Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

Maskine flies:

5 x 10

Boris befaler, såå... Pump på patten  

Man kan dælme også se du har fået bryster, knægt :devil: Du har virkeligt fået smidt noget seriøst masse på hele kroppen, men specielt overkroppen det sidste halve års tid. LEE' :w00t:

De basisprogrammer du har kørt har ihvertfald givet noget Maaaaaa' :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush:

Normalt ville en fyr nok ikke tage det som en kompliment, at få at vide, at han havde bryster... Men jeg ER jo en prinsesse... :bigsmile::tongue:

Tak skal du have, da :smile: Jeg synes også selv, at jeg kan se det, især guns og pecs, men all-round, ja :bigsmile:

Basis-programmer... Det dur :cooldance:

Og egentligt også en del mentalt overskud

jeg har det også sådan at jeg er mega doven i det her vejr.. men når man så kommer op og kommer igang er der masser af overskud både mentalt og fysisk :)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har det sådan... Elsker varmen, der er ikke mange ting, der er så skønne som at ligge og koge i solen... :4thumbup:

Men jeg mister AL appetit, kan ikke spise noget som helst, kun med lidt held tvinge noget aftensmad ned, og bliver nødt til at leve på shakes og is, hvis jeg skal overleve :dry:

Har egentligt masser af overskud til at fungere i hverdagen, men til træning er jeg godt nok busted og ikke så fokuseret, som jeg burde være... Træls :dry:

Især fordi jeg har det utroligt varmt, bare generelt, så det kræver store mængder vand at undgå hovedpine osv. Men jeg vænner mig forhåbentligt til det :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Boris skal nok bide fra sig i uge 4 :laugh:

Anygay, tør du tage peaking delen efter en uges deload? :poking: Du bliver monster Led hvis du altså får spist?!? Husk der er +400kcal i en kingsize snickers :innocent:

Næste sommer, -hvis du er flyttet hjemmefra laver jeg en led cutte diæt til dig. Så kan vi være hotte strandløver :shades:

Link to comment
Share on other sites

Især fordi jeg har det utroligt varmt, bare generelt, så det kræver store mængder vand at undgå hovedpine osv. Men jeg vænner mig forhåbentligt til det  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Afmonter tudefjæs knægt

Træn æd og tag dig sammen :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Skal nok, skal nok :wub:

Boris skal nok bide fra sig i uge 4  :laugh:

Anygay, tør du tage peaking delen efter en uges deload?  :poking: Du bliver monster Led hvis du altså får spist?!? Husk der er +400kcal i en kingsize snickers :innocent:

Næste sommer, -hvis du er flyttet hjemmefra laver jeg en led cutte diæt til dig. Så kan vi være hotte strandløver :shades:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ser frem til det :laugh:

Jeg tror ikke rigtigt jeg kan nå at gennemføre peakingdelen pga forskellige ferie-aktiviteter rundt omkring i landet... :innocent: Får ikke spist nok, men har lige været ned og købe 4 liter kakao til en række protshakes :laugh::blush:

Troede aldrig at det skulle blive et problem for mig, ikke at spise nok... :blush:

Strandløver? :laugh: Skal vi så også på stranden?? :w00t::tongue:

Arh najs, så kunne det da være vi skulle finde ud af en strandtur  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Foretrækker nu friluftsbadet :4thumbup: :smile:

Link to comment
Share on other sites

"Jeg har det sådan... Elsker varmen, der er ikke mange ting, der er så skønne som at ligge og koge i solen..."

Jeg tror ikke du har det at være styrkeløfter i dig, når du har den slags metro tendenser. Dejligt koldt vejr ved man hvad er, bare se på Benedikt, Brian Siders, mig, Johny Wahlquist og alle østeuropæerne. Der er det tilfældes at de er stærke og de kommer fra kolde steder og kan ikke lide varmen.

Hvis du ser på Kenyanerne så er de gode til marathon og de elsker også varmen, mon du er i denne gruppe. :poking::laugh:

PS du skal ikke tage det med løb specielt tungt, for Dr Delt er jo også blevet spurgt på arbejde om han løb meget, siden han spiste prot pulver.

Link to comment
Share on other sites

Seriøst?  :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det ligger tæt på mit hus, så det behøver ikke vare en hel dag, man får ikke sand overalt og der er masser af om' bawi :4thumbup: :bigsmile::innocent:

"Jeg har det sådan... Elsker varmen, der er ikke mange ting, der er så skønne som at ligge og koge i solen..."

Jeg tror ikke du har det at være styrkeløfter i dig, når du har den slags metro tendenser. Dejligt koldt vejr ved man hvad er, bare se på Benedikt, Brian Siders, mig, Johny Wahlquist og alle østeuropæerne. Der er det tilfældes at de er stærke og de kommer fra kolde steder og kan ikke lide varmen.

Hvis du ser på Kenyanerne så er de gode til marathon og de elsker også varmen, mon du er i denne gruppe.  :poking:  :laugh:

PS du skal ikke tage det med løb specielt tungt, for Dr Delt er jo også blevet spurgt på arbejde om han løb meget, siden han spiste prot pulver.

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen, jeg siger jo også netop er det er noget møg, mens jeg skal køre mit russiske tundra program :devil::tongue:

Hvis Doc Delt kan blive forvekslet med en løber, kan jeg godt holde til at blive forvekslet med en svømmer... :tongue:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Sheiko beginners 2, uge 1, dag 3

Er man arrogant, hvis man forventer at kunne spille en ordentligt gang basket i 40 graders varme en time inden man skal gennem et sheiko-pas, uden at det kan mærkes? :innocent: Det gjorde jeg i hvert fald i dag, og det var super spas... :w00t: Skal helt sikkert have spillet noget mere bold i løbet af sommeren :wink: Dog kom jeg til at vrikke om på anklen et par gange :gal: Sidder og iser den nu. Det er ikke noget særligt, og kunne ikke mærke den under træningen, men for en sikkerheds skyld, så... :wink:

Så var jeg lige forbi en sportsbutik og fandt tilfældigvis en tank-top på tilbud. Ikke at jeg har noget at vise frem, men den var billig og så dejlig kølig ud, så endte i hvert fald med at købe den og trænede i den i dag. En positiv oplevelse, væsentligt mere udholdelig end sidst :smile: Så må jeg bare arbejde på at få nogle delts og guns :tongue:

Alt i alt spillede min træning ok i dag, tror kreatinen er begyndt at virke, for alt var i hvert fald nemt :smile:

Squat: Fri, for en gang skyld...

Opv.

1 x 5 x 85 kg

2 x 4 x 100 kg

2 x 3 x 120 kg

Halv dragt, Inzer...

5 x 3 x 135 kg

Nemme løft... Brugte Pouls Inzer fordi... Jeg er en kylling og skide ræd for at mine hofter ikke kan tage at squatte frit, raw... :chicken: :chicken: Dragten giver heldigvis næsten ingen ting... Ud over nogle sindssyge mærker... :blink::laugh:

Bænkpres:

1 x 5 x 60 kg

2 x 4 x 75 kg

2 x 3 x 90 kg

6 x 2 x 100 kg

Lette nok løft, arbejde lidt på leg drive, der slet ikek fungerer for tiden :raisebrow:

Dips:

5 x 6 x kropsvægt

Faktisk rigtigt lette... Er blevet stærkere i denne øvelse... Men synes nu ikke den er så god i delten, så tror hellere jeg må finde en anden øvelse... Men hvilken? :raisebrow:

Squat: Også med halv dragt...

1 x 5 x 85 kg

2 x 5 x 100 kg

4 x 4 x 120 kg

Nemme, nemme...

Triceps cable:

5 x 10

Og så fik Norah lige punket mig for ikke at strutte nok med røven... :whatsthat: Jeg viser slet ikke hvor billig jeg er... :4slap:

Hyperextensions:

1 x 15 x 7 kg

2 x 12 x 12 kg

Kæft, det brænder i erectoren.. Fee'...

Måwe:

3 x 10 x 12.5 kg

Hammer curls:

1 x 15 x 15 kg

1 x 15 x 19 kg PR... Jane Fonda ville have givet mig et blow under settet, så strict var det :wink:

Fin nok runde, masser af overskud... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Faktisk rigtigt lette... Er blevet stærkere i denne øvelse... Men synes nu ikke den er så god i delten, så tror hellere jeg må finde en anden øvelse... Men hvilken?

Franskpres måske? :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Da dips er en flerleds presseøvelse, skal den naturligvis udskiftes med en lignende øvelse :wink:

Og der er allerede fransk pres i programmet :smile: ( Laver den dog ikke pga dårlige minder om at den irriterer albuen :dry: )

Link to comment
Share on other sites

Ca. 1½ times cardio ( Lidt boldspil plus genopfriskning af lidt kampsport fra for laaaaang tid siden :blink: ) plus 4 x 3 chin ups, hjulpet lidt på vej :bigsmile:

Underlig dag. Har en følelse af at være fuldstændig ubrugelig, efter at have ligget på min flade en hel dag. Har sådan set masser af ting, at tage mig til, men kan bare ikke få taget mig sammen. Som om det hele virker lidt ligegyldigt, et eller andet sted...

Link to comment
Share on other sites

Ca. 1½ times cardio ( Lidt boldspil plus genopfriskning af lidt kampsport fra for laaaaang tid siden  :blink: ) plus 4 x 3 chin ups, hjulpet lidt på vej  :bigsmile:

Underlig dag. Har en følelse af at være fuldstændig ubrugelig, efter at have ligget på min flade en hel dag. Har sådan set masser af ting, at tage mig til, men kan bare ikke få taget mig sammen. Som om det hele virker lidt ligegyldigt, et eller andet sted...

<{POST_SNAPBACK}>

Hvilken kampsport? :bigsmile:

Kom ud og rør dig lidt, gør lidt nytte... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ca. 1½ times cardio ( Lidt boldspil plus genopfriskning af lidt kampsport fra for laaaaang tid siden  :blink: ) plus 4 x 3 chin ups, hjulpet lidt på vej  :bigsmile:

Underlig dag. Har en følelse af at være fuldstændig ubrugelig, efter at have ligget på min flade en hel dag. Har sådan set masser af ting, at tage mig til, men kan bare ikke få taget mig sammen. Som om det hele virker lidt ligegyldigt, et eller andet sted...

<{POST_SNAPBACK}>

Hvilken kampsport? :bigsmile:

Kom ud og rør dig lidt, gør lidt nytte... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Du ved, karate, kickboxing mm. plus lidt leg med min nunchako, bo-stav og samuraisværd... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Sumobrydning med Fede Kern

<{POST_SNAPBACK}>

Han er jo på Roskilde...

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det påstår han, men virkeligheden har han påtaget sig en faderrollefigur for Moos og har indlogeret sig hos familien Moos Andersen. I morgen skal de så i Zoo sammen. :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

I wish...

Link to comment
Share on other sites

En underlig dag...

Var i friluftsbadet med et par kammerater igen i dag... Jeg ligger med hånderne foldet bag nakken og kigger op i luften, da en herre af anden etnisk herkomst kommer spankulerende forbi. Først stopper han og kigger på os. Så sparker han lidt forsigtig til min ene sandal, nærmest som ville han tjekke om den var levende... Så vender han sig mod mig, kigger på mig og siger "Det er vidst på tide at du begynder at barbere dig under armene...", hvorefter han går videre uden at fortrække en mine...

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
En underlig dag...

Var i friluftsbadet med et par kammerater igen i dag... Jeg ligger med hånderne foldet bag nakken og kigger op i luften, da en herre af anden etnisk herkomst kommer spankulerende forbi. Først stopper han og kigger på os. Så sparker han lidt forsigtig til min ene sandal, nærmest som ville han tjekke om den var levende... Så vender han sig mod mig, kigger på mig og siger "Det er vidst på tide at du begynder at barbere dig under armene...", hvorefter han går videre uden at fortrække en mine...

:blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Sikke en weirdo :raisebrow:

Hvorfor sagde du ik "Det er vidst også på tide du får dig nowet MAAAASSSS PÅ armene" hvorefter du flexer? :cooldance: :4flex:

Link to comment
Share on other sites

En underlig dag...

Var i friluftsbadet med et par kammerater igen i dag... Jeg ligger med hånderne foldet bag nakken og kigger op i luften, da en herre af anden etnisk herkomst kommer spankulerende forbi. Først stopper han og kigger på os. Så sparker han lidt forsigtig til min ene sandal, nærmest som ville han tjekke om den var levende... Så vender han sig mod mig, kigger på mig og siger "Det er vidst på tide at du begynder at barbere dig under armene...", hvorefter han går videre uden at fortrække en mine...

:blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Måske gik det op for ham at der var tale om 110 kg lee'hed fordelt på omkring 1.9 m, og derfor fremstammede han en eller anden lam replik for at komme væk igen uden skræmmer. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share