Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      386,294
      posts
    2. 128,281
      posts
    3. 27,252
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,525
      posts
    5. 40,165
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,688
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,621
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,306
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,132
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,823
      posts
    12. Billedgalleri   (228,640 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    •   Bencurls, ligg 90 x 6 110 x 18, 14   Hip thrusts 60 kg x 5 105 kg x 10   Push-ups Kv x 5, 5, 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Kv+70 kg x 8 Kv+50 kg x 13   Kabel roning 20 plader x 14, 13 18 plader x 14, 15   D. Incl. Curls 22 kg x 8 18 x 10   D. Pull-overs 32 kg x 9 30 kg x 12 28 kg x 9   D. Laterals 13 kg x 20, 4, 3, 2
    • 19 Februar 2019 Boksen Box squat 3x120 3x130 3x135 3x140 3x140   Closegrip 5x100 5x105 5x110 5x117,5 5x112,5
    • Venstre lår og baller ret DOMS, så følte ikke for de store watt. Så samme tur som i søndags, bare med FTPen hævet 10 watt. Nogenlunde samme puls men lå også lidt lavere RPM-mæssigt end sidst. Derefter 3 sæt tåhævninger for venstre ben med okklusion. 30 reps, to sæt til fail og et failsæt uden elestikker på.  
    • Træning i jobbets fitnesrum Skrå bb bænk 6x4x60 kg Maskineskulderpres 4x7x50 kg Siddende rows i maskine 4x4x75 kg God kort træning. Det bliver også det enenste gang jeg får rykker i jernstænger i denne uge pga tjenesterejse og karatektiviteter. Jeg forventer dog en løbetur på fredag.
    • Tirsdag 2019 02 19 Opvarmning  ·         Alt optaget og jeg gad ikke vente Smidighed  ·         Skulder og ben T-bar ·         10 x 25 ·         10 x 35 ·         10 x 40 ·         10 x 40 Chin ups ·         10 x (BW-29) ·         10 x (BW-18) ·         10 x (BW-10.0) ·         10 x (BW-7.5) ·         10 x (BW-7.5) Dips ·         10 x (BW-10) ·         10 x BW ·         10 x (BW+15) ·         10 x (BW+15) ·         10 x (BW+15) Pull ups neutral  ·         10 x BW ·         10 x BW ·         10 x BW Tricep cable ·         10 x 50 ·         10 x 60 ·         10 x 60 Pull down ·         10 x 100 ·         10 x 125 ·         10 x 125 ·         10 x 125 Leg press ·         10 x 100 ·         10 x 125 ·         10 x 125 ·         10 x 1 Højre  knæ sagde eftertrykkeligt nej, så jeg stoppede Mp ·         10 x 20 ·         10 x 30 ·         10 x 30 Lat raise ·         10 x 7 ·         10 x 10 ·         10 x 10 ·         10 x 10 Shrugs ·         Ingen Dumbel bicep  ·         10 x 16 ·         10 x 16 ·         10 x 16 Ryg ·         15 x BW ·         15 x BW   Abs russian twist kettlebell ·         3 sæt med 16 kg Kakaomælk ·         Ingen Kommentar Ingen kakaomælk hvilket udfordrer hele min bevæggrund for at træne ;-) Irriterende med knæet, men ellers lidt fremgang at spore. Der var alt alt for mange i centeret og jeg må til at træne tidligere eller senere, klokken 16:30 til 18:00 er som at træne i Føtex 23 december.
  • Recent Status Updates