Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Mini mellem måltid. En lille bolle med Skinkeost, og en enkelt lille marie kiks. Det var lige hvad der var i køleren.

Hvad er der med dig og de kiks der? :) der er jo intet spændende i dem plus at det bare er affaldsfedt og alskens bras de er lavet af og af mætningsværdien = 0?!..... Ja, drikke yoghourt smager godt især fra cultura, men mad er at foretrække :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

I stedet for at lave et nyt indlæg hver gang du drikker 2½ dl mælk, tror du så ikke det vil være lidt lettere for dig at overskue, hvis du skrev det ned på et stykke papir, og så lagde hele dagens kostindtag ind i ét indlæg?

Du må selvfølgelig selv om, hvad du skriver i din log, men jeg tror du vil få et meget bedre overblik, hvis du samler dine kostindtag for en hel dag i ét indlæg. Så kunne du f. eks. sætte det op således:

Morgen

Formiddag

Middag

Eftermiddag

Aften

Sen aften

Så vil du bedre være i stand til dels at se hvordan dit kalorieindtag fordeler sig hen over dagen, og dels kunne sammenligne de enkelte dage.

Link to comment
Share on other sites

jeg har forspurgt om jeg kunne få monteret håndtag i taget på den nye øse så jeg kunne dødløfte med den, men den gik ikke. Jeg er ved at få lavet en grav, så jeg kan bænkpresse den i stedet. hehe.

Det er to store hobbyer for mig. Biler og træning. Hehe og min bil er næsten lige så vigtig. og for den da, hvor bruger man mange penge på det skidt.

Link to comment
Share on other sites

Ja ok måske lidt brian. Men rent faktisk er min nye bil ikke særlig brian. Min gamle havde meget større street respect. hehe men den nye rykker for vildt. Heh og min nye anlæg er også alt for kewl.

Nå nok om det.

Jeg drak lige en halv litter mælk igår, og så var den dag slut.

Dagens mad.

Morgen:

Stor portion havregryn med sukker og mælk. Tog 10min at spise. Bvader.

Mellem Måltid

1 stk rugbrød med Markrel og et par mariekiks til at tage den værste ånde bagefter.

Frokost

Tun, rejer, en portion kartoffel mos, med kød, en mad med sild, en mad med roastbeef, og et stk virkelig fedtet tastatur nu. Ad

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share