Armoured female


Armoured female
 Share

Recommended Posts

Nåh - det er nu ikke min fornemmelse, at udviklingen i 1RM i BP er så ringe (den ME-øvelse som jeg har testet to gange som den eneste, viser en udmærket fremgang), men 5-10 RM udviklingen halter lidt i dips, military mv.

Men jeg tror stadig ikke, rotatorcufftræning er af det onde - jeg er åbenbart bare en udpræget lavvolumengainer til min egen store ærgelse (kan jo godt lide at gi' træningen gas) :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

De Alternative Træningsformers Weekend:

Lørdag: Flytte for to gamle studiekammerater op på 3. sal - og ingen af dem har solgt nogen af deres bøger :dead: Fik et tilbud om ansættelse ved flyttefirmaet, som deltog...

Søndag: Graduering til sort bælte, 5. dan i Tagselvbord (ved generalforsamling i Dansk Sportsdykker Forbund). Frokostpausen var for kort (45 min) til at jeg kunne nå at plyndre kagebordet også, så der blev taget en tallerkenfuld med ind til selve mødet :tongue:

Idag: Restitutionsløb med pauser i ca. 1 time. MEGET DOMS i quads og inderlår efter ishockey og flytning.

Link to comment
Share on other sites

Søndag: Graduering til sort bælte, 5. dan i Tagselvbord (ved generalforsamling i Dansk Sportsdykker Forbund). Frokostpausen var for kort (45 min) til at jeg kunne nå at plyndre kagebordet også, så der blev taget en tallerkenfuld med ind til selve mødet :tongue:

Idag: Restitutionsløb med pauser i ca. 1 time. MEGET DOMS i quads og inderlår efter ishockey og flytning.

Når du angriber vores konkurrence fra flere vinkler (posterolateralt mm), ærgrer det mig endnu mere, at jeg ikke fik taget nogen virkelige vækstsæt i dagens træning.

PS du må hellere sørge for at få restitueret godt efter den hårde omgang bentræning. En 10-14 dage burde kunne gøre det. :tongue:

Hvad skal skæringsdatoen være? 1/9 fx? Og har vi Kern og Henning med på ideen? Og hvor skal middagen forresten være?

Link to comment
Share on other sites

...ved nærmere eftertanke (omkring denne lårbassekonkurrence) - jeg skal ikke over 90 kg :blink: Og 2-3 cm ekstra til kyllingelårene giver immervæk også et par kg ekstra (som jeg sagtens kunne bruge på mine brachiomorfe arme) :unsure:

Det kan måske lade sig gøre, hvis jeg stryger det meste af underhudsisoleringen (burde give 5-7 kg's plads eller sådan noget) - i så fald skal det være fra nu og indtil juni :kj: :jehon: Organiseret diæt og mig - nej, vel? :)

Link to comment
Share on other sites

Skal jeg forstå dette som en indledning til at :chicken: ud af konkurrencen, eller har du tænkt dig at gøre det nemmere for mig ved at smide min værste konkurrent (den posterolaterale) og forsøge at erstatte den med rå muskelmasse fremfor at arbejde på begge modaliteter? Sweeet.

Min approach er at spise en smule over vedligeholdelse i 24 i forbindelse med træning (måltidet før træning->næste morgenmad), og så sulte resten af tiden.

Kan dog godt forstå hvis du ønsker at holde din vægtklasse. Der er sikkert også flere der kan relatere til glæden ved at kunne udtale: "jeg er dansk mester i BP" end "jeg vandt en lårtykkelseskonkurrence med tre drenge whoa, whoa, whoa(udtalt/brovtet, mens du holder dig på en stor skvulpene mave)", i hvert fald blandt gennemsnitsrepræsentanterne af dit eget køn. Måske kan XAX ikke forstå det, men de fleste andre kan.

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Ja, mon ikke ;)

Men jeg deltager nu gerne alligevel - og må så optimere muskelmasseandelen i mit støt øgende lårmål (det er jo også lidt kikset at vinde, bare fordi man har en kønshormonbetinget posterolateral dellepude, som I ikke har) :)

Og nu ingen ideer omkring posterolaterale dellepuder - i denne konkurrence er p-piller doping B) Vi afholder gynækomastikontrol med jævne mellemrum :D

Link to comment
Share on other sites

Uuuuuhhhhhh. Jeg havde slet ikke tænkt på, at jeg ved IKKE at inkludere en anti-aromatase som clomid til min opkommende massive, lårekspanderende test cyklus, kunne få en dobbelt fordel i vores konkurrence.

(Hvor lækker ville jeg ikke blive med MASSIVE lår, MED ridebuksedeller og sture patter?)

PS er du selv med i gynækomastikontrollen? "Beklager Henning og Kern, men denne kontrol er et job for en kommende læge!"

Link to comment
Share on other sites

Min gode jsc, der er noget du har misforstået: Gynækomastikontrol foretages kun på mandspersoner, da det er irrelevant at teste hos kvinder - og d'herrer er iøvrigt i trygge hænder hos undertegnede B)

...Vi kunne jo også teste for testeshypotrofi...

Nå, dagens træning:

ME dag i bænkpres:

Opvarmning: 5 min CII og closegrip BP 20 x 10.

ME: Close grip bænkpres. Sidst maxet d. 23.2 - PR 65 kg.

40 x 3 - 50 x 1 - 55 x 1 - 60 x 1 - 65 x 1 - 67,5 x (1) - 70 x 1 :) - 72,5 x miss

Spotteren kunne ikke holde pøllerne væk ved 67,5 kg - men blev venligt, men lovformeligt instrueret i, at det ikke var en forced rep, men en maxtest jeg havde gang i :)

RM:

DB bænkpres: 20 x 10^2

Widegrip pulldown: 55 x 10^2

Reverse bench crunches (eller næsten-bodyraises, om man vil) 8^3

Overhead triceps extension, db: 7,5 x 10 (ikke noget for mig, får den samme smerte i albuespidsen som ved fransk pres)...

God dag, det er jo altid lækkert at smække 5 kg oven i en PR :) Kreatinen har vist også haft en finger med i spillet.

Den ivrige læser (hvis sådan nogle findes) vil iøvrigt bemærke, at presse-RM-øvelserne er kraftigt reduceret i henhold til tidligere overvejelser. Så er der forhåbentlig dømt mere styrkefremgang og mindre forskulderbøvl :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

AF> du stormer jo bare der ud af :firebounce:

hvis du får behov for en kompetent spotter og jeg tilfældigvis trisser forbi en dag - SÅ RÅB HØJT!! Så skal du nok blive spottet til :kj: til du bander mig langt væk!

UKOMPETENTE SPOTTERE - de skulle bindes fast til abduktionsmaskinen og tvinges til at at træne inderlår til de segner! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

AF: hvad troede du egentlig, du kunne?

Man skulle jo tro, at du havde BK som guru, med de små skridt du øger vægten op til max.

Jeg mener højst man bør planlægge 5 steps til max, hvis det altså er en 1 rm, man søger, ellers går der for meget energi tabt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener højst man bør planlægge 5 steps til max, hvis det altså er en 1 rm, man søger, ellers går der for meget energi tabt.

Men sådan er det ikke helt med WSB, hvor man skal sørge for at få nogle løft ud af det, da man jo laver ME bænk HVER ugen.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share