Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Har ikke helt kunne finde ud af det, du har kørt med for tiden. Synes du sprang meget rundt i det og så pludselig skiftede du til noget andet? Men det er nok bare mig som ikke følger med!

Held og lykke med at cutte! Du bliver med garanti glad for det du ser under dit fedtlag! (Vi kørte sgu næsten samme kg og øvelser) og du vil ikke blive skuffet :) Men husk nu at dedikere dig til det! Ikke noget halvhjertet cut :sneaky:

Link to comment
Share on other sites

Nej jeg kørte to måneder med Ciliuses program. Så det gjorte jeg færdig. Så har jeg kørt HST siden som sådan. Efter noget deload, og en max test, så har jeg lavet noget HST max tests, og så fik jeg startet, men havde glemt at justere vægten til HST programmet, og startede så forfra . Derfor er det noget rod. Men om 3 dage så er jeg fædig med de to første uger på HST og skal i gang med 8 REP ugen.

Jeg skal nok være helhjertet. Men nu må vi se om jeg overhovedet smider noget alligevel. heh

Link to comment
Share on other sites

Heh når hele ens kvindelige omgangs kreds har vendt sig mod en, og synes man var meget pænere da man vejde 70kg mister man modet. Heh hvad er det for noget pjat. Hvor er "mænd" ikke populære mere. Skal det være skole drenge hele banden.

Nå dagens træning. Gik rent ud sagt elendigt. Jeg har haft en meget lang og kedelig dag, ekstremt stesset og ik fået nok mad og vand.

Jeg drak 1L cacao inden jeg kørte, og drak 1 litter vand under træningen. og en 30grams protein shake bagefter + det mælk og youghurt der var i.

Squat

Opvarmning 2X6X30

Workset 3X10X57,5

Under squat kom en af Vægtløfterne (de der ol gutter) altså en af trænerne hen og sagde at vores squat var kanon. Han undrede sig bare over alle de reps, for det gav jo ikke styrke. HEH

Bænkpres

1X6X82,5 1X5X82,5 Jeg ved ikke hvad der gik galt men noget gik ihvertfald galt.

Mit 8RM er nedsat til 85kg desværre. Elendigt.

Dips

1X10X2,5

Deadlift

1X10X92,5 1X7X92,5

Igen var der en styrke løfter på spil. Han mente at vi skulle løfte vægten hele vejen op, og hele vejen ned. Vi er blevet lidt tilbøjelige til at smide den halvvejs nede. Han sagde så at vi havde forkert greb, og viste mig så et greb med tommel fingeren låst. Han sagde at det var det eneste rigtige. Jeg synes bare det gør overdrevet nas i tommelfingeren, og at det bare glider endnu mere. Men ok

Chins

1X8 1X6

Bend over rows

1X10X60

Shrugs

1X10X95 Med en masse stop undervejs. Mister grebet konstant.

Skulder pres dumbell

2X10X20

Laterals

1X10X10

Dumbell curls

2X10X15

Pushdows

2X10X42,5

Calf raise

2X10X37,5

Jeg snakkede 30min med vægtløfter instruktøren. han sagde jeg var meget velkommen på holdet. Han ville til hver en tid fortrække det frem for alt det "sjov" som han kalder den her BB træning. Han sagde at det skulle være nu ingen jeg mistede muligheden for at blive smidig nok til det.

ret fristende. Men jeg ved ikke hvor godt det matcher med mit hypertrofi program.

Han sagde at vores chef træner skulle prøve at lave nogle løft for noget tid siden, men pga hans størelse, og usmidige muskler, så var det helt umuligt for ham.

Så jeg har lidt at overveje.

De træner to gange om ugen.

Han er i dag en ældre herre. Men har da været oppe og squatte 185kg, og dødløftet 215 i hans tid. Men det var kun for sjov. Det her er hans kald.

Link to comment
Share on other sites

Tsk. tsk. tsk. tsk. ...... at du overhovedet kan blive fristet til reel styrktræning fremfor BB skuffer mig dyyyybt :ugone2far:

Men OK ... min 1/3 billeder kan måske få dig til at tage din kur seriøs og vende tilbage til BB :) Glæder mig til 3/3 engang i marts eller måske januar!

Link to comment
Share on other sites

hmm ja . Nej men mange taler jo godt om de der OL løft så det kunne være sjovt at prøve.

Hvor fedt er det at få at vide at sidste år da jeg vejde de der lige omkirng 70 gang så jeg 100 gange bedre ud end jeg gør nu. Hvad er det for en forskruet smag piger har i dag.

Link to comment
Share on other sites

Heh når hele ens kvindelige omgangs kreds har vendt sig mod en, og synes man var meget pænere da man vejde 70kg mister man modet.

Jeg troede du trænte for din egen skyld og efter dine egne mål ?? Man skal da ikke tilpasse sin træning efter hvad andre mener. Tsk tsk tsk tsk :ugone2far: Og desuden, hvad ved et par forstyrrede tøser omkring vægttræning.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

det gør jeg jo trods alt også. Ellers var jeg stoppet for længe siden tror jeg. Men derfor kan andres mening om en jo godt betyde noget.

Når folk synes man var pænere før kan det da godt have en betydning. Selv om jeg træner for min egen skyld.

Jeg tror også de er ligeglade med vægt træningen. de synes bare at jeg var pænere før. Suk :(

Link to comment
Share on other sites

Når folk synes man var pænere før kan det da godt have en betydning

Nej, det mener jeg ikke det bør have. Man har vel selv kontrol over sit liv. Jeg er flintrende lige glad med om min omgangskreds synes jeg var pænere da jeg vejede 85 kg. Its my life.....

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Du skal ikke være ked af det. Da jeg mødte min kæreste for et 1½ års tid siden vejede jeg omkring 60 kg, jeg var skind og ben og røg 30 smøger om dagen istedet for at spise. Omkring otte måneder senere begyndte jeg at træne og lagde definitivt smøgerne på hylden, desuden ændrede min diæt sig til kebabber og kakaomælk og jeg åd som et svin. Jeg bulkede til min nuværende vægt 85 kg og næsten hver dag skal jeg høre på "tykke Bjørn" og "du var altså lækrere dengang...". Men så får hun den bare hårdt, så kan hun lære det. :D Jeg er også blevet mere eksplosiv. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg bulkede til min nuværende vægt 85 kg og næsten hver dag skal jeg høre på "tykke Bjørn" og "du var altså lækrere dengang...". Men så får hun den bare hårdt, så kan hun lære det. :D Jeg er også blevet mere eksplosiv.

LOL

Link to comment
Share on other sites

Hmm ripper ja ok. Men nu er du nok øjensynligt en lidt mere hardcore type. Heh jeg er typen der føjer mig for min kæreste. Nu har jeg godt nok ikke en og det er nok der forskellen ligger.

TJ du kan sagtens sige sådan, du er over dín væreste ungdom, og har så vidt jeg husker været gift, eller har i hvertfald haft fast kæreste længe. Så er det ligsom det. Det er værre for os andre som prøver at finde en. Ikke fordi jeg vil have en pige som tager mig for det fysiske`s skyld, men det gør jo ikke noget at hun samtidig synes hun har scoret en overdrevet hunk vel. haha

Link to comment
Share on other sites

Så er første cyklus af HST slut. 2 uger.

Lørdagens træning

Squat

Opvarmning 2X6X30

Workset 3X10X60

Incline benchpres

Opvarmning 1X10X30

Workset 2X10X67,5

Dips

1X10X3,75

Deadlift

2X10X95 Mixed grip

Chins

1X9 1X6

Bend overrows

1X10X62,5 Med en del stop undervejs.

Shrugs

1X10X97,5

Skulderpres dumbell

1X9X22,5 1X7X22,5

Laterals

1X10X12,5

Dumbell curls

1X10X17,5 1X9X17,5

Pushdowns

2X10X45

Calf raise

2X10X40

Abs

1X10X35 side bends

1X10X60 crunch stol.

Jeg ved ikke helt, jeg er meget i tvivl om det ikke er mest fornuftigt at gå direkte til 5 rep ugen. Det bliver svært at få to fornuftige 8 rep uger.

Link to comment
Share on other sites

TJ du kan sagtens sige sådan, du er over dín væreste ungdom, og har så vidt jeg husker været gift, eller har i hvertfald haft fast kæreste længe

GIFT ?!?! Noooooo, har aldrig været gift og skal heller ikke giftes lige med det samme. Har dog været sammen med min kæreste i over 5 år, og boet med hende i næsten 5 år. Så det er da rigtigt nok.

Men det ændre jo ikke på det faktum at enten brænder man for noget eller også gør man ikke. Kan du huske Deluxe sagde at du ikke skulle gøre et halvhjertet forsøg hvad angår din diæt ?? Det virker som om du generelt er halvhjertet i alt hvad du foretager dig træningsmæssigt. Der er ikke nogen flamme bag. Ellers ville du skide hul i at din definition ryger sig en tur et år eller to, indtil du har noget rå masse at definere. Get a passion for things, and the results will be much better. Man når ikke noget ved at være vægelsindet og ubeslutsom.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

well det er jo din holdning. Sådan kan vi bare ikke alle have det.

bla så mener jeg ikke man skal lade hele træningen styre sit liv. Feks ikke holde for lange ferie, ikke tage med til det ene og det andet osv. Jeg mener at så længe man ikke er elite udøver som ikke skal tjene til smør på brødet ved det, så må der være grænser for hvor stor indflydelse man skal lade det få på sit liv.

Ja jeg kan godt lide at trne, ellers havde jeg jo ikke gjort det de år jeg har. Men at vie hele mit liv til træningen gør jeg ikke. Hvis at være Helhjertet vil sige at man for alt i verden bare skal nå sin træning, så mener jeg at man måske i bund og grund har et prioriterings problem og et meget tomt liv. For det er altså kun en sport. Det er sjovt, og det giver dig fysisk velvære, og man kan nå nogle personlige mål osv. Men det er ikke det som giver dig et lykkeligt og indholdsrigt liv.

Jeg droppede ret hurtigt min diæt igen, dvs en dag hvor jeg gik og overvejde det overholdte jeg det, men så da jeg fik målt min livvide på cirka 87 cm, godt optanket, og kan se at man stadig nogenlinde kan se omridset af mine øverste mavemuskler, så kan det ikke være så galt.

Jeg synes man skal passe på med at gøre træningen til mere end det er. Noget flere i dette forum er meget gode til, er at Klandre folk som ikke besider den enorme lyst som i har, til at bruge timer på at læse og studere træningens hemmeligheder, og fysiologiske forklaringer på hvordan vores krop reagerer på træning. Jeg Har det selv sådan at jeg vil gerne eksperimentere, og vil gerne opnå nogle gode resultater, men det er TRÆNINGEN jeg kan lide. At løfte vægter. De bagved liggende ting og forklaringer kommer i anden række. Sådan har jeg ALTID haft det.

Jeg lærer bedst ved Praksis, ved erfaring, og ikke ved "kedelig" teori.

Det komme lidt hen af vejen.

Men igen jeg mener at hvis træningen har fået en så stor plads i sit liv at man faktisk indretter alt efter det, både ferie, mad, arbejds tider, tid med kæresten, og måske eventuelle børn, by ture osv, så skal man måske tage det op til overvejelse. Jeg mener 100% at man kan gå for vidt.

Link to comment
Share on other sites

GIFT ?!?! Noooooo, har aldrig været gift og skal heller ikke giftes lige med det samme

Du tror da ikke helt seriøst, at det er noget du selv bestemmer? :lol:

Kvinder har en eller anden evne til at få os til at gøre lige nøjagtigt det, som de gerne vil have os til. Jeg ved ikke hvordan de bærer sig af med at manipulere vores hjerner, men de gør det. På en eller anden måde er de altså ret gode til at få os til at ville det samme som dem. Det må være et eller andet lusket kvindeligt gen, som bliver holdt skjult for os mænd :huh:

Hvor mange mænd har ikke oplevet pludselig at befinde sig i en situation, som man egentlig ikke havde planlagt? F. eks. i en bil på vej til svigermor selvom man ikke gider? Eller på indkøb, selvom man hader det? Eller i gang med at lægge nyt tæppe på, selvom man kraftfuldt havde erklæret to måneder tidligere, at det var der slet ikke brug for? Jeg kunne blive ved. Kvinder kan altså et eller andet med vores hjerner :D .

Link to comment
Share on other sites

Men igen jeg mener at hvis træningen har fået en så stor plads i sit liv at man faktisk indretter alt efter det, både ferie, mad, arbejds tider, tid med kæresten, og måske eventuelle børn, by ture osv, så skal man måske tage det op til overvejelse. Jeg mener 100% at man kan gå for vidt.

Det er jeg sådan set enig i. Der er også tidspunkter hvor jeg ikke kan træne så optimalt som jeg gerne ville. Dog er jeg ofte tilbøjelig til at priortere træningen højere. Men dog inden for rimelighedens grænser.

Det jeg mente med mit indlæg var sådan set det mentale i det. Der er ikke noget værre end folk som ikke ved hvad de vil. Jeg har en kammerat som en overgang havde det på den måde. En måned ville han være dansk mester i boksning, en anden måned ville han være blandt de bedste basketball spillere herhjemme og han har sågar været på styrkevognen også. Jeg kan ikke tåle den slags ubeslutsomhed. Enten går man ind for noget eller også gør man ikke. Jeg ved godt der kan komme en ferie i vejen og diverse andet, men man kan da i det mindste forsøger at være tro imod sine mål, og ikke ændre dem hver anden måned. Det var sådan set der jeg ville hen.

BK> jeg kender det godt. Hvad jeg er blevet slæbt med til af ting som jeg aldrig havde gjort frivilligt er faktik lidt uhyggeligt :D The power of women are incredible...hehe

Thomas

Link to comment
Share on other sites

BK> jeg kender det godt. Hvad jeg er blevet slæbt med til af ting som jeg aldrig havde gjort frivilligt er faktik lidt uhyggeligt  The power of women are incredible...hehe

He, jeg synes da jeg hørte på #mol.dk at din kæreste skulle tvinges til at se stærkmand konkurrencen :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share