Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Rygterne siger at vi til FHK Challange skal forvente at samle ting op, og gå ture med dem. Da jeg kom hjem kl 22, havde jeg tænkt rigtig meget på det. Så jeg gik ind og tog en arbejdsjakke og et par handsker på, og tog Store Bertha´s mor i armene, og gik en tur om huset. Det var tungt. Men et større problem var at jeg ikke var så god til at trække vejret. Store Bertha´s mor, som jeg af hensyn til fjendtlig spionage ikke kan og vil afsløre hvad vejer, er tydeligvis ikke tung nok til at dette var et problem. Eller også er mit hus bare ikke stort nok til at det med at gå rundt om det er nok

Link to comment
Share on other sites

I dag løftede jeg vægte

Venner.....ved i hvorfor man er stærkere i Decline benchpres end incline? Ik mange ved det. Men det er fordi at når man ligger med hovedet ned af, så løber alt juicen ned i brysterne. Når man har hovedet op, så løber juicen væk fra brysterne.

Tænk på det næste gang i bænker

WSB Dag 2 Uge 3. ME

Front squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 3 x 70

1 x 1 x 80

1 x 1 x 90

1 x 1 x 95

1 x 1 x 100

1 x 1 x 105

1 x 1 x 112,5

Alt var heldigvis rimelig let. Lader til at der er til væsentlig flere kilo i næste omgang

Rumænsk dødløfte mand

1 x 5 x 70

1 x 5 x 120

5 x 5 x 165......det var lidt tungt i dag

Back raises

4 x 10 x 25kilogram

Cablecrunch

4 x 10 x 45

Db curls

3 x 8 x 21

2 x 8 x 26

Og så kørte jeg for fulde Gaddafi ned og hentede Kylling, og bagefter Roids hos Kauf

Da jeg kom hjem, kylede jeg tingene ind i huset, greb mine hansker, løb ud, rev Store Berthas mor op i favnen, og tog en runde om huset med hende. Det var hun glad ved

Link to comment
Share on other sites

Jaaa, vi er næsten lige slappe i front squat....

Medmindre du havde rigtigt meget tilbage i tanken.

Den med juicen i patterne er god... Det vil jeg tænke på næste gang.

Jeg kan lave 5`ere på 90 eller sådan noget, og 3`ere på omkring 100.

Jeg håber på 120 som 1RM........vi har en pige i klubben der laver noget mere end det.........

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan lave 5`ere på 90 eller sådan noget, og 3`ere på omkring 100.

Jeg håber på 120 som 1RM........vi har en pige i klubben der laver noget mere end det.........

At piger kan løfte mere end os viser bare at øvelsen ikke har noget med styrke at gøre men er ren teknik og smidighed...

Men jeg agter nu alligevel at se om jeg ikke slå dig i denne øvelse. Bare for at vise at jeg er mere smidig end dig..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har jer alle i front squat. No joke.

Jeg får bare pisseondt i håndleddene af det. :D

Nej.

Front squat på wilks point tak :-)

Begynd nu bare at spise, for helvede!!! Spis! SPIIIIIS!!!!!!!! Man kan ikke komme til et stærkmandsmeet og klage over, at vægtene er for tunge. S-to-da-P-to-da-I-to-da-SSS!!!

Link to comment
Share on other sites

Begynd nu bare at spise, for helvede!!! Spis! SPIIIIIS!!!!!!!! Man kan ikke komme til et stærkmandsmeet og klage over, at vægtene er for tunge. S-to-da-P-to-da-I-to-da-SSS!!!

Præcis. Jon Pall græd heller ikke over at Jeff Capes vejede 30-40kg mere end ham.

Jon Pall:"I have af very big problem over there....170kgs af problem...Jeff Capes"

Hvorefter han gik ud og vandt over ham.

That's the viking spirit :king:

Link to comment
Share on other sites

BVK igår

WSB dag 3 uge 3 ME

Bænkpres med pause

1 x 20 x 20

1 x 15 x 50

1 x 8 x 80

Allerede efter opvarmningen stod det klart at der ikke var juice i musklerne i dag. Trisserne var hårde, og tunge. Nitte

1 x 1 x 115

1 x 1 x 127,5

1 x 1 x 135

1 x 1 x 142,5

1 x 1 x 150 - Ass lift

1 x 1 x 152,5 - Ass lift

Sløj omgang. Havde forventet ihvertfald 155, og gerne mere

Seated dumbell shoulder pres

2 x 8 x 36

1 x 7 x 36

1 x 10 x 31

Pull overs (skull crushers er droppet efter sidste dårlige oplevelse)

1 x 8 x 36

3 x 8 x 41

Cable rows

4 x 10 x 125

Barbell shrugs

4 x 10 x 110

Db curls

2 x 10 x 21

Push pres (leg)

Singler

70,80,85,90,95,100,100,2x90,90

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share