Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Nuj hvor jeg hader at være syg.

Jeg hader at misse et trænings pas

Jeg hader at misse 2 cardio pas

jeg hader at være syg når det er strålende solskin uden for

:mad::mad::mad:

Og endnu en gang, jeg HADER at misse et trænings pas

Ja, det kan seriøst smadre ethvert forsøg på en ordentligt træningsindsats. Ikke nok med at man er ude en uge, der tager ofte 2 før man er kommet ordentligt til kræfter igen. Vi må se at importere noget ulovligt flu/cold-medicin fra US. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det kan seriøst smadre ethvert forsøg på en ordentligt træningsindsats. Ikke nok med at man er ude en uge, der tager ofte 2 før man er kommet ordentligt til kræfter igen. Vi må se at importere noget ulovligt flu/cold-medicin fra US. :devil:

Ja de har en masse good stuf ovre hos min søster hehe

Link to comment
Share on other sites

Status med i aften??

I må lære at skrive noget før. hehe, jeg når aldrig at se det.

But anyway. Im back. Ikke 100% frisk, men det går. Fik nuppet en stille gå tur på en time i dag.

Vægt: 85

Start: 20:47

Slut: 22:30

Status: Tja tja. Ikke tilfreds, men rart kun at misse et trænings pas

Mennesker: Mike, Kong tana, Veto, Sprøer.,,,,,,,,,,,,, ja det forklarer vel kæven i dag

Low Incline dumbell pres 1X15X17,5 1X9X37,5 1X9X37,5 1X9X37,5

Cabel flyes 3X10X32,5

Military Pres 1X10X47,5 1X9X47,5 1X8X47,5

Laterals 3X10X12,5

Rear Laterals 3X10X10

Skull chrushers 3X10X42,5

Closegrip benchpres 1X8X85 1X7X85

Weighted pushups 1X10X25 1X7X25 1X10x25

EZ Curls 1X20X12,5 3X10X47,5

Ronnie curls 3X1070

Reversed crunches 3X15

Hanging Leg raises 2x10

Link to comment
Share on other sites

Feeeed dag.

Fri klokken 14:00

Hjem og rydde op. Har fundet ud af at mit STORE soveværelses vindue er super. Det kan lukkes helt op, som en dør, og min seng (som også er STOR) står lige inder. Klokken 14:30 til 16:00 står solen sådan på himmelen at man kan ligge i sengen og sole sig. Smart :4thumbup:

Når her efter cardio.

35 Min løb rundt om bagsværd sø.

Efterfulgt af noget der ligner 50min gå tur. Fedt sted.

Massere af gang i den på søen. Der var en masse kap roning. 30 kajaker talte jeg, og en masse løb osv. Man får lyst til at dyrke alle typer sport, samtidig :4thumbup:

Jeg glemte det vigtigste. Nu står den på 1½ time go-kart lemans med Rally Centeret, og Remus, i Fart og Tempo I ballerup, med mit team. Bliver spas.

Dagens anden gode nyhed er at jeg synes mine abs er blevet tydeligere, og det lader til at jeg er genetisk nogenlunde fornuftigt sammensat, hehe

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Gab jeg er træt

http://finddinbil.dk/news.php?readmore=59

Jeg var vidst skyld i at vi blev nummer 5 og ikke nummer 3 eller 4. Ups

Du er så heldig :4thumbup: og ikke være uheldigt disponeret som os små tykke mænd :tongue::laugh:

Hehe ikke være fræk. Pointen var at jeg TROR at jeg har rimelig symetriske abs, når de engang kommer frem. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig bæ dag. En masse ting er gået galt/skævt, og jeg kunne ikke sove i nat. Så 5 timers søvn, hvilket bare ik er nok. Yderligere skulle jeg ha været til usa 3 dage i uge 23 til noget intro i min nye afdeling, men det har jeg måtte droppe.

Start: 20:20

Slut: 21:53

Vægt: 84,7

Mennesker: Kong Tana, Sprøer, og maker

Status: Tja, ik noget at sige. Jeg er en ussel ål, med dårligt knæ. som altid

Chin ups 3X10

Pull downs T-Bar 2X10X90

Benpres (gen optræning) 1X15X50 2X15X65 1X50X50 De tre første sæt blev kørt med eccentrisk fase på venstre ben.

Dumbell rows 3X10X45

cabel rows 2X10X95

Back Extensions 2X15 + 15

Sitting calf raises 3X15X75

Dødløft : 1X10X50 1X5X110 1X10X145 2X5X145. Ikke noget kul på i dag

Cardio 15 min med 6,4kmt med 5% stigning

Link to comment
Share on other sites

Start: 15:15

Slut: 17:10

vægt: 84,8

Mennesker: Mike og damen som han havde taget med i dagens anledning. Hun gad dog ikke træne. Tsk tsk tsk.

Status: Ik så meget i dag. Gik lidt kæve i den da der skulle snakkes lidt doping m.m med . Men hyggelig nok træning.

Flat Dumbell pres 1X15X17,5 1X10X37,5 1X9X37,5 1X9X37,5 +1 Forced

Incline dumbell flyes 3X10X27,5 :4thumbup:

Dumbell shoulder pres 1X7X27,5 1X8X27,5 1X7X27,5

Pull ups 2X11 1X10 Close grip underhånd

Dips 3X10

Cabel pushdowns 3X10X85

French pres 2X10X37,5

One Arm Concentrated curls 1X6X17,5 1X7X17,5

Preacher curls 1X9X42,5 1X7X42,5

Reversed crunches 3X12

Link to comment
Share on other sites

Hvordan taber du 3 kilo på 24 timer?

Må lige forsvare hr.black..

Det ene er jo morgenvægt og det andet aftensvægt.. min vægt svinger da os 3-4 kg fra morgen til aften med alt det væske jeg kommer i skabet plus maden..

Link to comment
Share on other sites

Hvordan taber du 3 kilo på 24 timer?

Ikke noget odiøst i det. Som Mike siger. Det ene er Nøgen morgen vægt, efter morgen potte besøg. Det andet er vægt efter x antal måltider, og iført trænings tøj. (sko, bukser,tshirt)

Faktisk vil jeg påstå at 3kg er i den lave ende.

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 84

Start: 21:30

Slut: 22:56

Status: Går i den rigtige retning. Men i dag var mine trisser ømme allerede inden jeg gik i gang.

Mennesker:Ingen andre end mig

Low Incline dumbell pres 1X15X17,5 1X10X37,5 1X9X37,5 1X9X37,5

Cabel flyes 3X10X35

Military Pres 1X10X47,5 1X9X47,5 1X9X47,5

Laterals 3X10X12,5

Rear Laterals 3X10X10

Skull chrushers 3X10X45

Closegrip benchpres 1X7X85 1X5X85 Failure. Ved ikke, der var bare ikke mere guf i dem (sidste triceps øvelse i dag)

Weighted pushups 1X10X25 1X10X25 1X10x25

EZ Curls 1X15X12,5 3X10X50

Ronnie curls 3X10X72,5

Reversed crunches 3X15

Hanging Leg raises 2x10

Link to comment
Share on other sites

Lige et status pic.

Super svært at tage pic med mobil, kvaliteten sucks, men man kan svagt se at jeg er ved at få streger på patten. Skal nok blive godt en dag

:4thumbup: :devil:

Ser godt ud.. Det skal nok blive evil om nogle kg fedttab.. im sure!! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud.. Det skal nok blive evil om nogle kg fedttab.. im sure!! :superman:
Yeah det går den rigtige vej. Jeg håber/tror at 2-4kg pure fat vil gøre underværker. Skal jo ikke i scene form som du, men bare i en pæn allaround beach form. Du ved , "abs n stuff"
Ser fandme da godt ud mester :4thumbup: Gad nu godt kunne curle som dig, 3x10 @ 50 ? Crazy shit :crazy:

Thanks. Det bliver helt godt ja. Men det holder også hårdt. Det går STILLE og roligt ned af nu, men det er også det der ryger nu, som virkelig kan ses. He, der er vidst heller ikke mere at hive ud af de curls. Og jeg vil ikke garantere dig at jeg kunne lave 10 reps hvis jeg var spændt fast op af en stolpe, så der ikke kunne vrides lidt :blush::blush::nonono:

Link to comment
Share on other sites

Thanks. Det bliver helt godt ja. Men det holder også hårdt. Det går STILLE og roligt ned af nu, men det er også det der ryger nu, som virkelig kan ses. He, der er vidst heller ikke mere at hive ud af de curls. Og jeg vil ikke garantere dig at jeg kunne lave 10 reps hvis jeg var spændt fast op af en stolpe, så der ikke kunne vrides lidt :blush::blush::nonono:

Det er fair nok at snyde lidt i curls :tongue: Men det er nu stadig imponerende at du smider rundt med 60% af din BW i curls - der er der da vidst ikke mange som kan følge med :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det er fair nok at snyde lidt i curls :tongue: Men det er nu stadig imponerende at du smider rundt med 60% af din BW i curls - der er der da vidst ikke mange som kan følge med :4thumbup:

Det ved jeg nu ikke. Men jeg har tidligere været en vat arm. Så der har været en del fokus på arme (både tri og biceps) de senere år og det har da givet lidt pote.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share