Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

Tillykke med sommerferien og en masse pr's. Måske er det træningen uden bælte der giver pote? Eller bare en periode uden alt for tung træning? Anyway, tag hvad du kan få  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have :smile:

Ja, det kan godt være at det er den høje volumen og lave intensitet, der begynder at sætte sine spor... Men tror ærligt talt at det er teknikken, og så er min mavestyrke også steget helt enormt... :w00t: Det er super fedt, og fra nu af kommer jeg jo nok til at lege guru og prædike at folk træner uden bælte... :4smartass::tongue:

God PR i bænk - kongeøvelsen  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have :smile:

Det er smart at sætte squatten lavt i Sheiko, jeg har haft langt den bedste fremgang med den indgangsvinkel (uden det dog var med vilje). Første gang gættede jeg mit max til 160, og jeg havde aldrig squattet mere uden udstyr, dog en box på 170, men efter den runde lavede jeg 190, jeg var rimelig overrasket. Lige efter jul kørte jeg så en runde sheiko til, også med et max på 160 og der fik jeg vidst 185, så man behøver ikke løfte sygt tungt for det giver noget. Faktisk har jeg ikke fået noget som helst ud af de sidste to runder, men der var vægten også sat til mit reelle max, så jeg er helt sikker på, at et lavt sat max er vejen frem.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det kan godt være at du har ret :smile: Jeg vil i hvert fald prøve mig frem og se hvad der passer mig, men første gang bliver også med rimeligt lette vægte :smile:

Tak for tippet :wink:

godt kæmpet i bænken  :4thumbup:

men er lidt overrasket over at de 125 ikke kom op  :blink:

de må være der efter næste runde  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak... Ja, jeg er også overrasket... It's all in the head... :dry:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Moos drop nu det der fesne raw bænk. Du bliver ligesom dem vi hørte i omklædningsrummet "ja men jeg bænker stadig mest"

Du ved godt det er udstyr der gælder  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Ja, du har ret. Er heller ikke så meget pga bænken bare pga manglende fremgang :dry:

Link to comment
Share on other sites

Let træning? :laugh:

Starter på sheiko på mandag, og glæder mig helt vildt til at komme igang :smile: Derfor ville jeg have kørt let i dag, hvilket også nogenlunde gik i squatten, dødløften var lidt bop-bop og bænken blev tung :laugh::innocent:

Hyggeligt selskab, især en masse kæwe med Polle, der var i hopla ( Og tog mig med i sauna... :wub:

Boxsquat med light bands:

Opv

8 x 2 x 100 kg

Ok eksplosivitet... Helt fin runde :smile:

Dødløft med bands:

Uden bælte:

3 x 100 kg

2 x 3 x 120 kg

Med bælte:

Et par singles med 120 kg

Kan ikke helt finde teknikken til at det kører ordentligt, mere tilvænning til sumoen, og så skal det nok blive godt :smile:

Boardpress: 3 boards

Opv.

3 x 110 kg

3 x 120 kg Tangering af PR

1 x 130 kg Fail på nummer 2 :dry:

3 x 125 kg PR

Ok, det er hermed konstateret, jeg har absolut ingen tricepspower... :sneaky2:

Bænkpres:

2 x 6 x 100 kg Rep PR :w00t: Og det var forholdsvis nemt :smile:

12 x 60 kg

Lille PR i patten igen... Cool... :bigsmile: De var endda forholdsvis nemme :bigsmile:

"Chin-ups"

3 x 3-5 x mig

Og så en tur i sauna... :smile:

Link to comment
Share on other sites

:walking: 40 minutter

Så er de gamle hjemme igen... Og på krigsstien :baaa:

Utroligt, ikke engang 12 timer gik der, før jeg blev svinet til, og alt hvad jeg har lavet i hele sidste uge var bare for dårligt osv. ( Ret godt gået eftersom de selv bare skred og ikke har spurgt til mig hele ugen...)

Link to comment
Share on other sites

Så er de gamle hjemme igen... Og på krigsstien :baaa:

Utroligt, ikke engang 12 timer gik der, før jeg blev svinet til, og alt hvad jeg har lavet i hele sidste uge var bare for dårligt osv. ( Ret godt gået eftersom de selv bare skred og ikke har spurgt til mig hele ugen...)

<{POST_SNAPBACK}>

Well

Hvis du ikke har slået græsset mindst to gange

Rengjort hele huset dagen inden de kom hjem

Vandet blomsterne mindst 3 gange

Fyldt køleslabet med mad

og 13 andre ting er det jo åbentlyst for dårligt :tongue:

Hvilken Sheiko starter du forresten på?

Hygge

Link to comment
Share on other sites

:walking: 40 minutter

Så er de gamle hjemme igen... Og på krigsstien :baaa:

Utroligt, ikke engang 12 timer gik der, før jeg blev svinet til, og alt hvad jeg har lavet i hele sidste uge var bare for dårligt osv. ( Ret godt gået eftersom de selv bare skred og ikke har spurgt til mig hele ugen...)

<{POST_SNAPBACK}>

Det er nu du bliver indebrændt teenager der låser døren, og husk du bænker 120, så du kan sikkert banke din far i armlægning :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko Beginners 2, Week 1, Day 1

Endelig oprandt dagen, som jeg så længe havde glædet mig til :wub: Og så var alt rimeligt tungt :laugh: Var simpelthen brændt aw af manglende mad og søvn, men mest af alt pga 3-4 timers ristning i friluftsbadet med dertilhørende solskoldning :blush: ( Det var dog det hele værd... OMME BAWI :4thumbup: :cooldance::innocent: )

Masser af folk i hytten i dag, maaaaasser af kæwe, så det tog sq lang tid. Heldigvis har jeg jo ferie og masser af ove4rskuuu' til at kæwe den aw :wink:

Havde glemt mine knækogere, derfor blev nogle af de tungere squat-sæt kørt med meget løse knæbind, knæene foretrækker bare et eller andet til at holde på varme og minimal støtte :bigsmile:

Er begyndt at loade kreatin i dag... Bliver spændende at se, om det giver noget :smile:

Og så var det forøvrigt sindssygt varmt i obbc i dag, og jeg nåede endda at svede min t-shirt så meget til, at svede kom UNDER min navle :blink::laugh:

Bænkpres:

1 x 5 x 60 kg

2 x 4 x 75 kg

2 x 3 x 90 kg

6 x 3 x 100 kg

Halvtungt

Boxsquat:

1 x 5 x 85 kg

1 x 4 x 100 kg

2 x 3 x 120 kg

5 x 3 x 135 kg

Halvtræt i hoftebøjerne, ikke nok oversku'... Og så gjorde min ryg forøvrigt pisse ondt pga solskoldning :laugh:

Bænkpres:

1 x 5 x 60 kg

1 x 5 x 75 kg

5 x 5 x 90 kg

Rundede lidt op... Nemt :smile:

Flies i maskine:

5 x 10

Boris befaler, jeg gør...

Boxsquat:

1 x 5 x 92.5 kg

1 x 4 x 110 kg

5 x 3 x 127.5 kg

Halvtungt, jo... :laugh: Kørt high bar for at skåne mine stakkels ømme trapz :innocent::violin:

Goodmornings:

8 x 60 kg

5 x 80 kg

2 x 5 x 100 kg

2 x 5 x 80 kg

Ok... Skal lige have styr på teknikken... Alle vægte var nemme nok men det skal jo også kun være let, det er jo bare en hjælpeøvelse :smile:

Måwe:

4 sæt

Hvis Boris kendte mågen, ville han køre den...

Lang, ekstremt svedig og ganske hård træning... Men rigtigt feee' omgang :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko Beginners 2, Week 1, Day 1

Halvtræt i hoftebøjerne, ikke nok oversku'... Og så gjorde min ryg forøvrigt pisse ondt pga solskoldning  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Huskede du dragten? Håber den gav bare en eller anden form for støtte?

Måwe:

4 sæt

Hvis Boris kendte mågen, ville han køre den...

<{POST_SNAPBACK}>

Konge kommentar :4thumbup: Efter mine tilpasninger af candisk brænde vanvid begynder det heldigvis at rykke for mig. Er ellers bange for du vil efterlade mig i støvet med din gale omgang box-skvat sheiko :omg:

Sheiko med box og mågen....Scary!

Link to comment
Share on other sites

Måwe:

4 sæt

Hvis Boris kendte mågen, ville han køre den...

Sheiko har bare ikke skrevet mågen ind på de programmer som vi får her i vesten. Til hans egne LEE' løftere er mågen obligatorisk og det siges at være det hemmelige våben der gør at de løftere så sindsyge vægte i østlandende :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Måwe:

4 sæt

Hvis Boris kendte mågen, ville han køre den...

Sheiko har bare ikke skrevet mågen ind på de programmer som vi får her i vesten. Til hans egne LEE' løftere er mågen obligatorisk og det siges at være det hemmelige våben der gør at de løftere så sindsyge vægte i østlandende :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg må vist til at MÅWE den AW' igen..:unsure:

Link to comment
Share on other sites

Huskede du dragten? Håber den gav bare en eller anden form for støtte?
Naaaaaaah, fik faktisk ikke kørt med den i dag :innocent: Planen er at køre den frit med dragt, når jeg har oversku' eller føler et behov for det, i dag har hofterne opført sig sårdeles eksemplarisk, så droppede det i dag :bigsmile:
Konge kommentar  Efter mine tilpasninger af candisk brænde vanvid begynder det heldigvis at rykke for mig. Er ellers bange for du vil efterlade mig i støvet med din gale omgang box-skvat sheiko

Sheiko med box og mågen....Scary!

Tak :laugh:

Ja, jeg må jo desværre nok indse, at jeg også skal til at arbejde for det, hvis du ikke skal overhale mig :smile: Og ét er sikkert; enten brænder jeg aw eller også bliver jeg et monster på sheiko... Og har da i hvert fald mange gode forudsætninger, såå... :wink::devil::smile:

Måwen taler for sig selv... No comments needed :devil:

Sheiko har bare ikke skrevet mågen ind på de programmer som vi får her i vesten. Til hans egne LEE' løftere er mågen obligatorisk og det siges at være det hemmelige våben der gør at de løftere så sindsyge vægte i østlandende
Ja, det har jeg jo faktisk snakket med ham om, og overtalt ham til at få den med på hans næste programmer. Troede dog at jeg havde givet ham besked på at holde mund med det :raisebrow: Skal vidst liiiige have en snak med ham igen en af dagene... :bottom::tongue:
Jeg må vist til at MÅWE den AW' igen..

Alene det, at du kan overveje det, viser hvor uværdig du er... Vig bort fra mit åsyn, utyske. Sheiko vil straffe dig! :devil::tongue::smile:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko beginners 2, uge 1, dag 2

Så blev det til anden runde og denne gang fik Sheiko en omgang, han sent vil glemme :bottom:

Startede ud med at tude over mine tildomsede haser, men dødløften var egentligt forholdsvis nem :smile: Varmen er stadig ulidelig, og kan slet ikke tage mig sammen, men denne gang var det dog væsentligt bedre end i mandags :smile:

Masser af kæwe med de fremmødte i dag :smile:

Og egentligt også en del mentalt overskud :bigsmile:

Sumodødløft, uden bælte:

1 x 5 x 90 kg

2 x 4 x 110 kg

2 x 3 x 130 kg

5 x 3 x 150 kg

Rimeligt overkommelige :bigsmile:

Bænkpres:

1 x 5 x 60 kg

1 x 5 x 75 kg

2 x 4 x 90 kg

2 x 3 x 95 kg

2 x 2 x 100 kg

2 x 1 x 110 kg

2 x 2 x 100 kg

2 x 3 x 95 kg

1 x 4 x 90kg

1 x 6 x 80 kg

1 x 8 x 75 kg

1 x 10 x 70 kg

1 x 12 x 60 kg

Nogle sæt kørt med pause og variende grebsbredde. Tungt og grimt, men overkommeligt og med oversku' :bigsmile:

Maskine flies:

5 x 10

Boris befaler, såå... Pump på patten :4thumbup: :innocent:

Rackpulls uden bælte:

5 x 110 kg

2 x 4 x 130 kg

3 x 3 x 150 kg

4 x 2 x 170 kg

Underlig øvelse, det føles virkeligt underligt at starte den og den kommer nemt ud at hænge i ryggen... Men eftersom jeg er så svag i den, mp det jo være en god øvelse at køre, selvom jeg ikke ligefrem bryder mig om følelsen. Den sidder dog fee' i erector og trapz :devil:

Squat scissors udgik, da den føles dum i knæet :raisebrow: Tilgengæld kørte jeg

Leg extensions:

3 x 12

Siddende læg:

3 sæt af 10-15 reps

Mave:

3 x 10

BB curls:

2 x 10 x 40 kg

:innocent:

Samt lidt rotatorcuff...

God omgang :smile:

Link to comment
Share on other sites

Maskine flies:

5 x 10

Boris befaler, såå... Pump på patten 

Man kan dælme også se du har fået bryster, knægt :devil: Du har virkeligt fået smidt noget seriøst masse på hele kroppen, men specielt overkroppen det sidste halve års tid. LEE' :w00t:

De basisprogrammer du har kørt har ihvertfald givet noget Maaaaaa' :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share