Bambi1981


Bambi1981
 Share

Recommended Posts

Hejsa Pia :firebounce:

Første dag med almindelig mad efter juledagene, gik jeg også rundt og følte sult hele dage og havde en enorm træng til søde sager.... !!

Men efter 1 dag var kroppen i balance igen - Mon ikke det er samme tur du har været igennem med kroppen i dag :laugh:

Ellers godt styrke i biceps :dumbbell_lift: og der er da også okay med kilo på i din squat, har du prøvet at øve lidt box-squat, jeg bruger det som regel inden almindelig squat, som opvarmning med noget færre kilo end jeg så kører i den almindelige squat.

KnuZZer Anita :flowers:

Uuhhh der har vi jo selveste Anita pigen s03000.gif

Ja jeg tror det er juledagene der har fucket min krop op. Må bare lige holde igen de næste dage, så ryger væsken af igen :innocent:

Jeg har ikke kørt box-squat endnu. Jeg skal generelt have noget instruktion inden jeg kører squat næste gang :dry: Mht. min biceps, så er jeg faktisk også selv godt tilfreds. Det er vist ved at være en af mine stærkere sider c0100.gif

Knuzzer fra Pia (Bambi) smile290.gif

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uuhhh der har vi jo selveste Anita pigen s03000.gif

Ja jeg tror det er juledagene der har fucket min krop op. Må bare lige holde igen de næste dage, så ryger væsken af igen :innocent:

Jeg har ikke kørt box-squat endnu. Jeg skal generelt have noget instruktion inden jeg kører squat næste gang :dry: Mht. min biceps, så er jeg faktisk også selv godt tilfreds. Det er vist ved at være en af mine stærkere sider c0100.gif

Knuzzer fra Pia (Bambi) smile290.gif

Synes helt klart du skal få Casper til at lære dig box-squat, eller skal jeg nok filme mig selv så kan du se det.... !! Det er ik så svært.... Men giver en rigtig god overførsel til almindelig squat :bigsmile:

Ja, du kan roligt være tilfreds med biceps... !! :devil:

KnuZ

Link to comment
Share on other sites

Hej, Bambi :bigsmile:

Jeg smider lige en hilsen, fordi jeg nu har luret en del i din log.

Keep up the good work, seje tøz.

Oksen

Hey Oksen fra Århus N :bigsmile:

Ihhhh en lille log-lurer herz.gif Det kan jeg godt lide :bigsmile: Man er altid velkommen i min log. Hvor træner du henne i Århus?

Tak for de søde ord :blush:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Hej igen, Bambi.

Jeg træner mest hjemme (kondicykel og håndvægte), og så låner jeg nogen gange en crosstrainer nede hos min fys. De er lige flyttet i nye lokaler, hvor de også har en del maskiner.

Tidligere har jeg trænet styrke oppe i Ny Helse & Motion, på hjørnet af Paludan Müllers vej og Møllevangs Allé.

Det er primært pga. mit fysiske handicap, at jeg foretrækker hjemme-træning.

Du må gerne kigge forbi min log, hvis du vil vide mere om mig og min træning. :smile:

Martin/Oksen

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Morgenvægten: 53 kg :blink: Det vil sige 2-3 kg for meget :dry: De skulle gerne være sprunget af inden længe :innocent:

Styrketræningen gik ikke specielt godt i dag. Blot 45 minutter efter jeg havde spist min havregrød, var jeg sulten igen. Jeg havde selvfølgelig ikke fået noget mad med i tasken, så det blev en træning med hul i maven :nonono: Det samme problem er faktisk opstået nu. For 30 minutter siden blev jeg færdig med min aftensmad (stor portion ris og kødsovs) og nu kan jeg mærke sulten igen :hmmm:

- Pia (Bambi) :wub:

Mon ikke bare der er tale om lidt jule-væskeophobning? - og hvis man har spist igennem i nogle dage kan det nok godt påvirke appetitten lidt...men det går nok i sig selv igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

smile290.gifBryst - Skulder - Mavesmile290.gif

Bryst

Dumbbell brystpres:

2x10 (13 og 14 kg)

1x8 (15 kg)

1x6 (16 kg)

Liggende flyes:

3x10 (8, 9 og 9 kg)

1x8 (10 kg)

Dumbbell Pull-over:

2x10 (12 og 13 kg)

1x8 (14 kg)

1x6 (15 kg) - NY PR

Skulder

Lateral raise:

3x10 (7, 8 og 9 kg)

1x8 (9 kg)

Arnold pres:

2x10 (8 og 9 kg)

1x8 (9 kg)

1x5 (10 kg) - NY PR

Dumbbell seated rear delt raise: - Ny øvelse

1x10 (4 kg)

2x10 (5 kg) - dårlig teknik :nonono:

Barbell up-right-row:

3x10 (18, 20 og 23 kg)

1x6 (25 kg) - NY PR

Mave

Vertical leg-hip-raise:

4x10

Kabel seated crunch: - Ny øvelse

2x10 (5 kg)

2x10 (7.5 kg)

- Helt sikkert den bedste kabeløvelse, jeg har prøvet til maven. Den var hård og gik lige i mullerne, det er ikke sidste gang jeg har kørt den em53.gif

Nu er jeg godt og grundigt smadret i kroppen. Resten af eftermiddagen kommer til at gå med eksamenslæsning 1010.gif Man kan jo næsten ikke vente attachment-190.gif

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

HEY......

Så er det da hvis på tide at komme igang med at læse din bandit :bubblebath: Jeg har også bestemt mig for at lægge de kræfter jeg har i studiet :tongue: Da jeg ikke har fundet nogen der vil betale mig en årsløn for at træne :cry3::cry3: Men prøver stadigvæk :laugh::laugh::laugh: .

Men prøver at få tid til de ting jeg brænder for :smile: Og da jeg ingen kæreste eller børn har :wub:

Så burde jeg jo ikke klage hvad tid angår :superman::superman:

Er bare et konkurence menneske så ved ikke om jeg kan leve ude at deltage i noget i næste to år ! og stiller kun op i noget hvis jeg føler min form er i top :violin::violin:

Men Pia kan du have et godt nytår :bigsmile: og held og lykke med læsningen/eksamen den 5/1

M.V.H Keld :smilerock:

Hejsa Keld :firebounce:

Hvis du virkelig brænder for at stille op i konkurrencerne, så vil jeg mene det nok skulle kunne lade sig gøre ved siden af studiet :innocent: Det er jo ikke fordi du ligger på den lade side i det daglige med 5-6 gange træning om ugen.

Du må også have et godt nytår og tak for held og lykke hilsnen :tongue: Den får jeg vist brug for :innocent:

Du må gerne kigge forbi min log, hvis du vil vide mere om mig og min træning. :smile:
Hey Oksen :tongue:

Hjemmetræning... :blink: Det lyder ressource krævende. Må hellere kaste et blik forbi din log en dag :smile:

Mon ikke bare der er tale om lidt jule-væskeophobning? - og hvis man har spist igennem i nogle dage kan det nok godt påvirke appetitten lidt...men det går nok i sig selv igen :smile:

Hej Marianne :bigsmile:

Jeg tror også det meste er væskeophobning fra julens ædeorgier :4mewantfood: :blush: Meeeen det har nok også lidt at gøre med at løbeskoene står mere inde end de løber ude i tiden. Men det bliver der snart lavet om på :smile: Jeg skal løbe én enkelt tur om ugen har jeg bestemt mig for :innocent:

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hey Oksen :tongue:

Hjemmetræning... :blink: Det lyder ressource krævende. Må hellere kaste et blik forbi din log en dag :smile:

- Pia (Bambi)

Du har ret i, at det kræver en til tider næsten skræmmende selvdisciplin, hvis man, dag ud og dag ind, skal motivere sig selv til at træne hjemme. Men når man, i snart 30 år, har kæmpet med et fysisk handicap, så ser man nok lidt anderledes på den slags ting. Men min kondicykel står i hvert fald ikke og keder sig ret længe ad gangen.

Du kigger bare forbi min log engang.

Martin/Oksen

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

Morgenvægten: 53 kg :blink: Det vil sige 2-3 kg for meget :dry: De skulle gerne være sprunget af inden længe :innocent:

Styrketræningen gik ikke specielt godt i dag. Blot 45 minutter efter jeg havde spist min havregrød, var jeg sulten igen. Jeg havde selvfølgelig ikke fået noget mad med i tasken, så det blev en træning med hul i maven :nonono: Det samme problem er faktisk opstået nu. For 30 minutter siden blev jeg færdig med min aftensmad (stor portion ris og kødsovs) og nu kan jeg mærke sulten igen :hmmm:

Heysa Pia..

He he.. det med at have taget på i julen de der 3 kg + det med at maven vil have mad hele tiden lider vi vist alle af her på Mol.... :blush:

Jeg føler mig som en badebold for tiden, det skal bare cardios væk og noget sundt kost i et par uger og så skulle vi ellers være godt igang igen i det nye år.. :bigsmile:

Ps. gid det var mig der vejede 53 kg.. så ville jeg være Angelina Jolie tynd :w00t: ... Hvor høj er du..??

Link to comment
Share on other sites

Heysa Pia..

He he.. det med at have taget på i julen de der 3 kg + det med at maven vil have mad hele tiden lider vi vist alle af her på Mol.... :blush:

Jeg føler mig som en badebold for tiden, det skal bare cardios væk og noget sundt kost i et par uger og så skulle vi ellers være godt igang igen i det nye år.. :bigsmile:

Ps. gid det var mig der vejede 53 kg.. så ville jeg være Angelina Jolie tynd :w00t: ... Hvor høj er du..??

Hej Nillepigen :bigsmile:

Det går lidt bedre med sukkertrangen nu :innocent: Men har fået strenge ordre fra Casper om at jeg ikke skal gå rundt og tabe mig, hvis jeg skal have flere muller :4flex:

Ja det med vægten skal jo altid ses i relation til højden, så jeg er ikke Angelina Jolie tynd :blush: for jeg er kun 156 cm høj. Men til mit eget forsvar vil jeg sige, at en del af min vægtstigning siden i sommers (vejede 48 kg) skyldes muskler, så det gør ikke så meget :tongue:

Jeg håber du beslutter dig for at komme ned til os andre i DHS, jeg trænger til en sød træningsmakker :poking:

- Pia (Bambi) 0020jr50.gif

Link to comment
Share on other sites

Ryg og triceps cool3.gif

Vågnede op med ondt i højre skulder, som om den skulle sige knæk :blink: Det gør ondt når jeg bevæger armen til siden, og det er ikke blevet bedre efter træningen. Tror måske det er af at sidde ved pcén og skrive noter til eksamen klavier.gif

Morgenvægt: 50.9 kg

Ryg

Yates row:

1x10 (40 kg)

3x8 (40, 45 og 50 kg)

2x6 (45 og 50 kg)

Dumbbell one-arm-row:

3x10 (16, 17 og 18 kg)

2x8 (20 og 22 kg)

1x4 (24 kg) - dårlig teknik til sidst :blush:

Hyperextension: - Ny øvelse

4x20

Jeg bliver så øm i lænden i morgen efter denne øvelse. Det var lige før hele bagsiden af kroppen gik i krampe tilsidst :blink: Troede sgu ikke denne øvelse var så hård. Det bliver godt når jeg kan lave den med en vægtskive ind til brystet :tongue:

Triceps

Barbell fransk pres:

4x10 (18, 18, 20 og 20 kg)

Min højre skulder har det med at sige sådan nogle knæklyde når jeg kører denne øvelse. Det har ikke noget med smerterne at gøre, for det er sket gennem længere tid. Synes bare det er underligt og lidt ubehageligt at ligge og lytte til :eh:

Close grip bænk pres med z-stang

4x10 (18, 23, 25 og 28)

Dumbbell triceps extension:

3x10 (11, 12 og 13 kg)

1x8 (14 kg)

Med udgangen af 2006 poster jeg lige et enkelt billede af dagsformen, selvom der vist ikke er sket det vilde siden sidst jeg legede fotograf :innocent:

post-11838-1167568659_thumb.jpg

GODT NYTÅR 96.gif98.gif

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Barbell fransk pres:

4x10 (18, 18, 20 og 20 kg)

Min højre skulder har det med at sige sådan nogle knæklyde når jeg kører denne øvelse. Det har ikke noget med smerterne at gøre, for det er sket gennem længere tid. Synes bare det er underligt og lidt ubehageligt at ligge og lytte til :eh:

Hejsa Sweetie

Der er forskellige måder at udføre øvelsen på - du kan føre stangen ned mod panden eller længere bagude over hovedet. Fører du den mod panden er det primært triceps du belaster, hvorimod fører du den længere bagud vil skulderen også bliver aktiveret.

Muligvis du kører den langt bagud og derved har mere fat i skulderen, røv evt. at sænk stangen til panden.

Ellers ser formen og vægten jo ganske fin ud :tongue:

Godt nytår min ven :superman:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Sweetie

Der er forskellige måder at udføre øvelsen på - du kan føre stangen ned mod panden eller længere bagude over hovedet. Fører du den mod panden er det primært triceps du belaster, hvorimod fører du den længere bagud vil skulderen også bliver aktiveret.

Muligvis du kører den langt bagud og derved har mere fat i skulderen, røv evt. at sænk stangen til panden.

Ellers ser formen og vægten jo ganske fin ud :tongue:

Godt nytår min ven :superman:

KnuZ Anita

Ja det er lidt forskelligt hvordan jeg kører øvelsen, men vil prøve at være mere opmærksom på hvordan jeg gør fremover, og så se om det hjælper.

Godt nytår. Glæder mig til at se dig i det nye år :4thumbup:

Knus Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

smile290.gifBen og mavesmile290.gif

Jeg har fået seneskedehindebetændelse i højre underarm :crybaby: Jeg talte med min læge i formiddags, og hun sagde at det nok var en tennisalbue. Så ingen øvelser de næste dage, hvor underarmen bruges for meget, hvilket den jo bliver i de fleste af øvelserne. God anledning til at få købt sig nogle straps. Det skal dog siges at den seneste tids notatskrivning foran computeren, nok også har sin del af skylden.

Ben

Squat - Teknik træning:

1x10 (25 kg)

2x10 (30 kg)

2x10 (35 kg)

3x10 (37.5 kg)

2x10 (40 kg)

Det blev altså til 10 sæt squat i dag, og teknikken gik faktisk overraskende godt. Jeg kom ned til vandet i de første 8 sæt :devil:De to sæt med 40 kg kneb lidt, men var bestemt ikke dårlige :innocent:

Decline leg pres: - Ny øvelse

1x10 (uden vægtskiver)

5x10 (20, 40, 50, 60 og 70 kg)

Bestemt ikke sidste gang jeg kører denne øvelse, syntes den var rigtig god.

Legextension

2x10 (30 kg)

2x8 (40 kg)

2x6 (50 kg)

Mine ben var helt færdige efter de første to øvelser. :firebounce:

Stående calf raise:

4x10 (50, 60, 70 og 80) - Jeg ved ikke om det er kg eller pund :blush:

Mave

Vertical Leg-Hip-Raise:

4x10

Kabel seated crunch:

3x10 (5, 7.5 og 7.5 kg)

1x4 (10 kg)

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share