Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Mandag:

Cat Squat. 5X3

Tung bænkpres 5X3 (Med løbende progression)

Cabel rows 3X8 (Med løbende progression)

Mol CURLS 3 Tunge reps. 8-12 Reps efterfølgende.

Tri set Skulder ( Back raise, Side raise, front raise)

Onsdag:

Dødløft. (Skiftevis tung og cat. 5X2 og 5x3)

Incline benchpres. 3X8 (Løbende progression)

Frenchpres 3X8 (Løbende progression)

Pull ups (Ladders)

Fredag:

Tung Squat 5X3 (Løbende progression)

Cat Bænkpres 5X3 80kg

Cabel Rows 3X8 (Løbende progression)

MOL curls

Lørdag/søndag

Armbøjninger 2X25-30rep

Nu ser det sådan her ud.
Når det bliver tungt i bænkpress, får man brug for noget restitution, og hvis du samtidig kører med en løbende progression i incline kunne jge godt forestille mig at det havde en skidt indflydelse, og ville hæmme dig i dine bestræbelser på et bedre bænkpress

Jeg kunne måske vælge at stoppe progresionen i Incline bænkpres når det bliver rigtig tungt. Jeg erfarede i dag at det netop som du sagde lagde meget stort pres på forskulderen.

Nå men dagens træning:

Dødløft

Opvarming

5X3X100kg

Incline benchpres

Opvarming

3X8X70kg

Frenchpres 3X8X20kg (plus EZ Bar)

Pullups Ladders.

Se det var sværre end som så.

Det blev til

1 sæt med: 1X2X3X4 Og så var jeg død

og så

to sæt med 1X2X3

Og så sluttede jeg med 45 sekunder statisk hold med en 15kg Vægtskive i hver hånd.

Og så er der lige et pic af min ryg taget efter træning i aften.

post-12-1066850674.jpg

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

:lol:

Jeg skulle ringe til en kunde her fra morgenen af. Hvis navn er XXXX Storm.

Men jeg fik spurgt receptionisten efter jørgen Storm. haha

Jeg havde meget svært ved ikke at brække mig af grin da hun sagde, øeee vi har ingen Jørgen storm her. men vi har en xxxx Storm... He øeee ja det er ham.

Fedt nok at man begynder at nævne navne på Mollere..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ja loggen bliver ikke opdateret så tit mere. Men i dag vil jeg lige tampe lidt ind.

Vægten står for tiden på omkring 80kg. dvs jeg har rippet en del. Det har pyntet og jeg har ikke tabt styrke. Det er fint .

Dagens træning var sådan her:

Cat squat 5X3X80kg. Føltes dejlig let. Skønt nok

Bænk 5X3X97,5 kg. Fedt. Jeg er uden tvivl ved at få en god basis styrke i bænken.

MOL curls. (Preacher) 1X3X35kg 1X9X30kg (Dumt at jeg også kørte den igår. Men hva)

Cabel rows 3X8X85kg (også dumt jeg kørte den igår, men hvad)

Tri set. 7,5kg dumbells 3X10reps. Første gang det lykkedes med den vægt.

Squatten sagde igår 2X2X117,5 og en singel med 117,5kg. Det er ved at være tid til deloade. Jeg har mistet tekniken lidt igen. Skal arbejde lidt med det. ellers synes jeg det kører godt.

bænken er min favourit som altid. Jeg er begyndt at gaine i styrke igen. Det er virkelig fedt.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Så synes jeg lige det var tid til lidt specs på træningen.

Dags dato vejer jeg 83kg. ved ikke lige hvordan det gik til. Men det gør jeg.

Jeg skal køre deload i bænk nu. Den sidste gang bænkpres forgik i dag, og var tre singels på 107,5kg. Det var faktisk ikke engang særlig tunge. Jeg var meget overrasket over hvor nemt de kom op. Det var virkelig en succes oplevelse.

Jeg regner med at køre max i squat på Fredag. Hvis jeg kan få spottere. Jeg har kørt 3X5X90kg i deload i sqauat et par uger nu.

Mine cabel rows giver super godt. jeg kører med 3X8X90kg lige pt.

Så alt i alt er jeg faktisk godt tilfreds.

over and out byeeee

Link to comment
Share on other sites

Jeg skriver igen efter Max. jeg synes bare ærlig talt ikke det er særlig interesant at poste hver enste trænings pas. Derfor er det kun når der er lidt nyt.

Prehn jeg gik ikke ud fra at cabel rows havde så meget at sige i forhold til min deload i squat?

Jeg deloader selvfølgelig i alt nu i forbindelse med bench testen.

Det virker i øvrigt max dit program. Især efter jeg har fået fin tunet det lidt. Skåret de værste ekstra øvelser fra . Det er rimelig simpelt nu.

De tre singels i dag med 107,5 kg i bench, tror jeg næsten kunne ha været tre dubbels.

Link to comment
Share on other sites

det er da godt at høre der er fremgang.

Cable rows skal ikek kun droppes fordi du skal maxe i squat, men bestemte mest fordi du skal maxe i bænk.

Der er flere grunde til det...du anvender for det første nogle muskler, som du også anvender i bænk. i det hele taget er det en god ide at kroppen slapper af og får hvile op til et maxforsøg.

Rent mentalt er det godt ikke at have lavet noget let træning. Så får man virkelig lyst til at straffe vægtene.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Well. Så er det tid til lidt nyt.

Jeg har kørt Prehn´s program igennem igen. i dag var det tid til et par max forsøg.

Vi startede med Squat. Første forsøg gik på 135kg, og den kom fint op.

vi besluttede at prøve med 142,5 kg, og den kom også op. Her var det dog tvivlsomt om den var dyb nok. hvilket den desværre nok ikke helt var. Men 142,5 kg kom ihvertfald ned og op.Så det er perfekt.

Nå men så gik turen til bænken.

Her var energien og overskudet dog lidt væk, jeg følte mig ikke super oplagt mere, og viljen var lidt væk.

jeg havde besluttet at gå efter 112,5 men satte så alligevel 105kg på fordi der ville kun være kraft nok til et løft. De 115kg kom næsten halvvejs op, jeg troede jeg kunne få den det sidste stykke, jeg holdte den der i x antal sekunder men måtte give op.

De 112,5kg havde været der med garanti. Men resultatet var lidt skuffende. jeg overvejer at prøve på Torsdag igen hvor jeg skal forsøge et nyt dødløft PR.

Crawdaddy har vist mig et hepburn program jeg overvejer at prøve.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 6 months later...

Sidste opdage var 9 Marts i år. Hvilket om 3 dage er 9 måneder siden.

Dvs jeg kunne i teorien i mellem tiden stort set ha fået et barn. :4smartass:

Men det har jeg ikke.

Men tro det eller ej, så har jeg faktisk trænet i mellem tiden. Det bliver bare ganske kedeligt i længden at skrive i dag 28 sæt dumbell curls med 420kg osv.

Men pludselig har jeg fået en ubændig trang til at skrive dagens træning i.

Så det gør jeg.

PT kører jeg HST igen. Jeg er i 6 uge, dvs i sidste uge af 3 cyklus. Det er 5 reps cyklusen.

Jeg har fået nogle PR`s af den sidste tid, også i krops vægt så det er cool nok.

Jeg holdte 9 dages SD inden jeg gik i gang. Og jeg får for engangs skyld ædt rimelig fornuftigt.

Dagens træning

Bænkpres 1X6X100 1X5X100

Pulldowns 2X8X85kg

Benpres 2X8X185kg (svage ben har jeg stadig)

Keystone deadlift 2X6X92,5kg

Incline dumbell benchpres 2X5X40kg (pr stk altså)

Cabel rows 2X10X80kg

Standing Cabel X 2X5X40

Shrugs 1X8X97,5 1X10X97,5kg

Standing EZ Barbel Curls 2X6X40kg (plus stang)

French Pres 2X7X37,5kg (plus stang)

Standig Laterals 2X5X17,5kg

Bend over rows agtigt noget ala lungbrush 2X8X27,5kg

Standing cabel crunch 1X6X52,5kg 1X5X52,5

Standing Calf raises 1X11X155kg 1X10X155kg

Tja det var så det.

Dagen bød dog på god underholdning. Der var et par hårde gutter der nede.

De gav sig bla i kast med den frie bænk. 10kg på hver side. Da de havde forsøgt at kæmpe stangen op begge to, gik de over til incline benchpres stativet for det måtte tydeligvis være nemmere.

En af dem tog stangen ned mens der kun var vægt på i den ene side. Det gik så heller ikke super godt. De mente åbenbart at 10kg i hver side måtte være nemmere i denne øvelse da de forsøgte igen.

Da de havde prøvet begge to mente de at det var på tide at gå ind til smith stativet for det var altså noget nemmere at køre i. Så det gjorte de.

Senere skulle de blære sig med noget incline dumbell bench shoulder pres ( ja det var hverken det ene eller det andet) en af dem greb et par 20kgs dumbells, som han mens de andre snakkede langsomt fik mast op på skuldrene, i hans første forsøg på at reppe fik han vægten i hovedet, og måtte hjælpes af de andre med at få vægtene ned igen.

Alt i alt super underholdning :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Sidste opdage var 9 Marts i år. Hvilket om 3 dage er 9 måneder siden.

Dvs jeg kunne i teorien i mellem tiden stort set ha fået et barn.  :4smartass:

Men det har jeg ikke.

Men tro det eller ej, så har jeg faktisk trænet i mellem tiden. Det bliver bare ganske kedeligt i længden at skrive i dag 28 sæt dumbell curls med 420kg osv.

Men pludselig har jeg fået en ubændig trang til at skrive dagens træning i.

Så det gør jeg.

PT kører jeg HST igen. Jeg er i 6 uge, dvs i sidste uge af 3 cyklus. Det er 5 reps cyklusen.

Jeg har fået nogle PR`s af den sidste tid, også  i krops vægt så det er cool nok.

Jeg holdte 9 dages SD inden jeg gik i gang. Og jeg får for engangs skyld ædt rimelig fornuftigt.

Dagens træning

Bænkpres 1X6X100 1X5X100

Pulldowns 2X8X85kg

Benpres 2X8X185kg (svage ben har jeg stadig)

Keystone deadlift 2X6X92,5kg

Incline dumbell benchpres 2X5X40kg (pr stk altså)

Cabel rows 2X10X80kg

Standing Cabel X 2X5X40

Shrugs 1X8X97,5 1X10X97,5kg

Standing EZ Barbel Curls 2X6X40kg (plus stang)

French Pres 2X7X37,5kg (plus stang)

Standig Laterals 2X5X17,5kg

Bend over rows agtigt noget ala lungbrush 2X8X27,5kg

Standing cabel crunch 1X6X52,5kg 1X5X52,5

Standing Calf raises 1X11X155kg 1X10X155kg

Tja det var så det.

Dagen bød dog på god underholdning. Der var et par hårde gutter der nede.

De gav sig bla i kast med den frie bænk. 10kg på hver side. Da de havde forsøgt at kæmpe stangen op begge to, gik de over til incline benchpres stativet for det måtte tydeligvis være nemmere.

En af dem tog stangen ned mens der kun var vægt på i den ene side. Det gik så heller ikke super godt. De mente åbenbart at 10kg i hver side måtte være nemmere i denne øvelse da de forsøgte igen.

Da de havde prøvet begge to mente de at det var på tide at gå ind til smith stativet for det var altså noget nemmere at køre i. Så det gjorte de.

Senere skulle de blære sig med noget incline dumbell bench shoulder pres ( ja det var hverken det ene eller det andet)  en af dem greb et par 20kgs dumbells, som han mens de andre snakkede langsomt fik mast op på skuldrene, i hans første forsøg på at reppe fik han vægten i hovedet, og måtte hjælpes af de andre med at få vægtene ned igen.

Alt i alt super underholdning  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Fee - en logupdate fra Blackice, så skal der svines! :bigsmile:

Er det bagskuldersjovet jeg har fået opkaldt efter mig?? :4thumbup:

Ellers nogle lee'e nok 5'ere du får hevet af dig - og jeg er sq helt ked af at jeg ikke var dernede her til aften - lyder dælme sjovt!! :laugh::laugh:

Under arrangementer på LVK er der kommet opslag om stærkmus konkurrencen .. wee! :4thumbup:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Er det bagskuldersjovet jeg har fået opkaldt efter mig??
ja nemlig jaaa
Ellers nogle lee'e nok 5'ere du får hevet af dig - og jeg er sq helt ked af at jeg ikke var dernede her til aften - lyder dælme sjovt!!

Tak tak. Ja det var ærgerligt. Der var slet ingen af gutterne. Honkey gik da jeg kom. Tssss

Under arrangementer på LVK er der kommet opslag om stærkmus konkurrencen .. wee

Yeah, det var der jeg fandt det. Jeg bliver dog nok kun heppe kor

Link to comment
Share on other sites

Sindsygt meget kæbe træning i dag.

The big L var nede og træne også. Så der giv noget kæve i den. Men det var ganske ok :4thumbup:

Rart at der var lidt liv for engangs skyld.

Dagens træning

Bænkpres 2X5X102,5

Pulldowns 2X8X87,5

Benpres 2X5X190kg (svage ben har jeg stadig)

Keystone deadlift 2X6X95kg

Incline dumbell benchpres 2X5X40kg (pr stk altså)

Cabel rows 2X8X90kg

Standing Cabel X 2X5X41,25

Shrugs 2X100X100

Standing EZ Barbel Curls 2X5X42,5kg (plus stang LUNGBRUSH)

French Pres 2X5X40g (plus stang)

Standig Laterals 2X5X17,5kg

Bend over rows agtigt noget ala lungbrush 2X5X30kg

Standing cabel crunch 2X5X55kg

Standing Calf raises 2X10X160

Alt i alt udemærket

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share