The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

Sibz - så skal du stoppe med at løbe hele tiden og tage omkring 50kg på.

T-Dix: den duel har faktisk givet mig blod på tanden. Det er sjovt at være styrkeløfter når der er nogen man kan konkurrere mod.

Lasse: skyd dig selv. :wub:

T: Jeps.

Marianne/Daisy: tak - i burde have været der. :)

Jeg har forresten et enkelt lille klip:

http://www.youtube.com/watch?v=slql6Yo0oNo

Og et til. :)

http://www.youtube.com/watch?v=HYqNW2yBxXM

Edited by Fame Boy
Link to comment
Share on other sites

Så er vi tilbage til hverdagen.

Stopfyldt i Gym i dag.

Pres:

5x60kg

5x67,5kg

10x77,5kg - ikke så meget at berette. Det er lidt under de 10x80 jeg har lavet ved et par lejligheder, men jeg gik heller ikke så meget til den i dag. Fint.

BTN pres:

3x8x50kg

Bænk:

8x2x102,5kg

B og Moses forsøgte at lokke mig til at prøve at få de 150 jeg missede søndag. NO DEAL CASPER!

Hammer grip pullups:

8xBW

4x5xBW+15kg

3x4xBW+15kg

Både bredt og smalt greb.

Lidt ganz til sidst. Gongbas tribute.

Edited by Fame Boy
Link to comment
Share on other sites

Meget vigtigt link

Ser ud som jeg slog dig alligevel bro...

I know. Eller - du lavede i hvert fald flere wilks. Sidst jeg tjekkede stod der "2" på det der stykker blik jeg fik med hjem. :wub:

Hvem havde forventet at du ville veje ind lettere end mig, da du begyndte at snakke om at stille op i forsommeren? :blink:

I dag har jeg været plaget af dødsDOMS omkring albuerne og i lats efter forleden. Jeg har derfor været i sauna.

Jeg forsøgte såvidt muligt at følge en protokol, som Athlete X har henledt min opmærksomhed på. Det så ca. sådan her ud:

1. Sid i sauna indtil du begynder at svede.

2. Gå ud, tag et lunt bad, tør dig af og vent et par minutter.

3. 5-10 minutter i sauna.

4. Gå ind under spand med koldt vand og hæld det stille og roligt udover primært hoved/nakke. (skal egentlig være 30s koldt brusebad, men det har jeg ikke mulighed for.

Gentag 3&4 2 gange, så det ender op på 3 "runder" i alt.

Puha. Det kolde vand er well.. koldt. No shit eh? Det er helt vildt så meget det fucker med ens kulde-/varmesans. Efter de kolde showers føltes det som om jeg var ved at brænde når jeg gik ind i saunaen.

Bagefter tog jeg omkring 5 minutter i boblebad, bare fordi jeg kan.

Om lidt står den på massage af nakke/traps og senere i dag lidt træning. Jeg har bestilt tid hos min massør i morgen i stedet for den tid han aflyste onsdag pga barn med skoldkopper.

Link to comment
Share on other sites

Dejlig træning i Garagen feat Gunz. Gode gamle Gunz - han er fandme brændt af.

Dødløft:

5x145kg

5x167,5kg

5x187,5kg

Kunne slet ikke tage mig sammen til noget. Jeg fandt ud af at jeg har smidt min pung væk lige da jeg var på vej ud af døren, og det spillede muligvis også ind. Desuden ingen grund til at gå alt for meget til den lige nu.

Squat:

8x2x137,5kg

Skal rette procenterne ned. Definately for tungt.

GMs:

3x10x60kg

Prowler:

6 ture af 10m frem/10m tilbage høje/lave håndtag. 130kg på i alt, 45s pause.

Gode gamle Prowler, du skuffer sgu aldrig.

Link to comment
Share on other sites

Det er skønt indtil videre.

Jeg håber på at kunne komme med en status om en måneds tid, som supplement til de løbende opdateringer.

Det er dog tydeligt for enhver at jeg i høj grad forsøger at inkorporere noget wellness. Jeg vil også arbejde mere med mobilitet. Forhåbentlig vil det smitte af på mine resultater og min hverdag.

Link to comment
Share on other sites

Den her log giver mig lyst til Wellness. Sauna, spa, dampbad, massage :heartpump: Så mangler der bare noget sne man kan rulle sig i!

Crap med pungen :nonono:

Ditto :laugh: Jeg har netop spurgt en veninde som arbejder i FitDK om man kan få vennerabat, KUN fordi jeg vil (mis)bruge deres wellness efter at have læst FB's log!

Link to comment
Share on other sites

' date=' 1. december 2011 - 23:37 ' timestamp='1322779028' post='1556951']

Ditto :laugh: Jeg har netop spurgt en veninde som arbejder i FitDK om man kan få vennerabat, KUN fordi jeg vil (mis)bruge deres wellness efter at have læst FB's log!

Tror jeg ikke. Fame Girl arbejder nemlig også i Fdk. :-)

Link to comment
Share on other sites

Så stod den på massage igen.

Det begynder at hjælpe på det. Mine lægge er ikke dødsspændte mere - de er faktisk til at tale med. Overordnet set går det ret godt siger manden. Mit venstre IT-band er dog temmelig hårdt ramt, så det fik en masse kærlighed. Hele venstre side er faktisk lidt problematisk - der er også lidt guf på vastus medialis. Det stammer muligvis fra en mindre skævhed i mit bækken - jeg ved i hvert fald at når jeg føler at jeg står med fødderne på linje, så er den højre (eller den venstre) lidt foran. Det skal jeg lige have fyssen til at kigge på.

Mine ben har det dog markant bedre allerede - jeg har slet ikke de stive og smadrede hofte jeg følte jeg havde for en måneds tid siden.

Næste skridt i mit projekt er at gøre brug af et par af de gavekort jeg har anskaffet mig på sweetdeal/downtown. Jeg har både et til Morten Krabbe (der ser lidt alternativ ud, men WTH) og til Brian Husen.

Link to comment
Share on other sites

Immortals var ærligt talt lidt skuffende. Ikke at jeg havde forventet et super plot, men en ulvehundetingest, der nupser en bue og løber 2 dagsrejser med den for at aflevere den til Mickey Rourke? Come on...

Jeg var heller ikke på Cocks&Cows, da der ikke var bord. Bah.

Tidlig træning lørdag, inden jeg skulle vikariere i Garagen.

Bænk:

5x82,5kg

5x95kg

10x107,5kg

Det var egentlig ret nemt, men jeg har lovet mig selv ikke at brænde for meget her det første stykke tid efter TSK.

1A: Pres:

8x2x67,5kg

Det var dejligt nemt og eksplosivt - specielt når jeg ramte banen helt perfekt. ZAH!

1B: Chest supported BB row:

8x8x70kg

Slut.

Dagens workout var mave-balle-lår og var designet af undertegnede. Den stod på box squats, derefter 5 runder af 5/5 bulgarian split squats, 10 KB swings og 10 hanging leg raises/standing crunches. Afslutningsvis 6 runder prowler. Det var dejligt.

På det sidste hold var der kun een stakkels fyr, og da jeg selv skulle prowle efter luk var det jo oplagt at hive ham med ind over.

6 runder af:

20m down and back, high/low med prowler+40kg

60s pause.

Homie måtte springe tur 4 over, men det var sgu også mpdbydeligt. Det dejlige er at jeg skal lave de samme to prowler workouts i næste uge, bare med 8 ture i stedet. Jeg glæder mig allerede.

I aften leger jeg jul med mine forældre/søster inden jeg skal et smut ud og have et par sjusser. Det er godtnok længe siden.

Link to comment
Share on other sites

Squat-dag i Garagen.

Noget OHS m.m. som opvarmning.

Squat:

5x112,5kg

5x125kg

8x147,5kg - stille og roligt. Ingen grund til at brænde for meget.

Box squat:

3x3x100kg

Fint og nemt. God fart.

Deficit DL:

8x2x132,5kg

1A: Rack pulls: 3x12x145kg

1B: HLR: 3x10

Ingen prowler i dag, da jeg havde fået lige rigeligt med koffein og min puls gik amok bare jeg tænkte på at blinke.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Squat-dag i Garagen.

Noget OHS m.m. som opvarmning.

Squat:

5x112,5kg

5x125kg

8x147,5kg - stille og roligt. Ingen grund til at brænde for meget.

Box squat:

3x3x100kg

Fint og nemt. God fart.

Deficit DL:

8x2x132,5kg

1A: Rack pulls: 3x12x145kg

1B: HLR: 3x10

Ingen prowler i dag, da jeg havde fået lige rigeligt med kokain og min puls gik amok bare jeg tænkte på at blinke.

Link to comment
Share on other sites

Laaaang dag i Gymzen i går.

Military press:

3x60kg

3x72,5kg

8x82,5kg

Bænk:

6x3x95kg

Jeg er bedre til at bænke med pause.

Hammergrip pullups:

5xBW+10kg

6xBW+10kg

6xBW+10kg

6xBW+10kg

6xBW+10kg

6xBW+10kg

1H standing DB pres:

10x31kg

Seated DB shoulder press:

3x12-15x21kg

Lidt guns.

Senere på dagen kom jeg tilbage til Gym og hyggede.

Gul Kasket og jeg lavede et guns supersæt og bagefter målte mine mægtige køller 43,5 cm - officiel Johnson måling.

Link to comment
Share on other sites

Dagen i dag var en smuk tretrinsraket af lækkerhed.

Startede tidligt (for tidligt) med træning i Garagen.

DL:

3x155kg

3x172,5kg

5x200kg - føltes alt alt for tunge. Lavede komplet reset inden sidste rep, hvilket gjorde at den var virkelig tung. Umiddelbart føltes den tungere end de 252 til TSK.

Planen med DL fremadrettet er at holde reps nogenlunde på de foreskrevne +/- uden at brænde for meget.

Squat:

6x3x125kg

GMs:

3x8x70kg

Ingen prowler, da jeg manglede mine sko.

Videre til dagens anden fest - en behandling af min fod.

Det viste sig at mit ene ben var ca. 1½ cm længere end det andet.

En justering af hoften fiksede dog dette.

Han mente dog at han var ude på for dybt vand i forhold til at fikse årsagen til problemet og derfor blev jeg sendt videre til en anden behandler. Han havde heldigvis tid i eftermiddags.

Min dejlig dag del 3:

Behandling v. Martin Prassé.

Jeg lavede en masse fjollede øvelser med henblik på at vurdere min bevægelighed, balance koordination med mere.

Det viser sig at jeg er temmelig udfordret balancemæssigt. og at jeg mangler omkring 20 graders bevægeudslag på benet når jeg ligger på ryggen og svinger det op.

Dertil kommer at jeg har lidt udfordringer med rotation omkring lænden.

Mit højre ben har desuden en tendens til at være mere udadroteret end det venstre.

Jeg har fået en øvelse og et par stræk jeg skal arbejde med.

På vejen hjem købte jeg DET GRØNNE BÆLTE i Budo Sport. Sådan et er nemlig godt at strække ud med.

Mellem de to behandlere var jeg på rundtur hos de Frederiksbergske posthuse for at lede efter en pakke med et par sko i til mig. Da jeg endelig fandt dem var de for store.

De er nu sendt tilbage til bytning.

Hvad har du lavet i dag?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share