Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      387,093
      posts
    2. 128,283
      posts
    3. 27,252
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,528
      posts
    5. 40,168
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,689
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,621
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,306
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,141
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,823
      posts
    12. Billedgalleri   (231,135 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Træning på job:   Chinups - 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 (100reps ialt) Triceps pushdowns - 5sæt x 12reps    
    • Torsdag 2019 08 20 Opvarmning  ·         300 meter Smidighed  ·         Skulder og ben T-bar ·         Ingen Chin ups ·         05 x (BW-29) ·         05 x (BW-18) ·         05 x (BW-10) ·         06 x (BW-5) ·         06 x (BW-5) ·         06 x (BW-5) ·         06 x (BW-5) ·         06 x (BW-5) Dips ·         10 x (BW-10) ·         10 x BW ·         10 x (BW+15) ·         10 x (BW+20) ·         10 x (BW+20) ·         10 x (BW+20) ·         10 x (BW+20) Pull ups neutral  ·         10 x (BW+7.5) ·         08 x (BW+7.5) ·         10 x (BW+5) ·         10 x BW Pull down ·         10 x 100 ·         10 x 137 ·         10 x 137 ·         10 x 132.5 ·         10 x 132.5 Tricep cable ·         10 x 50 ·         10 x 60 ·         10 x 70 Leg press ·         Ingen Mp ·         10 x 30 ·         10 x 35 ·         10 x 37.5 Lat raise ·         Ingen Rear delt dumbbell fly ·         Ingen Shrugs ·         10 x 26 Dumbel bicep  ·         10 x 16 ·         10 x 16 ·         10 x 16 Hyperextension ·         Ingen Abs ·         Ingen Protein ·         50 gr proteinpulver Kommentar Havde været på arbejde i 11 timer da jeg tog ned og træne og der var udsolgt på alle hylder. Proteinpulveret i dag var en gratis gave fra BodyLab med smag af mango og passion. Personligt foretrækker jeg at indtage næringsmidler som ikke har samme liflige farve og konsistens som en urinprøve. Da min erfaring udi smagen af urin heldigvis er ikke eksisterende skal jeg ikke kunne sige om den smagte bedre end føromtalte urinprøve, MEN den smagte sgu ikke godt. En ældre asiatisk kvinde roede på romaskinen. Det var utvivlsomt den mest ineffektiv rotekning jeg har set. Til trods for at hun gav den gas lavede hun flere vertikale bevægelser end horisontale, og jeg kunne se at hun nåede ”2 meter” per slag. Jeg spurgte om det var med vilje at hun bevægede armene som over nogle virtuelle knæ, hvilket hun sagde nej til. Jeg gav hende en kort introduktion til hvorledes hendes effektivitet kunne forbedres, hun prøvede det, sagde tusinde tak for det hvorefter hun efter ca. 30 sekunder havde genoptaget sin gamle teknik. If it ain’t broken, don’t fix it :-D
    • Efter fyraften brugte jeg ca 50 minutter i DSBs jernhule. Det er samme maskinpark som da jeg jeg startede som togmand for 21 år siden - puder og den slags er skiftet men ellers er det godt rustent af sved i gulvhøjde. Alligevel virker det ikke forældet og i flere øvelser er udvekslingen faktisk bedre afstemt end i det nye udstyr i FW, så den er let og hård de rigtige steder og puderne et ikke bare en flad skumting men tager faktisk presset af knoglerne, så de ikke gør ondt at træne tungt. De har sgu tænkt sig om dengang, da de indrettede rummet. Nu jeg har været der nogle gange, begynder det at komme tilbage.... de natlige træningsture på 2-3 timer og kan fornemme hvor jeg havde pinden i vægtstakken dengang. Min gamle MOL-log er desværre slettet. Jeg var noget mere flad på maven men vejede alligevel +10 kg mere da jeg var på toppen, så... det er ret usselt i dag i forhold. Ak ja, man bliver gammel og slatten - ÆV.  
    • Tirsdag på job   Løbebånd - 10min Tabata høje knæløftninger - 4min  Tabata x 2 cykel - 8min En masse mave   Det der cardio er altid tiltrængt når jeg endeligt får taget mig sammen.
    •   Hip thrusts 60 kg x 3 100 kg x 2 130 kg x 2 160 kg x 2 135 kg x 12   Bencurls, sidd 130 x 12, 10, 8   Trap bar DL 66 kg x 10 96 kg x 10 106 kg x 10   Hammer isolateral rows 55 kg x 12/12, 10/10 50 kg x 12/12
  • Recent Status Updates