Arnes log - 3 udgave


Arne
 Share

Recommended Posts

Styrketræning den 2/10

Spinning i går eftermiddag måtte opgives af praktisk årsager - det var jeg ikke glad for!! :devil: Jeg tager revance i aften.

Denne formiddag blev det til:

Let bænkpres, Hatfield uge 2:

2 x 10 x 30 kg - opvarmning

5 x 2 x 75%= 47,5 kg

Og så snuppede jeg lige 2 sæt mere :4whistling: eller var det 3....??

Dagens tunge arbejde:

Assisteret dips:

(15 kg mindre i minus denne dag) 3 x 4 x CENSUR

DB Pull over:

3 x 8 x 30 kg

Supersættet med

1 arms roning 3 x 5 x 30 kg - den "skyldte" jeg fra i går

Let og eksplosivt arbejde:

Db incline press:

8 x 4 x 18 kg (per side)

Db stående skulderpres:

8 x 4 x 10 kg (side)

10 min let crosstrainer for at løsne op inden i aften

Fin, men ikke bemærkelsesværdig formiddag: 3 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 652
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Styrketræning - revideret program:

Jeg har tilpasset mit program lidt. Hatfield bliver så belastende fra nu af, at jeg har besluttett at de fleste andre øvelser også skal være lette på de lette dage. Lette, men eksplosive. Jeg har overvejet at lave Tung bænk - lette hjælpeøvelser osv påsamme dage - men har droppet det. Mine hårde uger opbygger træthed hen mod weekenden, så det er udemærket at de "lette" dage er palceret her.

Kommentarer er velkommne - jeg er ikke nær så kyndig i styrketræningsplanlægning, som jeg mener at være mht. konditionstræning.

Ting der ikke kan ændres: Hvilke dage jeg træner, og bentræning kan kun forgå de dage den er placeret på nu.

post-12-1068281534.gif

Link to comment
Share on other sites

Spinning, udholdenhed 65 min med Lasse Traff, den 2/10

Jeg glæder mig altid til Lasses timer - og jeg frygter dem lidt - tempoet er højre end hos andre instruktører - og der er gerne "dejligt" meget stående tempoarbejde. Denne gang var nu ikke der værste.

Vi kørte en lang opvarmningsserie - sluttende på skalatrin 7. Hovedserien indeholt 3x et interval på 7 min 30 sek på skalatrin 8, med 2 gange 11 minutter på 7 imellem.

Intervallet på 8 bestod af: 1 min stående mellemtakt, 1 min siddende enkeltakt (samme intensitet), 1,5 min stående mellemtakt, 1 min sidende enkelttakt, 2 min stående mellemtakt, 1 min siddende enkelttakt. De første af de 2 11 minutters perioder blev kørt som sidende enkelttakt, den anden som stående enkelttakt.

Jeg holdt intensiteten fint - dog røg jeg hurtigt op på 8 i den ande 11 minutters periode - men besluttede at prøve at stå det igennem - det gik :devil:

Lidt tal:

Gennemsnitspuls for alle 64 minutter: 153

Gennemsnitspuls fratrukket opvarmningserien: 161 = 82 % i relativ intensitet, eller 87 % af makspulsen

Maksimalpuls 178

Energiforbrug 1285 Kcal

Alt i alt har jeg ikke kørt bedre længe. Formen er oppe - det har indflydelse på bedømmelsen. Jeg havde for mange kræfter tilbage til at give topkarakter, men 4 x :banana: bliver det da til :)

post-12-1068281557.gif

Link to comment
Share on other sites

Tak mr. Spock - ros fra en Vulcan er noget særligt :lol:

Formiddagsspin den 3/10

Jeg ændrede mening og valgte at køre formiddag og eftermiddag i stedet for 2 timer i træk eftermiddag. Bedre for metabolismen!

Mærkeligt at komme i lokalet om formidagen eller ommorgenen. Der lugter normalt og der mangler de de 1-3 mm "vand" der er på gulvet om aftenen (jeg overdriver faktisk ikke - jeg HAR set små bølger når man forsøger at tøre op med en måtte) Det er lige før man savner dn rigtige atsmosfære :devil::bigsmile:

Jeg skulle køre turen på fornuftig mellemintensitet - og det gjorde jeg også - med et gennemsnitsarbejde på 73 % af pulsreserven. Det føltes og føles hårdere - nok fordi vi kørte nogle ret skrappe 30 sekunders spurter med maxbelastning - pulsen når ikke at stige så meget - men intensiteten bliver så høj så man køre på næsten 100 % anaerobt arbejde i 10-20 sek - og det slider hurtigt! Timen var lang - vi kørte fulde 55 minutter - sådan en "time" plejer at var3 47-50 minutter - men fint nok - der var jo ikke et andet hold der skulle til bagefter.

Lidt tal:

Pulsgennemsnit alle 54 minutter og 30 sek: 144= 69 % relavtiv intensitet

Pulsgennemsnit uden opvarmning: 149 = 73 %

Pulsmaksimum i timen: 165

Energiforbrug: 883 Kcal

MUBVET: 3 x :banana:

Det går løs igen i eftermiddag 17.20....

post-12-1068281580.gif

Link to comment
Share on other sites

Dagens 2. spinning 2 (Anette Berg)

Jeg fik ikke hovedet rigtig med over i Parken i 2. runde. Mine ben var lidt slidte - men de kunne godt. Jeg måtte bide tænderne sammen og kæmpe for at holde dampen oppe - ikke den morsomste spinning jeg har kørt - tæt på det modsatte. Programmet var også lidt underligt... Jeg havde heldigvis cykel nr. 37 - ellers var det aldrig gået B)

Tallene viser at det gik ok:

Gennemsnitspuls hele timen (54 min): 150

Gennemsnitspuls uden opvarmning (fra 10 minut): 153

Maksimal puls: 165

Energiforbrug: 835 Kcal

MUBSVET: 2 x :banana: - jeg skulle havet ydet en smule mere og sat mig ordentligt op!

Alt i alt en ok dag. 109 minutters spinning og tæt på 1700 Kcal brændt af :)

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning og PR i hurtigspisning af 1 liter is fra Paradis - den 4/10

Jeg mødtes med Hoosier, og senre også spock - til en gang træning i Parken lige før midag.

Det blev til:

Opvarmning:

6 min på crostrainer - niveau 3 og 4

Squat 2 sæt af 8 med 40 kg.

Træning:

Squat:

1 x 8 x 50 kg

2 x 8 x 60 kg

Goodmornings:

2 x 8 x 60 kg - havde lidt tekniske problemer, så derfor:

1 x 8 x 52,5 kg

Dødløft. Hatfield uge 2, let dag:

6 (:rolleyes:) x 2 x 67,5 kg

CAT træning:

Pulldown:

8 x 3 x 60 kg

Machine Backflyes:

8 x 3 x 50 kg

Siddende roning:

8 x 3 x 60 kg

Chrunchmaskine:

8 x 3 x 60 kg

Derefter:

Hammercurls:

2 x 6 x 14 kg (PR i rep i et sæt)

1 x 5 x 14 kg

1 x 4 x 14 kg

Siddende benpres:

3 x 8 x 130 kg - jeg havde tid til overs.....

Let cardioarbejde:

24 minutter bakkeprogram på siddende cykel

+en masse god kæbetræning

Det må blive til 4 gode gange :banana:

Lidt senere mødtes en flok MOL folk hinanden hos Paradis og gik med deres indkøb hjem til Spock. Her satte jeg PR i spisning af 1 liter is. Der var special weekend - så i min boks var der: jordbæris, tobeloreneis, peanutbutter is, samt Toms skildpader is. Det smagte godt og mindre aparte end det lyder. Cilius og Maxpower var lige begyndt at nippe til isen da jeg sluttede - Spock nåede bunden af sin 3/4 liter et øjeblik senere og det samme gjorde Hoosier med sin liter... Jeg fulgte med eksperterne i dag - HURRA! Maxpower og Cilius kæmpede videre - og Cilius uddelte en væsentligt del af sin is til Watts. Zoa kom for sent til is og måtte nøjes med sin Mathilde :lol:

En kanon hyggelig eftermiddag :)

Link to comment
Share on other sites

Også godt at se dig igen gamle...

I lige måde knejt! Hvis du vil betale 150 bobs for muligvis at se hende - så skal du være velkommen :lol: spock er nok en bedre konsulent mht. timing af besøget B)

Mand - det her begynder at ligne en OBBC log :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

I lige måde knejt! Hvis du vil betale 150 bobs for muligvis at se hende - så skal du være velkommen :lol: spock er nok en bedre konsulent mht. timing af besøget B)

Mand - det her begynder at ligne en OBBC log :bigsmile:

hehe - prøv mellem 16 og 17 - der er som regel bid... men som sagt:det er mere cartoon end real . ... man kan ikke forholde sig til det og det hele er ret surrealistisk.. :-) som sagt, cardio-bunnies rule....

Link to comment
Share on other sites

Spinning III - søndag den 5/10

Teoretisk set var betingelserne for en god træning denne dag tvivlsomme. Megen styrketræning i går, dårlig kost - fra morgenmad og til omkring 22 bestod min kost af 1 liter is, 1/2 mathilde, 1 crossaint, 2 fadøl samt en masse cola light! Nok den ringeste kost jeg har fået i måneder- heldigvis :lol:

Jeg sov heldigvis dejligt og var i tand til at hilse venligt på Dob DOMS og familie da jeg vågnede. OK detg var mest Brachioradialis der var rigtig øm - og det gør ikke så meget når man skal køre spinning.

Der var en rigtig god stemning i lokalet da vi gik i gang - og Chris var i sit es. Efter at havet kørt en masse enkeltakt og temposkift med kadancer på mellem 60 og 80 i de sidste mange timer, så var det forfriskende at denne timme, med undtagelse af de sidste 8 minutter, forgik ved en kadance på ca 100. Det hele delt op i blokke på 4 minutter. Jeg havde dog så travlt med at drive mig selv frem, at jeg ikke fik noteret mig hvordan det precist var struktureret. Som den også ses af pulskurven, så havde vi en aktiv pause, samme kadance men lav belastning, omkring de 30 minutter. De sidste ca. 8 minutter forgik i enkelttakt - så vidt jeg husker ;)

Efter at vi havde rullet af 2 minutter - så fik Chris lige lokket os til at køre 6 minutter mere - dog ved mere moderat intensitet. Det er ikke med på pulskurven.

Blandt dem der med god fight inspirerede mig til at kæmpe, var Hoosier og Spock - Spock kæmpede bravt - vist med mere end en ting, men det har han nok selv skrevet om :w00t:

Nogle tal:

Køretid 54 min

Gennemsnitspuls hele timen 149

Gennemsnitspuls uden opvarmning 156= 78% af pulsreserven eller 84 % af min makspuls

Maksimalpuls i timen 177

Energiforbrug: 910 Kcal

MUBSVET: 5 x :banana:

post-12-1068281620.gif

Link to comment
Share on other sites

Ugestatus for uge 40 - skrevet den 5/10

Gennemført træning:

Spinning:

Udholdenhed 70 min: 2 gange

Spinning III: 1 gang

Spinning II: 5 gange

Energiforbrug på spinning: 7280 Kcal

Anden cardio:

Crosstrainer, motionscykel, i alt ca 1 time.

Styrketræning:

4 gange - gennemført som 2 gange 2 delt split, indeholdende Hatfield cyklus i bænkpres og dødløft.

Kommentarer

Det har været en forrygende træningsuge. Spinningen har kørt rigtigt godt. Jeg har fundet et intensitetsniveau som gør at jeg kan træne så meget. Det meste af træningen er gennemført med en intensitet på 74-78 %. I nogle timer har jeg kørte 5-15 minutter med intensiteter omkring eller over 80 %, i udeholdenhedstimerne, samt i spinning III timen i dag søndag, har jeg så givet den alt hvad jeg kan. Det er naturligt at pulsniveauerne ligger lidt under hvad de var i august. Temperatur og fugtighed er mere menneskelig i lokalet nu.

Jeg vil ikke øge mængden væsentligt fremover - jeg vil i stedet øge intensiteten. Gradvis vil 2-3 spinning II timer blive byttet ud med spinning III.

Jeg fatter egentligt ikke helt hvorfor jeg bliver ved med at synes at spinning er så fedt. Og så alligevel jo. Der er klart sket et ryk for mig i den tid jeg har været i SATS. Jeg ved ikke hvor meget jeg evt. har øget min VO2 Max - det vil vise sig på torsdag. Hvad jeg ved er, at jeg har øget min arbejdskapacitet og udholdenhed. Jeg kan arbejde længere ved høj belastning og er mindre følsom over for temposkift.

Jeg er nu ligeglad med at skulle stå op i lang tid på spinningcyklen - det får ikke længere automatisk min puls til at stige 10- 20 slag - som det gjorde før, en forbedret teknik spiller også ind her. Jeg har fået nogle gode råd fra instruktørerne og så køre jeg nu sammen med mange der sidder og står rigtigt flot på cyklen - så tager man sig nok lige lidt mere sammen :)

Styrketræningen køre på skinner som aldrig før. Jeg skal ikke ret langt og jeg har fundet en måde at træne på der passer mig. Hatfield cyklussen er en spændende udfordring - så den del af min træning er jeg også rigtigt glad for.

Motivation og den slags

Behøver jeg at skrive mere oven på ovenstående? :lol: nej vel :devil::w00t:

Vægt og helbred

Ingen nye tal i kg - men nu er jeg i sidste hul i bæltet - min livvidde er faldet med 11 cm siden Skt. Hans!

Planlægning

Jeg fortsætter efter planen. Jeg overvejer dog at ændre min 2+1 struktur til en 3 + 1 struktur. Mere om det efter næste uge, som bliver en blød uge, samt en test uge.

Link to comment
Share on other sites

Supplering til ugestatus

Jeg har her til aften brugt Polars udemærkede software til, at sammenligne spinningtimerne i den forløbne uge. Man kan vise 5 træninger på samme kurve. Jeg har så valgt de på papiret 2 hårdeste timer, udholdenhed torsdag aften og spinning 3 søndag, samt 3 spinning II timer spredt over ugen.

Det er tilfredsstillende at analysere på. Intensiteten ligger generelt mellem 75 - og 85 % relativ intensitet, hvilket er det tilsigtede kompromis mellem stor træningsvolumen og god træningseffekt - ud over kalorieafbrændingen. De 2 hårdeste timer på papieret, som også i min planlægning er tænkt som dem hvor jeg skal op og ringe, er faktisk de hårdeste.

Jeg kan godt forstå at jeg var træt torsdag aften.

Fredag, den blå kurve, bære præg af hårdheden dagen før, samt at det var den time hvor jeg var mindst motiveret. Kurven for den time er meget ujævn og generelt viser den en lavere intensitet.

Kurven:

post-12-1068281658.gif

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning den 6/10 - Hatfield uge 3 begynder

Jeg undrede mig i går over, at den noget underlige kost lørdag, ikke medførte nogen "ubehageligheder" ved træningen... Ingen grund til fortsat undren - straffen faldt i dag :devil:

Jeg havde gelearme det meste af træningen - ingen power. Jeg fik haltet mig igennem det meste, men måtte skære lidt fra hist og her. Underligt nok så sluttede jeg med en PR :blink:

Det blev til:

Opvarmning: 10 min crostrainer

Bænkpres:

Opvarmning:

2 x 10 x 30 kg

Hatfield: 5 x 4 x 85%=52,5 kg. De kom op alle sammen - men jeg var tæt på failiure i de to sidste sæt. Det var tungt og langsomt...

Assisteret dips: 3 x 3 - kørte ok, men 4 rep var langt væk

Db incline pres:

2 x 6 x 20 kg (side)

2 x 7 x 20 Jeg havde planlagt at gå på 22 kg - men opgave det...

Kabel flyers:

2 x 7 x 15 kg..... :blink:

Skulder pres:

3 x 6 x 14 kg PR - jeg har aldrig taget mere end 2 rep med 14 kg før....

Jeg opgav pullover og glemte mave....

Let morgen cardio:

12 min. på crosstrainer - bakkeprogram ved beskeden intensitet - puls fra 125 til 140 ca.

Uden skulderpres var det ikke blevet til mere end 1 - nu bliver det til 2 x :banana: Jeg håber det går bedre til spinning i aften... der skal tankes op med gode sager i dag.

Link to comment
Share on other sites

Du har bare at være super-klar til at hive mig igennem udholdenheden i aften. Hvis jeg nægter, må du holde mig fast på det... uanset hvor træt jeg måtte være. Tak.

Sejt du kom op at træne her til morgen - husk: træning før kl. 12 udløser automatisk en ekstra banan i forhold til samme træning senere... :lol: .

Link to comment
Share on other sites

Du har bare at være super-klar til at hive mig igennem udholdenheden i aften. Hvis jeg nægter, må du holde mig fast på det... uanset hvor træt jeg måtte være. Tak.

Yihaa!!! :4jumpy: Nu har jeg også fået plads (stod på venteliste) - så nu er vi to til at binde dig til cyklen, Spock. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Sejt du kom op at træne her til morgen - husk: træning før kl. 12 udløser automatisk en ekstra banan i forhold til samme træning senere... :lol: .

Jeg følte mig også lidt sej da jeg gik ind af døren 6.03...

Jeg tror du kender en paragraf i MUBSVET reglerne spock, som ham der skrev reglerne, ikke kan huske..... <_< :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ingen nye tal i kg - men nu er jeg i sidste hul i bæltet - min livvidde er faldet med 11 cm siden Skt. Hans!

Det er da rigtigt lækkert! Det betyder jo at muskelmassen tager til og fedt-muskelratioen går den rigtige vej!

Tillykke med det, comrade :)

Link to comment
Share on other sites

Blackmoore> Tak skal du have kammerat!

Udholdenhedsspinning den 6/10 - Chris Macdonald

Der var dømt MOL domminans her til aften. Spock, Hoosier og jeg sad alle i foreste række - Hoosier og jeg endda i MOL t-shirt.

Jeg kom fornuftigt igennem timen - jeg holdt igen med intensiteten - jeg skal helt klart ikke presse kroppen for meget i de her dage - men det er jo som planlagt.

Jeg orker ikke rigtigt at skrive mere i aften - så jeg vil tildele mig selv 3 x :banana:

Energiforbrug: 1133 Kcal

Pulskurven viser i dag % af maxpulsen.

post-12-1068281712.gif

Link to comment
Share on other sites

Morgenspinning den 7/10 - og et "lille tilbageblik" på igår...

Et lille tilbageblik…

Mandag aften i Parken. Det vrimler med mennesker der stepper, cykler, vrider sig i underlige maskiner og løfter håndvægte, bænkpresser…..

En flok på 30 - 40 mennesker står underligt stille midt i det store rum på 1 sal. Enkelte står og spejder ind gennem de høje smalle vinduer til det rum der er bygget i midten af det hele. De står alle tydeligt på spring, alle med vandflasker og sko ved hånden.

Jeg er i den flok – inden bag de lydtætte ruder kan jeg se 70 kroppe bevæge sig i takt til den uhørlige musik – hver på sin stillestående cykel. Bagerst i rummet sidder en mand på en rød cykel. En lille mand med kasket – det er tydeligt vis ham der styre slagets gang. Jeg kan ikke høre ham – kun se ham tale og dirigere – og alligevel er man ikke i tvivl om hvorfor vi står så mange – der er en umådelig positiv ladning omkring den lille mand - en karisma og positiv udstråling der gør det svært ikke at stå og kigge ind.

Vi der står her venter på at det bliver vores tur, vi venter på at de første kommer ud – på den klapsalve der viser at dagens 2. møde i Chris MacDonalds menighed er slut og vi kan for lov til at gå ind og deltage i det sidste.

Jeg er en af de første der kommer ind. Det gælder om at finde en vej gennem cykler og de værste svedpytter på gulvet. Heldigvis har Spock sikret mig en god cykel i forreste række. Det er ikke ligegyldigt hvor man sidder. Man lære efterhånden hvilke cykler der bare er håbløse og hvilke der er gode – og så er det det bedste at sidde oppe foran – man kan se hvad der sker på podiet, man slipper for forstyrrende dansende bagdele og kroppe lige foran en – og kan til gengæld fornemme kraftudfoldelsen fra de 69 andre bagved og omkring en.

Jeg har spock til venstre og Hoosier til højre – flokken er samlet og klar til aktion – 70 minutter venter forude.

Jeg kan mærke at jeg er brugt – med det samme vi går i gang i mellemtakt – ca. 85 rpm, føler jeg mig presset. Det er bare at klø på – den første tur op i puls er altid den værste. Kroppen føles træg – den yder modstand. Det værste er når pulsen passere de 130 – man står stille, man føler ikke man kan yde mere – men det skal man – det her er kun begyndelsen. Vi køre længe i dobbelttakt – det værste for mig på sådan en træg dag. Omkring 135 letter det lidt – kroppen er ved at være klar – enzymerne i musklerne begynder at arbejde – det træge maskineri bliver smurt, den lidt huggende urolige stil jeg har lagt ud i bliver mere rolig og glidende.

Og så er der Chris. Vi skal ikke bare køre 16 minutter sådan og sådan – nej vi skal op ad et bjerg – ca. 8 km, 6 % stigning – vi skal køre taktisk på den første stigning – lade de andre trække – men følge med og ånde dem lige i nakke så de ved vi er her…. Stigningen betyder også et omslag til enkelttakt – ca. 70 rpm – passer mig bedre i dag. Vi kravler op ad – skiftevis siddende og stående. Vi når toppen – det er også her jeg når min top – i nogle minutter er jeg verdensmester – det skete da pulsen for en stund stabiliserede sig lidt over de 150. Nogle gange vare denne forunderlige følelse af usårlighed hele timen – det er de bedste dage – den oplevelse man søger i gen og igen. Sådan går det ikke denne gang – men det ved jeg ikke endnu og nyder det bare…

Vi er på nedkørslen – det er tid til dagens Armstrong historie fra Chris. Denne gang en de fleste af os husker. Armstrongs mirakuløse artistnummer da Beloki styrter lige foran ham med 80 km i timen. Jeg tror han vil fortælle os noget om, at det er godt at have nogle at se op til i sporten – lige det kan jeg måske ikke forholde mig så meget til – men jo, det var et flot øjeblik i Tour de France…

Det bliver tid til den anden opstigning – samme længde – men nu er det slut med at køre taktisk – nu skal vi op foran – op og dominere racet. Tempoet er lidt højere – Chris sparker til os – og lægger så mikrofonen – det er op til os nu – vi skal stå op i 10 minutter – musikken dunker – alligevel kan man høre det forcerede åndedræt fra dem der sidder omkring en – både spock og Hoosier ser ud til at give den en skalle – det er med til at holde mig i gang – euforien er ovre for denne gang – det er hårdt arbejde fra nu af.

De sidste 4 minutter står vi op i hidsigt tempo – de sidste af de ikke eksisterende kræfter skal bruges – Chris pisker os af sted – med tilsyneladende små midler – mit sprog levner mig ikke rigtigt mulighed for at formidle det – men den lille mand rummer en begejstring der er bemærkelsværdig – han har gjort det her 1000 gange – og alligevel er han nærværende og giver os lyst til at fortsætte og fortsætte…

Jeg må snyde mig selv nu – 4 minutter er helt uoverskueligt. Jeg begynder at tæller omdrejninger – jeg skal nå 100 – så er det ok at sætte sig ned… ”2 minutter” siger Chris på sit cirkus dansk - ok så må jeg da lige kunne klare 75 til? Nej det er for fejt – 100 til – da vi når dertil siger Chris 50 sekunder, og det kan man vel klare – og det gør jeg så.

Jeg har en dejlig følelse i kroppen dag jeg ruller af – det var godt – det var fedt at stå det igennem – og jeg glæder mig allerede til næste gang… Hjemturen er meget langsom – der er ikke meget tilbage i min krop… klokken er 21.15 og jeg skal bare sove snart…

Dagen i dag

Jeg vågner 5.10 – 20 minutter før alarmen er sat til. Går stille og roligt i gang med dagen – tænder for computeren – min lille faste uvane. Hoosier er logget på MOL – ikke nogen overaskelse der – der er vist ikke sket så meget siden i går. Jeg læser lidt netaviser mens jeg spiser min havregryn og mit ene stykke brød. Så skal der pakkes rygsæk og blandes i flasker.

Lidt før 7 går turen atter mod Parken. Det er unægtelig en anden følelse – men opløftende endnu engang at runde Fælledparken i tiltagende røde og gule farver – et flot syn lige omkring solopgang – farverne gløder – selv om det er grå vejr i dag.

Spock er med igen – og det er 14 andre også. Det er ikke møde i menigheden i dag – bare en flok der skal have lidt god morgen motion. Og det får vi – Heidi er super god. Vi bliver nænsomt ført op ad intensitetsskalaen. Jeg har ikke så meget i mine ben – men gør hvad jeg kan. Undervejs lykkedes det mig at nulstille mit pulsur – så ingen kurve i dag….

Jeg kan dog sjusse mig frem til at jeg har kørt med omkring 142-44 i snit puls og jeg ved at jeg nåede toppen ved 164. Mon ikke jeg har forbrugt omkring 800 Kcal..

Heidi kan en vigtig ting om morgenen – skabe lyst og humør – ikke så ringe… ok time – ikke fantastisk – men sine 2 x :banana: vær.

Ikke mere spinning til mig før tidligst lørdag… Kroppen skal have noget fred og ro.

Edited by Arne
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share