1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      394k
      posts
    2. 128.3k
      posts
    3. 27.3k
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42.5k
      posts
    5. 40.2k
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62.7k
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48.6k
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10.3k
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61.2k
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3.3k
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9.8k
      posts
    12. Billedgalleri   (253,303 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 227 Guests (See full list)

    • There are no registered users currently online
  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Takker :-) Det med nærved-påkørslen kom heldigvis hurtigt ud af systemet. Hals og snot er nogenlunde. En time på cyklen. Henover diget og tilbage. Det skulle have været stille og roligt men broen blev kørt med stram kæde. Og uden jeg tænkte af det, lå jeg i vo2max i modvinden - årets bedste 7 minutter. Kunne godt have holdt den længere, men så havde jeg skulle grave dybere end det nok var smart. Synes allerede jeg vat fjols at presse sådan på. Men vejrtrækningen fungerede og jeg har ikke haft bøvl med kroppen, andet end jeg er pænt træt i stængerne. Men resten af turen blev også kørt med halvstram kæde, og jeg har prøvet at holde igen med maden.
    • Lidt opdatering: 22, 23 og 24 april var det karate. Den 25. april 6 km ramp up løb med 2 km i zone 2, 1 km i zone 3 og 2 km i zone 4. Den sidste km skulle have været i zone 5, men der nåede jeg ikke op. Sluttende med en km afjog. 26. og 27 april lidt sociale forpligtelser. den 28. april var jeg til konditest på løbebånd, hvor jeg løb en Cooper på 2,13 altså et kondital på 38-lidt skuffende, 22 pct. i zone 4 og 66 pct. i zone 5, så nok ikke mere at give af. 29. og 30. april mer karate og 1. maj løb jeg en tur om søerne på 5,81 km på 38 minutter 50 pct. i zone 3 og 35 procent i zone 4. 2. maj karate.  Nå jeg er træt nu. to be continued
    • Av av av. God bedring. Håber du vender dig til slyngen hurtig.
    • Træning i kalorieoverskud kan bare noget. At vi så er nogle der ikke kan styre det der kalorieoverskud, er en anden historie Jeg har selv leget lidt med faste, det er åbenbart meget forskelligt hvordan det bider. jeg mærker det mest ved løb, og lidt på humøret mellem 12. og 14. time.
    • 11-05-2024 Løb 6,1 km 41m05s Social tur. Det er vist på tide at købe et par nye sko, mellemsålen har mistet alt støddæmpning.   12-05-2024 Styrke   Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Dødløft:  1 x 10 x 60kg.  1 x 10 x 70kg.  1 x 10 x 80kg. Bryst pres (pure strength maskine):  1 x 10 x 40kg.  3 x 10 x 50kg. Bulgarsk split squat: 3 x (10+10) x Bw. Pull down (pure strength maskine):  1 x 10 x 40kg.  3 x 10 x 80kg. Stræk af It-bånd og balle. Havde lidt travlt, det tog en ½ time i alt.
  • Recent Status Updates