Bambi1981


Bambi1981
 Share

Recommended Posts

Nu er jeg så heldig at mit ikke er brudt ud endnu og hvis jeg holder lidt igen med straps, burde jeg kunne undgå det.

Men da det var helt slemt til træninge den anden dag, mistede jeg "kontrol" og styrke i fingrene, kunne næsten ikke bære en 10 kg håndvægt over til stativet. Nu da dit er i udbrud, tror jeg det er derfor du ikke har den samme styrke i fingrene :blush:

KnuZ Anita :tongue:

Ja det kan selvfølgelig godt have en del af skylden, hvis der er en lille inflammatorisk proces igang i armen, men synes nu ellers det er blevet meget bedre, men kan fortsat mærke at det trækker lidt op i skulderen. jeg har lige i dag købt et albuebind og noget muskelvarmer. Tænkte det ville være godt at have på nogle timer om dagen, så det får noget varme :smile:

Kram Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det var det. En stille og rolig omgang, hvor jeg dog ikke er tilfreds med min styrke, så det må jeg jo så se at få gjort noget ved :innocent: En lille trøst var dog, at der i det mindste var mødt nogle flotte fyre op i centret i dag, så er der da lidt at kigge på

I know what you mean girl :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ja det kan selvfølgelig godt have en del af skylden, hvis der er en lille inflammatorisk proces igang i armen, men synes nu ellers det er blevet meget bedre, men kan fortsat mærke at det trækker lidt op i skulderen. jeg har lige i dag købt et albuebind og noget muskelvarmer. Tænkte det ville være godt at have på nogle timer om dagen, så det får noget varme :smile:

Kram Pia (Bambi) :wub:

På apoteket kan du købe et produkt der hedder Felden gel koster 50-90 kr alt efter hvor stor en tube du køber. Det er til lokal behandling af muskel- og ledsmerter. Jeg bruger det selv og det er rigtig godt. Jeg overvejer selv at prøve at bruge det til underarmen, men er i tvivl om det virker mod betændelse, men ellers er det også en mulighed. Det virkede i hver fald godt da jeg havde betændelse/overbeastning i skindebenene for år tilbage.

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

På apoteket kan du købe et produkt der hedder Felden gel koster 50-90 kr alt efter hvor stor en tube du køber. Det er til lokal behandling af muskel- og ledsmerter. Jeg bruger det selv og det er rigtig godt. Jeg overvejer selv at prøve at bruge det til underarmen, men er i tvivl om det virker mod betændelse, men ellers er det også en mulighed. Det virkede i hver fald godt da jeg havde betændelse/overbeastning i skindebenene for år tilbage.

KnuZ Anita

Okay tak for rådet, det skriver jeg lige lige bag øret, så jeg kan undersøge det nærmere næste gang jeg kommer forbi apoteket. Det jeg har købt skulle gerne virke på trætte muskler og være godt at påsmøre inden træning.... Jeg synes bare man kommer til at lugte så pokkers harsk når man smøre sådan noget tigerbalsam agtigt på sig :laugh:

Knuz Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hej Bambi

sad lige og stenede herinde på MOL ... og hvad fanden det var sku da hende nede fra træning i dag ....

vil bare lige skrive det vi snakkede om, da du var der ....vi syntes det var vildt fedt at se en pige der for engang skyld gik til den med frievægte og styrketræning

Mvh måske en af de lækre fyre :tongue:

X-mas *OuT*

Link to comment
Share on other sites

Hej Bambi

sad lige og stenede herinde på MOL ... og hvad fanden det var sku da hende nede fra træning i dag ....

vil bare lige skrive det vi snakkede om, da du var der ....vi syntes det var vildt fedt at se en pige der for engang skyld gik til den med frievægte og styrketræning

Mvh måske en af de lækre fyre :tongue:

X-mas *OuT*

Hej X-mas :bigsmile:

Velkommen i loggen :tongue:

Der er desværre ikke så mange piger som træner "seriøs" vægttræning - desværre. Kunne godt bruge en makker :w00t:

Det er da meget tænkeligt at du var en af de lækre fyre dernede. Nu hvor du beskriver jer i flertal, kan jeg kun komme i tanke om to :innocent:

Hilsen Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Hej X-mas :bigsmile:

Velkommen i loggen :tongue:

Der er desværre ikke så mange piger som træner "seriøs" vægttræning - desværre. Kunne godt bruge en makker :w00t:

Det er da meget tænkeligt at du var en af de lækre fyre dernede. Nu hvor du beskriver jer i flertal, kan jeg kun komme i tanke om to :innocent:

Hilsen Pia (Bambi)

Ja tak for det så bristede mine illusioner :) hvis der kun var to, så kan det umuligt være mig, da jeg nærmest går i et med vægen *suk*

det med makkeren ... der skal da nok være massere af fyre der vil træne med dig ? eller du vil måske kun træne med piger hehe....

X-mas *OuT*

Link to comment
Share on other sites

Ja tak for det så bristede mine illusioner :) hvis der kun var to, så kan det umuligt være mig, da jeg nærmest går i et med vægen *suk*

det med makkeren ... der skal da nok være massere af fyre der vil træne med dig ? eller du vil måske kun træne med piger hehe....

X-mas *OuT*

Trænede I ikke 2 sammen? Det var der selvfølgelig flere som gjorde men ja....

Ang træningsmakker så skal det vist bare være en der passer godt til mig, det det så er en pige eller en fyr kommer vist ud på et :laugh: Men skal snart have lidt hjælp fra en der hedder Casper, som også træner i DHS :tongue:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Trænede I ikke 2 sammen? Det var der selvfølgelig flere som gjorde men ja....

Ang træningsmakker så skal det vist bare være en der passer godt til mig, det det så er en pige eller en fyr kommer vist ud på et :laugh: Men skal snart have lidt hjælp fra en der hedder Casper, som også træner i DHS :tongue:

- Pia (Bambi)

Jo ved godt hvem casper er ... han har vist været lidt uheldig her på det sidste ...

jo vi var to .... men det var ikke os der hang og lavede kropshævninger ....

vi havde gang i noget fransk press og smal bænk hehe

håber da du finder en makker der passer, men er da fedt at casper vil hjælpe lidt .... der er jo ikke noget der er værre end at gå i stå

X-mas

Link to comment
Share on other sites

Jo ved godt hvem casper er ... han har vist været lidt uheldig her på det sidste ...

jo vi var to .... men det var ikke os der hang og lavede kropshævninger ....

vi havde gang i noget fransk press og smal bænk hehe

håber da du finder en makker der passer, men er da fedt at casper vil hjælpe lidt .... der er jo ikke noget der er værre end at gå i stå

X-mas

Ja tror ikke man kan være mere uheldig med et knæ end Casper har været...

Det var ikke dem der lavede kropshævninger, jeg snakkede om :poking: Tror det var jer jeg mente :blush: Trænede ved siden af hinanden på et tidspunkt. I tog nogle rimelig heftige kg i fransk pres :tongue:

Det kan jo være vi render på hinanden igen, sååå hvis din makker udebliver, så er jeg klar - selvom jeg jo bare er en lille tøz :slut:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Jo ved godt hvem casper er ... han har vist været lidt uheldig her på det sidste ...

jo vi var to .... men det var ikke os der hang og lavede kropshævninger ....

vi havde gang i noget fransk press og smal bænk hehe

håber da du finder en makker der passer, men er da fedt at casper vil hjælpe lidt .... der er jo ikke noget der er værre end at gå i stå

X-mas

Hm. Ved jeg hvem du er?

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Kostplan :4mewantfood:

Jeg sender lige et link med min kostplan, hvis der var nogle der skulle være nysgerrige :tongue: Jeg bruger ikke Krop og Kost programmet, men et andet program fra mit studie der hedder Master Diætist Systemet Kostplanen er skrevet i word og indeholder en 5 dags arbejdsuge.

Jeg går meget ind for at man forsøger at få sine næringsstoffer via de naturlige kilder, derfor vil der ikke være meget proteinpulver at spore :laugh: Ydermere fokusere jeg ikke så meget på et parameter (eks protein) at andre vigtige næringsstoffer undlades. Jeg går ind for at spise varieret - derfor denne 5 dags plan. I weekenderne vil det ofte se lidt anderledes ud. Jeg bager selv det meste af mit brød, som jeg beriger med protein i form af røde linser, samt tilsætter hørfrø som indeholder de essentielle fedtsyrer.

Jeg har ikke skrevet gram på fødevarerne, de står i mit computerprogram, hvor jeg har regnet efter for at se om fordelingen passede okay :innocent:

Til sidst, men ikke mindst, vil der nok være delte meninger om hvorvidt jeg får nok protein. Mange herinde vil nok sige at man skal have 3 g/kg legemsvægt og andre (diætister) vil mene at det halve, ja måske mindre kan gøre det. Så jeg har forsøgt at ramme lige imellem på 2 g/kg kropsvægt.

Ang. min arm så skal jeg have købt mig noget felden gel på apoteket i morgen, da det er blevet slemt igen :cry3: Så venter med træning til på tirsdag.

- Pia (Bambi) :wub:

Kostforslag_5_dage.doc

Link to comment
Share on other sites

Kunne du ikke lige smide en opskrift på dit brød... :4mewantfood: lyder lækkert.. hvor mange kalorier ligger du på pr. dag ?? (nogen flere end mig kan jeg regne ud )... hovsa havde ikke lige læst langt nok... det stod jo længere ned...

dejligt med lidt inspiration... :4thumbup:

miss female :4jumpy:

Edited by miss female
Link to comment
Share on other sites

Kunne du ikke lige smide en opskrift på dit brød... :4mewantfood: lyder lækkert.. hvor mange kalorier ligger du på pr. dag ?? (nogen flere end mig kan jeg regne ud ) dejligt med lidt inspiration... :4thumbup:

miss female :4jumpy:

Hej Miss Female.

Jeg sender opskrifterne i løbet af ugen, de skal lige skrives ind på pc først. Jeg skulle gerne op på ca. 2000 kcal om dagen :4mewantfood:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Hej Miss Female.

Jeg sender opskrifterne i løbet af ugen, de skal lige skrives ind på pc først. Jeg skulle gerne op på ca. 2000 kcal om dagen :4mewantfood:

- Pia (Bambi)

Det er altid mere lækkert med hjemmebag... især hvis der kunne være en ekstra gevinst ved at lave det selv...

post-12605-1168246610.gif

Edited by miss female
Link to comment
Share on other sites

Ja tror ikke man kan være mere uheldig med et knæ end Casper har været...

Det var ikke dem der lavede kropshævninger, jeg snakkede om :poking: Tror det var jer jeg mente :blush: Trænede ved siden af hinanden på et tidspunkt. I tog nogle rimelig heftige kg i fransk pres :tongue:

Det kan jo være vi render på hinanden igen, sååå hvis din makker udebliver, så er jeg klar - selvom jeg jo bare er en lille tøz :slut:

- Pia (Bambi)

Jamen så vil jeg da sige tak for de søde ord ..... selv om det med de heftige kg i fransk må stå for min makkers regning :S jeg får smader ondt i albuerne ved den øvelse... så tager smal bænk i stedet

og ja kan da være vi mødes ...og det kunne da være hyggeligt med en træning .....

X-mas *OuT*

Edited by x-mas
Link to comment
Share on other sites

Whats up girl...

har du fået trænet i dag?? :smile:

Sidder lige med dårlig samvitihed... kom til.. :innocent: at købe noget kinderchokolade da jeg skulle handle aftensmad ind.. man skal aldrig handle ind på tom mave.. hjernen slår fra.. (eller min gør) :4oops:

så sidder og overvejer om jeg skal tage en tur ned i the gym igen, senere i aften... lidt træls at en sund dag, kan blive ødelangt så hurtigt.. :4slap:

Link to comment
Share on other sites

Whats up girl...

har du fået trænet i dag?? :smile:

Sidder lige med dårlig samvitihed... kom til.. :innocent: at købe noget kinderchokolade da jeg skulle handle aftensmad ind.. man skal aldrig handle ind på tom mave.. hjernen slår fra.. (eller min gør) :4oops:

så sidder og overvejer om jeg skal tage en tur ned i the gym igen, senere i aften... lidt træls at en sund dag, kan blive ødelangt så hurtigt.. :4slap:

Det koster 60min på crosstraineren NUUUU! :superman::wink:

Link to comment
Share on other sites

Whats up girl...

har du fået trænet i dag?? :smile:

Sidder lige med dårlig samvitihed... kom til.. :innocent: at købe noget kinderchokolade da jeg skulle handle aftensmad ind.. man skal aldrig handle ind på tom mave.. hjernen slår fra.. (eller min gør) :4oops:

så sidder og overvejer om jeg skal tage en tur ned i the gym igen, senere i aften... lidt træls at en sund dag, kan blive ødelangt så hurtigt.. :4slap:

Hey sweetheart :bigsmile:

Nej jeg har ikke fået trænet idag :cry3: Jeg har været nødt til at give min arm lidt ro pga. en tennisalbue. Det er heldigvis blevet meget bedre nu :smile: I denne uge er vi igang med at skrive en eksamensopgave i grupper, så "gruppen" har lavet en aftale om, at vi ikke må lave nogle aftaler før efter kl. 18.00. Håber sgu vi stopper før i morgen, så jeg kan komme ned og få ryggen banket igennem. Har brug for at få raset ud :devil: Fik min eksamenskarakter i farmakologi idag...7... :sneaky2: PIS!

Kinderchokolade er en go ting :innocent: Du har da allerede svedt 45 min på kondicyklen, så skal du vel ikke også ned i centret og svede... Tror den er forbrændt :laugh:

Men ellers har Fitness DK jo nogle særdeles gode cardiomaskiner post-11838-1168283043.gif post-11838-1168283073.gif

Kram Pia (Bambi) post-11838-1168283128.gif

Link to comment
Share on other sites

Kost

Ikke en særlig fed dag i dag. Startede dagen ud med at få min eksamenskarakter i skriftlig farmakologi...7... :sneaky2: Ikke ligefrem noget at råbe hurra for :dry: Derudover skriver vi gruppe eksamnesopgave i kvalitativ metode og forskning. Lyder det ikke bare spændende?...NOT :blink: Ellers har kosten faktisk spillet rigtig godt i dag, så det var da en positiv ting :tongue:

Morgen:

Havregryn

Sukker

Proteinshake

Oil of life

Calcium + D-vit.

Formiddag:

2 stk knækbrød

Kylling

Agurk

Ost 13 %

Frokost:

1 rugbrød

Kylling

Agurk

2 gulerødder

Rosiner

Eftermiddag:

Appelsin

Grovbolle

Kylling

Aften:

Laksesteak

Grøntsager

Minirgbrød

Vitamin- mineraltablet.

Sen aften:

Kærnemælk

Kvark

Sukker

Magnesium

_____________

Kcal: 1900

Protein: 115 g

Har købt Felden Gel idag, så nu skulle armen gerne snart være frisk igen. Håber på træning i morgen af ryg og triceps :bigsmile:

- Pia (Bambi) post-11838-1168293128.gif

Link to comment
Share on other sites

Ryg og triceps

Første træning efter min seneskedehindebetændelse :bigsmile: Kunne dog godt mærke at armen var lidt levende, men smurte den ind i Felden gel i går aftes, hvilket jeg også har tænkt mig at gøre i dag, så håber jeg det hjælper.

Ryg

Dumbbell One-Arm- Row:

3x10 (16, 18 og 20 kg)

1x8 (22 kg)

1x6 (24 kg)

Seated Rear Lateral Raise:

3x10 (4, 5 og 5 kg)

1x8 (6 kg)

Yates Row:

3x10 (40, 42.5 og 45 kg)

1x8 (50 kg)

1x6 (52.5 kg) - NY PR

Sumo-dødløft:

2x10 (40 og 45 kg)

1x8 (50 kg)

1x6 (52.5 kg)

- Plejer at kører dødløft som den første rygøvelse, men det var lidt impulsivt, at jeg besluttede at kører den i dag. Egentlig nok ret dumt når jeg skal kører ben i morgen :blush:

Triceps

Fransk pres:

3x10 (18, 20 og 22 kg)

1x8 (23 kg) - NY PR. Stilen i dette sæt var dog ikke helt smukt :innocent:

Dumbbell triceps kick-back:

3x10 (6, 7 og 9 kg)

1x6 (11 kg)

Close grip bænk pres:

3x10 (18, 23 og 25 kg)

1x8 (30 kg)

I morgen står den på ben træning sammen med Casper :tongue: Håber sgu ikke jeg har for mange DOMS, for tror jeg får min sag for :blush:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share