BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

Og så blev jeg grebet af wellness-ønsket.... Har derfor meldt mig ind i Well-Come fitnesscentret på Strandvejen. Jeg blev nemlig fristet af følgende:

- Først og fremmest deres super gode bold- og pilates og power yoga timer, som bliver instrueret af en rigtig god fys (har gået hos hende før) - tænkte, at det kun kan gavne min funktionalitet, smidighed og mobilitet. (Og hvis jeg nu smiler pænt, så kan det være, at jeg får lov til at komme med på deres Funk-hold 7-12 år :innocent::laugh: )

- Lækre badfaciliteter og sauna (og der er endda også hårtørrere) :biggrin:

- Ligger 2 min. fra mit arbejde, så hvis man trænger til noget hurtig motion midt i arbejdsvirvar, er det jo ret oplagt

- Har hørt, at Nik og Jay skulle træne der, tænk hvis man løber ind i dem :wub:

Der er desværre ikke noget powerrack/squatstativ endnu, men de flytter til større lokaler ved Experimentariet i september, og så er jeg blevet lovet begge dele :smile:

Der faldt dit toughness niveau lige med 47,4% :nonono:

Bare at der står Nick & Jay samt Wellness i samme sætning untoughter loggen ret meget..

Vi vil hellere se nogle rundrygget dødløft :superman:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Der faldt dit toughness niveau lige med 47,4% :nonono:

Bare at der står Nick & Jay samt Wellness i samme sætning untoughter loggen ret meget..

Vi vil hellere se nogle rundrygget dødløft :superman:

:tongue:

Høhø - negativ opmærksomhed er bedre end ingen opmærksomhed... eller? :tongue:

Vent nu til Nordland, mon ikke jeg kommer rundrygget ud af det anyhow :wink:

Jeg havde ellers forventet massiv opbakning fra din side mht. min interesse i bold-timer! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Og så blev jeg grebet af wellness-ønsket.... Har derfor meldt mig ind i Well-Come fitnesscentret på Strandvejen. Jeg blev nemlig fristet af følgende:

- Først og fremmest deres super gode bold- og pilates og power yoga timer, som bliver instrueret af en rigtig god fys (har gået hos hende før) - tænkte, at det kun kan gavne min funktionalitet, smidighed og mobilitet. (Og hvis jeg nu smiler pænt, så kan det være, at jeg får lov til at komme med på deres Funk-hold 7-12 år :innocent::laugh: )

- Lækre badfaciliteter og sauna (og der er endda også hårtørrere) :biggrin:

- Ligger 2 min. fra mit arbejde, så hvis man trænger til noget hurtig motion midt i arbejdsvirvar, er det jo ret oplagt

- Har hørt, at Nik og Jay skulle træne der, tænk hvis man løber ind i dem :wub:

Der er desværre ikke noget powerrack/squatstativ endnu, men de flytter til større lokaler ved Experimentariet i september, og så er jeg blevet lovet begge dele :smile:

:nonono:

Det var hyggeligt så længe det varede i IK99, :unhappy::4goodbye:

Link to comment
Share on other sites

:nonono:

Det var hyggeligt så længe det varede i IK99, :unhappy::4goodbye:

Haha :laugh: Rolig nu, jeg skal da stadig træne VL 4-5 gange om ugen i IK efter 1. juni :smile:

Jeg vil bare også gerne have lidt wellness om morgenen inden work eller i frokost pausen :slut:

Link to comment
Share on other sites

Wellness, boldtimer, Nik og Gay...fuck et tilbagefald. Har du søgt læge???

Ja, jeg har faktisk lige fået papir på, at der bare ikke er noget at gøre... Jeg har fået en permanent arbejdsskade af at arbejde i Hellerup :nonono:

Nu skal jeg se, om jeg kan få erstatning fra min arbejdsgiver!

Link to comment
Share on other sites

Fredag 25. maj - IK

En super god træning! Dog var kræfterne brugt op, da jeg skulle til at dødløfte til sidst :sneaky2:

Træk ben: 5@20; 6@20; 8@20; 3x5@25

...nøøøj, min mobilitet var god, lysken sagde intet, og skuldrene brokkede sig heller ikke! :4thumbup:

Vendinger fra hæng: 3@20; 3@25; 3@30; 3@35; 4x3@40

...det er da lige før, at jeg kan sige, at jeg er blevet bedre til at bruge mine ben! :bigsmile:

Ben bagpå: 3@35; 8@40; 8@45; 6@50; 4x6@55

...Anders har anbefalet at køre 6-8 gentagelser i squat de første par uger for at bygge formen op, og så gå ned til 2-3'ere de sidste to uger inden Nordland

DL - med fokus på at ikke at løfte røven inden løftet: 4@60; 4@65; 3x4@80

...en anelse sløjt - har ikke kørt dødløft i noget tid nu, så kroppen kunne slet ikke finde ud af bevægebanen :sneaky2:

Bænk: 10@20; 3x5@40

...skuldrene i orden, kørte faktisk fint

Næste træning i morgen i IK! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det var for at jeg selv kunne snige mig ind istedet for Nik og Jay. :tongue:

Haha :laugh: Du er godt klar over, at man skal igennem 7 udvælgelsesrunder for overhovedet at komme tæt på? :tongue:

(hvilket selvfølgelig forklarer, hvorfor jeg stadig er single :laugh:)

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Hej Bogsie!

Dig i et fitnesscenter var bland det sidste jeg forventet! :bigsmile: Men tror til gengæld at du kan vække en hel del opmærksomhed når du står og laver overhead squats og træk med de samme vægte som discodrengene tar i knæbøj :laugh:

Hørt et rygte om at der er nogen form for spise-hallojsa hos dig på fredag?

Link to comment
Share on other sites

Hej Bogsie!

Dig i et fitnesscenter var bland det sidste jeg forventet! :bigsmile: Men tror til gengæld at du kan vække en hel del opmærksomhed når du står og laver overhead squats og træk med de samme vægte som discodrengene tar i knæbøj :laugh:

Hørt et rygte om at der er nogen form for spise-hallojsa hos dig på fredag?

Hehe - jeg har jo trænet i FDK før :innocent::blush: Det er en udmærket mulighed for at møde nye mennesker... :4whistling: :laugh:

Og jeg savner virkelig mine saunature! :smile: (men helt seriøst - glæder mig til de der yoga stretch timer)

Jep, jeg havde tænkt mig at holde en eller anden form for hygge middag på fredag for at fejre, at jeg (7-9-13) har afleveret min bachelor den dag. Og så er det længe siden jeg har set dig og Polle (og nogen andre, for den sags skyld) - mon ikke vi også kan lokke Trolle og -chris- med?

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Haha :laugh: Du er godt klar over, at man skal igennem 7 udvælgelsesrunder for overhovedet at komme tæt på? :tongue:

(hvilket selvfølgelig forklarer, hvorfor jeg stadig er single :laugh:)

Selvfølglig er jeg klar over det. Jeg ser også frem til at jeg får invitationen til 6. runde.

Link to comment
Share on other sites

Hehe - jeg har jo trænet i FDK før :innocent::blush: Det er en udmærket mulighed for at møde nye mennesker... :4whistling: :laugh:

Og jeg savner virkelig mine saunature! :smile: (men helt seriøst - glæder mig til de der yoga stretch timer)

Jep, jeg havde tænkt mig at holde en eller anden form for hygge middag på fredag for at fejre, at jeg (7-9-13) har afleveret min bachelor den dag. Og så er det længe siden jeg har set dig og Polle (og nogen andre, for den sags skyld) - mon ikke vi også kan lokke Trolle og -chris- med?

Lyder hyggeligt og tillykke med din bachelor! :clap:

Jeg lukker SATS kl 20 den aften, men kommer så hurtigt jeg kan. Hvis jeg kender jer rigitg, har I ved det tidspunkt kun nået halvvejs gennem 3e portion :4eat:

Link to comment
Share on other sites

Lyder hyggeligt og tillykke med din bachelor! :clap:

Jeg lukker SATS kl 20 den aften, men kommer så hurtigt jeg kan. Hvis jeg kender jer rigitg, har I ved det tidspunkt kun nået halvvejs gennem 3e portion :4eat:

Hehe tak, men vent nu med at sige tillykke til den dag :wink:

Jeg tror bare vi starter sent, så kan du også nå at være med fra starten :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 26. maj - IK99

Super hyggelig træning med Polle :smile: DocH og Sune var også tilstede

Opvarmning:

Træk ben: 10@15; 8@15; 8@20

Træk balance: 5@20; 2@25 (ingen fokus, videre i teksten..)

Råtræk fra hæng: 5@20; 3@25; 3@25; 2@30

...har fundet ud af, at jeg ikke skal svaje så meget i min lumbar spine, men mere i thoraic spine (den øverste del af ryggen), så jeg også kan aktivere mine mavemuskler og bedre overføre kraft til stangen. Dvs. brystet op!

Goodmornings: 5x10@35

...nemme :smile: Så skal der bygges baglår!! :superman:

Chins: 3x2@BW

...god styrke, faktisk! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jep, jeg havde tænkt mig at holde en eller anden form for hygge middag på fredag for at fejre, at jeg (7-9-13) har afleveret min bachelor den dag. Og så er det længe siden jeg har set dig og Polle (og nogen andre, for den sags skyld) - mon ikke vi også kan lokke Trolle og -chris- med?

Hovsa. Hvad ser jeg her???

Måske man skulle snige sig forbi Bogsie-hulen og fejre med dig? Bamzfar er også på øen næste weekend :smile:

HVis vi må kigge forbi, altså? :flowers:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hovsa. Hvad ser jeg her???

Måske man skulle snige sig forbi Bogsie-hulen og fejre med dig? Bamzfar er også på øen næste weekend :smile:

HVis vi må kigge forbi, altså? :flowers:

-Camilla

Ja men selvfølgelig, sveske - I er hjerteligt velkomne! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 28. maj - TSK

En super træning med alle TSK'ere til stede - man bliver altså tough af at høre på styrkeløfteres brøl :superman:

Træk ben: 10@20; 10@20; 8@20

Ben foran: 10@20; 8@30; 8@35; 8@40; 8@45; 4x6@50

...kørte super, begyndte dog at blive træt til sidst og kunne ikke fokusere på opspændet de sidste to sæt, og kunne derfor mærke, at jeg overkompenserede med mine hoftebøjerne (av!). Så jeg fik prøvet Evas bælte - og nøøj, hvor det hjalp med at spænde op i maven! Vægten føltes en del nemmere :bigsmile:

Bænk: 10@20; 6x10@35

Snatch grip DL: 3x10@50

...alt for let vægt, men det var 1. gang jeg rent faktisk har prøvet den øvelse. Man involverer balderne en hel del mere, så den er faktisk ret god at lave. 10 reps er en dræber dog! :crazy:

En masse stræk af hoftebøjerne mellem hvert sæt!

I morgen står den på noget disco - abs og biceps! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share