Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Hvad saa her fotomodel... :4flex:
:laugh: Jeg føler mig mindre og mindre "fit" for hver dag der går med none diet. Så om en måneds tid vil jeg gå tilbage og se det her indlæg og motivere mig selv til diæt igen :laugh:
Hvordan skal jeg kunne motivere mig selv til at træne dødløft hvis du ikke er med til Januar (endsige bænk) .. allerede igår gik det galt - kørte snydedødløft aka. sumo.. det var aldrig sket hvis jeg kunne se dit rødspængte ansigt for mig imens... men nej, du vil heller poste lækre modello billeder og bo i store lækre huse end have kridtlussinger og ondt i lænden :nonono: tsk tsk

Hehe tjaaaa. Ingen arme ingen småkager. Eller noget

Hvis jeg er heldig kan jeg komme til at træne lidt i US. Synes bare meget tyder på at jeg ik kommer til at kunne lave et seriøst resultat til Januar

Link to comment
Share on other sites

Work Out

Start: 17:06

Slut: 18:53

Vægt: 83,2 :blush:

Mennesker: BB. Mike og Jens ditchede mig :mad::tongue:

Status: Ok træning. Min det ben med inflamation irriterer mig

Front Squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 8 x 65

1 x 8 x 67,5

1 x 8 x 70

Db Benchpres

1 x 15 x 17,5

3 x 8 x 42,5

2 x 7 x 42,5

WindMils

3 x 6 x 16

Snatch

1 x 4 x 16

4 x 5 x 24

1 x 5 x 32

Kører ret fornuftigt

T - Bar Pull Down

3 x 8 x 97,5

Incline Dumbell Curls

3 x 8 x 22,5

Cabel Press Downs

3 x 8 x 87,5

Standing Calf Raises

3 x 10 x 235

Sit up, Get up KB

3 x 10 x 16

Link to comment
Share on other sites

Hey Blackice

Har lige siddet og surfet lidt i din log. Det er sgu en flot form du er kommet i efter dit cut :smile:

Jeg faldt også over dit Portland indlæg på forrige side, hvilket jeg finder interessant da jeg selv har familie i Portland, Oregon (Eller det vil sige lige syd for, i Lake Oswego). Hvor i Portland skal du bo? Og hvor plejer du at ligge dine træninger? :smile:

Gid det var mig der skulle afsted igen :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hey Blackice

Har lige siddet og surfet lidt i din log. Det er sgu en flot form du er kommet i efter dit cut :smile:

Jeg faldt også over dit Portland indlæg på forrige side, hvilket jeg finder interessant da jeg selv har familie i Portland, Oregon (Eller det vil sige lige syd for, i Lake Oswego). Hvor i Portland skal du bo? Og hvor plejer du at ligge dine træninger? :smile:

Gid det var mig der skulle afsted igen :blush:

Hey

Jo tak. Det føles også lidt skørt at "smide den væk" igen. Men sådan er gamet jo. Nu ved jeg hvor relativt "nemt" det er, så jeg kan gøre det igen, og jeg gør det igen.

Min søster og svorger bor i Portland Oregon. Beaverton nærmere bestemt.

Jeg har været i Lake Oswego btw. Det bliver vidst min 8 eller 9 gang i US. Men det ændre ikke noget, jeg elsker det hver gang.

Jeg plejer at træne i Bally`s når jeg er der.

Deres website. http://www.ballyfitness.com/

Der er 12 centre af deres slags, alene i Portland :4thumbup:

Jeg kommer naturligvis i det i Beaverton. Der er dog også to der inden for køre afstand.

Link to comment
Share on other sites

Hey

Jo tak. Det føles også lidt skørt at "smide den væk" igen. Men sådan er gamet jo. Nu ved jeg hvor relativt "nemt" det er, så jeg kan gøre det igen, og jeg gør det igen.

Min søster og svorger bor i Portland Oregon. Beaverton nærmere bestemt.

Jeg har været i Lake Oswego btw. Det bliver vidst min 8 eller 9 gang i US. Men det ændre ikke noget, jeg elsker det hver gang.

Jeg plejer at træne i Bally`s når jeg er der.

Deres website. http://www.ballyfitness.com/

Der er 12 centre af deres slags, alene i Portland :4thumbup:

Jeg kommer naturligvis i det i Beaverton. Der er dog også to der inden for køre afstand.

Jeg skal lige tage mig sammen og så skal jeg også have lagt lidt af min polstring :smile:

Jeg er vidst stadig Portland newbee kan jeg høre, men jeg skal helt sikkert derover igen. Oregon er virkelig en flot stat.

Jeg trænede i Velocity Sports Performance i Tigard midt i mellem Beaverton og Lake Oswego. Men det er jo helt vildt så mange fitness-centre der ligger over det hele :superman:

Du må have en god tur :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal lige tage mig sammen og så skal jeg også have lagt lidt af min polstring :smile:

Jeg er vidst stadig Portland newbee kan jeg høre, men jeg skal helt sikkert derover igen. Oregon er virkelig en flot stat.

Jeg trænede i Velocity Sports Performance i Tigard midt i mellem Beaverton og Lake Oswego. Men det er jo helt vildt så mange fitness-centre der ligger over det hele :superman:

Du må have en god tur :smile:

Når viljen er stor nok, så kan man også gennemføre det.

Well oregon er en rigtig lækker stat. Men det er generelt et sjovt land at rejse i. Vi har været på road trip 4 gange og tilbagelagt over 12.000km der. Og der er altid noget nyt at se.

Ja der er vildt mange centre, og de er mega store.

Tak tak :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fedt med tur til Guds eget land.

Du kan bare lave lidt bw øvelser så skal formen nok holde sig

Ja det bliver lovely. Ja der bliver mulighed for både lidt body weight, og forhåbentlig også nogle trænings pas. Måske ikke mere end 4-5 gange på hele turen, men hvis det bliver fordelt nogenlunde, så går det nok

Start: 11:47

Slut: 12:32

vægt: 82,3

Mennesker: Ingen kendte

Status: Har nu i to dage følt jeg var ved at blive syg. Men der sker ligsom ik rigtig noget. Tsk tsk. Meget mystisk

Igår var jeg 2 timer på kongelunden (shoot to thrill) med 9 gutter, og vi endte hos mig til noget Tokyo Drift. Der blev i dagens anledning dunket en Dobbelt buggi , med ost og bacon. Not bad

Incline dumbell pres

1 x 15 x 17,5

1 x 7 x 42,5

1 x 8 x 42,5

2 x 7 x 42,5

1 x 5 x 42,5

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 90

1 x 3 x 120

1 x 2 x 150

1x 1 x 162,5

5 x 1 x 187,5

Ikke så let i dag. Men de kom op

KB Swings To kb`s

1 x 10 x 24

2 x 15 x 16

Chins Ladders

1 x 1

1 x 2

1 x 3

1 x 4

1 x 5

1 x 3

1 x 1

1 x 2

1 x 3

1 x 4

1 x 3

Standing EZ Curls

3 x 8 x 57,5

Hanging Bench Crunches

3 x 10 x 16

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Start: 20:37

Slut: 22:04:

Vægt: 83,5

Mennesker: Ingen kendte

Status: Jeg tuder snart som en lille tøs. Arghh jeg er brændt af. Mandag Leverandør møde, Tirsdag Leverandør Møde. Onsdag/Torsdag Microsoft 2433A Visual Basic Scripting og Script Host Essentials kursus. Fredag endelig beslutning. Der er brugt pænt meget mental kapacitet på at overveje tingene igen og igen. Vi er to til at vælge rigtigt. Det er en kontrakt på 6-700.000kr

Yderligere er jeg dybt frustrueret over de vanvittige korrupte forretnings metoder man møder. Forstå mig ret, men man sidder med oplevelsen af at de nærmest beder en om bare at sige hvad man vil ha, så får man det. De lader til at ville gå virkelig langt for at få odre. Man skulle tro vi var i østlandene. Det værste er at når man taler med andre om det, ser de på en som om man var dum. De tager som en selvfølge at når man sidder med kontrakt forhandling sørger man da selv for at få lidt ud af det :blink:

Jeg sprang i øvrigt Clean og Jerk og TGU over i dag. Er totalt bombet. Jeg har også små 80 siders læsning til i morgen inden jeg skal sove. Jubii

Fik en længere snak med en gut i centeret. Stakkels fyr havde lige afsluttet ramadanen. Han var totalt bombet. Vejede 57kg nu. Han var ikke stor i forvejen men havde alligevel tabt 4kg. Han var helt smadret. Så jeg forsøgte med lidt stald tips til at gaine vægt. Han sagde han havde taget de kg på , på 3 år. :blink::cry:

Squat

1 x 10 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 70

1 x 5 x 92,5

1 x 5 x 102,5

1 x 5 x 112,5

1 x 5 x 122,5

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 90

15 x 1 x 137,5

Barbell benchpres teknik træning

1 x 10 x 20

1x 10 x 45

1 x 10 x 60

1 x 10 x 70

1 x 10 x 80

Dips Ladders

1 x 1

1 x 2

1 x 3

1 x 4

1 x 5

1 x 6

1 x 7

1 x 8

1 x 5

1 x 21 Reps

Sitting Calf Raises

3 x 15 x 100

Bend over Dumbell Rows

3 x 8 x 55

Rear Laterals

3 x 8 x 22,5

Link to comment
Share on other sites

Work Out

Start: 17:03

Slut: 18:40

Vægt: 83,6

Mennesker:Mike og Jens skred da jeg kom. BB var i huset, med gammel pot, og sune kæve

Status: Ok træning.

Totalt fedt at blive tilbudt en gratis billet til Manchester United Vs FCK på Onsdag og så være hujende ligeglad. Det kunne ikke interessere mig mindre :laugh:

Det var en leverandør der troede han kunne smøre lidt. Well wrong guy :laugh:

Front Squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 8 x 67,5

1 x 8 x 70

1 x 8 x 72,5

Db Benchpres

1 x 15 x 17,5

5 x 8 x 42,5 :superman:

WindMils

3 x 7 x 16

Snatch

1 x 5 x 16

4 x 5 x 24

1 x 5 x 32

Ikke mere magnesium, så turde ikke flere sæt med 32`erne, da de var ved at smutte fra mig

T - Bar Pull Down

3 x 8 x 100

Incline Dumbell Curls

3 x 8 x 22,5

One arm cabel curl

2 x 8 x 25

1 x 8 x 27,5

Standing Calf Raises

3 x 10 x 240

Sit up, Get up KB

3 x 10 x 16

Link to comment
Share on other sites

Start: 20:20

Slut: 21:36

vægt: 83,,6

Mennesker: Skrigeren , ellers ingen kendte

Status: Der var tosse træf i dag. Skrigeren kørte "shrugs" med 180kg, og bagefter laterals med 22,5kg. Ingen af øvelserne ville kunne genkendes af menige brugere af et trænings center. Kun efter intens efterforsking kunne det gennemskues hvad den oprindelige øvelse der blev taget udgangspunkt i, var .

Ud over det kom der en flok disko drenge af værste skuffe som batlede i bænkpres. To gange så jeg henholdsvis 70 og 90kg på stangen, begge gange tænkte jeg, "den får de da aldrig op". Og sørme om jeg ikke fik ret :laugh:

Incline dumbell pres

1 x 15 x 17,5

5 x 8 x 42,5

Her vil jeg gerne påpege at jeg er super Ond :laugh:

:superman:

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 90

10 x 1 x 135

KB Swings To kb`s

1 x 16 x 16

1 x 10 x 24

1 x 15 x 24 en kb

Chins Ladders

1 x 1

1 x 2

1 x 3

1 x 4

1 x 5

1 x 3

1 x 1

1 x 2

1 x 3

1 x 4

1 x 3

Standing EZ Curls

3 x 8 x 60

Hanging Bench Crunches

1 x 10

2 x 10 x 5

Tog lidt vægt af for at revidere stilen

Link to comment
Share on other sites

Hey super onde :devil: godt presset :4thumbup: Hvem hulen er skrigeren??

Snakker vi ham bordtennistræneren der også går amok på de folk han giver forced?

Det er svjv ham du har truet med udsmidning et par gange pga manglende oprydning. Ham der ynder at hænge sig i knæ haserne i squat racket.

Han lyder seriøst som en tv fødsel hver gang han skal løfte noget.

ARGHHHIIIIIÅÅÅRRRHHHH ARGHHHHHHHHHHHH

Og så er den racket ud

ÅRHHHHHHHHARHHGIIIIIIIÅÅÅSSHHHHUUUUIIIIIIIIIIIIIARHGHGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

1 rep

Og sådan fortsætter det ellers.

En af dagene var det så slemt så jeg var millimeter fra at bede ham om at dæmpe sig da det var umuligt at koncentere sig om et løfte noget. Og flere andre kommenterede det over for mig.

Så begyndte vi at karrikere ham i stedet, mens han var der, og jeg brølede som en gal af spøer, da han varmede op med 10dbs i flatdumbell pres.

Og gav den selv hele armen i mine kb øvelser, så folk troede jeg havde fået løgene i klemme i en ræve saks.

Så holdte han lidt op igen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning igår

Start: 17:13

Slut: 18:44

Vægt: 84,4 :4thumbup:

Mennesker: Sirprise, Big Mike, Jens, Ole P, Lungbrush

Status:

Ok hyggelig træning. Havde bare travlt. Børsten var i top humør. Hyggeligt at få kævet lidt, og hørt om de nye indkøb.

Nåede ikke det hele, men tager resten i aften

Squat

1 x 10 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 70

1 x 5 x 92,5

1 x 5 x 102,5

1 x 5 x 115

1 x 5 x 125

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 90

15 x 1 x 137,5

Barbell benchpres teknik træning

1 x 10 x 20

1x 10 x 45

1 x 10 x 62,5

1 x 10 x 72,5

1 x 10 x 82,5

Dips Ladders

1 x 1

1 x 2

1 x 3

1 x 4

1 x 5

1 x 6

1 x 7

1 x 8

1 x 6

1 x 22 Reps

Sitting Calf Raises

3 x 15 x 102,5

Bend over Dumbell Rows

3 x 8 x 57,5

Link to comment
Share on other sites

Follow up træning

Start: 21:02

Slut: 21:50

Mennesker: Ingen kendte

Vægt: 84,6

Status: Gal min vægt stiger vildt for tiden. Sys jeg er begyndt at se lidt bløøø ud igen. Hmmprf

Fik en lang snak med en gut der skulle høre lidt om min Kb træning

KB Clean/Jerk

5 x 5 x 24

TGU

3 x 5 x 16

Ro fætter

500 meter 1:37,8

Preacher curls

3 x 8 x 37,5

Rear Lateral Raises

3 x 8 x 22,5

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share