Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

I see.. well, så snakkes vi bare lidt senere :tongue:

Nu skal vi så ikke glemme, at jeg er fysioterapeut (og en helvedes masse andre småting) i forvejen.. så helt uvidende om kroppen vil jeg ikke påstå at jeg er... in case you needed an adwise :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nu skal vi så ikke glemme, at jeg er fysioterapeut (og en helvedes masse andre småting) i forvejen.. så helt uvidende om kroppen vil jeg ikke påstå at jeg er... in case you needed an adwise :wink:

Overhovede ikke, ved godt du er fys(and a damn good one), det var bare af interesse a al dawizz :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så blev det også til en tur i fitnessdk i dag. I dag i selskab med Catten - hun blev lige smuglet ind for at tjekke lidt squatstil og levere lidt hyggelig kæbe :blahblah::smile:

Da vi kommer ned møder vi ingen mindre end AndersL og Cilius med en enkelt gut som påhæng. Så blev det lige til lidt ekstra kæbe - lige som det skal være - fandme godt at se nogle gutter køre med god teknik istedet for de normale folk, der ødelægger sig selv :4thumbup:

Træningen idag skulle gerne skåne underarmene så meget som muligt, da de virkelig har fået tæsk på det sidste og har brug for at restituere.. problemet er at resten af min krop bare vil EKSPLODERE i træning.. så tingene passer ikke helt sammen... :blink:

Dagens træning:

Squat:

1x10x60

1x10x80

1x10x100

2x10x110

1x7x110 - teknikken var jeg ikke helt tilfreds med, så jeg holdte den her.

Tak Catten for en fantastisk teknikregulering :4thumbup:

Frontsquat:

1x10x60 kg.

3x10x80 kg. - no sweat - gode gamle, længe savnede venneøvelse :smile:

Incline DB Pres

1x10x26 kg.

3x10x38 kg.

HELL YEAH!!! - den sad lige som den skulle - eneste problem er så, at håndvægtene kun kører op til 40 kg. - så hvad jeg skal gøre, når jeg nærmer mig min 5'er periode, bliver lidt af en gåde.. må desværre nok til at lave noget andet.. ævs..

Leg extensions

3x10x... ehm.. tror der var ca. 50-60 kg. på hvert ben...

Leg Curl maskinen var hul i hovedet - så den kunne rende og skride :nonono:

Pulldown in machiiiine - easy pga. underarmene...

1x10x68

2x10x75

1x10x82 ... eller sådan ca. deromkring... husker ikke helt hvad skiverne kan indstilles på :tongue:

Seated legpress - unilateralt

1x10x72 kg. - nu må det være nok for forsiden.. må da til at finde en leg curl et eller andet sted...

AHA... fandt en liggende udemærket legcurl ovenpå...

Leg Curl - Prone

2x10x... ca. 65 kg.

2x10x... ca. 75 kg. - eller sådan noget i den stil :blush:

Seated pulley rows in machiiine.. light weigth af hensyn til underarmene

3x10x ca. ... ehm... tjaa... det kan jeg faktisk ikke huske, men lette var de :laugh:

Så er der også lidt kræfter til i morgen, hvis det kan nåes inden arbejde, foredrag, fodbold og releaseparty :yo:

Link to comment
Share on other sites

Så skulle der undervises igen.. men lige inden var der tid til små 40 min. træning:

Squat - lette efter bentræningen igår

1x10x60

3x10x90

1x5x110 - just for the fun of it :tongue:

Decline Benchpressssssss

1x10x60 kg... det var da skægt, så lette de var - der må være godt overskud idag :4thumbup:

1x10x80 kg.... det var satans så let det var.... : :blink:

hov... hov.. hov... ahaaa.. det vist sig så at være en 12,5 kg. stang og ikke en 20 kg. stang... ihhh... you FitnesssDkåååå, altsåååå... :blush:

nå... så måtte vægten jo lige reguleres.. efter de to første set blev det så til:

1x10x82,5 kg.

1x10x87,5 kg.

2x10x92,5 kg.

1x9x92,5 kg. .. argh.. den sidste blev lidt svær på 9'eren, så jeg droppede 10'eren :nonono:

Chins:

3x10xBW

Seated pulley rows...

1x10xenellerandenletvægt...

nu slut og i bad...

Link to comment
Share on other sites

Træningen er ved at blive lidt mere stabil igen ser det ud til!

Er det børnetræning du underviser i?

Ja, det er meget lækkert at få sat lidt tid af hist og her.. giver super energi og overskud.. lige hvad jeg har manglet på det sidste :smile:

Jeg har holdt foredrag igår og idag i hoved/hals stabilitet.

Hvordan gik jeres foredrag??

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er meget lækkert at få sat lidt tid af hist og her.. giver super energi og overskud.. lige hvad jeg har manglet på det sidste :smile:

Jeg har holdt foredrag igår og idag i hoved/hals stabilitet.

Hvordan gik jeres foredrag??

Det gik ok, dog en anelse for langhåret teori fandt vi ud af. Derudover nåede vi slet ikke det hele så det er nok et kursus på omkring 6 timer inkl pause. Det var meget godt at lave en sådan "generalprøve", så nu skal vi fin-tune slidsne så det bliver lidt bedre. Så skal der reklameres hos klinikkerne og få lavet nogen weekend foredrag.

Link to comment
Share on other sites

Det gik ok, dog en anelse for langhåret teori fandt vi ud af. Derudover nåede vi slet ikke det hele så det er nok et kursus på omkring 6 timer inkl pause. Det var meget godt at lave en sådan "generalprøve", så nu skal vi fin-tune slidsne så det bliver lidt bedre. Så skal der reklameres hos klinikkerne og få lavet nogen weekend foredrag.

:laugh: :laugh: Havde i forventet at det blev andet end langhåret med jer to eksperter ved roret :smile:

Det er superfedt at i er klar - jeg smider hjertens gerne noget til Hillerød - og en kontakt til FitnessDK er også en mulighed :smile:

Link to comment
Share on other sites

hmmm... der er satenejeme møj arbeit for tiden...

Havde lige 20 min. hul.

Squat

4x10x80 kg.

Dødløft

4x10x100 kg.

Close Grib Bench pres

4x10x50 kg.

Biceps curls :laugh: Too dumb exercise :laugh:

4x10x17,5 kg.

- jeg skulle jo helst ikke svede for meget, da jeg havde klienter lige bagefter.. derfor træning light. Ordentlig tærning i aften :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... igår blev det ikke til tung træning, men istedet blev det til ca. 45 min. powerwalk med The CAT woman : :wub:

Jeg iførte mig 20 kg. vægtveste og så gik vi i modsat retning af ungdomshuset :smile:

I dag:

Morgentræning, nåede jeg lige pga. afbud i klinikken:

Dødløft:

1x10x60 kg.

1x10x100 kg.

1x10x120 kg.

2x10x135 kg. - FEEEDT!!!

1x6x135 kg. - jeg havde vist ikke fået helt nok morgenmad.. eller også var hænderne ikke helt i orden... eller... :tongue:

Supersettet med:

Bænkpres:

1x10x60 kg

4x10x80 kg.

Pulldown:

1x10x70 kg.

1x10x80 kg.

1x10x85 kg. - ARRRRGH mit triggerpunkt i infraspinatus flippede heeelt ud.. aarghargharghaaarrrrghhh!!!!! :crazy::crazy::crazy:

supersettet med

Triceps pushdown:

1x10x30 kg.

2x10x35 kg.

Det var morgentræningen - hurtigt bad og nu på klinik!

Link to comment
Share on other sites

Efter en times ryghold på klinikken og en del patienter var det edderma'me tid til at løfte noget seriøst JÆÆÆRN!!!!!! :devil::devil:

Eftermiddag/Aftentræning i Fitnessdkåååå Fredag:

Dødløft - nu med straps

2x10x100 kg. - det var så den opvarmning :devil:

1x10x120 kg. - easy peasy

1x10x130 kg. - fint og let

1x10x140 kg. - det var her en af de sædvanlige store gutter vendte sig om og prikkede til sin kammerat og sagde noget lign. "Damn, prøv lige at se der" og pegede i min retning :laugh: Det var en god lille booster. - The only way is ÅÅÅP!!!

1x10x150 kg

FÅÅÅÅRK, JEG ÆR SÅ PISSSSÆÆSTÆÆÆÆÆRK, MAAAYYYYYYNNNN!!!!!!!!!!!! :devil::devil::devil::devil::devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil:

Efter den sidste var jeg simpelthen nødt til at æde en proteinbar, for jeg var fuldstændig smadret og rundt på gulvet :devil: :4mewantfood: :superman:

Supersettet (med lange pauser :tongue: ) med:

Incline DB Press

1x10x24 kg.

1x10x28 kg. - det må så være den opvarmning

1x10x34 kg.

1x10x36 kg.

2x10x38 kg.

1x...9x38 kg. - nu med failure.. :mad:

BB Yates Rows - forholdsvis ny øvelse - nu med meeeget træt lænd :crazy:

2x10x60 kg. - nok low load

3x10x80 kg. -

Supersettet (med ikke alt for lange pauser) med:

Incline DB Flyes

1x10x17 kg.

1x10x10 kg.

2x10x22 kg.

BO DB ROWS:

1x10x34 kg.

3x10x40 kg.

Så noget kæbe :blahblah: med Emil, Julie, AndersL og Cilius - de to sidstnævnte havde vist rimeligt travlt da de skulle nå at fyre hele deres program igennem på 30 min. :laugh:

Så måtte jeg hellere købe ind og lave noget ordentligt mad til jeg selv og tøsen - Alle ved jo hvad blomster og god mad kan gøre :tonguew::shades:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Uhhhhh... You're sooo strooooooooooooooooooooooooooooooong :superman::devil: .....

Super godt løftet :yahoo::firebounce::cheer: ... Især af en mand på din størrelse :tongue: :tongue: :tongue: ....

Du ka' ta' det

Blomster ??? :flowers:... Har du givet dem til den forkerte ??? :unsure:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Uhhhhh... You're sooo strooooooooooooooooooooooooooooooong :superman::devil: .....

Super godt løftet :yahoo::firebounce::cheer: ... Især af en mand på din størrelse :tongue: :tongue: :tongue: ....

Du ka' ta' det

Blomster ??? :flowers:... Har du givet dem til den forkerte ??? :unsure:

Hehe, jeg kan kun citere en "ældre" gut, der stod og squattede Asstodagraasss 5x180 kg. - jeg kunne ikke lade være med at give thumbs up fordi han var så sej - uden at være specielt buff.. og som han svarede med varm jysk accent "Jow, jæ ær vel bar bedr tæ æ bli stærk, ænd jæ ær tæ æ bli stuer".

Fin fyr - ham kan jeg lide :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Heeelll yeah :4thumbup: Sejt løftet skipper :superman:(til trods for at det er med pussy-straps) :nonono::laugh:

Mange tak mester :smile: Ja, "Le pussy straps" er jeg bange for vil blive et fænomen, der kommer til at optræde en del i denne log i fremtiden. På den måde kan jeg få ristet ryggen godt igennem uden at det går ud over min førlighed i armene. Som en del tidligere indlæg efterhånden har kommenteret er mine underarme ofte godt brugte efter lange klinikdage - derfor vil pussystraps være en åben dør til god afbrænder. - desværre - :unhappy::tongue:

Idag var lænden GODT ristet, men jeg måtte lige ud og have lidt gang i blodomløbet - meget lightweight og intet whatsoever stabiliserende :bigsmile:

Seated pulley rows - kun let stabilitet.

4x12x63 kg.

supersettet med

Shrugs:

4x10x70 kg.

Seated DB shoulderpress (bilateralt pres):

4x10x20 kg.

supersettet med:

Seated pulldown:

4x10x63 kg.

Triceps pushdown, splitreb

4x10x30 kg.

Altsammen var easy peasy, næsten uden sved på panden.. meget rart at blive rørt lidt igennem :smile:

Nu skal jeg ud at købe en fuldautomatisk APV riffel, finde et godt tag på Nørrebrogade og så skal jeg bare vente på den første, den bedste, der prøver at vippe en bil eller kaste en brosten :devil:

Link to comment
Share on other sites

Til jer der har spurgt om Osteopatuddannelsen:

Mange tak for jeres nysgerrighed - det er superfedt at fysser og fys. stud's er interesseret i at udvikle sig videre.

Lige pt. har jeg desværre ret travlt - bla. med at skyde unger på jagtvej og omegn - men jeg vil meget gerne svare på jeres spørgsmål.

Senere vil jeg skrive et indlæg i loggen, hvor jeg vil prøve at redegøre for hvordan min opfattelse af osteopatien er. Det bliver nok et lidt længere indlæg, så jeg når det desværre ikke i denne weekend.

God weekend til jer alle - og tak for jeres opmærksomhed og nysgerrighed :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak mester :smile: Ja, "Le pussy straps" er jeg bange for vil blive et fænomen, der kommer til at optræde en del i denne log i fremtiden. På den måde kan jeg få ristet ryggen godt igennem uden at det går ud over min førlighed i armene. Som en del tidligere indlæg efterhånden har kommenteret er mine underarme ofte godt brugte efter lange klinikdage - derfor vil pussystraps være en åben dør til god afbrænder. - desværre - :unhappy::tongue:

Idag var lænden GODT ristet, men jeg måtte lige ud og have lidt gang i blodomløbet - meget lightweight og intet whatsoever stabiliserende :bigsmile:

Seated pulley rows - kun let stabilitet.

4x12x63 kg.

supersettet med

Shrugs:

4x10x70 kg.

Seated DB shoulderpress (bilateralt pres):

4x10x20 kg.

supersettet med:

Seated pulldown:

4x10x63 kg.

Triceps pushdown, splitreb

4x10x30 kg.

Altsammen var easy peasy, næsten uden sved på panden.. meget rart at blive rørt lidt igennem :smile:

Nu skal jeg ud at købe en fuldautomatisk APV riffel, finde et godt tag på Nørrebrogade og så skal jeg bare vente på den første, den bedste, der prøver at vippe en bil eller kaste en brosten :devil:

Hahhahahahaha.. Jeg vil gerne gøre dig følgeskab på taget. Har også overvejet at få tapet 2 escrima-hickory-stokke fast til mine hænder med gaffer-tape, tandbeskytter i kæften, og mine ishockeyhandsker, og så bare unleash hell :devil: Shit hvor bliver jeg harm over at se på de møgunger :gun2:

Link to comment
Share on other sites

Efter weekendens strabadser var det tid til at komme på arbejde igen.. 2 laaaange dage på klinikken... Jeg var helt smadret efter arbejde idag og valgte at tage et lightweight træningspas, da jeg skal træne med Guarden i morgen tidlig...

EDIT: Guardenpusser er syg, så ingen træning - god bedring champ!

Lightweight træningspas - hurtigt og ikke udfordrende, men rart at røre sig lidt

Deadlift:

4x10x100 kg.

supersettet med:

Decline Benchpress

2x10x60 kg.

2x10x80 kg.

Yates Rows:

4x10x60 kg.

Incline DB Benchpress:

4x10x32 kg.

Seated Pulley Rows i maskine med et kabel til hver hånd.

3x10x30,5 kg. i hver hånd.

Supersettet med blandede bolcher a la:

Shrugs

1x10x60 kg.

Triceps pushdown

2x10x20 kg.

Über kedeligt at lave shrugs og pushdown - ENDNU mere Über sheize kedeligt med lightweight :tongue:

Benpres:

1x10x105 kg.

1x10x150 kg

3x10x205 kg. - Maxout på maskinen - still lightweight...

(Det sjove ved denne maskine, var da jeg ankom til den. Her sad en lille knægt og kørte med 35 kg.x10 og så presset ud. Jeg spurgte om jeg måtte køre indimellem, da han holdt pause.. det måtte jeg gerne.. Han så lidt bekneeven u', da jeg satte den på max og blæste derudaf så let som ingenting.. især da jeg så trak splitten ud og satte den i 35 kg. og gav den videre med ordene "Værsgo, mester - giv den gas" :laugh::laugh:

supersettet med:

Legcurls:

4x10x53 kg.

Træt og sulten, rart at få rørt lemmerne lidt.. dog ingen udfordring whatsoever.. hjem og spise :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

3x10x205 kg. - Maxout på maskinen - still lightweight...

(Det sjove ved denne maskine, var da jeg ankom til den. Her sad en lille knægt og kørte med 35 kg.x10 og så presset ud. Jeg spurgte om jeg måtte køre indimellem, da han holdt pause.. det måtte jeg gerne.. Han så lidt bekneeven u', da jeg satte den på max og blæste derudaf så let som ingenting.. især da jeg så trak splitten ud og satte den i 35 kg. og gav den videre med ordene "Værsgo, mester - giv den gas" :laugh::laugh:

Smartass :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Smartass :tongue:

Det skal dog siges, at det var vel ment.. men.. ja, jeg hyggede mig indvendigt :laugh::laugh:

- Kunne dog ikke helt lade være med at tænke om staklen trænede op efter en evt. knæskade, eller om det virkelig var muligt at være så meget pind :wink:

Link to comment
Share on other sites

Da morgentræningen gik i vasken pga Guarden's snotnæse blev det i stedet til 1 time og 15mins gang med 20kg på ryggen og tøsen i hånden... Supernice :4thumbup: .

Herefter lavede tøsen den sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeteste morgenmad/brunch... :superman: :

Først stod den på ymer serveret med hjemmelavet sirup- og karamelristet müsli af havregryn, solsikkekerner, groft hakkede mandler og rosiner :4mewantfood:

Bagefter var der friskbagt rugbrød, ost, pølser, røræg, bacon og en lækker ruculasalat (af rucula, feta, soltørrede tomater, frisk pære, ristede pinjekerner, lidt olie og balsamico)...

Desserten var chokoladekage med vanillecreme og frugtsalat...

Tilbehør var selvfølgelig rigelig med ketchup, lækker juice, mælk og hvad man ellers ku' indtage...

Da Guarden valgte at blive væk blev pandekager med tilbehør og en salat af cherrytomater droppet :tongue: ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share