Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Efter 11.5 timer i klinikken med 15 min. pause, var der sgu ikke meget energi...

Squat:

10x60 kg.

10x80 kg.

10x100 kg.

10x110 kg.

8x110 kg.

5x110 kg.

Stilen gik helt i smadder og så ville jeg sgu hellere stoppe - desværre :unhappy:

Bænkpres - kører ok for tiden, ingen problemer med skulderen - overhovedet :w00t:

10x60 kg.

10x80 kg.

3x10x85 kg.

10x90 kg.

- Og så til dagens KONGE ØVELSE og den egentlige årsag til at jeg gik i centeret i aften :w00t:

TABATTA - THRUSTERSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!! :devil::devil::devil:

3x8 kg.

3x7 kg.

3x6 kg.

- og ja, jeg ved at jeg skulle holde samme vægt - men jeg KUNNE IKKE JOOOO :cry::w00t::blink::devil::crazy::crazy::crazy:

Min puls nåede 179 i løbet af 1,5 minut - og der blev den de næste 3 min. - GSSSHHHH!!!!! :superman:

Efter sidste set skvattede jeg omkuld og lå der et par min. så rejste jeg mig med rystende ben og dinglede henimod trappen med tunge gorilla arme! På vej op af trappen eksede mine ben; og nu 35 min. efter øvelse sveder jeg stadig!

DET ER FANTASTISK!!! :4thumbup: :superman::devil:

Den er herved smidt ind i programmet - og forhåbentlig ofte :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag:

Morgentræning med mr. mesterhakket GRRRRRRUUARRDENNN!! :4thumbup:

(copy paste)

Rebklatring med fokus på koncentrisk/red poterne i den excentriske fase: ..eh.. X ture til tops

Eksplosive Pullups i forskudt ribbe:

FED FED øvelse introduceret af GRRRRUARDEN - efter et par failures lykkedes det endelig - It's all in my head, it's all in my head :innocent: 1-3 reps, et par sæt

Leg med kettlebells - lidt hipthrust, lidt snatch og lidt alternating snatch 2x16 kg.

Thrusters, Tabatta-protokol 2 x 8 kg, 20/10 sek, 12 sæt

HIIIYAAAAHHH!!!!! - pulsen røg op på 187

Først havde vi aftalt 8 set, men jeg beordrede brølende 2 set mere, hvorefter GRRRUAARDENNN brølende med Metallica i baggrunden krævede 2 mere som at returnere venligheden - lårene var færdig :superman: :4thumbup: :crazy::w00t::devil: FAAANTASTISK!!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag:

Morgentræning med mr. mesterhakket GRRRRRRUUARRDENNN!! :4thumbup:

(copy paste)

Rebklatring med fokus på koncentrisk/red poterne i den excentriske fase: ..eh.. X ture til tops

Eksplosive Pullups i forskudt ribbe:

FED FED øvelse introduceret af GRRRRUARDEN - efter et par failures lykkedes det endelig - It's all in my head, it's all in my head :innocent: 1-3 reps, et par sæt

Leg med kettlebells - lidt hipthrust, lidt snatch og lidt alternating snatch 2x16 kg.

Thrusters, Tabatta-protokol 2 x 8 kg, 20/10 sek, 12 sæt

HIIIYAAAAHHH!!!!! - pulsen røg op på 187

Først havde vi aftalt 8 set, men jeg beordrede brølende 2 set mere, hvorefter GRRRUAARDENNN brølende med Metallica i baggrunden krævede 2 mere som at returnere venligheden - lårene var færdig :superman: :4thumbup: :crazy::w00t::devil: FAAANTASTISK!!! :w00t:

Hahhahahaha. Det var et legendarisk træningspas idag din maniac :laugh: Nasty øvelsen den Thruster-tingest. Jeg kan knapt nok rejse mig fra stolen nu :laugh:

Link to comment
Share on other sites

"Efter træning æde"

Synes lige at den skulle have et lille ord med på vejen :4mewantfood:

1,5 ltr. smoothie bestående af:

frosne hindbær og jordbær

lidt over 1/2 ltr. mælk

50 gr. prot. 80%

kreatin

havregryn - en del

valnødder

1 banan

- og så 2 små sjat vand - for lige at fortynde, en smoothie skal drikkes og kun let tygges :tongue:

Dertilhørende selvfølgelig:

2 Vitamun

3 Bertelsens mineraler

3x500 mg. fiskeolie

300 mg. magnesium

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Hahhahahaha. Det var et legendarisk træningspas idag din maniac :laugh: Nasty øvelsen den Thruster-tingest. Jeg kan knapt nok rejse mig fra stolen nu :laugh:

:laugh::laugh::laugh: fantastisk!! JA, det var kanonfedt - det skal være begyndelsen på en ny æra indenfor morgentræning - hver onsdag eftermiddag skal fra nu af foregå i siddende stilling, da stående er umulig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Eftermiddag/aftentræning onsdag bestod af 2 timers vandring med Scarpastøvlerne på fødderne, kæresten i hånden og hendes hun om benene i de nordsjællandske klitter :wub: :wub:

Fantastisk aften, hvor vi nåede at se solen forsvinde i bølgerne, hvorefter jeg hev alt tøjet af og hoppede i vandet, dykkede to gange og gik langsomt tilbage til bilen, mens de kølige aftenvinde kølede min våde nybarberede isse.

Fantastisk aften.. men damn.. nu begynder mine lår også at brænde efter morgentræningen :devil:

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk aften, hvor vi nåede at se solen forsvinde i bølgerne, hvorefter jeg hev alt tøjet af og hoppede i vandet, dykkede to gange og gik langsomt tilbage til bilen, mens de kølige aftenvinde kølede min våde nybarberede isse.

Det lyder sgu friskt! :4thumbup: og meget malende beskrivelse.... :laugh:

- vi ses

Link to comment
Share on other sites

hehe - tak lausen :laugh:

Lænden har desværre drillet lidt efter de sidste dages bilkørsel - jeg kan tydeligt mærke, at den ikke er glad for flektioner.. juks :dry: Det sætter dødløften og Div. Rows lidt i bero.. :unhappy:

Lørdagstræning:

Bænk:

2x10x80 kg.

1x5x90 kg.

2x5x95 kg.

2x5x100 kg.

OA BO DB Row:

5x10x40 kg. - fucking nosser at der ikke findes større håndvægte nogen steder i FitnessDK, Jeg får ikke noget ud af denne øvelse mere :4ranting:

Decline Bænk

1x5x92 kg.

1x5x97 kg.

1x5x102 kg.

1x5x107 kg.

1x5x112 kg. - FÅÅÅÅCK hvor er jeg pissestærk, maaaand!!! :devil::w00t::w00t:

Pulldown:

2x5x84

1x5x91

1x5x98

1x4x105 - grebet smuttede på det bløde velpolstrede gummi, ikke til at holde fat i - hvor er min nubrede jernstang og mit kridt :devil:

Dødløft..

1x5x70 kg.

1x1x105 kg. - Nej :crazy: det går ikke.. lænden skal have ro :surrender:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Var helt smadret efter at have undervist fra 9-16... `Havde mest af alt lyst til at gemme mig i hjørnet med en sandwich og en sutteklud :cry3: KOM SÅ IGANG DIT FEDE DOVNE LÆS AF ET GAMMELT MØLÆDT SKUR!!!!!!! :moon: :4whip:

The Bear - tror jeg: Deadlift, clean, pushpress, squat, behind neckpress, front squat og om igen.

en del set med 40 kg. med en del gentagelser - også nogle set med 50 og 60 kg.

tekniktræning i clean and press - 40 kg. på stang - en del gentagelser, jeg stinker til at lande den i cleanet :crazy:

Clean and press:

3x5x52 kg.

3x5x62 kg.

3x3x72 kg

3x2x82 kg.

3x1x82 kg.

2x0x87 kg. - jeg kunne ikke engang cleane den .. fail :tongue:

OA DB Pushpress:

1x5x25 kg.

1x5x30 kg.

1x5x32,5 kg.

1x5x35 kg. (VE) 1x3+1x35 kg (hø) jeg failede sgu på 3'eren på hø. arm - skidt teknik - samlede den op og prøvede igen - fint i første, fail på 2.. :blush:

SEated leg extension:

1x5x70 kg.

1x5x75 kg.

1x5x80 kg.

3x5x85 kg.

supersettet med

SEated leg curls:

1x5x70 kg.

1x5x75 kg.

2x5x80 kg.

1x5x85 kg. - HIIIAAAAAYYYYHH!!!!!!!

1x5x75 kg.

Seated calfraises - straight leg. - lidt for de blege aspargesben :tongue:

5x12x50 kg.

supersettet med:

leaned back pulldowns - wide grib.

5x5x90 kg. - ikke voldsomt udfordrende :tongue:

Seated Kragelaterals: - ny øvelse

5x10x10 kg. - ikke noget at skrive hjem om

supersettet med:

Close grib pulldown - jeg havde en revance, der skulle tages fra igår med den maskine :devil:

1x5x98 kg.

1x5x105 kg. - ARRRGHHH!!!!! MAN VS. MACHINE - WINNER - MAAAAN!!!!! :devil:

2x5x102,5 kg.

1x5x105 kg. :devil::devil:

:laugh::laugh::laugh: HAHAHHAHAHAH på det sidste set nåede jeg for mit indre øje at se Guardens tænderskærende fjæs, mens jeg for mit indre øre hørte "WORKKAPACITY AS AN ANDROID, WORKCAPACITY AS AN ANDROID" - og RAMSTEINS BENZIIIIIN lå også og kørte i baghovedet :devil::laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Var helt smadret efter at have undervist fra 9-16... `Havde mest af alt lyst til at gemme mig i hjørnet med en sandwich og en sutteklud :cry3: KOM SÅ IGANG DIT FEDE DOVNE LÆS AF ET GAMMELT MØLÆDT SKUR!!!!!!! :moon: :4whip:

The Bear - tror jeg: Deadlift, clean, pushpress, squat, behind neckpress, front squat og om igen.

en del set med 40 kg. med en del gentagelser - også nogle set med 50 og 60 kg.

tekniktræning i clean and press - 40 kg. på stang - en del gentagelser, jeg stinker til at lande den i cleanet :crazy:

Clean and press:

3x5x52 kg.

3x5x62 kg.

3x3x72 kg

3x2x82 kg.

3x1x82 kg.

2x0x87 kg. - jeg kunne ikke engang cleane den .. fail :tongue:

OA DB Pushpress:

1x5x25 kg.

1x5x30 kg.

1x5x32,5 kg.

1x5x35 kg. (VE) 1x3+1x35 kg (hø) jeg failede sgu på 3'eren på hø. arm - skidt teknik - samlede den op og prøvede igen - fint i første, fail på 2.. :blush:

SEated leg extension:

1x5x70 kg.

1x5x75 kg.

1x5x80 kg.

3x5x85 kg.

supersettet med

SEated leg curls:

1x5x70 kg.

1x5x75 kg.

2x5x80 kg.

1x5x85 kg. - HIIIAAAAAYYYYHH!!!!!!!

1x5x75 kg.

Seated calfraises - straight leg. - lidt for de blege aspargesben :tongue:

5x12x50 kg.

supersettet med:

leaned back pulldowns - wide grib.

5x5x90 kg. - ikke voldsomt udfordrende :tongue:

Seated Kragelaterals: - ny øvelse

5x10x10 kg. - ikke noget at skrive hjem om

supersettet med:

Close grib pulldown - jeg havde en revance, der skulle tages fra igår med den maskine :devil:

1x5x98 kg.

1x5x105 kg. - ARRRGHHH!!!!! MAN VS. MACHINE - WINNER - MAAAAN!!!!! :devil:

2x5x102,5 kg.

1x5x105 kg. :devil::devil:

:laugh::laugh::laugh: HAHAHHAHAHAH på det sidste set nåede jeg for mit indre øje at se Guardens tænderskærende fjæs, mens jeg for mit indre øre hørte "WORKKAPACITY AS AN ANDROID, WORKCAPACITY AS AN ANDROID" - og RAMSTEINS BENZIIIIIN lå også og kørte i baghovedet :devil::laugh:

hhahahahahaah.. Glad for at jeg på metafysisk niveau er istand til at assistere :laugh: :laugh: :laugh: .

Slap af du er sku da stærk. De cleans er sku da ikke for børn. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Klar til at give den gaaaaaaaas på onsdag morgen? Hvis du har lyst kan du kigge forbi mig tirsdag eftermiddag, så dribler vi over i fælledparken med nogle jernkugler, såfremt onkel snestorm ikke har planer om at kigge forbi :crazy:

Stayyy crrrrrrrraaaaaaaazzzzzyyyyyyyiiiiiiiiiie :w00t::devil: :devil: :devil:

Link to comment
Share on other sites

hhahahahahaah.. Glad for at jeg på metafysisk niveau er istand til at assistere :laugh: :laugh: :laugh: .

Slap af du er sku da stærk. De cleans er sku da ikke for børn. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Klar til at give den gaaaaaaaas på onsdag morgen? Hvis du har lyst kan du kigge forbi mig tirsdag eftermiddag, så dribler vi over i fælledparken med nogle jernkugler, såfremt onkel snestorm ikke har planer om at kigge forbi :crazy:

Stayyy crrrrrrrraaaaaaaazzzzzyyyyyyyiiiiiiiiiie :w00t::devil: :devil: :devil:

Ja, jeg siger mange tak for hjælpen :laugh::laugh: Nu hvor jeg har smidt min ipod væk, er det godt at du kan hjælpe med at blive godt psyked up :devil::laugh:

Tak for det - men jeg ville kunne klare mange flere kilo, hvis jeg nu tog mig sammen og trænede noget mere teknik. Tror sgu jeg har brug for at komme ned i en styrkeløfterklub og få delt nogle kridtlussinger ud til skridtet, til teknikken sidder som den skal :showoff:

Idag måtte jeg desværre smutte hjem fra klinikken kl. 13.30 - tror jeg er ved at blive syg - svimle og hedeture - eller også er jeg bare røget skæv.. hmm... :hippy:

Ang. i morgen kunne det være pissefedt at stå i en ring af ild i bar overkrop med hagl på størrelse med bordtennisbolde piskende ned fra himlen og svinge en jernkugle i hver hånd, men jeg er vist pt. nødt til at tage en dag af gangen :ill:

Link to comment
Share on other sites

leg med 24 kg. kettlebell - snatch RKC stylish..

15/15

12/12

15/15

20/20

- helt ok - ikke voldsomt presset - men sveden tittede da godt frem :4thumbup: mine underarme sætter grænsen - som om det kunne komme bag på nogen :laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Grrr grrrrrgrrrrrraaaaaaaaaaaaaauf :king:

GRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!! :devil:

Var et smut forbi le doctor idag - han anbragte stetoskopet 8 steder og sagde "Ja, du lider jo bare af den virus, som alle har for tiden".

Super!!! Så behøver jeg ikke være bange for at det bliver værre, når jeg på torsdag lægger mig til rette under den åbne spanske himmel i min sovepose :4thumbup: Nice :innocent::tongue:

Det ændrer dog stadig ikke på at min lungekapacitet er halveret 8 gange og det river i lungerne - især i højre side, så snart jeg bevæger mig hurtigere end gå tempo.. :crazy:

Dagens hurtig - og sløøøj træning - men dog sjovt med låne-legetøj fra GRRRRRRRRUUAAARRRDENNNNNN!!!!!! (Jeg mangler sgu en piratsmiley her :tongue: )

Leg med 24 kg. kettlebell - og lunger fra helvæææææædææææ

Snatch - RKC styliiish

3x15/15

1x15/8 - og så blev der et lille hul midt i håndfladen og det sjove gik af DEN øvelse.

Baglænshop med kettlebell i hænderne.

2xtennisbane i baggården - ca. 15 hop pr. gang - fokus på eksplossivitet - feeee' øvelse - ppuuuuuuuhhh.. hvor er mine låååångaaaarrrrrr :crazy:

Unilateral Military på et ben - samme side ben og pressss

3x10/10

Unilateral Military på et ben - modsatte side ben og presssss

2x8

1x.... woooowww... the balance.. the baaalaanceeee.... :laugh:

One Arm Over Head Squat:

2x10/10 - den ville venstre side have godt af, jeg kunne mærke at jeg trak helt skævt, når jeg gik ned med venstre arm i vejret.. Hø. - no probs. whatsoever.

Imellem sæt og øvelser - sidde på en bænk i solen og prøve at få vejret - den hiver godt nok under højre patværk :crazy::crazy_pilot::crazy:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Med KB eller?

Jada - det hele går jo ind under 24 kg. kettlebell leg :bigsmile:

Først med højre ben som standben og kettlebell i højre hånd - vice versa til anden side.

Derefter med venstre ben som standben og kettlebell i højre hånd - vice versa til anden side

Feeed øvelse - bare husk opspændet, ellers går den lige i rygsøjlen :bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Så er vi hjemme fra en feeeee' ferie - ml. 6 og 11 timers vandring hver dag med næsten 30 kg. på ryggen - kun 1 total pause dag, grundet gennemblødt oppakning efter den VILDESTE tur i lyn, hagl, og gående op af bjerg mod røde ler/vandmasser, der væltede imod os! Samt to halve dage pga. ventetid på busser og glo rundt på turisthalløj. En del toppe fra 0-1000 m., nogle over, en hel del omkring 400-500 m.

Pånær ca. 3 dage har vi været i kcal underskud, så styrken tror jeg har fået lidt knubs. Derudover har jeg drænet et par kg. væske

Til gengæld er jeg fuldstændig ZEN og har det FAAANTASTISK :hippy: (hvor er min mediterende yoga smiley)

Den lange beskrivelse, tror jeg, at jeg vil smide på vores kommende hjemmeside, når den engang kommer op at køre.

Mine hænder er dejligt fine og rare, bløde og lækre - det har de ikke været siden min sidste ferie i august :smile:

Link to comment
Share on other sites

Morgen-gøgl

Featuring en Guarden med doms i hele overkroppen, Max-to-da-P og Carsten ikke-mol'er

Det blev til en masse:

Nogle rebs rebklatring BW, 1 gang med 15 kg. vægtvest næsten til tops.. dang it.., 1 gang halvt til tops.. :tongue:

Monkey Pullups - singles, dobles, tripples, enkelt 4'er.

en, to, tre ribber og en enkelt single til en, to, tre ribber med Vægtvest på ca. 10 kg.

Ganske få dips i ringe - 9 stk. - skulderen er jeg lidt nervøs over, så det bliver introduceret ganske stille og roligt.

Armgang i ribber - hele vejen på det åbne stykke på IFI - 1 halv gang, 1 hel gang - OG DET VAR SÅ DE HÆNDER!!!!!!!!!!

Nu har jeg to store væskende sår i højre hånd og 1 væskende sår på venstre hånd af ca. 1 cm. længde og 1/2 cm. bredde hver - Så er vi tilbage til træning igen... :devil:

Men nu var de lige så fiiiine :crybaby::4trumpet: :4sport: :crazy: ævævæv... nå, jeg skal da heldigvis først behandle om 40 min.. så jeg må lige slå turbo-healeren til... :tongue:

Fantastisk fornøjelig start på dagen :w00t:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share