1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      394.1k
      posts
    2. 128.3k
      posts
    3. 27.3k
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42.5k
      posts
    5. 40.2k
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62.7k
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48.6k
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10.3k
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61.2k
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3.3k
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9.8k
      posts
    12. Billedgalleri   (253,353 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Aften pres Closegrip benchpres med stop 8x60 5x90 5x110 5x115 5x117,5 5x112,5 5x110
    • FANTASTISK nattesøvn - omsider. Jeg vågnede også først ti i ti  Så det var snyd af vægten var 91,95 og dermed under 92. Efter morgenrutinerne kørte jeg til Heino Cykler for at bestille dyret. Fra i torsdags er der kommer 14 dages ekstra leveringstid på  Midt august. Og så skal den også omkring fitteren, så det er lige før den kommer til at hænge på væggen som pynt, indtil næste forår. Til gengæld rundede de prisen ned til at pænt tal, så jeg sparer godt 4000 i forhold til prisen jeg fik, da jeg selv ville købe den. Vinden er ikke rar i dag, så jeg ilede ikke ud på cyklen bagefter. Men ud på diget og køre nogle 30/30 og så lidt frihånds-vo2max på lille-tonser. Og 30/30 retur på diget igen. Jeg kan godt mærke at jeg er blevet bange for dåbsattesten. Forstået på den måde, at når jeg går for dybt, så kommer jeg ikke “bare lige” op til overfladen som tidligere. Det var SÅ tydeligt i dag, at det var tanken om at sovse til i lårene, der holdt mig på sikker grund. Men til sidst sad jeg med painface, for at vride de sidste ud. Det var rart at være ude på kanten, omend det heller ikke varede længe før benene brændte sammen.  5 antrit på vejen hjem. 1t 35m Bagefter en meget forsigtig (jeg skal bære møbler i morgen) tur i sportsfyssen: Bænkpres m stang: 2 sæt Arnold pres: 2 sæt Dødløft: 2 sæt Hypers: 3 sæt Mave på “rund pude”: 2 sæt Jeg havde skrevet, at jeg ville træne lidt lægge før jeg gik i seng. Men jeg er godt søvnig, så nu har jeg lavet to sæt stående læg.  
    • HA! Sad lige og håbede du rent faktisk hed Speed... Skuffelsen er udtalt 
    • Du må lige smide et billede af den nye når den lander :)
    • Nu kigger jeg kun sporadisk på de der udstyrssider, men er usikre 'kinøjserhjul' ikke ved at være historie, hvis man køber gennem en anerkendt kilde? Jeg ville ikke være betænkelig ud over de almindelige kvababbelser over at købe noget fra et land, jeg ikke rigtig bryder mig om. Men det begynder sgu at være svært at undgå, hvad enten det gælder cykler eller biler 
  • Recent Status Updates