Millemaries Log


millemarie
 Share

Recommended Posts

  • Replies 933
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg troede slet ikke at man som pige kunne svede så meget som en spinningtime kan få en til, men den opfattelse har jeg godtnok fået revideret. Og hvor havde du ret - jeg nyder dem i fulde drag!

Det er fedt at høre :4thumbup:, du er måske lige ved at blive helt bidt af det ? Og jo tak, jeg havde en dejlig party igår :beer: Og en hyggelig børnefødselsdag idag. Men nu er jeg også pænt træt, jeg er desværre ikke så ung længere som ............... tja' da jeg var ung :eusa_think::nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Mandagsvægt d.10.12.07 = 64,3 (Igen og igen og)

Nej er godt tilfreds, weekendens udskejelser taget i betragtning. Men øh, det ændre jo ikke på at de F* 2 kilo jo stadigvæk mangler.

OG så er du jo holdt op med at poste dit kalorieindtag, så vi kan ikke længere :4whip: og :poking:

Jeg er dog helt enig, bare det at holde vægten i december måned er flot med alle de fristelser. Og ligegyldigt hvad man skal er der mad, kager og knas involveret.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det er vejret. Efter styrketræningen idag skulle jeg have haft en omgang cardio, men mine ben gad simpelthen ikke. Det eneste jeg fik fra dem var NEJ! Så vi tog hjem uden cardio, benene og resten af mig. Forhåbentlig er de mere samarbejdsvillige på torsdag, når vi skal spinne.

Har du hørt fra Thorhauge om nogle håndledsøvelser? Jeg kan nemlig konstatere at mine heller ikke er så stærke som de burde, så jeg håber på at kunne "planke" hans instruktioner til dig.. :inlove:

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg kan lige så god tilstå, jeg er blevet ramt af dovenskab. I to dage har sportstasken været pakket, og i to dage er den forblevet i den tilstand...men men, imorgen skal den pakkes ud.

Nå.

kcalindtag 1746.

Jeg tror det er vejret. Efter styrketræningen idag skulle jeg have haft en omgang cardio, men mine ben gad simpelthen ikke. Det eneste jeg fik fra dem var NEJ! Så vi tog hjem uden cardio, benene og resten af mig. Forhåbentlig er de mere samarbejdsvillige på torsdag, når vi skal spinne.

Har du hørt fra Thorhauge om nogle håndledsøvelser? Jeg kan nemlig konstatere at mine heller ikke er så stærke som de burde, så jeg håber på at kunne "planke" hans instruktioner til dig.. :inlove:

Kom ind i kampen! Man bliver ikke hakket og lee' af undskyldninger!

Det med håndledene... har i spurgt mig om det længere oppe? Det er gået forbi mig hvis det er tilfældet..

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det er vejret. Efter styrketræningen idag skulle jeg have haft en omgang cardio, men mine ben gad simpelthen ikke. Det eneste jeg fik fra dem var NEJ! Så vi tog hjem uden cardio, benene og resten af mig. Forhåbentlig er de mere samarbejdsvillige på torsdag, når vi skal spinne.

Har du hørt fra Thorhauge om nogle håndledsøvelser? Jeg kan nemlig konstatere at mine heller ikke er så stærke som de burde, så jeg håber på at kunne "planke" hans instruktioner til dig.. :inlove:

Nej... han er ikke kommet med nogle øvelser. Men han har fortalt (i en anden tråd, eller en PM, eller også var det ikke ham (korttidshukommelsen svigter åbenbart også)), at man skal vente med at tage mere vægt på indtil den venstre hånd er klar til samme vægt som højre, altså lade venstre bestemme farten.

Jeg har kun problemer med den ventre, men hvad med dig er det begge håndled?

Link to comment
Share on other sites

Nej... han er ikke kommet med nogle øvelser. Men han har fortalt (i en anden tråd, eller en PM, eller også var det ikke ham (korttidshukommelsen svigter åbenbart også)), at man skal vente med at tage mere vægt på indtil den venstre hånd er klar til samme vægt som højre, altså lade venstre bestemme farten.

Jeg har kun problemer med den ventre, men hvad med dig er det begge håndled?

Det er egentlig begge håndled - de bliver meget ømme, og jeg har en tendens til at knække over i håndleddet i stedet for at holde det lige. Nu bruger jeg jo kun "tøsemaskiner" men forsøger alligevel at lægge mere vægt på så snart det er muligt. Bare irriterende at armene sagtens kan klare belastningen men håndledene ikke kan.

Min undskyldning for trætte ben igår var at jeg en stor del af dagen på arbejdet havde vadet rundt i 20-30 cm dybt mudder, som for hvert skridt er ved at trække gummistøvlerne af mig. Det er nok lige så god motion som 20 min. på en motionscykel :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Det er egentlig begge håndled - de bliver meget ømme, og jeg har en tendens til at knække over i håndleddet i stedet for at holde det lige. Nu bruger jeg jo kun "tøsemaskiner" men forsøger alligevel at lægge mere vægt på så snart det er muligt. Bare irriterende at armene sagtens kan klare belastningen men håndledene ikke kan.

Jeg plejer at "strække tommelfingrerne" langs med håndtaget, når jeg begynder at knække over i håndleddene, "det tvinger" mig til at holde dem lige.

Nu er jeg jo nysgerrig.... hvilket arbejde har du med 30 cm mudder?

Link to comment
Share on other sites

Altså NU må jeg spørge! Hvad er det med jer fyre - så snart i får dyrket lidt muskler begynder I at skrive på fynsk?? Hvorfor ?? Det er altid en feeee' træning man bliver leee' af

Har undret mig lige fra min første dag på MOL. :blink:

Det kommer sig nok af at de tidligere OBBC (Odense Bodybuilding Center) nu OSK (Odense Styrkeløfter Klub) drenge der fyldte (fylder) en stor del herinde og skriver lee'. :Mrs_Claus:

Link to comment
Share on other sites

Okay ikke lige den bedste dag...

Da jeg imorges skulle låne min mors bil fandt jeg ud af, at det ene dæk var snittet op, :4ranting: efter reservehjulet var sat på og jeg endelig kunne komme afsted, fandt vi ud af, at dækket på min faders bil også var snittet op. Der er en eller anden psykopat, der har set sig gal på mine forældre. Det startede med smadrede ruder, så var det lort (mums) i postkassen og nu er det 2. gang på 2 uger, at det er bilerne det er gået ud over........... de aner ikke hvem det er, men det synes, det er ved at tage overhånd.

Jeg er stiktosset, virkelig rasende, jeg har lyst til at kværke vedkommende (og det ligner ikke mig at have den slags aggresive tendenser.......... og hvad skulle det hjælpe??? Men hånden på hjertet, så har jeg, for forhåbentlig først gang og eneste gang i mit liv, lyst til at dele "håndmadder" ud :bruce: , eller hvad det nu hedder) Jeg er virkelig nervøs for, at det eskalerer og vedkommende gør et eller andet "farligt"... Men hvad F* stiller man op ?

Nå men, det har jo ligesom styret dagen, reservehjulskift, for sent på jobbet, politiet, som jo (klart nok) ikke kan gøre noget, ned og få et nyt dæk, og kom for sent til at nå spinning.

Nå men jeg fik da styrketrænet idag, så må spinning vente til imorgen.

Styrke

BB Squat : 2x12@61 kg. 1X10@61kg.

BB Lunges : 2X12@56 kg. (V+H)

BB Bend Row : 1X12@48,5 kg. , 2X10 48,5 kg. (det "BIBBBBB" glider ud af fingrerne på mig)

BB Dødsløft : 3X12@48,5 kg.

Triceps pulldown : 1X12@27 kg , 2X12@28 kg.

BB Bench press : 1X12@31 kg., 2X10@31 kg.

DB Hammer culrs: 3X12@14 kg (V+H)

DB Skulderpress : 1X12@12 kg, 1X10@12kg. 1X8@12 kg. (V+H) (Svage, dumme, møg skuldre)

Det var det...............hvis jeg nu var kommet afsted her mandag eller tirsdag, så ville det jo ikke have gjort så meget, at spinningen måtte springes over idag. Men nej der havde jeg jo valgt at være frk. Mega Doven.

Så derfor Marie..... AT SKRIVE SIG BAG ØRERNE:

ALDRIG UDSKYDE TIL IMORGEN HVAD DU KAN GØRE IDAG.

Edited by millemarie
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke du skal være bange for at der sker dine forældre noget, hvis politiet bliver involveret i sagen skal de nok finde en løsning på det. Folk der laver den slags er ofte nogle kujoner der ikke ønsker en konfrontation, men bare at irritere folk så meget som muligt.

Tak skal du have Thorhauge. Jeg er sikker på, at du har ret. :xmas:

Dagens kcalindtag: 1806.

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg jo nysgerrig.... hvilket arbejde har du med 30 cm mudder?

Jeg arbejder på en planteskole. Normalt som leder af havecenteret, hvor underlaget er nogenlunde fast, men ind imellem må jeg en tur i vores produktion og det er altså pt. 15 hektar ren muddersplat.

Frygtelig situation for dine forældre (og dig selfølgelig). Der render sgu så mange psykopater rundt og man aner ikke hvornår man får trykket på den forkerte knap. Det kan såmænd være en lille sag som at Flemming har tisset på den forkerte græsplæne, der udløser det.

Tak til Thorhauge for svar - Nåååååå det er sådan det hænger sammen. :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Jeg arbejder på en planteskole. Normalt som leder af havecenteret, hvor underlaget er nogenlunde fast, men ind imellem må jeg en tur i vores produktion og det er altså pt. 15 hektar ren muddersplat.

Frygtelig situation for dine forældre (og dig selfølgelig). Der render sgu så mange psykopater rundt og man aner ikke hvornår man får trykket på den forkerte knap. Det kan såmænd være en lille sag som at Flemming har tisset på den forkerte græsplæne, der udløser det.

:bigsmile: hvor skægt, jeg havde slet ikke forestillet mig, at du var i et havecenter. Men jeg tror da på, at det må give nogle stærke læg-baser at vade igennem 30 cm mudder (måske en helt ny trænings-form).

Ja, og igen imorges var der flænset et dæk op, men heldigvis kun på den ene bil. Hvis bare man kunne finde ud af hvad det er staklen er gal over.

Link to comment
Share on other sites

Styrke:

BB Back Squat : 1X12@61kg, 1X8@66kg, 1X8@68,5

BB Lunges : 3X8@58,5kg. (V+H)

BB Bend over row: 3X10@48,5kg.

BB Dødsløft : 3X12@48,5kg.

Triceps Pulldown : 3X12@28kg.

DB Skulderpres : 3X12@12kg. (V+H)

DB Hammercurls : 3X12@14kg (V+H)

BB Up rigth row : 3X12@22kg.

BB Military press : 3X12@22kg.

Spinning 60 min:

Ikke nogle data, jeg tror mit ur fangede flere andres puls (i pluralis ? pulses ?). Så var den 210, så var den 110 så var den 156 osv.

Men det var i hvert fald ikke min bedste time nogensinde, så meget kunne jeg da mærke.

Kcal 1854.

Edited by millemarie
Link to comment
Share on other sites

:bigsmile: hvor skægt, jeg havde slet ikke forestillet mig, at du var i et havecenter. Men jeg tror da på, at det må give nogle stærke læg-baser at vade igennem 30 cm mudder (måske en helt ny trænings-form).

Jeg har faktisk også en anden uddannelsesmæssig baggrund (logistik og it-nørd) men besluttede for nogle år siden at prøve kræfter med en helt anden branche og noget som jeg længe havde haft lyst til. Og det gik jo godt.. :inlove:

Men ved du hvad det også er? En sovepude, er hvad det er! Jeg troede jo egentlig at jeg rendte alle kalorier af mig og tænkte overhovedet ikke i diæt-baner indtil jeg en dag "pludselig" vågnede op og var overvægtig. Hvordan jeg havde kunnet overse det aner jeg simpelthen ikke, men det var noget af et chok. At komme i motionscenteret og finde ud af at jeg faktisk vejede 10 kilo mere end mit højeste estimat (ejer ikke en vægt) var det næste chok. Så var jeg ligesom motiveret..

Er det ikke muligt at videoovervåge dine forældres biler?

Link to comment
Share on other sites

Men ved du hvad det også er? En sovepude, er hvad det er! Jeg troede jo egentlig at jeg rendte alle kalorier af mig og tænkte overhovedet ikke i diæt-baner indtil jeg en dag "pludselig" vågnede op og var overvægtig. Hvordan jeg havde kunnet overse det aner jeg simpelthen ikke, men det var noget af et chok. At komme i motionscenteret og finde ud af at jeg faktisk vejede 10 kilo mere end mit højeste estimat (ejer ikke en vægt) var det næste chok. Så var jeg ligesom motiveret..

Er det ikke muligt at videoovervåge dine forældres biler?

Ja, jeg kender alt for godt til "sovepuden", men det er da dejligt for dig, at du er kommet igang istedet for at lade stå til. Der er nok mange (også også mig) der bare ikke orker at gå igang når man set realiteterne i øjnene, så er det nemmere at lukke øjnene igen.

Jeg fik et mega chok, da jeg for snart et år siden fik målt min fedt%, halvdelen af mig var flæsk.... uhyggelig tanke.

Jo jeg har overvejet det, og hvis det fortsætter, så må det jo ende med det. Nu er da kommet lidt ro på igen, idioten har vel taget sin "hævn" for denne gang. Så må jeg lige se hvad jeg kan få overtalt mine forældre til, jeg er nok lidt mere pyldret på deres vejne, end de selv er...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share