klausjensen


klausjensen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Litopsi>> Kom nu, det irriterer dig HELT vildt!

Det kunne sikkert være meget godt med en til at stå og råbe mig ind i ansigtet, jeg er en vatarm, en svumpukkel, en kvasiobskurid neanderthalmongol, et hundehoved, en perfid proletar, nedgroet tånegl, skabsondulat osv...

Det vil jeg lige overveje, stand by. :)

Link to comment
Share on other sites

KreaLanghår>> Arrgh... Det er svært at afgøre om jeg letter eller bare får "lette baller"... Godt med løse short til at sløre det... ;)

For et 3-4 måneder læste jeg en tråd, hvor jeg tror det var JFK, der fik underkendt et løft pga. han løftede røven. Da tænkte jeg over, hvordan pokker han bar sig af med det.

Det ser lidt anderledes ud når man lærer at spænde op, og jeg kan se på mine hæle jeg har noget at lære endnu. :)

Link to comment
Share on other sites

Dato: Onsdag, 3. juli 2002

Varighed: 25min

Center: Horsens Styrkeløft Klub

Deload, deload, deload

Bænkpres

1 x 8 x 20kg

3 x 3 x 60kg

Dødløft

1 x 6 x 60kg

5 x 1 x 100kg

Dumbell Curls

5 x 6 x 19,5kg *PR*

Dagens eneste trænings-lyspunkt, brugte biceps kan ikke ødelægge noget nævneværdigt for min deload, og jeg MÅTTE altså lige yde bare lidt...

Lateral Raise

4 x 8 x 12kg

+ diverse rotator cuff work

Overall

-_-

Jeg glæder mig så sygeligt meget til at maxe til MOL-træf. KOM NU LØRDAG!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Klaus

Gutten der kommenterer dine løft er Peter også bedre kendt under navnet "jesus"...(det er ingen gang løgn!!!)

Du skal vide at han er skizofren, og jeg tror at du har mødt ham på en af hans underlige dage... :lol:

Normalt beder jeg ham bare om at holde kæft(på en pæn måde) når han kommenterer mine løft og så plejer han at blande sig uden om.

Han har fået at vide af mange at han skal holde sin kæft, da han tit blander sig i andres løft, så nu ved du det til en anden gang hvis han er der, så bare bed ham om at "fucke ad helvede til..." :jehon:

Link to comment
Share on other sites

Lige et lille spørgsmål...

Jeg er også i gang med HATFIELD´s CYCLE dog kun i bænkpres.

Uge 3 var rimelig nasty hård så jeg frygtede virkelig uge 5 og 6!

Men så kom uge 4 og jeg klarede det utrolig nemt, det var faktisk overhovedet ikke hårdt??

Her i dag hvor jeg lige har overstået uge 5 (5x5x85%) Smed jeg 2,5kg mere på stangen og gennemførte stadig løftene, selvom det sidste sæt var riiimelig hårdt!!

Har du haft nogen lignende oplevelser i forbindelse med HATFIELD´S CYCLE?.. måske er det fordi jeg aldrig har kørt eksplosiv før!

Glæder mig til at høre om dine MAX-TESTS på lørdag!

Held og lykke!!

Link to comment
Share on other sites

Typen>> Jeg missede 2 reps i Hatfields cycle. Den ene gang på 5x5x85%(sidste rep i sidste sæt), den anden gang var i uge 8 med 3x2x95%, sidste rep i andet sæt.

Jeg justerede lidt undervejs (bl.a. i uge 6). Thomas J anbefaler man som max bruger et komfortabelt max, dvs. et max der ikke kræver sol og vind i ryggen med mere - ellers kan man få problemer i ugerne 4 og 5 samt måske også 7-8-9.

Måske er du allerede nu stedet så kraftigt i styrke, at du kunne smide 2,5kg ekstra på, men overvej om det er så god i en ide. Jeg er ret overbevist om der er en mening med, at cyclen er designet som den er. Måske brænder du ud fordi det bliver for tungt eller tiden til restitution ikke er tilstrækkelig. Gennem cyclus'en modstod jeg fristelser (fra andre forståes :) ) til at prøve max, fordi det ikke var en del af planen.

Og tak for skulderklappene til på lørdag, jeg glæder mig helt enormt! :)

Link to comment
Share on other sites

Måske er du allerede nu stedet så kraftigt i styrke, at du kunne smide 2,5kg ekstra på, men overvej om det er så god i en ide

Ja jeg er også lidt betænksom, meeen jeg prøver sgu. Går det godt i uge 6 af cyclen så fortsætter jeg med de ekstra 2,5 kg. Hvis ikke, så dropper jeg dem!

btw.. slå ham "JESUS" i gulvet.. det er ikke noget værre end en wiseguy!!

Link to comment
Share on other sites

Litopsi>> Jeg er helt rørt... :bblush: Jeg havde ellers forstået du kom til Odense i dit cheerleader-outfit med de der papir-shaker-ting?

Jarvig13>> Ja ikke? Jeg troede kun hun kunne lide 14-årige konfirmander med vaskebrædt, ikke 24-årige drengerøve med egen Vølund. :lol:

Lagoon>> Bænk 95, dødløft 170. Det bliver mine første forsøg, så må jeg se derfra, om det var slut eller der er mere at skyde med. Måske prøver jeg også at maxe i squat, men da har jeg ikke rigtig nogen ide om, hvad mit max er... Måske 80...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share