The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

Jeg har bl.a. skidt 6 gange ud af numsen, i dag talte jeg nemlig, tak fordi du spurgte :smile:

Fedt man, lort!

Selvfølgelig spørger jeg, jeg bekymrer mig meget for dig.

' date=' 8. december 2011 - 22:57 ' timestamp='1323381468' post='1558152']

Trænet mine brune ben :wub:

Var dine ben nøgne? Har du smuk abefarvet hud på dine ben? Tager du snart billeder?

Er det ikke dejligt at vide at du aldrig rigtig har squattet og at du derfor kan hente en masse dejlig vækst i stængerne på den konto?

Link to comment
Share on other sites

Fedt man, lort!

Selvfølgelig spørger jeg, jeg bekymrer mig meget for dig.

Var dine ben nøgne? Har du smuk abefarvet hud på dine ben? Tager du snart billeder?

Er det ikke dejligt at vide at du aldrig rigtig har squattet og at du derfor kan hente en masse dejlig vækst i stængerne på den konto?

De var kun lidt nøgne, og mine ben er altså nougatfarvede! Uha, billeder... skal lige have fat i noget ProTan først :smile: Ej, jeg skal nok få taget nogle inden Juhl.

Jo, det er en fornøjelse at vide - specielt når man gerne vil have store ben. Synes selv det går OK fremad, og jeg er 100% ON på squat :blush:

Link to comment
Share on other sites

Tjoh det er der vel noget om Dix. Jeg bruger min Mini-Crosser når jeg kører op til platformen for at spare energi til mine løft. :wub:

I dag smedede jeg den med Mosesbarnet. Vi overvejer at starte et yogahold.

Bænk:

Op til

7x115kg

Styrken var ok, formen var off. Superløfter J. Z. B. Gjorde mig opmærksom på min inkonsistente bænkning. Noget var med pause, noget touch and go. I det hele taget et lortesæt. Jeg skal lige spænde hjelmen, så jeg kan pwne Karim.

Derfor:

3x3-5x70kg

1A: PRes:

6x3x65kg

1B: Hammergrip pullups:

6x5-7xBW

DB rows:

5x7-8x71kg

50x41kg

Puha. Det kostede et stykke af min sjæl. Der var en smule R/P på 50eren med venstre, men højre var bare et straight set. Brewdahl!

Derefter stod den på masser af yoga og udstrækning med Mosesbarnet - vi bliver både flotte, stærke og spændstige. Specielt frøen og den dobbelt due var serious shit.

Jeg har det grønne bælte i bodybuilding - hvad har du?

Link to comment
Share on other sites

I dag smedede jeg den.

Squat:

3x120kg

3x137,5kg

5x155kg.

Box squat:

3x3x110kg

Deficit DL:

6x3x122,5kg

GHR:

5xBW

(herefter bagenden af GHR-en hævet på 25er)

5xBW

5xBW+10kg

5xBW+15kg

5xBW+20kg+dropset 4xBW

Hammer chins:

3x5

Bird-dog lvl 2:

3x10 per side.

Jeg har for øvrigt rodet lidt med mit program fordi jeg vil squatte mere. MERE SQUAT!

PS: Under yoga i dag konstaterede Karin at min ene numse er større end den anden. Det er muligvis fordi min hofte er lidt skæv i det, men hu-hej hvor det der yoga-bøs hjælper på hoften.

Link to comment
Share on other sites

PS: Under yoga i dag konstaterede Karin at min ene numse er større end den anden. Det er muligvis fordi min hofte er lidt skæv i det, men hu-hej hvor det der yoga-bøs hjælper på hoften.

Rimelig godt observeret må man sige... Sålænge du kan passe dine lilla tights + Stars and Stripes pants, er det all good :smile:

Link to comment
Share on other sites

' date='13. december 2011 - 23:17 ' timestamp='1323814636' post='1558919']

Rimelig godt observeret må man sige... Sålænge du kan passe dine lilla tights + Stars and Stripes pants, er det all good :smile:

Hvis du er heldig kan du få lov tila t se det på fredag - det er ret voldsomt.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du er heldig kan du få lov tila t se det på fredag - det er ret voldsomt.

Jeg tror det er sådan noget man selv ser en smule værre end det faktisk er, fordi man har fokus på det. Ligesom mine lægge, den højre er større end den venstre, og det synes jeg bare er mega :sneaky2: Men folk lægger ikke mærke til det før jeg fortæller det...

Link to comment
Share on other sites

Mine hofter er for alvor ved at give slip. Team Yoga (undertegnede og Moses) har gang i aggressiv udstrækning af hofterne, det virker!

Opstart på nyt plug-in i mit program - squat på alle træningsdage! <3

Squat:

5x4x112,5kg

Nemt og dejligt. Sidder meget bedre med den løsere hofte.

Pres:

5x67,5kg

3x77,5kg

5x87,5kg

Det matcher mit bedste pres alltime, på trods af at jeg kun lige er gået i gang med at presse igen. Nice.

Bænk:

5x4x90kg

Sad fint i dag. Jeg er bedst til at bænke med pause.

Rope climbs:

2 ture, så kom jeg i tanke om at der er DL i morgen og jeg ikke har noget behov for at riste mit greb helt.

BB rows:

4x15x60kg

Flotte kontrollerede reps. BBB!

Prowler:

8x 10m/10m @prowler+80kg. P45

Yeaouch!

Foamroll og mere udstræk. <3

Link to comment
Share on other sites

Ehm.

Den jeg primært laver (flere gange dagligt faktisk) er en Moses viste mig - jeg tror den hedder noget med frø, men ikke sikker.

Man starter på alle fire med knæene på noget håndklæde. Derfra lader man knæene glide ud, til man mærker et dejligt stræk. Så kan man læne sig frem på albuerne og bevæge sig bagud derfra. Man kan også have oprejst torso og "gå" stille og roligt tilbage med hænderne. Fødderne skal forresten pege udaf.

Jeg skal også på et tidspunkt til at lave en der hedder double pigeon:

Generelt kan du bare youtube "hip openers" og så ellers fyre den af. <3

Link to comment
Share on other sites

PP: Egentlig nok ikke så meget. Æskebenbøj er primært til at træne bundstyrke og squatteknik Jeg vil mene at almindelige squats i rigelige mængder er bedre til at få flotte hesteagtige ben.

Fin tidlig træning.

Squat:

3x8x95kg

Dejligt.

Min nye plan giver mig omkring 100 reps squat om ugen i worksets - det skal selvfølgelig højere op over tid.

Bænk:

5x95kg

3x107,5kg

7x120kg

Havde besluttet mig for ikke at være dårlig i bænk i dag og den spillede bare.

Pres:

5x4x67,5kg

Rows:

4x12x60kg

Jane Fonda.

Bird-dog lvl 2:

4 sæt

Chins:

8x5 fordelt mellem squat og pressæt.

Link to comment
Share on other sites

Lidt langstrakt træning i dag pga møde med Horst på halvvejen.

Cirkus Hammelstrup var i Garagen med Frank og de fyrede den rimelig solidt af.

Squat:

5x130kg

3x147,5kg

3x167,5kg - stille og roligt.

3x8x120kg - nemt.

Deficit DL:

5x4x100kg

Nemt og fin teknik - det skal nok komme...

Prowler:

6x 20m @80kg P45s. Høje håndtag only.

Føj.

Lots of stretching. <3

Link to comment
Share on other sites

Massage i går. Det var smertefuldt.

Særligt dejlige steder:

Triceps - specielt den højre.

Pec/bisp hæfte - specielt i højre side.

Anterior delt - specielt i venstre side.

Medial delt, begge side.

Højre supraspinatus (blev "masseret" med en fucking albue!!!)

Begge underarme - massøren mente at jeg nok havde rimelig stærke hænder og var ved at besvime da jeg fortalte ham at jeg havde dødløftet 250+.

Det er virkelig vildt så meget regelmæssig massage og lidt udstrækning gør for mit velvære.

I dag:

Justering af hofte+øvelser til stabilisering af nedre ryg.

Link to comment
Share on other sites

Hey buddy!

Kører du noget bestemt styrke program iøjeblikket?

Yes, det gør jeg sådan set altid.

Lige pt er det en yderst bastardiseret version af Wendler 5/3/1. Det betyder squat på alle træningsdage bl.a.

Dagens træning:

1x120kg squat uden hænder. Det var dumt og nemt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share