Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Ok venner

Her til aften ville jeg lige finde en ny sten til leg. Jeg har en relativt stor en i forhaven, jeg tænkte kunne bruges.

Konklusionen var dog, at jeg med perfekt greb, kun lige kunne lette den fra jorden pt, så det er nok lige optimistisk nok. Jeg må veje den en dag. Jeg tror den er tung :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ok venner

Her til aften ville jeg lige finde en ny sten til leg. Jeg har en relativt stor en i forhaven, jeg tænkte kunne bruges.

Konklusionen var dog, at jeg med perfekt greb, kun lige kunne lette den fra jorden pt, så det er nok lige optimistisk nok. Jeg må veje den en dag. Jeg tror den er tung :laugh:

Der skal jo også være noget man kan gå efter :)

Link to comment
Share on other sites

Man kommer hjem fra træning, føler sig ANABOLIC, fyrer en gainer/prot shake i skabet, tænder pc`en, skimmer seneste fb opdateringer.

Ser at Klaus Jensen har linket en video fra Bennedict Magnuson. Ser Bennedict dødløfte 442,5kg noget nemmere at jeg dødløfter mine 245........føler sig ikke så anabolic mere

BVK i dag

WSB Dag 4 uge 3 DE

Squat 60 sek pause mellem workset

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

12 x 2 x 107,5

Dødløft 30 sec mellem workset

1 x 3 x 120

15 x 1 x 170

Goodmornings

4 x 8 x 65

Hyper Extensions

4 x 10 x 20

Decline crunches

4 x 10 x 15

Push pres

1 x 3 x 70

1 x 3 x 80

1 x 3 x 80

1 x 3 x 85

1 x 2 x 90

1 x 3 x 90

1 x 1 x 95

1 x 0 x 102,5 ........Arhhh det kan vidst ik passe

1 x 1 x 102,5 mente det nok

Kørte hjem, og skydte mig at bære Store Berthas mor en runde om hytten.

Link to comment
Share on other sites

Man kommer hjem fra træning, føler sig ANABOLIC, fyrer en gainer/prot shake i skabet, tænder pc`en, skimmer seneste fb opdateringer.

Ser at Klaus Jensen har linket en video fra Bennedict Magnuson. Ser Bennedict dødløfte 442,5kg noget nemmere at jeg dødløfter mine 245........føler sig ikke så anabolic mere

BVK i dag

WSB Dag 4 uge 3 DE

Squat 60 sek pause mellem workset

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

12 x 2 x 107,5

Dødløft 30 sec mellem workset

1 x 3 x 120

15 x 1 x 170

Goodmornings

4 x 8 x 65

Hyper Extensions

4 x 10 x 20

Decline crunches

4 x 10 x 15

Push pres

1 x 3 x 70

1 x 3 x 80

1 x 3 x 80

1 x 3 x 85

1 x 2 x 90

1 x 3 x 90

1 x 1 x 95

1 x 0 x 102,5 ........Arhhh det kan vidst ik passe

1 x 1 x 102,5 mente det nok

Kørte hjem, og skydte mig at bære Store Berthas mor en runde om hytten.

Du burde i stedet se den video og tænke "HELL YEEEAAH!"

Link to comment
Share on other sites

BVK i dag

Jeg oplever en eller anden form for over reaching, da jeg jeg både i bænk og chins var helt død. Ingen presse /trække styrke. Jeg kan ikke lige lurre hvorfor, men tænker det relaterer sig til det ekstra jeg fylder ind

WSB Dag 1 uge 4 DE

Bænkpres 1 min pause

1 x 20 x 20

1 x 12 x 50

1 x 8 x 80

3 x 3 x 115

4 x 3 x 110

3 x 3 x 112,5

Military pres

5 x 5 x 72,5

Dips

1 x 7 x 32,5 - Jeg er blevet virkelig slap i chins

2 x 8 x 32,5

1 x 7 x 32,5

Barbell rows

4 x 8 x 90

Chins

3 x 8 x 10+bw

1 x 7,5 x 10+bw

Ikke imponerende

Link to comment
Share on other sites

BVK igår

WSB dag 2 uge 4 ME

Lidt en rodet affære pga en spiseaftale med vores gamle makker der var ved at gå i vasken.

Frank J var i huset, så vi fik talt lidt strongman

Front squat

8 x 20

8 x 50

3 x 75

1 x 85

1 x 95

1 x 105

1 x 115

1 x 120

1 x 125

Rimelig ubesværet, og meget fornuftig dybde

Rumænsk dødløft

5 x 90

5 x 5 x 167,5

Back Raises

4 x 10 x 25

Jeg sprang curls og crunches over, men fik lavet

H-bar (fake log bar) vend

En masse sæt med 80-90kg. Kørte fornuftigt

Link to comment
Share on other sites

Det bliver interessant at se, om dine frontsquats vil gøre noget for din dødløft. Muligheden for at din krumme ryg-teknik er hakket ind i sten, er selvfølgelig ikke umuligt, men alligevel :smile:

Desværre er der meget lidt Frontsquat i WSB cyklusen. Det er kun med som ME øvelse, i 2 ud af 8 ugers cyklus. Så jeg tvivler på at det får betydning. Jeg er færdig med det for nu, og nu er det rackpulls de næste to uger, og så powersquat

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

OK. Så betyder det ikke en skid, nej. Kunne være interessant at sætte dig på 6 mdr. frontsquat program... meeen, det kunne jeg ikke forestille mig, at du gider bruge din tid på :laugh:

Glæder mig til i morgen, jeg er fired op allerede. Jeg skal virkelig stramme mine tøjler hårdt, for ikke at gå ud og brænde det hele af i dag.

Jeg forestiller mig noget Log, farmerwalk og måske noget sandsæk carry? Måske noget hånd over hånd? Nogen ønsker?

Link to comment
Share on other sites

OK. Så betyder det ikke en skid, nej. Kunne være interessant at sætte dig på 6 mdr. frontsquat program... meeen, det kunne jeg ikke forestille mig, at du gider bruge din tid på :laugh:

Glæder mig til i morgen, jeg er fired op allerede. Jeg skal virkelig stramme mine tøjler hårdt, for ikke at gå ud og brænde det hele af i dag.

Jeg forestiller mig noget Log, farmerwalk og måske noget sandsæk carry? Måske noget hånd over hånd? Nogen ønsker?

Frontsquat er ikke nogen dum ide, men jeg er glad for mit WSB, og det passer ikke specielt godt ind i cyklusen

Hvem kommer i morgen? Min dag er blevet lidt anderledes, så jeg er ledig nu, og til kl 15 ish

Log , farmerwalk, og evt lidt sandsæk til plint lyder godt. Hånd over hånd lyder af bræk

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Ok ok, i dag blev der lidt gok.

Det skulle også have været i morgen, men jeg har måtte baile. Njiet

Jeg lavede lidt COC gok om formiddagen, det blev

4 x 8 x COC 1

Kauf skrev og spurgte om vi skulle lege, så det gjorte vi.

Først lidt dæk.4 x 8 flip, og 1 x 12 flip på tid. Jeg var langsom

Så lidt hammer, jeg ved ikke hvor meget, men jeg kan ikke styre den store.

Så lidt hånd over hånd med slæde, mange meter, og 80kg.

Jeg er slet slet ikke konditioneret til det der. Jeg ved ikke hvad jeg tænker på.......du godeste

Sikke et held at jeg er god mod dyr og børn kun bliver semi skræmt af mig

Link to comment
Share on other sites

De mange tunge løft i WSB er heller ikke for alvor befordrende for at ændre teknik ;o)

Hvor får du fra at jeg ønsker at ændre teknik? :rolleyes:

Det er ikke noget der bekymrer mig det store. Måske er det en fejl, men ikke destomindre er det ikke noget der bekymrer mig i udpræget grad.

Det er vigtigt at forstå at jeg kan lave både squat, dødløft, og frontsquat i perfekt form. Men når det bliver tungt, så bliver det anderledes. Jeg påstår at jeg er konditioneret til det, og det er netop en gevinst når det kommer til skæve løft hvor det netop er nødvendigt med lidt rund ryg osv.

Måske jeg fortryder det om 10år, men vi må se

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share