Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

Powerclean and push press:

2 x 8 x 20 kg

8 x 40 kg

3 x 3 x 60 kg

1 x 70 kg

1 x 75 kg

1 x 80 kg PR tangering, let

1 x 85 kg PR +5 kg, let

1 x 90 kg Miss, får ikke presset den

5 x 60 kg

1 x 100 kg Kun clean, stadig clean PR med 10 kg, nem

2 x 5 x 70 kg

Kun ét clean pr sæt

Havde brug for at være voldelige, og havde kun 3 kvarter...

Rimeligt påvirket af mange dumme ting i dag, jeg føler mig ked af det, forvirret, ulykkelig og ikke mindst til grin...

<{POST_SNAPBACK}>

Men du kom igennem træningen uden at komme til skade. :wink:

Og håber situationen snart ordner sig, så du kan komme ovenpå igen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tak for igår.  :bigsmile:

Det var superhyggeligt, specielt pga. lidt udstyr...  :innocent:  :laugh:

Men den grill der, den spiller ikke, alt for lille jo... :bottom:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

En fornøjelse at I gad komme...

Ja, må få de gamle til at investere i en større... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Rotatorcuff:

4 x 20

Plus 1 x knæbindspålægning, løst...

Havde gæster forbi og grille i går... Var lidt nervøs for at det blev ok, da det ikke lige havde været optimalt planlagt... Og ikke ligefrem har haft et par gode dage...

Blev dog en hyggelig aften... Mange gode røverhistorier... Og jeg har fået en helt ny forståels for Kern... Har fået at vide, at jeg minder om ham op til flere gange det sidste stykke tid, og nu har jeg selv været i en situation, hvor jeg tænkte det...

Vi legede også lidt med de nye wraps... Det bliver fee'...

post-3597-1118594069_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak for en super hyggeligt aften Moos.. du er en super vært trods dine mange uheldigheder for tiden så klaret du os alle super flot...

Jens er bare for viiiiiiild... :4thumbup: Damn underholdende.. Jeg skal nok skrive lidt i min log også men er total tappet.. efter 46 km på min MTB

Mega knus... til dig og dem der var med. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, Fee' billede :4thumbup:

Jeg begynder sgu snart at glæde mig til at man skal til at træne i udstyr igen :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Glæd dig...

Du siger bare til, hvis du skal have lagt knæbind en dag... :innocent:

Det var sgu feee nok i går  :laugh:  :w00t:

Syge historier Jens fik fyret af  :blink:

Lidt træls at man måtte holde sig ædru men må tage revanche næste gang  :innocent:

har vist os revanche til gode med de knæbind....the pain... :gal:  :crazy:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det var fee'... :bigsmile:

Jens kan godt nok nogle historier, må man sige... Sjovt, så stille han var, da han lige var kommet i klubben... :tongue:

Næste gang... Så tager du dig sammen... Må hellere blive et sted, hvor du ikke kan sove, så...

Mht. knæbindende, så siger du bare til...

Tusind tak for en super hyggeligt aften Moos.. du er en super vært trods dine mange uheldigheder for tiden så klaret du os alle super flot...

Jens er bare for viiiiiiild... :4thumbup:  Damn underholdende.. Jeg skal nok skrive lidt i min log også men er total tappet.. efter 46 km på min MTB

Mega knus... til dig og dem der var med. :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have... :bigsmile:

Ja, det var nogle vilde historier ( Jeg tror at følelsen er gengældt fra hans side... :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Det var sgu feee nok i går  :laugh:  :w00t:

Syge historier Jens fik fyret af  :blink:

Lidt træls at man måtte holde sig ædru men må tage revanche næste gang  :innocent:

har vist os revanche til gode med de knæbind....the pain... :gal:  :crazy:

<{POST_SNAPBACK}>

Har du virkeligt haft tid til at forlade hjemmet??

Link to comment
Share on other sites

Det var sgu feee nok i går  :laugh:  :w00t:

Syge historier Jens fik fyret af  :blink:

Lidt træls at man måtte holde sig ædru men må tage revanche næste gang  :innocent:

har vist os revanche til gode med de knæbind....the pain... :gal:  :crazy:

<{POST_SNAPBACK}>

Har du virkeligt haft tid til at forlade hjemmet??

<{POST_SNAPBACK}>

Eftersom jeg arbejdede til sent fredag nat og den ligeledes fik gaz hele lørdag,

så var jeg så langt at jeg godt syntes jeg ku bruge et par timer sammen med mååsen...

At jeg så ikke er færdig endnu er en anden snak...der er jo lang tid til kl 12....

Link to comment
Share on other sites

Det var sgu feee nok i går  :laugh:  :w00t:

Syge historier Jens fik fyret af  :blink:

Lidt træls at man måtte holde sig ædru men må tage revanche næste gang  :innocent:

har vist os revanche til gode med de knæbind....the pain... :gal:  :crazy:

<{POST_SNAPBACK}>

Har du virkeligt haft tid til at forlade hjemmet??

<{POST_SNAPBACK}>

Eftersom jeg arbejdede til sent fredag nat og den ligeledes fik gaz hele lørdag,

så var jeg så langt at jeg godt syntes jeg ku bruge et par timer sammen med mååsen...

At jeg så ikke er færdig endnu er en anden snak...der er jo lang tid til kl 12....

<{POST_SNAPBACK}>

Du SKAL nå det Hippo.... krydser finger... for damn du var god selvskab i lørdags... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Lalle-glad træning mm.

Vi holdt stilen med lidt for meget spaaaaas og gennemførte i samlet trop en måske ikke helt så seriøs gang træning, men det var fee' undrholdning og det brændte...

Var på ingen måde frisk dog og alt føltes bare tungt og umuligt... Havde ikke spist siden kl 4 om natten, da jeg holdt pause i læsningen og gik ud og stegte burgere... :innocent::tongue: Så da vi var færdige og tog i biffen blev jeg enormt sulten... :blush:

Jeg læste altså hele natten og gik først i seng kl 7 ( Fee' tegnefilm de viser om morgenen :4thumbup: :tongue: ) og ironisk nok vælger min geo-lærer at ringe og vække mig kl lidt i 10... "nå, du ligger nok og sover i stedet for at læse geografi, hva?.... Nå, men jeg ville bare sige at jeg har lavet en fejl på pensumopgivelsen og du ikke skal læse det og det..." ..... :blink: :dropjaw: :bottom: Man skulle da tro at det var løgn... Men så fik jeg heldigvis kastet mig i seng igen og sov videre :4thumbup: Men ikke ligefrem længe, desværre... Ingen mad og ingen søvn, intet luft og ikke nok selskab gør mig ikke helt oplagt :bigsmile:

Reverse band dødløft, konventionel med bølte: ~ 60 kg fra i bunden

Opv.

1 x 220 kg

1 x 240 kg

1 x 250 kg

1 x 260 kg Vidst nok PR, mener helt bestemt at sidst jeg lavede dét med reverse bands, gav de mere i bunden, så det er jeg tilfreds med... Det var også med en smule overskud... :bigsmile:

Ville også forsøge på et enkelt løft i sumo, men det føltes ikke godt nok endnu til at jeg ville gøre det ordentligt, så den smed jeg ret hurtigt...

Semisumo, uden bælte:

Op til en singel på 170 kg

Skulle lige finde et ca. max til at køre sheiko efter ( Begynder på mandag) Sætter mit max uden bælte til 180-185 kg, og så kører jeg bare stille og roligt :smile:

Reverse band bænk:

Opv.

3 x 130 kg

1 x 140 kg

1 x 150 kg Tangering af PR?

3 x 2 x 140 kg

3 x 130 kg

Ok... Kan ikke lave opspænd på bænken og får et skævt lockout...Min bænktektik spiller slet ikke for tiden, intet opspænd eller legdrive, men tilgengæld var der god styrke, åbenbart... Jeg er ret overrasket, faktisk...

BB curls:

4 x 8 x 40 kg

Så havde vi fået kørt de tre store... :4thumbup:

Sluttede af med noget milipress med lidt supersetted spass, blandt andet et dropset i bb curls med noget ala 50 kg x 6 reps, 40 kg x 5 reps, 30 kg x 4 reps, 20 kg x 3 reps... Og det brændte :laugh: Helt åndssvagt, faktisk... Min WC i guns er ikke så stor...

Og nu skal jeg have læst en masse igen i nat, men det var rart lige at få opdateret loggen... :bigsmile: Min ryg er allerede rimeligt smadret... :w00t::wink:

Link to comment
Share on other sites

Max bænk/squat

Underlig dag... Eksamen i geo, ok karakter, latterlig præstation, havde potentiale for meget mere, men sur røv. Brændes skulle der... Ville finde et ca. max i bænk og squat til mit sheiko fra på mandag :bigsmile:

Bænk:

Opv.

2 x 110 kg Let :blink:

1 x 120 kg PR Rigtigt nem... Underligt...

2 x 0 x 125 kg Stopper 15 cm over patten... Weird :dry:

De 120 kg var nemme, fatter ikke at der ikke var til 125 kg, men ok, min bænk-hjerne er elendig for tiden... Et par runder sheiko og 130 kg er hjemme... :wink:

Min teknik var eleding, intet legdrive...

Reverse band bænk: ~60 kg fra i bunden

8 x 110 kg

3 x 140 kg

3 x 150 kg Tilpas vægt :smile:

4 x 5 x 130 kg Lidt for nemt...

Det må jo så være en god hjælpeøvelse til min bænk... Lille irritation i albuen igen, men det gik over... :bigsmile:

Boxsquat uden bælte: Dagens overraskelse...

Opv.

1 x 130 kg Ufatteligt hurtigt...

1 x 150 kg PR... Meget nem :blink:

1 x 160 kg PR... Lidt tung i bunden, men skiverne klirrede ved lockout... Den var NEM :blink:

Ved godt nok ikke hvad der er sket... Før hvor min mave var latterligt svag, holdt den mig tilbage... Nu banker jeg en ekstremt let rep af med 160 kg, og der havde sikkert været til 3 reps, uden bælte... :blink:

Forstår det sq ikke... Men det er fee'... :4thumbup:

Min squat spiller max for tiden... Et par runder sheiko i ben og så peaking... 200 kg i ben burde være realistisk i år, faktisk... :bigsmile:

Sætter mit sheiko-max til 170 kg, selvom det sikkert er for lavt sat... :wink:

Military press:

3 x 12 x 40 kg

Powercleans fra hæng:

3 x 8 x 60 kg

Fee' øvelse, gir godt i trapz :4thumbup:

Facepulls:

4 sæt

Supersetted med

Cable triceps extensions:

4 sæt

Må se hvordan albuen reagerer på det... Nu var triceps ihf brændt af :laugh:

En sidet lateral raises:

2 sæt

External rotation:

2 sæt

Derefter ud forbi Piv, hvor Kern og et par gutter lå... Lidt grilleri og en masse snak... Hyggelig aften...

Rigtigt fed træning... Kan ikke vente med at komme igang med mit sheiko...

Og nu skal sommerferien nydes... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er smart at sætte squatten lavt i Sheiko, jeg har haft langt den bedste fremgang med den indgangsvinkel (uden det dog var med vilje). Første gang gættede jeg mit max til 160, og jeg havde aldrig squattet mere uden udstyr, dog en box på 170, men efter den runde lavede jeg 190, jeg var rimelig overrasket. Lige efter jul kørte jeg så en runde sheiko til, også med et max på 160 og der fik jeg vidst 185, så man behøver ikke løfte sygt tungt for det giver noget. Faktisk har jeg ikke fået noget som helst ud af de sidste to runder, men der var vægten også sat til mit reelle max, så jeg er helt sikker på, at et lavt sat max er vejen frem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share