-11838-1168623435.gif

Bryst

Incline dumbbell brystpres:

4x 10 (14, 14, 15 og 15 kg)

1x8 (16 kg)

1x10 (13 kg)

Incline dumbbell flyes:

4x10 (7, 8, 9 og 9 kg)

2x8 (10 kg)

Incline bænkpres:

2x10 (35 kg)

1x8 (35 kg)

- Casper var lige sød at lege spotter og hjalp vist med lidt reps :blush:

Incline barbell brystpres:

1x10 (20 kg)

2x10 (25 kg)

1x4 (28 kg)

Skulder

Siddende dumbbell skulderpres:

3x10 (7, 8 og 8 kg)

1x8 (9 kg)

Dumbbell lateral raise:

4x10 (6, 7, 8 og 8 kg)

2x8 (9 kg)

Upright-row:

3x10 (20, 23 og 25 kg)

1x8 (25 kg)

2x6 (25 og 27 kg) - NY PR

Det blev da vist til en del sæt i dag. Tog også sin tid. Men så satser jeg også på at få DOMS i morgen :devil: Senere står den på biograf og SLIK, sammen med Casper og Nille :tongue:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Biceps og mave post-11838-1168698085.gif

Biceps

Barbell curl:

1x8 (23 kg) - dropsæt - 1x12 (15 kg)

3x8 (23 kg) - dropsæt- 3x12 (18 kg)

Dumbbell curl:

3x8 (9, 10 og 11 kg) - dropsæt - 3x12 (5, 7 og 8 kg)

1x8 (12 kg) - dropsæt - 1x8 (9 kg) - NY PR med de 12 kg :showoff:

- Det er ikke så tit at jeg får sved på panden af at kører biceps, men det må siges at lykkedes i dag. Det var sgu hårdt at køre dropsæt i disse to øvelser :crazy:

Mave

Kabel seated crunch:

3x10 (5, 7.5 og 10 kg)

mave øvelse på måtte:

1x20

Evil wheel: - Ny øvelse.

3x10

- Casper hjalp lige med at instruere mig i denne nye øvelse, og den skulle med garanti give ømme mavemuller i morgen :tongue:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hej Pia.

Nu er du så sød at skrive i min nystartede logbog, så jeg vil da ikke stå tilbage.. Og desuden kan det jo også være god reklame for min egen..

Men det er da rart at se, at du ikke er gået helt sukkerkold efter biografturen.

Jeg har et spørgsmål ang. dine smileyer.. Hvorfor træner den ene af dem mave?? Jeg synes, at det ud fra udseendet er en smule spild af hårdt arbejde.

Hav en dejlig aften

Morten

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor træner den ene af dem mave?? Jeg synes, at det ud fra udseendet er en smule spild af hårdt arbejde.
LOL :laugh: Klasse :laugh:

Nu, jeg alligevel er forbi så hej til dig Bambiiiiii - Ser rigtigt godt ud med din træning. Ser ud som du tager det ret seriøst ! :4thumbup: Btw. flot bicep serie :4thumbup:

Bondi - Worldclass

Link to comment
Share on other sites

Seriøs med alt det slik hun proppede i kryderen i aftes :blink::laugh::laugh:

Forsvare lige Pia.....

BØTTE Casper...!!!!!! De var vist velfortjent.. :bigsmile: og kan kun gi de andre ret, en ret seriøs Bicep træning der, blev du misundelig da du så mine KÆMPE arme i går.. *LOOL* :laugh:

Tror sku ikke jeg kan lave biceps curl med 12kg.. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Forsvare lige Pia.....

BØTTE Casper...!!!!!! De var vist velfortjent.. :bigsmile: og kan kun gi de andre ret, en ret seriøs Bicep træning der, blev du misundelig da du så mine KÆMPE arme i går.. *LOOL* :laugh:

Tror sku ikke jeg kan lave biceps curl med 12kg.. :blush:

Ja det var ikke nemt at komme til i biffen med de arme i to render rundt med :laugh: To disco tøser er i :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et spørgsmål ang. dine smileyer.. Hvorfor træner den ene af dem mave?? Jeg synes, at det ud fra udseendet er en smule spild af hårdt arbejde.
Hej Morten.

Engang trænede jeg aldrig mave, fordi jeg syntes det var dødsygt og resultaterne udeblev. Meeeen det har nu alligevel vist sig at det ikke var halt spild af hårdt arbejde :wink: Tak for din hilsen. Synes ikke lige jeg har set din log de sidste dage, men måske det er mig der ikke holder øjnene åbne :blink:

Nu, jeg alligevel er forbi så hej til dig Bambiiiiii - Ser rigtigt godt ud med din træning. Ser ud som du tager det ret seriøst :4thumbup: ! Btw. flot bicep serie :4thumbup:

Hej Bondi

Velkommen til loggen, nu hvor du lige kom forbi og tak for de søde ord :blush: Jeg synes også selv det kørte ret godt med den lille biceps i dag, selv om jeg kan læse at der er andre her i loggen (læs Casper) der synes jeg er for useriøs :tease:

Seriøs med alt det slik hun proppede i kryderen i aftes :blink::laugh::laugh:
Casper ...... den man elsker, tugter man :4winkkiss:, så pas hellere på med hvad du siger :laugh: Btw: Du kan selv være en disco-pumper !
Forsvare lige Pia.....

Nille... Tak min sødde ven. Vi er nødt til at stå sammen, hvis vi skal kunne styre Casper :4whip:

Knus Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Kigger lige efter en opskrift på dit rugbrød :blush: Ej jeg kunne godt bare tænke mig at prøve det.. så hvis du har tid og du gider kunne det da være super dejligt hvis du gad at lægge den ind :poking:

god søndag

miss female :innocent:

Jeg poster dem senere i dag :bigsmile: Havde helt svedt det ud igen.

God søndag.

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Hej Pia.

Der må have været noget galt med logbogen siden min beskrivelse af torsdags træningen er forsvundet. Nej, tak fordi du holder mig op på det. Ang. den smiley så mente jeg det helt bogstaveligt.. Den består jo kun af et hovede på nogle ben, så derfor mente jeg at mavetræningen var omsonst.

Men i øvrigt forstår jeg godt din bemærkning om mavetræningen. Det er ikke lige så sjovt, som det andet, men jeg har læst mig til et sted, at det er utroligt vigtigt, så vi må hellere fortsætte :4thumbup:

Nu glæder jeg mig også til at prøve det rugbrød, der er så meget snak om. Måske kunne du overveje at lægge et lille fee på din opskrift og så blive rig på den måde :-)

Fortsat god søndag.

Morten

Edited by mpede
Link to comment
Share on other sites

Opskrifter

Først vil jeg lige sige, at min opskrift på mini-rugbrød kommer fra Femina. Det er en opskrift hun har lagt her på MOL tidligere. Jeg har så bare lavet lidt justeringer her og der.

Mini-rugbrød

2 dl grahamsmel

2½ dl havregryn

1 2/3 dl groft rugmel

1½ dl knækkede rugkerner

1 dl sesamfrø

1½ dl hørfrø

8 dl hvedemel

2 tsk salt

5 tsk natron

1 dl lys sirup

1dl røde linser

1L kærnemælk

De røde linser koges og afkøles. Alle de tørre ingredienser + de forkogte røde linser blandes i en stor skål. Herefter tilsættes sirup og kærnemælk. Blandingen røres godt sammen. Dejen er meget flydende - det skal den være :wink:

Beklæd nogle små rugbrødsforme med bagepapir og fordel dejen i disse. Mini-rugbrødene bages neders i ovnen på 175 grader og er færdige når de lyder hule ved "bank under bunden"

Mini-rugbrødene afkøles på en rist og er velegnede til frysning.

Grovhorn

1 dl røde linser

1 dl vand

40 gram rapsolie

2 dl skummetmælk

½ del yoghurt naturel

½ pk. gær

1 tsk salt

½ dl frisk hakket persille

½ dl frisk hakket purløg

175 gram grahamsmel

250 gram hvedemel

1 æg til pensling

De røde linser koges og afkøles. Mælk, yoghurt naturel og rapsolie blandes, gæren røres ud heri. De øvrige ingredienser røres i og dejen æltes godt sammen. Lad herefter dejen hæve ½ time, hvorefter den slås ned igen og formes til boller. Pensles med æg og bages i en forvarmet oven på 200 grader. Bollerne er færdige, når de lyder hule ved "bank under bunden".

God appetit

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Opskrifter

Først vil jeg lige sige, at min opskrift på mini-rugbrød kommer fra Femina. Det er en opskrift hun har lagt her på MOL tidligere. Jeg har så bare lavet lidt justeringer her og der.

Mini-rugbrød

2 dl grahamsmel

2½ dl havregryn

1 2/3 dl groft rugmel

1½ dl knækkede rugkerner

1 dl sesamfrø

1½ dl hørfrø

8 dl hvedemel

2 tsk salt

5 tsk natron

1 dl lys sirup

1dl røde linser

1L kærnemælk

De røde linser koges og afkøles. Alle de tørre ingredienser + de forkogte røde linser blandes i en stor skål. Herefter tilsættes sirup og kærnemælk. Blandingen røres godt sammen. Dejen er meget flydende - det skal den være :wink:

Beklæd nogle små rugbrødsforme med bagepapir og fordel dejen i disse. Mini-rugbrødene bages neders i ovnen på 175 grader og er færdige når de lyder hule ved "bank under bunden"

Mini-rugbrødene afkøles på en rist og er velegnede til frysning.

Grovhorn

1 dl røde linser

1 dl vand

40 gram rapsolie

2 dl skummetmælk

½ del yoghurt naturel

½ pk. gær

1 tsk salt

½ dl frisk hakket persille

½ dl frisk hakket purløg

175 gram grahamsmel

250 gram hvedemel

1 æg til pensling

De røde linser koges og afkøles. Mælk, yoghurt naturel og rapsolie blandes, gæren røres ud heri. De øvrige ingredienser røres i og dejen æltes godt sammen. Lad herefter dejen hæve ½ time, hvorefter den slås ned igen og formes til boller. Pensles med æg og bages i en forvarmet oven på 200 grader. Bollerne er færdige, når de lyder hule ved "bank under bunden".

God appetit

- Pia (Bambi) :wub:

Takker det vil jeg prøve når der lige er tid til det....

miss female

Link to comment
Share on other sites

Ryg og triceps post-11838-1168880777.gif

Morgenvægt: 52.2 kg

Synes virkelig jeg spiser godt og fornuftigt for tiden. Sørger for at få en masse kalorier inden træning og det kan helt sikker mærkes på energien :4thumbup:

Ryg

Yates Row:

3x10 (45, 50 og 55 kg)

1x8 (57.5 kg)

1x4 (60 kg) - NY PR

- Det kørte bare helt super idag :devil:

Dumbbell one-arm-row:

1x10 (20 kg)

1x8 (22 kg)

1x4 (24 kg) - Mister grebet :dry:

2x6 (22 kg)

Hyperextension:

1x20 (bw)

1x20 (bw + 5 kg)

2x10 (bw + 10 kg)

Triceps

Dips:

4x10 (bw) - NY PR

Lever triceps dips: - Ny øvelse

3x10 (50, 55 og 60 kg)

- Jeg lettede helt fra sædet, så var lidt irriterende :dry:

Dumbbell triceps kickback:

2x10 (8 og 10 kg)

1x8 (11 kg)

1x6 (12 kg) - NY PR

Super træningspas med masser af energi og overskud post-11838-1168881930.gif

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

DAMN GIRL.... Du er sku da ret stærk.. Tror vi ligger ret ens, men syntes bare at det er super flot i forhold til hvor længe du har trænet tungt.. :devil: og hvor fin og lille du er.. :bigsmile: Tager sku hatten af.. :4thumbup:

Ps. mister grebet.. har det lidt på samme måde.. det er irreterende at hænderne/fingerne giver efter.. Hvad med strips/straps? de kan godt hjælpe lidt på det..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share