The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

BANG!

Så var jeg lige tilbage.

Det blev en skylder fra sidste uge.

Bænk:

5x72,5kg

4x87,5kg

2x3x102,5kg

5x3x115kg

Squat:

5x92,5kg

5x110kg

2x5x130kg

5x4x137,5kg

Både DBM og Anton Kraft fortalte at jeg var dygtig. De føltes bedre i dag end de har gjort længe. Ingen problemer med ballen, så måske fyssen i fredags har hjulpet? Ingen ved det.

Bænk revisited:

6x80kg

2x6x95kg

6x4x100kg

Nemt.

Supersæt:

GMs:

5x5x80kg

Smal stand.

BTN pres:

5x10x42,5kg

Ristede mine skuldre fuldstændig.

Jeg overvejer seriøst at træne i Gold's Gym eller lignende i Dubai med LasseBroBro.

Link to comment
Share on other sites

Laaaang dag i Cirkus Butchers i dag.

Den stod på atlassten, frokost, hygge, mere atlassten og naturligvis Sheiko.

Squat:

5x92,5kg

4x110kg

2x3x130kg

2x3x147,5kg

3x2x157,5kg

Masser af tryk. Efter fys i fredags har jeg slet ikke haft nogen irritation i ballen. Win.

Frokostpause.

Bænk:

5x72,5kg

4x87,5kg

2x3x102,5kg

5x3x115kg

DB flies:

5x10x12kg

OHP:

8x40kg

4x8x60kg

Front squat:

5x75kg

4x90kg

2x3x105kg

4x2x120kg

GMs:

5x5x80kg

Undervejs fik jeg fortæret: 1L kakao, 1 durum med kylling, 1 romkugle, 1 proteinbar (50g protein - YEA) og en shake. Skuffende.

Link to comment
Share on other sites

Du er altså bare så imponerende! Ikke blot har du flottet dig på TV (som jeg stadig ikke har set, da jeg fandt ud af jeg slet ikke havde kanalen, doh, link?) Men du kan muligvis også spise mest mad under træning i verden! Eller er det bare fordi du er den langsommeste til træning i verden?

Atlassten ?!

(det kunne måske være det nye navn på jawbreakers!)

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning var spredt over noget der mindre om 6 timer, så det var faktisk ret lidt mad.

Mht mad under træning kommer det lidt an på hvordan man træner. Pt er mine træninger fokuseret på kvalitetsreps og rigtig mange af dem. En typisk træning tager omkring 2,5-3 timer for mig.

Link to comment
Share on other sites

I dag har jeg været til fys, som kunne konkludere det jeg selv er kommet frem til - nemlig at min røv har det godt. Min nakke er stadig temmelig spændt og låst og hvad sådan en nu ellers kan være, men det påvirker ikke min træning. Det gør dog min færden på cykel en smule hasarderet, da jeg ikke sådan for alvor kan kigge mig over skuldrene.

Living on the edge!

Dobbelt bænk i dag! <3

Bænk:

5x72,5kg

4x87,5kg

2x3x102,5kg

2x3x115kg

3x2x122,5kg

Nemt og flot. Mit 1RM er nu en komfortabel træningsvægt. Det er dog stadig mit 1RM, men også mit 5RM da jeg har lavet 5 gentagelser med vægten. Dette var dog ikke til et stævne, da det ville være lidt fjoget at lave en 5er til stævne.

Deficit DL:

4x90kg

4x110kg

2x3x125kg

2x3x145kg

3x2x152,5kg

Gode gamle had-/kærlighedsforhold til dem. Jeg hader dem, men de er så gode for mig.

Bænk:

5x80kg

5x95kg

4x4x110kg

Yeeeaaa buddy!

BTN pres:

5x10x45kg

Bulgarian split squat:

5x5x24kg

Link to comment
Share on other sites

Det blev sent på arbejdet i går og derfor sov jeg længe.

Da jeg ramte Garagen var jeg ikke super oplagt..

Opvarmning blev droppet, DBM tribute.

Squat:

5x92,5kg

1x4x110kg

2x3x130kg

6x3x147,5kg

Var gode og nemme - specielt når jeg huskede at få ordentlig fart nedaf.

Bænk:

5x72,5kg

5x87,5kg

5x5x102,5kg

1A: GMs (med verdens længste walkout): 5x5x80kg

1B: Dips: 5x8

DB pres:

10x22kg

10x22kg

30x22kg

Blev træt af at træne og ville bare gerne have det overstået, derfor slog jeg de sidste 3 sæt sammen. :)

Link to comment
Share on other sites

Tak, jeg regner med at være endnu mere lee' på lørdag. Skal i fulde jer i KBH bagefter?

Edit: Jeg regner med at du har Coach Green med?

Jeg forventer også at have min coach med. Det er jo meningen med sådan en. Jeg forventer i øvrigt også at gutterne drikker øl, så det kan ikke udelukkes.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forventer også at have min coach med. Det er jo meningen med sådan en. Jeg forventer i øvrigt også at gutterne drikker øl, så det kan ikke udelukkes.

Jeg har snakket med ham selv. Vi er nemlig friends.

Har rykket lidt rundt på mine træninger i denne uge for at få skemaet til at passe.

Jeg startede dagen med at besøge Lille Moses. Der var imidlertid familiesammenkomst og jeg morede mig meget over at høre Beermann jr og sr slynge eder efter hianden på jiddisch. Good times.

Derefter i The Gym hvor jeg fik monteret det aftagelige hammerchin greb jeg har fået MN til at svejse for mig. Som man kan læse i diverse logs i dag var det en stor succes. Fardan var i en meget stram trøje og Patkassen havde fået modelfjæset tilbage.

Mange beundrede min krop, men onkel B mente at jeg har været mere muskuløs. Jeg glæder mig til off-season.

Dagens pas var skills evaluation minus DL.

Squat:

3x92,5kg

3x110kg

2x2x130kg

2x152,5kg - skulle have været 147,5, men jeg måtte sande at 5+5 ikke giver 5.

1x167,5kg

1x175kg

Havde lovet Moses video, men havde ikke noget strøm på telefonen. Fik Onkel Bird til at kigge og der var lidt småjusteringer, men power var god og jeg sad pænt med godt spænd.

Bænk:

3x72,5kg

3x87,5kg

2x2x102,5kg

2x115kg

1x130kg - den var ikke så god. Følte for meget, ramte ikke banen og mistede spænd i bunden. Fik den op alligevel fordi jeg er awesome.

1x137,5kg - meget bedre bane, styring og fart. Hårdhed i bunden kan godt blive lidt bedre, men et rigtig godt løft overall.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag var en dejjlig dag.

Først byggede jeg lidt.

Squat:

3x92,5kg

3x110kg

2x3x130kg

3x2x137,5kg

Så bænkede jeg lidt:

3x72,5kg

3x87,5kg

2x3x102,5kg

3x2x107,5kg

Lige omkring her dukkede Douche op og fortalte mig at jeg så meget pormed ud. Det gjorde mig glad.

Jeg blev hængende noget tid, hvor jeg supersættede lidt stille og rolig ryg med råben og skrigen af NBM (den svans). Desuden diskuterede Douche og jeg hotte topics på BB.dk. Ser du The Douche er en af den slags folk, der ser alle de dumme tråde på BB.dk - også selvom han ikke poster i dem. Han er en good guy ham Douche.

Da jeg kom hjem havde min kæreste inviteret møgungen på middag og det var hyggeligt. Møgungen blev ved med at fortælle mig hvor usandsynligt stor jeg var blevet og ville endda tage et billede (?!?) WTF! Det underligste er at vi har set hinanden for en måneds tid siden uden at hun sagde noget. Anyways - det er altid rart at vide at chokoladeis+romkugler virker.

I dag står den på lidt hygge med Erik og ellers bare masser af mad inden det går løs i Garagen i morgen. Jeg tænker at du kommer og kigger? Vi ses.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kender en meget dygtig VL-træner, som skal lære mig at pushpresse flot og tungt. At dømme efter min første time med ham i dag har jeg gjort rigtig mange ting forkert. Det er der dog råd for. I bund og grund handler mit problem om at jeg er vant til at squatte bagud og ikke ned og det er jeg tilbøjelig til også at gøre når jeg pushpresser. Det er ikke godt.

Det lykkedes mig at ramme den i røven et par enkelte gange og der sagde det altså bumsovs.

Det skal nok blive godt på sigt.

Bagefter fulgtes vi den modsatte vej af hvad jeg skulle for at snakke om økonomisk filosofi, lammekød og Israel. Blandt andet.

Jeg havde neongrønne tights på i dag. Og sko. Blandt andet.

I morgen ses vi i Garagen til Stronger.

Link to comment
Share on other sites

Kort writeup:

En uge før Stronger stod det klart at Kauf ikke blev klar, så vi fik sat sving i telefonkæden og fik skaffet Skaarup. Han viste sig at være en værdig erstatning og sandsynligvis den enkeltperson der påvirkede konkurrencen mest.

Event 1:

Skaarup og jeg bænkede 27 og 19 gentagelser med 100. Det var nok til at være bedste hold. Dan og Skaarup lave axle clean and press og jeg så fangede ikke hvordan det gik. Jeg skulle hoppe og ikke C&P'e efter Skaarup var kommet ind og det var jeg ass til. Jeg kunne ikke rigtig tage mig sammen til at give det et helhjertet forsøg og lavede et meget dårligt resultat.

Efterrationalisering: Jeg endte med at koste vigtige point på mit hop. Ikke ok.

Event: Atlassten. Alle skulle samle en 90kg sten op, gå 5 meter med den og stille den på en kasse. Derefter skulle man samle en 110kg sten op efter tur. Hvis en fra holdet failede måtte man IKKE gå videre.

Vi klarede os ganske udemærket selvom vi fik lavede et par logistiske bøffer. DBM gik i beastmode og præsterede på niveau med de tykke drenge. Skaarup var et bæst allerede.

Efterrationalisering: Vi skulle have angrebet eventet mere - jeg havde forventet at den store sten ville være meget tungere og sværere end den var.

Event 3: Prowlerskub. Frem og tilbage skiftevis høje og lave håndtag. 90kg i alt. Max ture på 6 minutter.

Resultat: 35.

Det var klart i den bedre halvdel.

Vi var alle gode her og holdt et godt stabilt tempo hele vejen. Jeg gik selv hurtigt op på 95% og holdt den der hele vejen (bortset fra en slutspurt).

Efterrationalisering: ingen. Vi vidste at det her var vores akilleshæl og vi endte i top half.

Event 4: DL-ladder. 20 stænger linet op startende ved 140kg og sluttende ved 235. 30 sekunder til at løfte hver stang før man gik videre.

Det her var vores event. Jeg lukkede ladderen og fik en ekstra rep på 235. Skaarup fik 5 ekstra reps på 235 og DBM fik 190kg.

Efterrationalisering: Hvis ikke vi havde haft Skaarup havde jeg været nødt til at være bedre. Moses mente at hvis jeg ikke havde resettet mellem reps på 235 havde der være til tre. To reps med mit tidligere max er dog godkendt.

Inden finalen lå vi nummer to a point med 3 andre hold.

Vi endte dog nummer 4, 45 sekunder efter nummer 3 efter en feeed finale hvor vi gav alt hvad vi havde.

Finalen var: Træk af Mercedes GD med speaker, bitches og skiver (og chauffør) i. Først hand-over-hand med et reb, derefter skub. Distancen var vel 20-25m og bilen vejede vel små 4 ton alt-i-alt. Det hele foregik naturligvis indenfor.

Alt i alt et virkelig fedt arrangement, hvor folk bare var fulde af entusiasme. Det er der en del SLere der kunne lære noget af.

Edited by Fame Boy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share