Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Høj Træk / Rå Træk

1 x 1 - 1 x 2 @ 40kg

1 x 2 - 1 x 1 @ 40kg

1 x 2 - 1 x 1 @ 40kg

1 x 2 - 1 x 1 @ 45kg

1 x 2 - 1 x 1 @ 50kg

1 x 2 - 1 x 1 @ 50kg

1 x 2 - 1 x 1 @ 50kg

1 x 1 - 1 x 1 @ 55kg

1 x 1 @ 60Kg

Frivend

1 x 3 x 50

1 x 3 x 60

1 x 3 x 60

4 x 2 x 70

Stående stem

1 x 8 x 60

Dumbell pres - flat

1 x 8 x 27,5

2 x 8 x 42,5

Der var ik til meget i dag. Er under hårdt pres for tiden. Om 4-8 uger er tingene normaliseret i en eller anden grad

Link to comment
Share on other sites

1 times walk out 2 Juli

Diæt status

9 April 2008 88,7kg

18 April 2008 87,9Kg

22 April 2008 (Kreatin loading start periode) 87,1kg (90,5cm liv vide)

4 Maj 2008 86,6Kg (89,5cm livvide)

13 Maj 2008 85,9Kg (Livvide kommer i morgen)

14 Maj 2008 85,6kg (88,5cm) (lidt mere reelt tal mht vægt , grundet morgen walkout, og mave indhold)

23 Maj 2008 84,4kg (86cm) Det er gået lidt hurtigere end hvad godt er de sidste 9 dage.

30 Maj 2008 84,5kg (86cm) Måske et tegn på at det er nu det begynder at bide

9 Juni 2008 83,3kg Det kan være et resultat af væske tab. Tiden må vise det.

15 Juni 2008 82,9kg (85cm)

23 Juni 2008 82,3Kg

2 Juli 2008 81,1Kg

Link to comment
Share on other sites

1 times walk out 2 Juli

Diæt status

9 April 2008 88,7kg

18 April 2008 87,9Kg

22 April 2008 (Kreatin loading start periode) 87,1kg (90,5cm liv vide)

4 Maj 2008 86,6Kg (89,5cm livvide)

13 Maj 2008 85,9Kg (Livvide kommer i morgen)

14 Maj 2008 85,6kg (88,5cm) (lidt mere reelt tal mht vægt , grundet morgen walkout, og mave indhold)

23 Maj 2008 84,4kg (86cm) Det er gået lidt hurtigere end hvad godt er de sidste 9 dage.

30 Maj 2008 84,5kg (86cm) Måske et tegn på at det er nu det begynder at bide

9 Juni 2008 83,3kg Det kan være et resultat af væske tab. Tiden må vise det.

15 Juni 2008 82,9kg (85cm)

23 Juni 2008 82,3Kg

2 Juli 2008 81,1Kg

Du er da blevet helt pro til det der cuts. Og så er du blevet godt hakket i ansigtet!

Link to comment
Share on other sites

Du er da blevet helt pro til det der cuts. Og så er du blevet godt hakket i ansigtet!

Hvis jeg selv skal sige det, så spiller formen faktisk ret godt nu. Det er naturligvis ikke big mike eller spøer cut, men af min vattede form at være er det rimelig ok. Jeg er godt tilfreds. De sidste kilo er dog røget lidt for hurtigt. Jeg har lidt travlt og det sætter sine spor

Link to comment
Share on other sites

1 times gå tur i morges

Træning i BVK senere

15:58-17:38

VL Squat

1 x 3 x 50

1 x 3 x 70

1 x 3 x 90

1 x 3 x 100

1 x 3 x 100

1 x 1 x 110

Benchpres

1 x 8 x 50

1 x 5 x 70

1 x 3 x 90

1 x 3 x 100

1 x 3 x 110

Av

Træk Balance

1 x 4 x 20

1 x 3 x 20

1 x 3 x 25

1 x 3 x 30

Træk (første gang med rigtig træk. Plejer at lave rå træk)

3 x 3 x 25

1 x 2 x 30

1 x 3 x 30

2 x 2 x 35

2 x 1 x 40

40`erne drillede lidt. Failede en del sæt. Det er super svært, men også rigtig fedt. Må indrømme at jeg faktisk bedre kan li træk, frem for stød. Sådan havde jeg ikke troet jeg skulle få det.

Cabel flyes

4 sæt

Lidt stående stand, og 4 sæt biceps.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg selv skal sige det, så spiller formen faktisk ret godt nu. Det er naturligvis ikke big mike eller spøer cut, men af min vattede form at være er det rimelig ok. Jeg er godt tilfreds. De sidste kilo er dog røget lidt for hurtigt. Jeg har lidt travlt og det sætter sine spor

Føler du det var nemmere at smide kiloene denne gang? Tit og ofte oplever folk, der har prøvet diæter før og har ramt en lav fedtprocent at anden gang de gør det, er diæten nemmere.

Smid da nogle pics op så vi kan se om bryllupsformen er ok :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hmm hvad skal jeg dog lave i dag. Nå well jeg tror jeg vil blive gift.

5 timer og 19 minutter it is.

Jeg tror ikke jeg får trænet i morgen. Vi må se.

Måske lidt cardio.................

Håber det bliver en perfekt dag for jer. Tillykke med det. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Håber det bliver en perfekt dag for jer. Tillykke med det. :smile:

Thanks

Mht vægttabet, så mener jeg klart det har været nememre. Jeg føler vitterligt ikke jeg har gjort meget for det. Jeg har desværre nok smidt en del kvalitets kilo de sidste 14 dage. Det har virkelig været svært at få protein behovet m.m dækket. Jeg har ikke rigtig nogen sult osv.

Jeg skal se om jeg kan få et billede af dags formen inden for nogle dage. Ommed den er noget flad lige pt

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg selv skal sige det, så spiller formen faktisk ret godt nu. Det er naturligvis ikke big mike eller spøer cut, men af min vattede form at være er det rimelig ok. Jeg er godt tilfreds. De sidste kilo er dog røget lidt for hurtigt. Jeg har lidt travlt og det sætter sine spor

Mit cut gik ret fornuftigt lige indtil for lidt over en uge siden. Træningen gik regelmæssigt og jeg havde bevaret min styrke. Men super travlhed op til ferien har gjort at jeg ikke har nået til træning - overhovedet! Sammenholdt med fesen restaurant-mad er en del af min gode form røget. Det er lidt ærgerligt. Det kan dog også sagtens være min psyke, der driller mig. Den sædvanlige med, at man mener formen er dårligere end den er.

Og ved reelt ikke hvordan min styrke har det nu. Eller hvor meget jeg vejer...

Jeg går også med tanker om at droppe cuttet for i år. Er bange for at miste for meget styrke. Må se hvordan det går efter min tur til Kroatien.

Hmm hvad skal jeg dog lave i dag. Nå well jeg tror jeg vil blive gift.

5 timer og 19 minutter it is.

TILLYKKE!

Det var godt at se det ske og se jeres ansigter efter vielsen! Håber det bliver en rigtigt god aften!

Mht vægttabet, så mener jeg klart det har været nememre. Jeg føler vitterligt ikke jeg har gjort meget for det. Jeg har desværre nok smidt en del kvalitets kilo de sidste 14 dage. Det har virkelig været svært at få protein behovet m.m dækket. Jeg har ikke rigtig nogen sult osv.

Jeg har helt klart også haft lettere ved at styre vægttabet denne gang end sidste. Der kan jeg virkeligt godt mærke at man får noget erfaring. Det jeg mangler er specielt træningsstabiliteten og her hvor vægten begynder at blive "rigtigt" lav skal jeg også være mere disciplineret mht. kost.

Link to comment
Share on other sites

Mit cut gik ret fornuftigt lige indtil for lidt over en uge siden. Træningen gik regelmæssigt og jeg havde bevaret min styrke. Men super travlhed op til ferien har gjort at jeg ikke har nået til træning - overhovedet! Sammenholdt med fesen restaurant-mad er en del af min gode form røget. Det er lidt ærgerligt. Det kan dog også sagtens være min psyke, der driller mig. Den sædvanlige med, at man mener formen er dårligere end den er.

Og ved reelt ikke hvordan min styrke har det nu. Eller hvor meget jeg vejer...

Jeg går også med tanker om at droppe cuttet for i år. Er bange for at miste for meget styrke. Må se hvordan det går efter min tur til Kroatien.

Ja det er det samme her. Kost, travlhed, forandringer, osv, har sat sine spor. Jeg tager nok cutten lidt på tomgang og forsøger at holde hjulene igang. Det må være det primære mål lige pt.

TILLYKKE!

Det var godt at se det ske og se jeres ansigter efter vielsen! Håber det bliver en rigtigt god aften!

Det var super fedt i kom. Det var en super aften

Wedding update :bigsmile:

Hehe, den kommer straks

Ja, ud med det! Eller er du for træt efter natten derpå :4whip: ?

Jeg er pænt træt. Men der er der nu nok flere årsager til ... trods alt

Link to comment
Share on other sites

En lille update fra d 5/7 som nok pt må tilskrives at være den største dag i mit liv. Sådan fornufts mæssigt, er det naturligvis "bagateller" men set i forhold til det stykke arbejde der er gået forud, og betydningen for mig, og min frue, så er det en stor ting.

Vores oplevelse af det hele, skal jo ses i lyset af, at vi for det første ikke har boet sammen forinden, som jo ellers er normen, og ej heller haft noget seksuelt forhold. Det er der som sådan ingen hemmelighed i. Men det er alligevel relevant at holde sig for øje for at få hele billedet. Vi gifter os for livet, der har ikke været nogen før, og det forventes heller ikke at der kommer nogen efter.

Så det er mange tanker, mange overvejelser, og massere af forberedelse.

Anyway, selve dagen forløb helt super. Det var en rimelig rolig morgen, og en rimelig rolig nat op til. Jeg sov ikke særlig godt, og var oppe om natten og drikke et glas rødvin for at dulme nerverne, og skabe lidt sløvhed. Det virkede. På selve dagen spiste jeg stort set intet, et stykke rugbrød, til at holde mig kørende.

Forinden vielsen var jeg ude og hente diverse blomster, her under brudebukket, og så ellers oppe og hente Maria, og aflevere morgen gave (dagen før den morgen der ellers er tradtionen) og så ellers afsted til fotografen. Super fin fyr, top professionel. Vi glæder os sindsigt meget til at se billederne. Vi tror rent faktisk at han har formået at skabe gode billeder, selv med os som motiv. Nice work

Jeg mødte op på lokatliteten for selve vielsen lidt før, for at kunne hilse på. De her minutter er ok, men fra vielsen går i gang (foredraget) og til den slutter, oplever jeg nok de mest nervøse minutter i mit liv. Selv det at sidde opret på en stol krævede koncentration.

Da vi igen var ude, og foredrag, og vielse var endt, var der noget mere ro på.

Vejret var i top, BMW`en (525D E60 til KongKent) var flot, folk var glade. Super fedt.

Receptionen var hyggelig, ommed med noget færrere deltagere end forventet. Hvilket er ok. (flere rester til mig)

Middagen om aftenen var spot on. Kokken havde igen lavet en super super lækker menu, der var ikke for mange indslag, ikke for få. Og da jeg slap gennem nummer 2 nervøsitet, op til min tale, som var aftenens første, og længste , så var det bare hygge og rart bagefter.

Vejret holdt, og var bragende solskin hele dagen. Super varmt, ja næsten for varmt. Set i bakspejlet, kunne meget lidt være bedre. Lidt køligere måske, og så burde vi nok have huset den special designede kransekage figur til bryllupskagen, men sådan er der så meget. Alt i alt, er vi rigtig rigtig tilfredse.

Rovet, blev over 70 gaver, som talte fra alt mellem en BMW model bil, til nogle 5 cifferede checks. Ikke at det bliver nogen overskuds forretning af den grund. Hehe

Dagene efter er gået med at bytte gaver, hygge slappe af, og bruge lidt tid med min amerikanske familie som er hjemme. I morgen drager vi et smut i sommerhus.

Et par stemnings billeder følger

I øvrigt en stor tak til SirPrise, Spøer, Torben F, og KongTana, som alle dukkede op til bryllupet. Super sejt. Det kræver alligevel lidt rygrad at dukke op til en "seance" der alligevel afviger en del fra normen, og med nogle vildt fremmede mennesker. Jeg synes det var super cool gjort.

Pt har jeg kun sprunget en træning over, hvilket var i Søndags, hvilket muligvis kommer til at ske på Torsdag igen. Men så er det sløvsind også slut

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Hun er flot :smile: .

Selv en blind høne finder korn

Der er Blackice også :wub:

Jeg har alle dage været en lækkermås. KongTana har bagt på mig mere end en gang

Jaaaa ... de ser søde ud sammen :wub::cheer:

Hr. K

Vi er enormt søde sammen. Du skulle være her og se hvor søde vi er :4thumbup: :w00t:

Anyway, jeg skal nok smide et par billeder når vi får dem fra fotografen. Når det så er sagt, er der ingen af os der kan gøre os i den høje ende af PUA 1-10 listen. Måske 4-6 stykker. Så hverken Søren W eller Apperenti vil score os. Men igen, prioriterer ændrer sig afhængigt af målet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke! Tillykke! Tillykke med brylluppet Nikolaj!

I ser virkelig søde ud sammen.

Kan meget godt li' din beskrivelse af selve bryllupsceremonien, hehehe, kan kun nikke genkendende til det.

Jeg håber du tilgiver mig for ikke at møde op, havde helt alvorligt overvejet det, meeen… :wink:

Må alt godt ske for dig og din nye viv i jeres fremtidige liv sammen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning Tirsdag BVK

16:10 - 17:29

Dødløft

1 x 3 x 50

1 x 3 x 80

1 x 3 x 110

3 x 1 x 140

1 x 1 x 150

2 x 1 x 160

Træk Balance

1 x 4 x 20

1 x 3 x 30

1 x 3 x 35

Træk fra Hæng

1 x 0 x 30

2 x 0 x 30

1 x 0 x 30

3 x 1 x 30

1 x 2 x 30

1 x 2 x 35

2 x 3 x 30

Benchpres

1 x 5 x 50

1 x 5 x 70

1 x 5 x 90

1 x 3 x 100

1 x 1 x 110

1 x 5 x 100

EZ Curls

3 x 8 x 41

Push Downs

1 x 8 x 8 (8 hvad?)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share