Millemaries Log


millemarie
 Share

Recommended Posts

  • Replies 933
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vi vil gerne se flere, hvis du tør.

Mon ikke Thorhauge har et par øvelser i skuffen der kan hjælpe ventre hånd (no fun intended :wub: ) med at blive lidt stærkere?

Jeg ligger måske et par billeder mere ind i mit galleri, hvis jeg da ellers kan finde ud af det... Og jo det ville være rart at få den venstre hånd lidt mere på banen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mandags vægt d.3/12 = 64,2 (så der er næsten betalt af på min frygtelige forrige weekend...)

Motion = 0

Har lovet min mor at gå med til et kulturelt arrangement i aften, noget med nogle der synger og nogle andre der læser et eller andet op ??? (Ja jeg har sat mig virkelig godt ind i sagerne :blink: ). Da jeg sagde ja, synes jeg selv, at det ville være FANTASTISK med lidt kulturelt input, det er ikke ofte, at den slags sker her i Provinsen............................... men lige nu vil jeg bare hellere flade ud og se Friends :tongue: Nå jeg slipper nok ikke, mødre I ved.

Link to comment
Share on other sites

Hey Millemarie :flowers:

Hvor ser det bare godt ud, det nye billede :4thumbup: Det er faktisk nogenlunde sådan jeg gerne vil min arm og skulder skal se ud :smile:

Man kan jo ikke lige se de 2 kg du gerne vil af med, men jeg er helt klar over, at de kan sidde på andre steder på kroppen end overkroppen :wink:

Og sikke en sød lille fyr :bigsmile:

- Marianne

Slettet

Edited by GentleGigant
Link to comment
Share on other sites

Nå jeg ville egentlig have oprettet et galleri til hjælp for min egen motivation som for tiden er lidt svingende (jeg mangler bare de :devil: 2 kilo) men det kan jeg ikke få til at virke. Så nu kommer der lidt billeder af formen her i loggen.

Bare så dem, der engang imellem kigger med, kan dele min begejstring i udviklingen, har jeg taget et såkaldt FØR-billeder" med. Og et fra igår.

Oktober 2006:

post-15034-1196612443.jpg

December 2007:

post-15034-1196612481.jpg

Hold da helt kæft hvor er det en helt igennem imponerende fremgang - og det på kun 14 måneder.

Godt arbejde og stor viljestyrke. Det kan du være stolt af.

Lad dette være inspiration og motivation til alle der betvivler træning som "vidundermiddel"

Godt gået.

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det flot Millemarie! Superbillede - og lige præcis det du skal fokusere på og ikke de 2 kg som du nogengange stirrer dig blind på. Vi vil gerne se flere, hvis du tør.

Mon ikke Thorhauge har et par øvelser i skuffen der kan hjælpe ventre hånd (no fun intended :wub: ) med at blive lidt stærkere?

Jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal tolke på det indlæg! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

For Jesper Sørensen da en dag, stresset men produktiv. Arbejde, indkøb, jule- og fødselsdags shopping, pjat med hund i frit trav, afspisning af forældre, madpakke, 2 jobansøgninger i posten, tøjvask, pakket taske til imorgen (for en gangs skyld tror jeg, jeg har husket det hele) og ja, det værste.... :sneaky2: Fik en ny tid til vaccination. Jeg var jo egentlig blevet vacineret i onsdags, men blev ringet op af den sygeplejeske, der styrede nålen...... i den ene sprøjten mod gul feber havde hun glemt at blande pulveret op med vandet. Det var kun vand, hun havde sprøjtet ind, så jeg var blevet stukket for ingen verdens nytte..... :unhappy: og ja, nu må jeg afsted igen til endnu et ubehageligt stik i skulderen.....

Link to comment
Share on other sites

Pyh man bliver jo helt forpustet. En lang to-do liste fuld af check-tegn er en dejlig ting, og man har det bare supergodt med sig selv. Nu mangler vi bare at du også lige pudser vinduer eller noget andet afskyeligt...

Godtnok surt show at skulle stikkes igen. Tænk engang at få at vide at det var en nitte, så man skal lige en tur forbi dem igen. Men hele læge-systemet - don't get me started!!!! :devil::devil::devil:

Sidder ellers her som den slappeste, elendigste og mest rygradsmanglende gople, der lige har sat en hel æske klejner til livs.. En HEL ÆSKE!! Jeg ved ikke hvad det er der går galt, at man ikke bare kan nyde et par stykker og stille resten til side til en anden god gang. Nix - de skal udryddes, her og nu. Alle. Skod!

Det betyder selvfølgelig at jeg er lidt over i kalorieindtag, så nu har jeg nok taget 2 kilo på næste gang jeg vejer mig. :sneaky2: Og det er jo ikke sådan at jeg kan give andre skylden for at de pludselig er tilgængelige, for gæt hvem der står for indkøbene. Nemlig - goplen! Hvor selvdestruktiv har man lov til at være.

Link to comment
Share on other sites

Sidder ellers her som den slappeste, elendigste og mest rygradsmanglende gople, der lige har sat en hel æske klejner til livs.. En HEL ÆSKE!! Jeg ved ikke hvad det er der går galt, at man ikke bare kan nyde et par stykker og stille resten til side til en anden god gang. Nix - de skal udryddes, her og nu. Alle. Skod!

Det betyder selvfølgelig at jeg er lidt over i kalorieindtag, så nu har jeg nok taget 2 kilo på næste gang jeg vejer mig. :sneaky2: Og det er jo ikke sådan at jeg kan give andre skylden for at de pludselig er tilgængelige, for gæt hvem der står for indkøbene. Nemlig - goplen! Hvor selvdestruktiv har man lov til at være.

Kender det alt for godt :innocent: , i de situationer synes mit motto også at være: "hellere brække sig end trække sig". Og ja det er irriterende ikke at have kontrol nok over sig selv til bare at tage én ( jeg har aldrig forstået de mennesker der kan have en pose bolsjer liggende på sofabordet i flere uger) . Men lad være med at få dårlig samvittghed, det gør altid kun tingene værre, (en anden form for selvdestruktion)

I dag er en ny dag, og nu har du lært det om dig selv: du skal måske stå for indkøbene, men ikke af Klejner....

Link to comment
Share on other sites

Interessante nyheder! Hvis du skulle blive træt af at vente på at smide de sidste par kilo kan du bruge min nyopfundne metode.. Præstenterer... den nye,.. den fantastiske,.. den lækre, ..den utroligt effektive Klejnekur! Kuren er enkel at følge og kan forstås af alle. Man køber simpelthen en æske flødebagte lækre klejner, indtager hele molevitten og vupti har man tabt et halvt kilo. :smilerock:

Jeg fatter nada!

Link to comment
Share on other sites

Interessante nyheder! Hvis du skulle blive træt af at vente på at smide de sidste par kilo kan du bruge min nyopfundne metode.. Præstenterer... den nye,.. den fantastiske,.. den lækre, ..den utroligt effektive Klejnekur! Kuren er enkel at følge og kan forstås af alle. Man køber simpelthen en æske flødebagte lækre klejner, indtager hele molevitten og vupti har man tabt et halvt kilo. :smilerock:

Jeg fatter nada!

For H* da.......... ikke dårligt, den kur skal da prøves.... 4 æsker, så skulle jeg være der.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Styrke:

BB Bend over row : 1X12@46kg, 2X12@48,5kg

BB Dødsløft : 3X12@48,5kg

BB Squat : 3X12@58,5kg

BB Lunges : 2X12@56kg (V+H)

Triceps torv : 3X12@27kg

BB Biceps curls : 1X12@22kg, 2X10@22kg

BB Up rigth row : 3X12@22kg.

DB Skulderpres : 2X12@12kg, 1X10@12kg

1DB triceps : 2X12@18kg

Leg press : 1X12@110kg, 2X6@120 kg.

Spinning / Julebanko........

Avg: latterlig

Maks: ?.............................. Men det var godt nok underholdende :laugh::laugh::laugh:

(men jeg vandt ingenting.... :sneaky2: )

Jeg er virkelig doven for tiden, imorgen må jeg tage mig sammen og sparke den igennem til Spinning, på den anden side venter weekend, weekend, weekend (og 2 fødselsdage et stk 28 år, den bliver nok temmelig våd (JUBI :w00t: ), næste dag 1 stk 3. år mon ikke, det er mere over i lagkage-stilen..... :wub: )

Link to comment
Share on other sites

Styrke:

BB Bend over row : 1X12@46kg, 2X12@48,5kg

BB Dødsløft : 3X12@48,5kg

BB Squat : 3X12@58,5kg

BB Lunges : 2X12@56kg (V+H)

Triceps torv : 3X12@27kg

BB Biceps curls : 1X12@22kg, 2X10@22kg

BB Up rigth row : 3X12@22kg.

DB Skulderpres : 2X12@12kg, 1X10@12kg

1DB triceps : 2X12@18kg

Leg press : 1X12@110kg, 2X6@120 kg.

Millemarie :4jumpy:

Hvor bliver du altså stærk :4flex: Du stikker jo af fra mig inden jeg kan begynde at træne skuldre og arme igen :dry: De der BB BOR er jeg temmelig misundelig på........... Arghhhh :tongue:

Det lyder ellers som en rigtig hyggelig weekend du skal ha' dig :cheer:

God fornøjelse... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Millemarie :4jumpy:

Hvor bliver du altså stærk :4flex: Du stikker jo af fra mig inden jeg kan begynde at træne skuldre og arme igen :dry: De der BB BOR er jeg temmelig misundelig på........... Arghhhh :tongue:

:laugh: Takker (det er godt nok også tungt!!! :crazy: ).

Men jeg kan love dig for Marianne: dine squats og dødsløft er i mine tanker hver gang der skal vægt på..... :devil: Jeg ville jo gerne bare i nærheden af dine løft, men der går nok lige lidt tid endnu (og jeg er ikke engang skadet :laugh: )

Håber forøvrigt virkelig for dig, at din skulder snart er klar igen.

Link to comment
Share on other sites

imorgen må jeg tage mig sammen og sparke den igennem til Spinning

Ja, det blev det så ikke til.... besluttede mig i løbet af dagen for at løbe en tur i stedet for, ombesluttede mig, fandt ud af, at jeg heller ville gøre lidt godt for hunni og gå en ekstra laaaaang tur med ham. Ombesluttede mig igen da jeg kom hjem. Hvorfor ikke kombinere det tænkte jeg. Hund med på løbetur. Vi har godt nok forsøgt en enkelt gang eller to før hen, uden nogen som helst form for succes. Men hunni er blevet ældre og måske det ville lykkes denne gang. Det plejer at gå galt, fordi han er i snor og hele tiden render ind foran mig, eller han stopper op, så jeg er ved at vride armen af led.... Så denne gang ville jeg tage et sted hed hvor han kunne løbe frit. Men det gik heller ikke. Han løb væk fra stien, kom bagud eller alt for langt foran. Jeg måtte igen og igen kalde på ham, få at holde styr på hvor den "gale" hund var henne. Det kunne måske være gået hvis han hed Trofast, eller Balder eller bare et eller andet navn der indikerer, at det er en hund man refererer til..... De (heldigvis) få forbipasserende jeg mødte har troet, at jeg var en stakkels tosse, der forvildet rendte rundt i skoven og kaldte på "Flemming". Lorte navn til en hund.

Så det gør jeg aldrig, aldrig, aldrig igen, motion og hundeluftning skal holdes hver for sig.

Det ser ellers bare så hyggeligt ud, når folk kommer løbende med deres hunde, men det må jeg vente med til han dør og kan blive udstoppet og monteret med hjul.

Men jeg kan da fortælle, at Flemming havde en fantastisk tur...

Link to comment
Share on other sites

Styrke:

BB Bend over row : 3X12@48,5 kg.

BB Dødløft : 3X12@48,5 kg.

BB Squat : 1X12@58,5 kg. 2X12@61 kg. (den sved :gal: )

BB Lunges : 1X12@58,5 kg. :nono:

Triceps pulldown/tov : 3X12@27 kg.

BB Up rigth row : 3X12@22 kg.

BB militarypress : 2X12@22 kg. 1X10@22kg.

BB Biceps curls : 2X12@22 kg. 1X10@22 kg.

DB Skulderpress : 2X12@12kg. 1X10@12kg.

BB Bench press : 3X8@31 kg.

Spinning 60 min

Avg : 164 / 87 %

Maks : 186 / 98 %................. :devil:

Så er jeg vist klar til at :partytime2::icecream::yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Spinning 60 min

Avg : 164 / 87 %

Maks : 186 / 98 %................. :devil:

All right - du får da noget for pengene! Flot.

Jeg troede slet ikke at man som pige kunne svede så meget som en spinningtime kan få en til, men den opfattelse har jeg godtnok fået revideret. Og hvor havde du ret - jeg nyder dem i fulde drag!

God fest. :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share